Gewoon negeren, ik weet dat je goed bentquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:16 schreef beverton het volgende:
[..]
in andere topics komen ze mij hatenen dat net nu ik op het rechte pad ben gegaan
ik heb ook geen tijd om tegen hun te gaan baggeren, ben bezig met mijn sitequote:Op dinsdag 1 april 2008 21:56 schreef First het volgende:
[..]
Gewoon negeren, ik weet dat je goed bent
Een site over bevers?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:00 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb ook geen tijd om tegen hun te gaan baggeren, ben bezig met mijn site
Mac donaldsquote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Een site over bevers?
Ik heb net een big tasty met bacon op... kvoel me leeg.. alsof al je energie uit je lijf is getrokken.. Dat is de kracht van de mac
whehehe nee het is een site over hoe ik 1 miljoen ga verdienenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Een site over bevers?
Ik heb net een big tasty met bacon op... kvoel me leeg.. alsof al je energie uit je lijf is getrokken.. Dat is de kracht van de mac
En hoe ga je 1 miljoen verdienen?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:10 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe nee het is een site over hoe ik 1 miljoen ga verdienen
Door een miljoen topics te kapen, en dan in alle topics een banner zetten voor een website, waar hij geld van krijgt als iemand eropklikt.quote:
vette fotoquote:Op woensdag 2 april 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
BEVERTONNN CHECK ME FOBO PLAATJE!!!
volgende week is die uit en dan mogen de Gepawneerde Pawneermeel Clan gaan helpen door op de ads te klikkuhhh whehehequote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef beverton het volgende:
[..]
volgende week is die uit en dan mogen de Gepawneerde Pawneermeel Clan gaan helpen door op de ads te klikkuhhh whehehe
whehehe googleadsense gaat nooit te weten te komen dat fok!forum helpt met het gereneren van klicksquote:
Gepawneerde Pawneermeel Clan ftw!1quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef beverton het volgende:
[..]
volgende week is die uit en dan mogen de Gepawneerde Pawneermeel Clan gaan helpen door op de ads te klikkuhhh whehehe
Dan ben je een held omdat niemand meer een half uur moet wachten op een pagina :0quote:Op woensdag 2 april 2008 15:35 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe googleadsense gaat nooit te weten te komen dat fok!forum helpt met het gereneren van klicksen als ik de 1 miljoen bereikt heb koop ik betere servers voor fok
whehe ix-deequote:Op woensdag 2 april 2008 15:39 schreef First het volgende:
[..]
Dan ben je een held omdat niemand meer een half uur moet wachten op een pagina :0
Pas a.u.b dan wel op voor de kwaadaardige remlof, die is de schepper van al het kwaad en hij zal je hinderen met het redden van fok!...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:35 schreef beverton het volgende:
[..]
whehehe googleadsense gaat nooit te weten te komen dat fok!forum helpt met het gereneren van klicksen als ik de 1 miljoen bereikt heb koop ik betere servers voor fok
ik probeer alleen maar zijn baan als FA te beschermenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Pas a.u.b dan wel op voor de kwaadaardige remlof, die is de schepper van al het kwaad en hij zal je hinderen met het redden van fok!...
Misschien kan jij hem afleiden ?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Pas a.u.b dan wel op voor de kwaadaardige remlof, die is de schepper van al het kwaad en hij zal je hinderen met het redden van fok!...
whehehe ja ze dreigt veulste veel. ik wil haar best kapot makenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
C_C is echt een humorloze doos
de meeste zijn idd een stel gehadicapte josties, de crew in ONZ niet daar heb ik echt respect voor. met de dagelijkse bagger die zij tegenkomen zou de gemiddelde Nederlandse josti een burnout van krijgenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb ook geen hoge pet op van c_c, maarja, als je naar het hele team van mods en admins kijkt...
Goede samenvattingquote:Op woensdag 2 april 2008 17:13 schreef beverton het volgende:
[..]
de meeste zijn idd een stel gehadicapte josties, de crew in ONZ niet daar heb ik echt respect voor. met de dagelijkse bagger die zij tegenkomen zou de gemiddelde Nederlandse josti een burnout van krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |