Hopelijk, allemaal, vooral de FA'squote:
ik moest ze persee een sneak previeuw geven voordat die foto's in de Prive kwamen te staan, ze hadden mij verteld dat, als ik die foto's zou laten zien, ik een tag zou krijgenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:47 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon omgekocht met je naaktfoto's!
ik waardeer je eerlijkheidquote:Op zondag 30 maart 2008 20:56 schreef Noorseviking het volgende:
Wat een graf paints.
WAT ZEG JE? en ik vond je nog zo'n sterke en potentievolle userquote:Op maandag 31 maart 2008 12:46 schreef First het volgende:
Otter zijn beter dan bevers!
Oh sorry ik haald ze door elkaar natuurlijk zijn bevers veel beter dan ottersquote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef beverton het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? en ik vond je nog zo'n sterke en potentievolle user![]()
je fok!carriere is nu ook vrijwel over.
bij sommige mensen stroomt er potentie door hun aderen en bij andere stroomt er hiv door de aderen. nu schat ik je in als een user met potentiequote:Op maandag 31 maart 2008 18:33 schreef First het volgende:
[..]
Oh sorry ik haald ze door elkaar natuurlijk zijn bevers veel beter dan otters![]()
Bevers![]()
Otters
Bedankt, hoeveel potentie ongeever?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef beverton het volgende:
[..]
bij sommige mensen stroomt er potentie door hun aderen en bij andere stroomt er hiv door de aderen. nu schat ik je in als een user met potentieer staat jou een mooie carriere te wachten.
na jaren lange studies verricht op het potentiegehalte van tong heb ik ontdenkt dat wanneer je zelf geloofdt in je topics, het meestal nog steeds een kuttopic is maar dat mensen er wel na toe komen omdat zij denken dat het topic rijp is voor een topickaap ( topickaap moet je met goede vrienden/connecties doen, voorbeelden van mijn clicks zijn DeepArt, gasturbine, paramesia, paultjuhhh, ludosanders en nu ook first ).quote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef First het volgende:
[..]
Bedankt, hoeveel potentie ongeever?
Ik hoop dat ik net zo goed kan worden als tong.
Zeker ik als eerste genoemd! Ksta aan je zijde mattie, met mijn piefpaf!quote:Op maandag 31 maart 2008 19:12 schreef beverton het volgende:
[..]
na jaren lange studies verricht op het potentiegehalte van tong heb ik ontdenkt dat wanneer je zelf geloofdt in je topics, het meestal nog steeds een kuttopic is maar dat mensen er wel na toe komen omdat zij denken dat het topic rijp is voor een topickaap ( topickaap moet je met goede vrienden/connecties doen, voorbeelden van mijn clicks zijn DeepArt, gasturbine, paramesia en paultjuhhh).
Ik hoor bij de clickquote:Op maandag 31 maart 2008 19:12 schreef beverton het volgende:
[..]
na jaren lange studies verricht op het potentiegehalte van tong heb ik ontdenkt dat wanneer je zelf geloofdt in je topics, het meestal nog steeds een kuttopic is maar dat mensen er wel na toe komen omdat zij denken dat het topic rijp is voor een topickaap ( topickaap moet je met goede vrienden/connecties doen, voorbeelden van mijn clicks zijn DeepArt, gasturbine, paramesia en paultjuhhh).
Dan zouden we misbruik maken van onze krachten...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef beverton het volgende:
deepart en gasturbine jullie hebben allebij een hoog potentiegehalte, als het goed is heb je bij de apotheek een strookje en als je daar op pist dan meet je je potentiegehalte in je urine ( of was dat nou een zwangerschapstest) anyhow: als wij onze powers bundelen kunnen wij elk topic kapen of van elk topic een leuk topic maken![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan zouden we misbruik maken van onze krachten...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |