Van mij mogen ze allemaal flink over de rooie gaan, maakt me niet eens uit wie het is, Huub, Brian of wie dan ook. Maar om daar nou Lieke voor uit de hoge hoed te toveren, neh.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg horenbeter dan dat saaie suffe gedoe wat er nu heerst. Ik wil tranen zien, zoenende vrouwen, een geflipte Brian, en een Huub dat over de rooie gaat omdat Lieke iets zegt. Als ik stelletjes wil zien die de hele dag klef zijn kijk ik wel naar GTST.
Hier dus: jenifeu/malibuquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:23 schreef Xenia het volgende:
Lieke heeft morgen een opdracht en een 'miet en kriet' in Drachten.
Wanneer dondert die kut-zwerver nou is op?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
Mike kijkt alweer verliefd naar Lieke.
Morgen gelukkig, nog een paar uurtjes maar .....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wanneer dondert die kut-zwerver nou is op?
Morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
ga slapen of stappen of zoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kwam dat niet door haar gewicht?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:38 schreef avonne het volgende:
Amanda had hairspray van Schwarzkopf op de paal gespoten om het stroef te maken.
Toen was het zo stroef dat ze het vel van haar handen trok.
Ik denk dat we allang blij mogen zijn dat ze het niet als glijmiddel heeft gebruikt.quote:
Het is vanavond dan ook een planning van lik m'n vestje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:40 schreef farscapevr6 het volgende:
hahahahahahahahaha
je zal dj zijn en ingehuurd worden voor die zooi
sta je te draaien voor een compleet lege zaaal:D:D
gaat het over hun toekomstige TV-show? Lieke was wel een strakke organisator, dus lijkt me niet verkeerdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
OMG nu willen ze Lieke vragen om feedback er wordt al gesproken dat ze voor H en J komt werken....
Ok, Natasia dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal flink over de rooie gaan, maakt me niet eens uit wie het is, Huub, Brian of wie dan ook. Maar om daar nou Lieke voor uit de hoge hoed te toveren, neh.
Ze wil duidelijk geen ruzies en discussies (helaas)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef Lady-night het volgende:
Lieke wordt een held als ze nu tegen Brian zegt wat ze vanavond tegen Amanda zei
Alsof er uit de wereld om hem heen wel iets zinnigs komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap zit vanavond echt in zijn eigen wereldje, er komt niks zinngs uit ........
Inderdaad, het is vaak slecht, maar vanavond is het dieptepunt ......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vanavond dan ook een planning van lik m'n vestje.
Dat ben ik ook wel weer met je eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Alsof er uit de wereld om hem heen wel iets zinnigs komt
Dat maakt toch niet uit , Aman begrijpt het toch nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
wat heeft lieke precies tegen amanda gezegt??
Luister hier, heb het begin helaas gemist .... : http://www.megaupload.com/?d=M7A63PF7quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
Nee, die ziet er al de hele avond heel slecht uit ..... zit dicht tegen een zenuwinzinking aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:53 schreef Lady-night het volgende:
Brian wederom pleiten.....gaat niet goed hoor
Lieke "Ik baal ontzettend van Brian, zoals hij tegen je doet. Ik vind wel dat je goed van je afbijt, en dat je bij jezelf zoekt wat jij fout doet en wat je er aan kunt doen. Maar het ligt aan hem. Hij is degene die het start, en hij kleineert je (etcetera)"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
Wat zou het zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die ziet er al de hele avond heel slecht uit ..... zit dicht tegen een zenuwinzinking aan.
Huub is nog steeds gek op Lieke volgens mij...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke en Huub zijn wel redelijk relaxt, wel goed vind ik zelf. Beetje afstand genomen.
Maar ze opent en passant wel even de deur voor Amanda en Brian om weer de heilige te spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog steeds van een hoop woorden, maar weinig wol.
Op zijn minst een diep respect.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is nog steeds gek op Lieke volgens mij...
Het begon redelijk... maar Lieek moet weer d'r mening opdringen....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef Desii het volgende:
Ik vond het gesprek tussen Huub en Lieke wel goed
Maar zouden die 2 paupers hun bek kunnen houwe
Precies. Dat vond ze toch zo erg?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef Lady-night het volgende:
Nou als ze nu Brian ook zo aan durft te spreken...
Huub heeft dwarslaesie, moslim en vuilnisman gezegd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Waar gaat dit over? Welke kijker heeft Huub dan "persoonlijk" beledigd? Mis ik iets?
Niet kunnen accepteren dat mensen anders denken en doen... alllen hun wijze is lijkt voor hen de juiste te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef schatje het volgende:
Lieke is nog steeds van een hoop woorden, maar weinig wol.
de dingen die hij zegt over kanker, dwarsleasie, russen, hoe hij met Claire omgaat, vrouwen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Waar gaat dit over? Welke kijker heeft Huub dan "persoonlijk" beledigd? Mis ik iets?
Huub vroeg er naar.quote:
Ja en de moslims en de vuilnismannen zitten nu allemaal achter Huub aan en op meters afstand komen de dwarsleasies aanrollen......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft dwarslaesie, moslim en vuilnisman gezegd.
De ultieme winnaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:17 schreef Disana het volgende:
Het gaat echt niet goed met Brian. Kijk hem nou liggen.
[ afbeelding ]
Mooi, ik hoop dat ie zo moe is dat ie niet kan slapen....quote:
En hoe gretig neemt ze het aan. En ze houdt ook niet op, met haar superieure toontje van de dame voor wie er maar één mening is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub vroeg er naar.
Ik ga er van uit dat als Brian iets vraagt of de "relaasie" dat ze ook haar zegje doet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef blomst het volgende:
wat is er met brian? gaat hij dood?
Er hoeft maar één gek te zijn die dat in daden omzet...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en de moslims en de vuilnismannen zitten nu allemaal achter Huub aan en op meters afstand komen de dwarsleasies aanrollen......
Wat een onzin. Dit zijn mensen die geen andere meningen kunnen verdragen. Narrow minded and shallow.
Och heer.. Dat zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft dwarslaesie, moslim en vuilnisman gezegd.
nooit buigen, nooitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Er hoeft maar één gek te zijn die dat in daden omzet... Dat weet je toch? Dat is het waar Lieke voor waarschuwt. Lieke vindt dat er eng veel zijn die fulmineren over Huub.
Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze het eng vond.
Die is het zatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef blomst het volgende:
wat is er met brian? gaat hij dood?
Ik zou me nooit laten leven door angst.... voor je het weet zit je met pleinvrees achter de geraniums.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Er hoeft maar één gek te zijn die dat in daden omzet...
Dat weet je toch? Dat is het waar Lieke voor waarschuwt. Lieke vindt dat er eng veel zijn die fulmineren over Huub.
Het is zo'n kolder. Als ze face to face met Huub staan drinken ze gewoon een biertje met hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Dat is het waar Lieke voor waarschuwt. Lieke vindt dat er eng veel zijn die fulmineren over Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |