Als ze beter haar best had gedaan was manlief helemaal niet buiten de deur gaan eten.quote:
Irrgang was zenuwachtigquote:Op zondag 30 maart 2008 12:35 schreef Aoristus het volgende:
wat een verrassing, Ewout Irrgang bij buitenhof. Hij weet het natuurlijk altijd beter, ook al is hij pas 30 jaar.
Ik begreep niet precies wat die Engelen nu voorstelde. Irrgang was duidelijk bang dat Nederland de controle over zijn geldstroom zou verliezen en gebruikte daar ironisch genoeg een argument voor wat je kunt vergelijken met : Stel dat de Chinezen komen.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Irrgang was zenuwachtig
Engelen was bijzonder scherp en bevlogen
Aangezien ik mijn scriptie over dit onderwerp schrijf, heb ik dit met extra interesse gevolgd. Het moge wel duidelijk zijn dat ik meer de visie van Engelen onderschrijf
Interessante aflevering van buitenhof
Ik heb ook genoten van het gesprek van Schnabel en vd Donk...
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Het bevestigde weer mijn beeld van naieve liberalen die doen alsof er geen afgunstige politiek bestaat tussen staten. Irrgang was duidelijk de beste, geen twijfel over mogelijk.
Engelen stelde voor om niets te doen. De huidige wetgeving is afdoende.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik begreep niet precies wat die Engelen nu voorstelde. Irrgang was duidelijk bang dat Nederland de controle over zijn geldstroom zou verliezen en gebruikte daar ironisch genoeg een argument voor wat je kunt vergelijken met : Stel dat de Chinezen komen.
Dat in ieder geval.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Optische schijf is niet het probleem. Probleem is blijkbaar de communicatie met je hd.
In de IB-theorie zitten liberalen aan de naieve kant van het denken. Zijn sneller geneigd om jaloezie tussen staten weg te relativeren.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je daar ook academisch verantwoorde bronnen voor?
hup, aan de slag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:33 schreef Autodidact het volgende:
De verliezers:
- Balkenende. Ik schrok me rot gisteren toen ik zijn wekelijks gesprek zag op 1 vandaag. Waar hij zich druk om maakte is dat als hij nu in het buitenland komt, dat hij dan onze vrijheden moet gaan uitleggen. Dat is toch verschrikkelijk!
Ik weet dat jij er zo over denkt, daarom vraag ik ook om academische bronnen..quote:Op zondag 30 maart 2008 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de IB-theorie zitten liberalen aan de naieve kant van het denken. Zijn sneller geneigd om jaloezie tussen staten weg te relativeren.
toe maar, je zet hoog inquote:Op zondag 30 maart 2008 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er zo over denkt, daarom vraag ik ook om academische bronnen..
Zeg maar eens hoe jij erover denkt.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er zo over denkt, daarom vraag ik ook om academische bronnen..
quote:Dari, Moroccan Couscous Maker, Says Full-Year Profit Rises 55%
By Tarek Halim
March 30 (Bloomberg) -- Dari Couspate SA, a Moroccan couscous maker, said full-year profit jumped 55 percent as sales gained.
Net income rose to 16.1 million dirhams ($2.2 million) in 2007 from 10.4 million dirhams a year earlier, the Rabat-based company said in a statement published today in newspaper Finances News. It didn't provide figures for earnings per share or dividend.
Sales climbed 22 percent to 167 million dirhams, lifting operating profit by 51 percent to 21.9 million dirhams.
Dari shares last traded in Casablanca March 28 when they gained 3 dirhams, or 0.6 percent, to 520 dirhams, giving the company a market value of 155 million dirhams.
Hmmmmquote:Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef sigme het volgende:
Vandaag weer couscous gegeten. Omdat ik tegenwoordig niet meer in de buurt van de souk zit heb ik mij laatst een 5kg zak aangeschaft.
Met lamsboutstoofpot met ui, peen en knoflook.
Uruzgan-militair verliest benen door bermbomquote:Het voertuig reed rond 12.00 uur lokale tijd op de bom. Minister van Defensie Eimert van Middelkoop (ChristenUnie) en commandant der strijdkrachten Dick Berlijn reageren vol afschuw. "Het is triest te moeten constateren dat de terroristen die een vredig en voortvarend Afghanistan willen dwarsbomen gebruikmaken van dit soort laffe methoden."
Couscous wordt gemaakt van meel, bulgur zijn (grof gebroken) korrels.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:38 schreef PJORourke het volgende:
Wat is het verschil tussen couscous en bulgur?
Inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
Het is hopeloos en we moeten daar gewoon zo snel als mogelijk vertrekken om nog meer zinloze slachtoffers te voorkomen. Je benen moeten missen omdat politici hier totaal geen idee hebben hoe de vork in de steel steekt en nog steeds geloven in sprookjes. Daar ben je mooi klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |