klopt toen de slabekken erbij kwamen, ging ook haar betweterig toontje weer heftig tekeer.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het begon redelijk... maar Lieek moet weer d'r mening opdringen....
Mensen moeten eens leren dat dat ze zelf degenen zijn die zich laten raken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef avonne het volgende:
Kijk, dat vind ik dus weer zo'n kutargument van Huub. Hij mag het wel en anderen niet.
Dat hij het leuk vindt om te shockeren vind ik ook niks
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef fredfik het volgende:
wanneer gaat dat kutwijf van een lieke weer naar huis
Is dit reiki? Energie aanwenden om iemand iemand jou gedachtes aan te praten. Ik pas.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt toen de slabekken erbij kwamen, ging ook haar betweterig toontje weer heftig tekeer.....
wat een irritant mens is toch
Daarnaast mekkeren ze zelf ook als ze de wind van voren krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Mensen moeten eens leren dat dat ze zelf degenen zijn die zich laten raken.
Brian heeft volgens mij geen enkele echte oprechte vriendschap opgebouwt. Hij is veel te paranoia om dat te kunnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
Alsof Brian de grootste vrienden heeft gemaakt.
Brain, de grote kindervriend.
Sterf jij ook maar lekker.
1. Hij viel haar telkens in de redequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt toen de slabekken erbij kwamen, ging ook haar betweterig toontje weer heftig tekeer.....
wat een irritant mens is toch
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:27 schreef Disana het volgende:
Ik vind het wel grappig nu. Lieke die het over ego heeft. Dat je achter zo'n ego iets verbergt. Dat is precies wat ik bij het stoere en opgewekte gedrag van haar zie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:25 schreef Ziet het volgende:
aaaaarch...............................................![]()
![]()
Maar dat doe je alleen als je een groot ego hebt en je eigen mening graag oplegt aan een ander. Anders haak je gewoon af.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:30 schreef avonne het volgende:
[..]
1. Hij viel haar telkens in de rede
2. Hij begreep aanvankelijk niet wat ze zei.
3. Ze had een krijsende Amanda in haar nek.
Drie redenen om schreeuwend te gaan herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |