prachtig, en verdient uiteraard... als je ziet wat voor emotionele schade een lemonparty aanricht.. gvd niet normaal.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:15 schreef GasTurbine het volgende:
Daar in die topique hij post een lemonparty.
Ik heb er op gekliktquote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef beverton het volgende:
[..]
prachtig, en verdient uiteraard... als je ziet wat voor emotionele schade een lemonparty aanricht.. gvd niet normaal.
Eerder een voor bevertonquote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
Ik voel ook een baggerban voor mij aankomen als ik nu mijn topics doorkijk.
Gewoon wat slijmen bij de modjes... Beloof ze een pijp beurt ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
Ik voel ook een baggerban voor mij aankomen als ik nu mijn topics doorkijk.
lool ik klikte er op, want ik had wel eens een lemonpary video gezien, ik zal m eens opzoeken okey? okey dat is dan een dimmedeal.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt![]()
Loller @ diegene die zijn opa erin herkent
En hij is net terugquote:
ABELOEIIII. wat zeg je? ABELOEIII. oooowh!quote:
Ik vond het boek beterquote:Op maandag 31 maart 2008 21:32 schreef beverton het volgende:
[..]
ABELOEIIII. wat zeg je? ABELOEIII. oooowh!
maar ik heb net ban gehaddan moet ik een beverton gebandheidlog deeltje 2 maken.. best goed idee voor een film.
Alleen als jij voor een FOK!shirt kan zorgenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Gewoon wat slijmen bij de modjes... Beloof ze een pijp beurt ofzo
Tref jij het ff dat ik heul goed kan vingerverven!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alleen als jij voor een FOK!shirt kan zorgen
Ik zag hem net ookquote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef beverton het volgende:
[..]
prachtig, en verdient uiteraard... als je ziet wat voor emotionele schade een lemonparty aanricht.. gvd niet normaal.
* er zit een bruin vlekje onder je neus*quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Tref jij het ff dat ik heul goed kan vingerverven!
ik heb mijn fok! shirt al gekregen, je krijgt em als je een heldhaftige act doet, zoals tubgirl postenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alleen als jij voor een FOK!shirt kan zorgen
ik heb jou ook gemist, dit topic is echt een verzoeningstopic misschien dat een TTT goed zou sieren.quote:
TeringTraagTiefusbeest?! Ja, dat siert je wel goed.... Haha...quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb jou ook gemist, dit topic is echt een verzoeningstopic misschien dat een TTT goed zou sieren.
wil je ontkennen dan dat een ttt dit topic zou sieren??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:19 schreef iuvenis het volgende:
[..]
TeringTraagTiefusbeest?! Ja, dat siert je wel goed.... Haha...
Ja, slotje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:23 schreef beverton het volgende:
[..]
wil je ontkennen dan dat een ttt dit topic zou sieren??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
dit is mijn eerste mooie topic die zover gekomen is, als deze de 300 posts niet haalt wordt ik boosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |