waar is Brian? Shit, gemist....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:32 schreef T-lex het volgende:
Brian is het zat! En loopt maar weer weg.
Amanda negeerd hem al heel de avond dood sinds Lieke er is en nu komt hij er bij zitten en begint Amanda dat hij haar niet steeds moet onderbreken. Hij heeft 1x iets geprobeerd te zeggen tegen d'r.![]()
Was echt raar hoor, dat ie met zijn hand voor zijn gezicht op bed ging liggen. Net alsof hij doordraaide. Waar hij nu weer is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
waar is Brian? Shit, gemist....
Was ie boos?
Ligt nu weer op bed...hij kwam er ff bij zitten in de private...Amanda keek zuur en Brian vroeg wat er was. Nou toen begon over dat hij haar steeds wil onderbreken. Terwijl hij z'n bek niet open trok.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
waar is Brian? Shit, gemist....
Was ie boos?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ligt nu weer op bed...hij kwam er ff bij zitten in de private...Amanda keek zuur en Brian vroeg wat er was. Nou toen begon over dat hij haar steeds wil onderbreken. Terwijl hij z'n bek niet open trok.![]()
Brian was gelijk vertrokken...zo van: "fok dit"
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:35 schreef schatje het volgende:
Huub, zeg toch lekker dat ze kan doodvallen.
Meneer ijskoningen van een Lieke, hij heeft zelf nog nooit geen ene millimeter toegegeven.
Ik hoop van harte dat niemand meer dit misbaksel meer boekt.
Ja precies, het gesprek begon aardig, maar toen die slabek erbij kwam,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:35 schreef schatje het volgende:
Huub, zeg toch lekker dat ze kan doodvallen.
Goh, ze zal er spijt van hebben dat het haar niet heeft opgeleverd omdat ze met Huub moest neuken.quote:
Ik zou mijn kinderen nooit alleen bij Brian in de buurt willen hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
Alsof Brian de grootste vrienden heeft gemaakt.
Brain, de grote kindervriend.
Sterf jij ook maar lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |