Maar ze opent en passant wel even de deur voor Amanda en Brian om weer de heilige te spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog steeds van een hoop woorden, maar weinig wol.
Op zijn minst een diep respect.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is nog steeds gek op Lieke volgens mij...
Het begon redelijk... maar Lieek moet weer d'r mening opdringen....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef Desii het volgende:
Ik vond het gesprek tussen Huub en Lieke wel goed
Maar zouden die 2 paupers hun bek kunnen houwe
Precies. Dat vond ze toch zo erg?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Lady-night het volgende:
Nou als ze nu Brian ook zo aan durft te spreken...
Huub heeft dwarslaesie, moslim en vuilnisman gezegd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Waar gaat dit over? Welke kijker heeft Huub dan "persoonlijk" beledigd? Mis ik iets?
Niet kunnen accepteren dat mensen anders denken en doen... alllen hun wijze is lijkt voor hen de juiste te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog steeds van een hoop woorden, maar weinig wol.
de dingen die hij zegt over kanker, dwarsleasie, russen, hoe hij met Claire omgaat, vrouwen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Waar gaat dit over? Welke kijker heeft Huub dan "persoonlijk" beledigd? Mis ik iets?
Huub vroeg er naar.quote:
Ja en de moslims en de vuilnismannen zitten nu allemaal achter Huub aan en op meters afstand komen de dwarsleasies aanrollen......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft dwarslaesie, moslim en vuilnisman gezegd.
De ultieme winnaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:17 schreef Disana het volgende:
Het gaat echt niet goed met Brian. Kijk hem nou liggen.
[ afbeelding ]
Mooi, ik hoop dat ie zo moe is dat ie niet kan slapen....quote:
En hoe gretig neemt ze het aan. En ze houdt ook niet op, met haar superieure toontje van de dame voor wie er maar één mening is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub vroeg er naar.
Ik ga er van uit dat als Brian iets vraagt of de "relaasie" dat ze ook haar zegje doet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef blomst het volgende:
wat is er met brian? gaat hij dood?
Er hoeft maar één gek te zijn die dat in daden omzet...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en de moslims en de vuilnismannen zitten nu allemaal achter Huub aan en op meters afstand komen de dwarsleasies aanrollen......
Wat een onzin. Dit zijn mensen die geen andere meningen kunnen verdragen. Narrow minded and shallow.
Och heer.. Dat zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft dwarslaesie, moslim en vuilnisman gezegd.
nooit buigen, nooitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Er hoeft maar één gek te zijn die dat in daden omzet... Dat weet je toch? Dat is het waar Lieke voor waarschuwt. Lieke vindt dat er eng veel zijn die fulmineren over Huub.
Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze het eng vond.
Die is het zatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef blomst het volgende:
wat is er met brian? gaat hij dood?
Ik zou me nooit laten leven door angst.... voor je het weet zit je met pleinvrees achter de geraniums.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Er hoeft maar één gek te zijn die dat in daden omzet...
Dat weet je toch? Dat is het waar Lieke voor waarschuwt. Lieke vindt dat er eng veel zijn die fulmineren over Huub.
Het is zo'n kolder. Als ze face to face met Huub staan drinken ze gewoon een biertje met hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Dat is het waar Lieke voor waarschuwt. Lieke vindt dat er eng veel zijn die fulmineren over Huub.
klopt toen de slabekken erbij kwamen, ging ook haar betweterig toontje weer heftig tekeer.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het begon redelijk... maar Lieek moet weer d'r mening opdringen....
Mensen moeten eens leren dat dat ze zelf degenen zijn die zich laten raken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef avonne het volgende:
Kijk, dat vind ik dus weer zo'n kutargument van Huub. Hij mag het wel en anderen niet.
Dat hij het leuk vindt om te shockeren vind ik ook niks
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef fredfik het volgende:
wanneer gaat dat kutwijf van een lieke weer naar huis
Is dit reiki? Energie aanwenden om iemand iemand jou gedachtes aan te praten. Ik pas.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt toen de slabekken erbij kwamen, ging ook haar betweterig toontje weer heftig tekeer.....
wat een irritant mens is toch
Daarnaast mekkeren ze zelf ook als ze de wind van voren krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Mensen moeten eens leren dat dat ze zelf degenen zijn die zich laten raken.
Brian heeft volgens mij geen enkele echte oprechte vriendschap opgebouwt. Hij is veel te paranoia om dat te kunnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
Alsof Brian de grootste vrienden heeft gemaakt.
Brain, de grote kindervriend.
Sterf jij ook maar lekker.
1. Hij viel haar telkens in de redequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt toen de slabekken erbij kwamen, ging ook haar betweterig toontje weer heftig tekeer.....
wat een irritant mens is toch
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:27 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel grappig nu. Lieke die het over ego heeft. Dat je achter zo'n ego iets verbergt. Dat is precies wat ik bij het stoere en opgewekte gedrag van haar zie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef Ziet het volgende:
aaaaarch...............................................![]()
![]()
Maar dat doe je alleen als je een groot ego hebt en je eigen mening graag oplegt aan een ander. Anders haak je gewoon af.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:30 schreef avonne het volgende:
[..]
1. Hij viel haar telkens in de rede
2. Hij begreep aanvankelijk niet wat ze zei.
3. Ze had een krijsende Amanda in haar nek.
Drie redenen om schreeuwend te gaan herhalen.
waar is Brian? Shit, gemist....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:32 schreef T-lex het volgende:
Brian is het zat! En loopt maar weer weg.
Amanda negeerd hem al heel de avond dood sinds Lieke er is en nu komt hij er bij zitten en begint Amanda dat hij haar niet steeds moet onderbreken. Hij heeft 1x iets geprobeerd te zeggen tegen d'r.![]()
Was echt raar hoor, dat ie met zijn hand voor zijn gezicht op bed ging liggen. Net alsof hij doordraaide. Waar hij nu weer is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
waar is Brian? Shit, gemist....
Was ie boos?
Ligt nu weer op bed...hij kwam er ff bij zitten in de private...Amanda keek zuur en Brian vroeg wat er was. Nou toen begon over dat hij haar steeds wil onderbreken. Terwijl hij z'n bek niet open trok.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
waar is Brian? Shit, gemist....
Was ie boos?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ligt nu weer op bed...hij kwam er ff bij zitten in de private...Amanda keek zuur en Brian vroeg wat er was. Nou toen begon over dat hij haar steeds wil onderbreken. Terwijl hij z'n bek niet open trok.![]()
Brian was gelijk vertrokken...zo van: "fok dit"
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:35 schreef schatje het volgende:
Huub, zeg toch lekker dat ze kan doodvallen.
Meneer ijskoningen van een Lieke, hij heeft zelf nog nooit geen ene millimeter toegegeven.
Ik hoop van harte dat niemand meer dit misbaksel meer boekt.
Ja precies, het gesprek begon aardig, maar toen die slabek erbij kwam,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:35 schreef schatje het volgende:
Goh, ze zal er spijt van hebben dat het haar niet heeft opgeleverd omdat ze met Huub moest neuken.quote:
Ik zou mijn kinderen nooit alleen bij Brian in de buurt willen hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
Alsof Brian de grootste vrienden heeft gemaakt.
Brain, de grote kindervriend.
Sterf jij ook maar lekker.
Ik vrees, weet eigenlijk wel zeker, dat deze opmerking niet in de uitzending komt......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Ziet het volgende:
jaap!!
"als ik bij een bezinepomp kom en ik denk: ik wil die chick in der oogkas neuken, dan ga ik dat toch ook niet heel hard roepen?
Doe net als ik, ik heb mijn persoonlijke streamlock op Liekequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:38 schreef Kevv het volgende:
Lieke zegt dat ze het zonde vindt dat ze Amanda niet eerder op zo'n manier heeft leren kennen.
Waarom irriteer ik me hier eigenlijk nog aan...
Alsof Huub dat nooit deed. De enige die tot nu toe redelijk trouw is gebleven, is Brian. Kan je 'm niet op afdingen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:40 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft dus alweer een andere scharrel, ze duikt net als Amanda van de ene in de ndere relatie.
Het zijn de zwakzinngen onder de denkers.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:35 schreef schatje het volgende:
Meneer ijskoningen van een Lieke, hij heeft zelf nog nooit geen ene millimeter toegegeven.
Ik hoop van harte dat niemand meer dit misbaksel meer boekt.
Hier heb je zoooooooooooo gelijk in. Als Huub niet snel veel scherper wordt,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef avonne het volgende:
Huub "waar is Brian?"
NOU... GA KIJKEN DAN, SÚKKKELLLLLLL
Ik qoute mezelf nog maar effe, niemand heeft het gehoord he? Fuck, hoop dat er een filmpje van is. Ze had het over Nadia die nu zwanger is op dr 22e, en weet bijna zeker dat ze zei dat ze het zelf ook al een tijdje was.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:41 schreef HoneyBunny het volgende:
Oke, ik zit in lurk stand, maar hoorde iemand dat amanda net zei: maar ik ben ook alweer een tijdje 22 trouwens" of heb ik teveel pammetjes op?
Kom op, Huub kan niet eens tippen aan Fortuyn, Wilders Hirshi Ali of van Goghquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn de zwakzinngen onder de denkers.
Ik vind het gewoon goor dat iemand als racist betiteld word op basis van uit context gehaald frases.
Ik zou graag willen dat de febo hier ruimte voor maakt. Door al dit geblaat worden argumentente te simpel van tafel geveegd. Door iemand niet de ruimte geven kan dit erg schadelijk zijn voor Huub als ie naar buiten komt.
Het doet me denken aan Fortuin, Wilders, Ali en van Gogh.
Brian steekt meteen van wal. Ze moet niet de hele tijd zeggen dat hij haar onderbreekt, want dat zal blijven gebeuren omdat ze zo aanwezig is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:45 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat bij Brian kijken
zet op VOL een verzoekje in het filmtopic (met tijdstip), dan komt het filmpje vast welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik qoute mezelf nog maar effe, niemand heeft het gehoord he? Fuck, hoop dat er een filmpje van is. Ze had het over Nadia die nu zwanger is op dr 22e, en weet bijna zeker dat ze zei dat ze het zelf ook al een tijdje was.
Leek wel zo!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:49 schreef avonne het volgende:
heeft ie haar getrapt ??????
Geweldige bijverschijnselen heeft dat hè... zo'n bezoekje van Liekequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:48 schreef Marieke_B het volgende:
onderbreek mij niet zegt Amanda...die heeft munitie van Lieke gekregen.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kom op, Huub kan niet eens tippen aan Fortuyn, Wilders Hirshi Ali of van GoghWel een hele wereldvreemde vergelijking, sorry dat ik het zeg. Huub is gewoon een speler, net als alle anderen.
Was agressie tegen het bed gericht, maar we kunnen wel bedenken waar het terecht was gekomen als er geen camera's op hadden gestaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:49 schreef blomst het volgende:
schopte brian Amanda nu, of was het nmaar een beweging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |