Van mij mogen ze allemaal flink over de rooie gaan, maakt me niet eens uit wie het is, Huub, Brian of wie dan ook. Maar om daar nou Lieke voor uit de hoge hoed te toveren, neh.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg horenbeter dan dat saaie suffe gedoe wat er nu heerst. Ik wil tranen zien, zoenende vrouwen, een geflipte Brian, en een Huub dat over de rooie gaat omdat Lieke iets zegt. Als ik stelletjes wil zien die de hele dag klef zijn kijk ik wel naar GTST.
Hier dus: jenifeu/malibuquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:23 schreef Xenia het volgende:
Lieke heeft morgen een opdracht en een 'miet en kriet' in Drachten.
Wanneer dondert die kut-zwerver nou is op?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:36 schreef avonne het volgende:
Mike kijkt alweer verliefd naar Lieke.
Morgen gelukkig, nog een paar uurtjes maar .....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wanneer dondert die kut-zwerver nou is op?
Morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
ga slapen of stappen of zoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kwam dat niet door haar gewicht?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:38 schreef avonne het volgende:
Amanda had hairspray van Schwarzkopf op de paal gespoten om het stroef te maken.
Toen was het zo stroef dat ze het vel van haar handen trok.
Ik denk dat we allang blij mogen zijn dat ze het niet als glijmiddel heeft gebruikt.quote:
Het is vanavond dan ook een planning van lik m'n vestje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:40 schreef farscapevr6 het volgende:
hahahahahahahahaha
je zal dj zijn en ingehuurd worden voor die zooi
sta je te draaien voor een compleet lege zaaal:D:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |