bedoel je met painten?quote:Op zondag 30 maart 2008 09:00 schreef TheSorrow het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoelang ben je met de OP bezig geweest?
Ja dat vraag ik me ook af...quote:Op zondag 30 maart 2008 09:00 schreef TheSorrow het volgende:
ik wilde het antwoord gaan tiepen maar in plaats daarvan laat ik jullie eerst suggereren hoelang het geduurd heeftquote:Op zondag 30 maart 2008 13:23 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af...
Zeker elke dag 20 minuten, overigens wel een meesterlijke OP...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
hoe was jou tijd zonder mijn aanwezigheid op fok?
voor dit soort reacties doe ik het allemaalquote:
Wat denk je nou zelf.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:00 schreef TheSorrow het volgende:
Typ je dit nu met een glimlach?quote:
de paints compenseren toch de tekst of nietquote:Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef First het volgende:Op langer dan 3 regels
Wacht: Op van beverton.
Ja, want ik kom in het verhaaltje voor...quote:Op zondag 30 maart 2008 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
de paints compenseren toch de tekst of niet?
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:53 schreef deepart het volgende:
BTW wat een zeik zooi dat gedoe met de tijd vooruit... me weekend duurt nu maar 47 uur
Sorry, niet vaak een regel tekst en dan plaatje pasquote:Op zondag 30 maart 2008 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
de paints compenseren toch de tekst of niet?
Is een joods complotquote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef beverton het volgende:
de mods zijn bezig met een complot normaal geproken wordt een topic van mij binnen 10 minuten op slot gezet![]()
![]()
![]()
![]()
bevers zijn tofquote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
Beverton is een baaws.
Nee ze zijn lui.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:53 schreef beverton het volgende:
de mods zijn bezig met een complot normaal geproken wordt een topic van mij binnen 10 minuten op slot gezet![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |