Ik vrees, weet eigenlijk wel zeker, dat deze opmerking niet in de uitzending komt......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:37 schreef Ziet het volgende:
jaap!!
"als ik bij een bezinepomp kom en ik denk: ik wil die chick in der oogkas neuken, dan ga ik dat toch ook niet heel hard roepen?
Doe net als ik, ik heb mijn persoonlijke streamlock op Liekequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:38 schreef Kevv het volgende:
Lieke zegt dat ze het zonde vindt dat ze Amanda niet eerder op zo'n manier heeft leren kennen.
Waarom irriteer ik me hier eigenlijk nog aan...
Alsof Huub dat nooit deed. De enige die tot nu toe redelijk trouw is gebleven, is Brian. Kan je 'm niet op afdingen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:40 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft dus alweer een andere scharrel, ze duikt net als Amanda van de ene in de ndere relatie.
Het zijn de zwakzinngen onder de denkers.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:35 schreef schatje het volgende:
Huub, zeg toch lekker dat ze kan doodvallen.
Meneer ijskoningen van een Lieke, hij heeft zelf nog nooit geen ene millimeter toegegeven.
Ik hoop van harte dat niemand meer dit misbaksel meer boekt.
Hier heb je zoooooooooooo gelijk in. Als Huub niet snel veel scherper wordt,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef avonne het volgende:
Huub "waar is Brian?"
NOU... GA KIJKEN DAN, SÚKKKELLLLLLL
Ik qoute mezelf nog maar effe, niemand heeft het gehoord he? Fuck, hoop dat er een filmpje van is. Ze had het over Nadia die nu zwanger is op dr 22e, en weet bijna zeker dat ze zei dat ze het zelf ook al een tijdje was.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:41 schreef HoneyBunny het volgende:
Oke, ik zit in lurk stand, maar hoorde iemand dat amanda net zei: maar ik ben ook alweer een tijdje 22 trouwens" of heb ik teveel pammetjes op?
Kom op, Huub kan niet eens tippen aan Fortuyn, Wilders Hirshi Ali of van Goghquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn de zwakzinngen onder de denkers.
Ik vind het gewoon goor dat iemand als racist betiteld word op basis van uit context gehaald frases.
Ik zou graag willen dat de febo hier ruimte voor maakt. Door al dit geblaat worden argumentente te simpel van tafel geveegd. Door iemand niet de ruimte geven kan dit erg schadelijk zijn voor Huub als ie naar buiten komt.
Het doet me denken aan Fortuin, Wilders, Ali en van Gogh.
Brian steekt meteen van wal. Ze moet niet de hele tijd zeggen dat hij haar onderbreekt, want dat zal blijven gebeuren omdat ze zo aanwezig is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:45 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat bij Brian kijken
zet op VOL een verzoekje in het filmtopic (met tijdstip), dan komt het filmpje vast welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik qoute mezelf nog maar effe, niemand heeft het gehoord he? Fuck, hoop dat er een filmpje van is. Ze had het over Nadia die nu zwanger is op dr 22e, en weet bijna zeker dat ze zei dat ze het zelf ook al een tijdje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |