abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 27 maart 2008 @ 23:44:04 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57662975
Is Wilders na FITNA nog serieus te nemen? Hij wilde aantonen dat het 2 voor 12 is wmb moslims. Integreren of opzouten en het liefst opzouten. Grote woorden van Wilders. Niks geen hulp voor de integratie dus want de film stelt geen reet voor.

Is Wilders en zijn integratiediscussie of Wilders sowieso nog serieus te nemen?
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:45:00 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_57663001
Uh ik heb hem persoonlijk echt nooit serieus genomen en alles wat hij door de jaren heen deed versterkte bij mij alleen maar dat gevoel...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_57663021
Hij was het er voor niet, en nu nog steeds niet. Wat een debiel filmpje
pi_57663022
Ik nam/neem hem nooit serieus.
Degene die hem hiervoor al serieus namen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:45:55 #5
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57663023
Hij wilde een punt maken, dat punt heeft ie gemaakt.

Of je hem serieus neemt of niet heeft niets met die film te maken lijkt me.

Wat ik me afvraag is hoe lang het nog duurt voor er een aanslag op hem wordt gepleegd
pi_57663030
Natuurlijk niet. Alles wat je aandacht geeft groeit, en op deze wijze zal integratie nooit slagen. Ja, er is een probleem en ja, daar moet iets aan gedaan worden, maar dit is niet de manier.

Sowieso zijn al die beelden fokking oud, kom dan met iets nieuws. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_57663042
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef OssieMan het volgende:
Hij wilde een punt maken, dat punt heeft ie gemaakt.

Of je hem serieus neemt of niet heeft niets met die film te maken lijkt me.

Wat ik me afvraag is hoe lang het nog duurt voor er een aanslag op hem wordt gepleegd
Welk punt?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_57663051
als iemand stemmen krijgt + betrokken achterban dan is dat een serieuze zaak in ieder geval. Dat de man verder veel blaat en amper wol toont maakt wel dat zijn uitspraken idd met een aardige korrel zout genomen mogen worden.
underground forever baby
  Redactie Frontpage donderdag 27 maart 2008 @ 23:47:29 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57663066
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef OssieMan het volgende:
Na die film niet meer, nu denkt iedereen: och, het is Wilders maar met zn stokpaardjes
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:49:31 #10
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57663119
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:46 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Welk punt?
Dat de islam fout is
Kortgezegd
pi_57663173
Dat was hij al niet.

Maar los daarvan, wat hadden mensen dan van de film verwacht? Ik snap de kritiek niet zo...
pi_57663185
hij heeft z'n kleine neefje een filmpje in elkaar laten flansen met windows movie maker, en dat met veel bombarie aangekondigd.
uiteindelijk blijkt het een schandelijk broddelwerk te zijn, ik vraag me af wat hij met al het geld heeft gedaan wat dat jip en janneke verhaaltje zogenaamd gekost zou moeten hebben.

ik nam hem hiervoor al niet serieus, nu al helemaal niet meer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:53:18 #13
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57663223
Als je de doodsverwensingen op marokko.nl leest is Wilders nog altijd een groot kwaad dat alle aandacht en haat van de wereld verdient...

... geen flauw idee waarom dat klootjesvolk daar flipt om een mislukt filmpje... maar hoe harder ze flippen, hoe meer waarde ze geven aan Wlders en zijn praatjes.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 maart 2008 @ 23:58:11 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57663370
Ik nam hem al niet al te serieus, maar na deze 'film' is dat nog veel minder.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57663431
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Cairon het volgende:
Als je de doodsverwensingen op marokko.nl leest is Wilders nog altijd een groot kwaad dat alle aandacht en haat van de wereld verdient...

... geen flauw idee waarom dat klootjesvolk daar flipt om een mislukt filmpje... maar hoe harder ze flippen, hoe meer waarde ze geven aan Wlders en zijn praatjes.
Ik begrijp ook niet waarom ze flippen..dit is toch precies wat ze graag willen zien...ongelovigen die worden vermoord, verbrand, afgeschoten en koppen laten rollen...

Wilders zal wel degelijk serieus genomen worden, ook na Fitna. Er zijn nog heel wat volksstammen die op hem blijven stemmen...en zolang dat zetels met zich mee brengt...
The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
pi_57663531
Film toverde een glimlach op mijn gezicht. Altijd leuk om te zien hoe mensen volledig in het geloof kunnen opgaan en zichzelf vervolgens volstrekt belachelijk kunnen maken. Rondlopen met borden als "De echte holocaust komt er an !" (Of iets in die strekking). Hetzelfde als Wilders doet dus, over en weer geschreeuw om een boek (!). Kleuters zijn het allemaal.

En dan die gozer met dat zwaard, bwahahahah.. hou toch op.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:07:55 #17
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57663574
He is clever underground...
je moet het begrijpen. Dit is iets voor intellectuelen.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:08:29 #18
209360 Druuna
pi_57663587
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef tequi3 het volgende:
Film toverde een glimlach op mijn gezicht. Altijd leuk om te zien hoe mensen volledig in het geloof kunnen opgaan en zichzelf vervolgens volstrekt belachelijk kunnen maken. Rondlopen met borden als "De echte holocaust komt er an !" (Of iets in die strekking). Hetzelfde als Wilders doet dus, over en weer geschreeuw om een boek (!). Kleuters zijn het allemaal.

En dan die gozer met dat zwaard, bwahahahah.. hou toch op.
Met dat zwaard? eh?
dan een atoom."
pi_57663639
Eigenlijk vind ik de reacties op Fitna niet terecht. Het gaat ook helemaal niet om wat er Fitna gezegd wordt, het gaat erom hoe moslims omgaan met kritiek op hun geloof. Blijkbaar zijn er toch een hoop moslims die zich erg opwinden over een onbeduidend filmpje. Al wisten we dat eigenlijk al na de spotprenten in Denemarken. Als het aan die moslims lag dan was er vrijheid van meningsuiting, behalve als het kritiek op de islam betreft.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57663652
Hetgeen mij , als "buitenstaander" van Nederland, wel opvalt is dat het bericht op de FP, waarin jullie GroenLinks stelt, dat hetgeen Wilders aanhaalt in zijn film, feiten zijn die al lang bekend zijn.

Dan stel ik mij de natuurlijk de vraag, waarom blijft GroenLinks dan zo hypocriet doen dat er helemaal geen probleem is op dat vlak?

En ik vind zelf dat Wilders het niet beter had kunnen doen.
"Iedereen" verwachtte een extreme film en dat heeft hij net niet gebracht.
Eigenlijk is Wilders meer een soort van zelf-vervullende-profeet.
pi_57663653
Ik vind de film provorcerend maar het is tot op zekere hoogte geen leugen. Ik snap niet dat er zo'n afkeer is op fok tegen deze film. Hij heeft voor een groot deel gelijk, niemand kan die beelden ontkennen, alleen provorceert hij expres, en dat is fout.

En inderdaad, dat de regering al "bang" is voor de reacties geeft al aan hoe die religie het land al in een greep heeft. Ik ben het ook met Wilders eens dat hij tegen de islam is, dat ben ik ook. Maar then again ben ik tegen alle geloven, en niet alleen de islam. De mensen die dat geloof volgen zijn inderdaad meestal mensen waar ik goed mee overweg kan, heb ook niets tegen die mensen, alleen ik heb iets tegen religies zelf.
Lambo of Rekt
pi_57663670
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Druuna het volgende:

[..]

Met dat zwaard? eh?
Hij was aan het preken over de ongelovigen, dat ze afgeslacht moesten worden. Vervolgens haalt hij doodleuk zijn zwaard uit de hoes (Of hoe dat in zwaard-termen heet) en begint hij er mee te zwaaien. Starwars goes Islam ofzo.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:12:32 #23
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57663690
Tuurlijk. Die film is niet provocerend maar gewoon gebasseerd op feiten.
Ik zeg niet dat Moslims gek zijn of weg moeten of whatever, maar hun geloof staat gewoon haaks op de rest.
Ook werden er heel vroeger mensen gestenigd door Christenen en dat was ook geen normaal geloof maar die is in de loop van de tijd bijgeschaaft tot iets degelijks. De islam loopt in feite nog gewoon 1000 jaar achter.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:13:02 #24
209360 Druuna
pi_57663701
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Is Wilders na FITNA nog serieus te nemen? Hij wilde aantonen dat het 2 voor 12 is wmb moslims. Integreren of opzouten en het liefst opzouten. Grote woorden van Wilders. Niks geen hulp voor de integratie dus want de film stelt geen reet voor.

Is Wilders en zijn integratiediscussie of Wilders sowieso nog serieus te nemen?
Waar zegt Wilders dat ze moeten oprotten? Dat maak jij er zelf van!
Hij waarschuwt voor het feit dat dit kan escaleren in iets heel fouts.
Toen ik die beelden zo zag dacht ik ineens, stel reincarnatie bestaat, nu zitten die nazi;s allemaal in een moslim velletje...
Daar schrok ik wel ff van
dan een atoom."
pi_57663723
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Chiwakka het volgende:
Hetgeen mij , als "buitenstaander" van Nederland, wel opvalt is dat het bericht op de FP, waarin jullie GroenLinks stelt, dat hetgeen Wilders aanhaalt in zijn film, feiten zijn die al lang bekend zijn.

Dan stel ik mij de natuurlijk de vraag, waarom blijft GroenLinks dan zo hypocriet doen dat er helemaal geen probleem is op dat vlak?
Volgens mij is er niemand die beweert dat er geen probleem is met de radicale islam. Behalve wellicht de radicale islam zelf.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:17:59 #26
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57663837
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:07 schreef Druuna het volgende:
He is clever underground...
je moet het begrijpen. Dit is iets voor intellectuelen.

LOL
pi_57663890
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef EggsTC het volgende:

En inderdaad, dat de regering al "bang" is voor de reacties geeft al aan hoe die religie het land al in een greep heeft. Ik ben het ook met Wilders eens dat hij tegen de islam is, dat ben ik ook. Maar then again ben ik tegen alle geloven, en niet alleen de islam. De mensen die dat geloof volgen zijn inderdaad meestal mensen waar ik goed mee overweg kan, heb ook niets tegen die mensen, alleen ik heb iets tegen religies zelf.
Ik ben niet religieus, maar als iemand wil geloven in God, Allah of Roze Olifanten dan moet die persoon dat geheel zelf weten. Scheiding van kerk en staat betekent dat de staat zich niet gaat mengen in religiezaken en dus niet bepaalde religies wel toestaat en andere religies niet. De islam heeft wat mij betreft gewoon een plaats in Nederland. Uiteraard moeten ook moslims zich wel houden aan de wetten die we hebben, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die in Roze Olifanten geloven.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:21:08 #28
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57663907
Doel van de film zou zijn: de islam is fascistisch.
Gehaald? nee.
kutfilm dus.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:24:53 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57663994
Het erge is juist dat je Wilders, en met name de vele stemmers op z'n beweging (geen partij) wel serieus moet nemen. Hij vertolkt nu eenmaal de onderbuikgevoelens van nogal wat mensen.
Niet zozeer vanwege z'n kortzichtige, populistische uitspraken, maar wel vanwege de angst en onrust die hij verspreidt.
Gelukkig heeft Wilders aangekondigd nu het land in te willen gaan voor debatten, dus kom maar op hier in de buurt, dan ga ik wel het debat met Geert aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57664022
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:20 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Ik ben niet religieus, maar als iemand wil geloven in God, Allah of Roze Olifanten dan moet die persoon dat geheel zelf weten. Scheiding van kerk en staat betekent dat de staat zich niet gaat mengen in religiezaken en dus niet bepaalde religies wel toestaat en andere religies niet. De islam heeft wat mij betreft gewoon een plaats in Nederland. Uiteraard moeten ook moslims zich wel houden aan de wetten die we hebben, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die in Roze Olifanten geloven.
Als je natuurlijk de rationele beginsels van het menszijn gaat verwarren met het "praktische kader" van de maatschappij, dan ben je inderdaad verkeerd bezeg. En daar ligt gewoon de fout.
pi_57664070
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
Het erge is juist dat je Wilders, en met name de vele stemmers op z'n beweging (geen partij) wel serieus moet nemen. Hij vertolkt nu eenmaal de onderbuikgevoelens van nogal wat mensen.
Niet zozeer vanwege z'n kortzichtige, populistische uitspraken, maar wel vanwege de angst en onrust die hij verspreidt.
Gelukkig heeft Wilders aangekondigd nu het land in te willen gaan voor debatten, dus kom maar op hier in de buurt, dan ga ik wel het debat met Geert aan.
Ik weet niet zo zeker dat je weet waar je dan aan begint, eerst en vooral debatteer je dan niet met Geert over Geert, maar met Geert over de Islam, waarbij hij jou in zo een positie kan duwen waarin jij de Islam gaat moeten verdedigen.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:33:00 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57664176
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef Chiwakka het volgende:

Ik weet niet zo zeker dat je weet waar je dan aan begint, eerst en vooral debatteer je dan niet met Geert over Geert, maar met Geert over de Islam, waarbij hij jou in zo een positie kan duwen waarin jij de Islam gaat moeten verdedigen.
Ik weet prima waar ik het over heb.
Ik wil helemaal niet met Geert over Geert debatteren, ik wil juist inhoudelijk over zijn standpunten en met name z'n oplossingen (die ik nog niet gehoord heb) voor de door hem vermeende problemen debatteren met hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57664491
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik weet prima waar ik het over heb.
Ik wil helemaal niet met Geert over Geert debatteren, ik wil juist inhoudelijk over zijn standpunten en met name z'n oplossingen (die ik nog niet gehoord heb) voor de door hem vermeende problemen debatteren met hem.
Stel dat hij zegt: "daar heb ik geen oplossing voor"

Dat neemt niet weg dat jij, hij en ik weet dat er daadwerkelijk toch een probleem is.
Dus denk ikzelf ook dat het eerst en vooral belangrijk is een gewaarwording te creëren over de huidige toestand, en vervolgens met alle partijen een oplossing te zoeken.

(phase 1: Denial)
-> Dit is ook zo bij medische therapiën, zolang de "zieke" persoon de ziekte ontkent, moet je echt niet gaan beginnen om al een oplossing te vinden.

just my two cents
pi_57664553
Ik heb Wilders nooit serieus genomen, maar dat Fitna zo'n misbaksel zou worden had waarschijnlijk niemand verwacht...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:56:32 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57664573
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:50 schreef Chiwakka het volgende:

(phase 1: Denial)
-> Dit is ook zo bij medische therapiën, zolang de "zieke" persoon de ziekte ontkent, moet je echt niet gaan beginnen om al een oplossing te vinden.
Wilders onderkent wel degelijk z'n ziekte: islamofobie.
Dus wordt het hoog tijd om oplossingen te zoeken met hem in een debat.
Poef.....gone! ©golfer
pi_57664577
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Uh ik heb hem persoonlijk echt nooit serieus genomen en alles wat hij door de jaren heen deed versterkte bij mij alleen maar dat gevoel...
Dat dus...

hoezo "Is Wilders na FITNA nog serieus te nemen?"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2008 @ 03:11:58 #37
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57665638
Wel serieus nemen, geen extra aandacht aan geven.

Serieus nemen betekent bijvoorbeeld hem niet zomaar wat laten roepen en het wel best vinden of het weglachen, maar hem aanspreken op hetgeen wat hij zegt.

Wat overigens moeilijk zal gaan want hij mijdt ieder debat als de ziekte.
pi_57666671
Zijn point was om aan te tonen wat voor een hysterisch volkje er tegenwoordig in NL woont. Kabinetsleden die al in hun broek schijten omdat ze bang zijn de waarheid nog te vertellen. Moslims die al schuimbekkend de straat op gaan om te protesteren. En voor wat? Voor niets!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:51:55 #39
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_57666743
Nog steeds niet.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  Redactie Frontpage vrijdag 28 maart 2008 @ 08:55:57 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57666796
Wilders wilde aantonen dat Moslims een gevaar zijn, er alleen op uit zijn haat te zaaien en niet willen integreren maar ons allemaal willen doodmaken.

En wat blijkt, er gebeurt niks, mensen schudden hun hoofd, geen verbrande vlaggen, geen dode mensen. Rechts is gewoon lekker op zn nummer gezet, ze hadden al die tijd ongelijk.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:58:34 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_57666842
"Ze"zijn nog niet wakker?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:00:20 #42
130803 Gripper
Get a grip
pi_57666860
De film nog niet gezien, maar afgaande op alle verhalen erover: ik zal hierna Wilders vast niet serieuzer gaan nemen dan ik dat daarvoor al deed

Vanavond maar eens even kijken.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:00:26 #43
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_57666861
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 08:55 schreef SunChaser het volgende:
Wilders wilde aantonen dat Moslims een gevaar zijn, er alleen op uit zijn haat te zaaien en niet willen integreren maar ons allemaal willen doodmaken.

En wat blijkt, er gebeurt niks, mensen schudden hun hoofd, geen verbrande vlaggen, geen dode mensen. Rechts is gewoon lekker op zn nummer gezet, ze hadden al die tijd ongelijk.
Dude .. wacht maar af .. in pakistan moeten ze nog wakker worden
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_57666868
Rechts is niet gelijk aan Wilders he lieverd Ook al zou het je wel goed uitkomen om mensen zo weg te zetten. Je zou toch zeggen dat juist jij terughoudend zou moeten zijn bij het in de hoek zetten van een bepaalde groep mensen...
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_57666870
Wilders was voor Fitna ook al niet serieus te nemen. De man is doorgedraaid.
Dat moet ook wel als je met zo'n kapsel de straat op durft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:27:15 #46
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_57667175
quote:

Het duurde een half jaar voordat sommige personen gingen rellen over die spotprentjes

Over deze film kan jaren worden gereld alleen al omdat het een politiek figuur is die het gemaakt heeft

Zal ook om de zoveel tijd uit de kast worden getrokken als het de vlaggen verkoop weer slecht loopt in islamitische landen denk ik
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:30:17 #47
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_57667211
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:27 schreef Buschetta het volgende:

[..]

...sommige personen...
Ergo: Wilders' ongelijk

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57667301
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:00 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Dude .. wacht maar af .. in pakistan moeten ze nog wakker worden
Uhm, daar zijn ze juist eerder wakker dan hier hoor.
pi_57667359
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:20 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Ik ben niet religieus, maar als iemand wil geloven in God, Allah of Roze Olifanten dan moet die persoon dat geheel zelf weten.
Inderdaad, dit moeten ze allemaal zelf weten, al willen ze geloven dat ze zelf god zijn. Couldn't care less. Wat wél kwalijk genomen kan worden is dat zij bevolkingsgroepen uit willen roeien die niet gelovig zijn. Zij nemen ook mensen kwalijk dat ze niet gelovig zijn en gieten hun kinderen vol met onzin dat de westerse wereld het lagere volk is en zij het "hogere" volk (ubermensch/untermensch, anyone?). Dat is het kenmerkende verschil tussen "geloven in iets" en het te ver doortrekken daarvan.
quote:
Scheiding van kerk en staat betekent dat de staat zich niet gaat mengen in religiezaken en dus niet bepaalde religies wel toestaat en andere religies niet. De islam heeft wat mij betreft gewoon een plaats in Nederland. Uiteraard moeten ook moslims zich wel houden aan de wetten die we hebben, maar dat geldt net zo goed voor de mensen die in Roze Olifanten geloven.
Eens.
Lambo of Rekt
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:42:49 #50
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_57667392
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Uhm, daar zijn ze juist eerder wakker dan hier hoor.
Ja, maar je weet toch dat alle moslims fundamentalistisch werkschuw tuig zijn?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 maart 2008 @ 09:43:58 #51
163650 Greys
pi_57667410
quote:

Staat je auto er nog?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:46:09 #52
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57667440
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:00 schreef FJD het volgende:
Rechts is niet gelijk aan Wilders he lieverd Ook al zou het je wel goed uitkomen om mensen zo weg te zetten. Je zou toch zeggen dat juist jij terughoudend zou moeten zijn bij het in de hoek zetten van een bepaalde groep mensen...
Jullie stellen links gelijk aan socialistisch/communistisch...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_57667472
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef Klopkoek het volgende:
Jullie stellen links gelijk aan socialistisch/communistisch...
Goeie redenatie Als je zelf weet dat het fout is dan ga je het niet anders doen nee dan ga je het alsnog nadoen

Los daarvan voel ik me helemaal niet huis in de "jullie" waar jij het over hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_57667585
Wat een grappig topic
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:15:19 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_57667954
ik heb net het filmpje van Geert eens bekeken. Vraag me alleen af waarom hij geen foto van Mo heeft geplaatst maar die rapper. Opzet of dommigheid?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_57667955
Het gezeik en het gedreig en ja, zelfs het verbranden van vlaggen VOORDAT Fitna uit was gebracht bewijst al het gelijk van 'rechts'.
pi_57667970
Ik vind juist dat links voor schut is gezet. Zij waren juist degenen die er zo'n ophef maakten.

Wilder heeft in november 2007 al gezegd wat voor film het zou worden en dat hij zich aan de wet zou houden en na het zien van de film kan ik dat beamen.
pi_57668037
Was Wilders voor FITNA wel serieus te nemen dan?
pi_57668191
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:00 schreef venomsnake het volgende:
Wilders was voor Fitna ook al niet serieus te nemen. De man is doorgedraaid.
Dat moet ook wel als je met zo'n kapsel de straat op durft.
Ah, dat is nou nog eens originele, belangrijke en intelligente kritiek; zeuren over zijn kapsel...

pi_57668254
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ah, dat is nou nog eens originele, belangrijke en intelligente kritiek; zeuren over zijn kapsel...

Maar wel zeuren dat JP er niet uitziet
  Redactie Frontpage vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30:20 #61
4530 crew  Crazy Harry
pi_57668297
Men blijft zo rustig omdat Wilders veel verstandiger is gebleken dan velen vantevoren dachten en een gematigde film gepubliceerd heeft ten opzichte van de waanideeen die men er vantevoren over had.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_57668330
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Maar wel zeuren dat JP er niet uitziet
Ik? Dan moet je me de quote toch even laten zien...
pi_57668356
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:31 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik? Dan moet je me de quote toch even laten zien...
Ik heb het niet over jou. Maar één van de (vele) kritiekpunten op JP is zijn uiterlijk (uitstraling), dan is het niet zo vreemd dat Venom dat ook over Wilders zegt.
pi_57668368
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij heeft z'n kleine neefje een filmpje in elkaar laten flansen met windows movie maker, en dat met veel bombarie aangekondigd.
uiteindelijk blijkt het een schandelijk broddelwerk te zijn, ik vraag me af wat hij met al het geld heeft gedaan wat dat jip en janneke verhaaltje zogenaamd gekost zou moeten hebben.

ik nam hem hiervoor al niet serieus, nu al helemaal niet meer.
Nou, geloof me maar dat dat geen windows moviemaker is, dit is best een knap staaltje Vegas of Premiere.
Lambo of Rekt
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:33:58 #65
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_57668378
Fitna kijken is als masturberen na de kerk op zondag, een hoop geile verwachtingen, maar na de daad spijt en schuldbesef
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:36:41 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57668402
Ik heb de film na 5 minuten afgezet. Ik vond er geen reet aan, niks boeiends. Een beetje bij elkaar geraapte oude beelden, nou en.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57668406
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ach ja, zeuren is een groot woord.... Het kapsel past wel bij zijn bijzondere persoonlijkheid. De man is een beetje apart zullen we maar zeggen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57668486
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou. Maar één van de (vele) kritiekpunten op JP is zijn uiterlijk (uitstraling), dan is het niet zo vreemd dat Venom dat ook over Wilders zegt.
Dat vind ik jammer, ook bij Balkenende maar zeker bij Wilders is er genoeg inhoudelijke kritiek te geven. Uiterlijk gaan aanvallen vind ik een beetje zwak en kinderachtig.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:41:43 #69
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_57668494
Dan ben je wel super-kortzichtig in je waarneming.

Dan ben je de vele 'incidenten' waar ze zich beslist niet zo beheerst opstelde vergeten?

Een zwaluw maakt nog geen zomer, oid?
&lt;signature here&gt;.
pi_57668723
quote:

euhm, het plannen van 9/11 duurde maanden, het plannen van de metro aanslagen duurde maanden, de moord op theo was gepland...

over een paar maanden bekijken we dit topic nog eens!!

Ennuh sunchaser, alle vlaggen hadden ze vóór het uitkomen van de film al verbrand....

oneensch met TS dus
I'm not the man you think I am!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')