Hopelijk, allemaal, vooral de FA'squote:
ik moest ze persee een sneak previeuw geven voordat die foto's in de Prive kwamen te staan, ze hadden mij verteld dat, als ik die foto's zou laten zien, ik een tag zou krijgenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:47 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon omgekocht met je naaktfoto's!
ik waardeer je eerlijkheidquote:Op zondag 30 maart 2008 20:56 schreef Noorseviking het volgende:
Wat een graf paints.
WAT ZEG JE? en ik vond je nog zo'n sterke en potentievolle userquote:Op maandag 31 maart 2008 12:46 schreef First het volgende:
Otter zijn beter dan bevers!
Oh sorry ik haald ze door elkaar natuurlijk zijn bevers veel beter dan ottersquote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef beverton het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? en ik vond je nog zo'n sterke en potentievolle user![]()
je fok!carriere is nu ook vrijwel over.
bij sommige mensen stroomt er potentie door hun aderen en bij andere stroomt er hiv door de aderen. nu schat ik je in als een user met potentiequote:Op maandag 31 maart 2008 18:33 schreef First het volgende:
[..]
Oh sorry ik haald ze door elkaar natuurlijk zijn bevers veel beter dan otters![]()
Bevers![]()
Otters
Bedankt, hoeveel potentie ongeever?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef beverton het volgende:
[..]
bij sommige mensen stroomt er potentie door hun aderen en bij andere stroomt er hiv door de aderen. nu schat ik je in als een user met potentieer staat jou een mooie carriere te wachten.
na jaren lange studies verricht op het potentiegehalte van tong heb ik ontdenkt dat wanneer je zelf geloofdt in je topics, het meestal nog steeds een kuttopic is maar dat mensen er wel na toe komen omdat zij denken dat het topic rijp is voor een topickaap ( topickaap moet je met goede vrienden/connecties doen, voorbeelden van mijn clicks zijn DeepArt, gasturbine, paramesia, paultjuhhh, ludosanders en nu ook first ).quote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef First het volgende:
[..]
Bedankt, hoeveel potentie ongeever?
Ik hoop dat ik net zo goed kan worden als tong.
Zeker ik als eerste genoemd! Ksta aan je zijde mattie, met mijn piefpaf!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:12 schreef beverton het volgende:
[..]
na jaren lange studies verricht op het potentiegehalte van tong heb ik ontdenkt dat wanneer je zelf geloofdt in je topics, het meestal nog steeds een kuttopic is maar dat mensen er wel na toe komen omdat zij denken dat het topic rijp is voor een topickaap ( topickaap moet je met goede vrienden/connecties doen, voorbeelden van mijn clicks zijn DeepArt, gasturbine, paramesia en paultjuhhh).
Ik hoor bij de clickquote:Op maandag 31 maart 2008 19:12 schreef beverton het volgende:
[..]
na jaren lange studies verricht op het potentiegehalte van tong heb ik ontdenkt dat wanneer je zelf geloofdt in je topics, het meestal nog steeds een kuttopic is maar dat mensen er wel na toe komen omdat zij denken dat het topic rijp is voor een topickaap ( topickaap moet je met goede vrienden/connecties doen, voorbeelden van mijn clicks zijn DeepArt, gasturbine, paramesia en paultjuhhh).
Dan zouden we misbruik maken van onze krachten...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef beverton het volgende:
deepart en gasturbine jullie hebben allebij een hoog potentiegehalte, als het goed is heb je bij de apotheek een strookje en als je daar op pist dan meet je je potentiegehalte in je urine ( of was dat nou een zwangerschapstest) anyhow: als wij onze powers bundelen kunnen wij elk topic kapen of van elk topic een leuk topic maken![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan zouden we misbruik maken van onze krachten...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wheheh epic failquote:Op maandag 31 maart 2008 20:23 schreef GasTurbine het volgende:
[imghttp://i22.photobucket.com/albums/b317/MelodyMusic62/fritswester.jpg[/img]
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:26 schreef GasTurbine het volgende:
[quote]Op maandag 31 maart 2008 20:25 schreef beverton het volgende:
[..]
wheheh epic fail
[/quote
[i wat bedoel je b] beverton[/b] [/i]
slotje nadat iemand linkjes naar smegma ging geven.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:29 schreef beverton het volgende:
[..]hoe was het afgelopen met onze topickaap?
whehehe dat topic was helemaal gepimpt dankzij onze stylisch reactiesquote:Op maandag 31 maart 2008 20:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
slotje nadat iemand linkjes naar smegma ging geven.
You've been pimped!quote:Op maandag 31 maart 2008 20:36 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe dat topic was helemaal gepimpt dankzij onze stylisch reacties
aight geef even een linkertje in dat topic kunnen we nog lol maken meng, nodig First ook meteen uit.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef GasTurbine het volgende:
meer pimpshit (inmiddels verwijderd, denk ik.)
[ afbeelding ]
Trofeetje waard.
is goed makkerquote:Op maandag 31 maart 2008 21:07 schreef GasTurbine het volgende:
Het ziet er blauw van de modjes op dit moment. Ik verwijs je dan ook door naar het forum DEF.
Nette pwnquote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef GasTurbine het volgende:
meer pimpshit (inmiddels verwijderd, denk ik.)
[ afbeelding ]
Trofeetje waard.
Wie is gabanzord?quote:
prachtig, en verdient uiteraard... als je ziet wat voor emotionele schade een lemonparty aanricht.. gvd niet normaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:15 schreef GasTurbine het volgende:
Daar in die topique hij post een lemonparty.
Ik heb er op gekliktquote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef beverton het volgende:
[..]
prachtig, en verdient uiteraard... als je ziet wat voor emotionele schade een lemonparty aanricht.. gvd niet normaal.
Eerder een voor bevertonquote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
Ik voel ook een baggerban voor mij aankomen als ik nu mijn topics doorkijk.
Gewoon wat slijmen bij de modjes... Beloof ze een pijp beurt ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
Ik voel ook een baggerban voor mij aankomen als ik nu mijn topics doorkijk.
lool ik klikte er op, want ik had wel eens een lemonpary video gezien, ik zal m eens opzoeken okey? okey dat is dan een dimmedeal.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt![]()
Loller @ diegene die zijn opa erin herkent
En hij is net terugquote:
ABELOEIIII. wat zeg je? ABELOEIII. oooowh!quote:
Ik vond het boek beterquote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef beverton het volgende:
[..]
ABELOEIIII. wat zeg je? ABELOEIII. oooowh!
maar ik heb net ban gehaddan moet ik een beverton gebandheidlog deeltje 2 maken.. best goed idee voor een film.
Alleen als jij voor een FOK!shirt kan zorgenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Gewoon wat slijmen bij de modjes... Beloof ze een pijp beurt ofzo
Tref jij het ff dat ik heul goed kan vingerverven!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alleen als jij voor een FOK!shirt kan zorgen
Ik zag hem net ookquote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef beverton het volgende:
[..]
prachtig, en verdient uiteraard... als je ziet wat voor emotionele schade een lemonparty aanricht.. gvd niet normaal.
* er zit een bruin vlekje onder je neus*quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Tref jij het ff dat ik heul goed kan vingerverven!
ik heb mijn fok! shirt al gekregen, je krijgt em als je een heldhaftige act doet, zoals tubgirl postenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alleen als jij voor een FOK!shirt kan zorgen
ik heb jou ook gemist, dit topic is echt een verzoeningstopic misschien dat een TTT goed zou sieren.quote:
TeringTraagTiefusbeest?! Ja, dat siert je wel goed.... Haha...quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb jou ook gemist, dit topic is echt een verzoeningstopic misschien dat een TTT goed zou sieren.
wil je ontkennen dan dat een ttt dit topic zou sieren??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:19 schreef iuvenis het volgende:
[..]
TeringTraagTiefusbeest?! Ja, dat siert je wel goed.... Haha...
Ja, slotje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:23 schreef beverton het volgende:
[..]
wil je ontkennen dan dat een ttt dit topic zou sieren??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
dit is mijn eerste mooie topic die zover gekomen is, als deze de 300 posts niet haalt wordt ik boosquote:
Gewoon negeren, ik weet dat je goed bentquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:16 schreef beverton het volgende:
[..]
in andere topics komen ze mij hatenen dat net nu ik op het rechte pad ben gegaan
ik heb ook geen tijd om tegen hun te gaan baggeren, ben bezig met mijn sitequote:Op dinsdag 1 april 2008 21:56 schreef First het volgende:
[..]
Gewoon negeren, ik weet dat je goed bent
Een site over bevers?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:00 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb ook geen tijd om tegen hun te gaan baggeren, ben bezig met mijn site
Mac donaldsquote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Een site over bevers?
Ik heb net een big tasty met bacon op... kvoel me leeg.. alsof al je energie uit je lijf is getrokken.. Dat is de kracht van de mac
whehehe nee het is een site over hoe ik 1 miljoen ga verdienenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Een site over bevers?
Ik heb net een big tasty met bacon op... kvoel me leeg.. alsof al je energie uit je lijf is getrokken.. Dat is de kracht van de mac
En hoe ga je 1 miljoen verdienen?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:10 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe nee het is een site over hoe ik 1 miljoen ga verdienen
Door een miljoen topics te kapen, en dan in alle topics een banner zetten voor een website, waar hij geld van krijgt als iemand eropklikt.quote:
vette fotoquote:Op woensdag 2 april 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
BEVERTONNN CHECK ME FOBO PLAATJE!!!
volgende week is die uit en dan mogen de Gepawneerde Pawneermeel Clan gaan helpen door op de ads te klikkuhhh whehehequote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef beverton het volgende:
[..]
volgende week is die uit en dan mogen de Gepawneerde Pawneermeel Clan gaan helpen door op de ads te klikkuhhh whehehe
whehehe googleadsense gaat nooit te weten te komen dat fok!forum helpt met het gereneren van klicksquote:
Gepawneerde Pawneermeel Clan ftw!1quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef beverton het volgende:
[..]
volgende week is die uit en dan mogen de Gepawneerde Pawneermeel Clan gaan helpen door op de ads te klikkuhhh whehehe
Dan ben je een held omdat niemand meer een half uur moet wachten op een pagina :0quote:Op woensdag 2 april 2008 15:35 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe googleadsense gaat nooit te weten te komen dat fok!forum helpt met het gereneren van klicksen als ik de 1 miljoen bereikt heb koop ik betere servers voor fok
whehe ix-deequote:Op woensdag 2 april 2008 15:39 schreef First het volgende:
[..]
Dan ben je een held omdat niemand meer een half uur moet wachten op een pagina :0
Pas a.u.b dan wel op voor de kwaadaardige remlof, die is de schepper van al het kwaad en hij zal je hinderen met het redden van fok!...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:35 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe googleadsense gaat nooit te weten te komen dat fok!forum helpt met het gereneren van klicksen als ik de 1 miljoen bereikt heb koop ik betere servers voor fok
ik probeer alleen maar zijn baan als FA te beschermenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Pas a.u.b dan wel op voor de kwaadaardige remlof, die is de schepper van al het kwaad en hij zal je hinderen met het redden van fok!...
Misschien kan jij hem afleiden ?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Pas a.u.b dan wel op voor de kwaadaardige remlof, die is de schepper van al het kwaad en hij zal je hinderen met het redden van fok!...
whehehe ja ze dreigt veulste veel. ik wil haar best kapot makenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
C_C is echt een humorloze doos
de meeste zijn idd een stel gehadicapte josties, de crew in ONZ niet daar heb ik echt respect voor. met de dagelijkse bagger die zij tegenkomen zou de gemiddelde Nederlandse josti een burnout van krijgenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb ook geen hoge pet op van c_c, maarja, als je naar het hele team van mods en admins kijkt...
Goede samenvattingquote:Op woensdag 2 april 2008 17:13 schreef beverton het volgende:
[..]
de meeste zijn idd een stel gehadicapte josties, de crew in ONZ niet daar heb ik echt respect voor. met de dagelijkse bagger die zij tegenkomen zou de gemiddelde Nederlandse josti een burnout van krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |