abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 27 maart 2008 @ 23:44:04 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57662975
Is Wilders na FITNA nog serieus te nemen? Hij wilde aantonen dat het 2 voor 12 is wmb moslims. Integreren of opzouten en het liefst opzouten. Grote woorden van Wilders. Niks geen hulp voor de integratie dus want de film stelt geen reet voor.

Is Wilders en zijn integratiediscussie of Wilders sowieso nog serieus te nemen?
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:45:00 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_57663001
Uh ik heb hem persoonlijk echt nooit serieus genomen en alles wat hij door de jaren heen deed versterkte bij mij alleen maar dat gevoel...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_57663021
Hij was het er voor niet, en nu nog steeds niet. Wat een debiel filmpje
pi_57663022
Ik nam/neem hem nooit serieus.
Degene die hem hiervoor al serieus namen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:45:55 #5
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57663023
Hij wilde een punt maken, dat punt heeft ie gemaakt.

Of je hem serieus neemt of niet heeft niets met die film te maken lijkt me.

Wat ik me afvraag is hoe lang het nog duurt voor er een aanslag op hem wordt gepleegd
pi_57663030
Natuurlijk niet. Alles wat je aandacht geeft groeit, en op deze wijze zal integratie nooit slagen. Ja, er is een probleem en ja, daar moet iets aan gedaan worden, maar dit is niet de manier.

Sowieso zijn al die beelden fokking oud, kom dan met iets nieuws. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_57663042
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef OssieMan het volgende:
Hij wilde een punt maken, dat punt heeft ie gemaakt.

Of je hem serieus neemt of niet heeft niets met die film te maken lijkt me.

Wat ik me afvraag is hoe lang het nog duurt voor er een aanslag op hem wordt gepleegd
Welk punt?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_57663051
als iemand stemmen krijgt + betrokken achterban dan is dat een serieuze zaak in ieder geval. Dat de man verder veel blaat en amper wol toont maakt wel dat zijn uitspraken idd met een aardige korrel zout genomen mogen worden.
underground forever baby
  Redactie Frontpage donderdag 27 maart 2008 @ 23:47:29 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57663066
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef OssieMan het volgende:
Na die film niet meer, nu denkt iedereen: och, het is Wilders maar met zn stokpaardjes
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:49:31 #10
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57663119
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:46 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Welk punt?
Dat de islam fout is
Kortgezegd
pi_57663173
Dat was hij al niet.

Maar los daarvan, wat hadden mensen dan van de film verwacht? Ik snap de kritiek niet zo...
pi_57663185
hij heeft z'n kleine neefje een filmpje in elkaar laten flansen met windows movie maker, en dat met veel bombarie aangekondigd.
uiteindelijk blijkt het een schandelijk broddelwerk te zijn, ik vraag me af wat hij met al het geld heeft gedaan wat dat jip en janneke verhaaltje zogenaamd gekost zou moeten hebben.

ik nam hem hiervoor al niet serieus, nu al helemaal niet meer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:53:18 #13
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57663223
Als je de doodsverwensingen op marokko.nl leest is Wilders nog altijd een groot kwaad dat alle aandacht en haat van de wereld verdient...

... geen flauw idee waarom dat klootjesvolk daar flipt om een mislukt filmpje... maar hoe harder ze flippen, hoe meer waarde ze geven aan Wlders en zijn praatjes.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 maart 2008 @ 23:58:11 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57663370
Ik nam hem al niet al te serieus, maar na deze 'film' is dat nog veel minder.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57663431
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Cairon het volgende:
Als je de doodsverwensingen op marokko.nl leest is Wilders nog altijd een groot kwaad dat alle aandacht en haat van de wereld verdient...

... geen flauw idee waarom dat klootjesvolk daar flipt om een mislukt filmpje... maar hoe harder ze flippen, hoe meer waarde ze geven aan Wlders en zijn praatjes.
Ik begrijp ook niet waarom ze flippen..dit is toch precies wat ze graag willen zien...ongelovigen die worden vermoord, verbrand, afgeschoten en koppen laten rollen...

Wilders zal wel degelijk serieus genomen worden, ook na Fitna. Er zijn nog heel wat volksstammen die op hem blijven stemmen...en zolang dat zetels met zich mee brengt...
The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
pi_57663531
Film toverde een glimlach op mijn gezicht. Altijd leuk om te zien hoe mensen volledig in het geloof kunnen opgaan en zichzelf vervolgens volstrekt belachelijk kunnen maken. Rondlopen met borden als "De echte holocaust komt er an !" (Of iets in die strekking). Hetzelfde als Wilders doet dus, over en weer geschreeuw om een boek (!). Kleuters zijn het allemaal.

En dan die gozer met dat zwaard, bwahahahah.. hou toch op.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:07:55 #17
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57663574
He is clever underground...
je moet het begrijpen. Dit is iets voor intellectuelen.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:08:29 #18
209360 Druuna
pi_57663587
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef tequi3 het volgende:
Film toverde een glimlach op mijn gezicht. Altijd leuk om te zien hoe mensen volledig in het geloof kunnen opgaan en zichzelf vervolgens volstrekt belachelijk kunnen maken. Rondlopen met borden als "De echte holocaust komt er an !" (Of iets in die strekking). Hetzelfde als Wilders doet dus, over en weer geschreeuw om een boek (!). Kleuters zijn het allemaal.

En dan die gozer met dat zwaard, bwahahahah.. hou toch op.
Met dat zwaard? eh?
dan een atoom."
pi_57663639
Eigenlijk vind ik de reacties op Fitna niet terecht. Het gaat ook helemaal niet om wat er Fitna gezegd wordt, het gaat erom hoe moslims omgaan met kritiek op hun geloof. Blijkbaar zijn er toch een hoop moslims die zich erg opwinden over een onbeduidend filmpje. Al wisten we dat eigenlijk al na de spotprenten in Denemarken. Als het aan die moslims lag dan was er vrijheid van meningsuiting, behalve als het kritiek op de islam betreft.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57663652
Hetgeen mij , als "buitenstaander" van Nederland, wel opvalt is dat het bericht op de FP, waarin jullie GroenLinks stelt, dat hetgeen Wilders aanhaalt in zijn film, feiten zijn die al lang bekend zijn.

Dan stel ik mij de natuurlijk de vraag, waarom blijft GroenLinks dan zo hypocriet doen dat er helemaal geen probleem is op dat vlak?

En ik vind zelf dat Wilders het niet beter had kunnen doen.
"Iedereen" verwachtte een extreme film en dat heeft hij net niet gebracht.
Eigenlijk is Wilders meer een soort van zelf-vervullende-profeet.
pi_57663653
Ik vind de film provorcerend maar het is tot op zekere hoogte geen leugen. Ik snap niet dat er zo'n afkeer is op fok tegen deze film. Hij heeft voor een groot deel gelijk, niemand kan die beelden ontkennen, alleen provorceert hij expres, en dat is fout.

En inderdaad, dat de regering al "bang" is voor de reacties geeft al aan hoe die religie het land al in een greep heeft. Ik ben het ook met Wilders eens dat hij tegen de islam is, dat ben ik ook. Maar then again ben ik tegen alle geloven, en niet alleen de islam. De mensen die dat geloof volgen zijn inderdaad meestal mensen waar ik goed mee overweg kan, heb ook niets tegen die mensen, alleen ik heb iets tegen religies zelf.
Lambo of Rekt
pi_57663670
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Druuna het volgende:

[..]

Met dat zwaard? eh?
Hij was aan het preken over de ongelovigen, dat ze afgeslacht moesten worden. Vervolgens haalt hij doodleuk zijn zwaard uit de hoes (Of hoe dat in zwaard-termen heet) en begint hij er mee te zwaaien. Starwars goes Islam ofzo.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:12:32 #23
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57663690
Tuurlijk. Die film is niet provocerend maar gewoon gebasseerd op feiten.
Ik zeg niet dat Moslims gek zijn of weg moeten of whatever, maar hun geloof staat gewoon haaks op de rest.
Ook werden er heel vroeger mensen gestenigd door Christenen en dat was ook geen normaal geloof maar die is in de loop van de tijd bijgeschaaft tot iets degelijks. De islam loopt in feite nog gewoon 1000 jaar achter.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:13:02 #24
209360 Druuna
pi_57663701
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Is Wilders na FITNA nog serieus te nemen? Hij wilde aantonen dat het 2 voor 12 is wmb moslims. Integreren of opzouten en het liefst opzouten. Grote woorden van Wilders. Niks geen hulp voor de integratie dus want de film stelt geen reet voor.

Is Wilders en zijn integratiediscussie of Wilders sowieso nog serieus te nemen?
Waar zegt Wilders dat ze moeten oprotten? Dat maak jij er zelf van!
Hij waarschuwt voor het feit dat dit kan escaleren in iets heel fouts.
Toen ik die beelden zo zag dacht ik ineens, stel reincarnatie bestaat, nu zitten die nazi;s allemaal in een moslim velletje...
Daar schrok ik wel ff van
dan een atoom."
pi_57663723
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Chiwakka het volgende:
Hetgeen mij , als "buitenstaander" van Nederland, wel opvalt is dat het bericht op de FP, waarin jullie GroenLinks stelt, dat hetgeen Wilders aanhaalt in zijn film, feiten zijn die al lang bekend zijn.

Dan stel ik mij de natuurlijk de vraag, waarom blijft GroenLinks dan zo hypocriet doen dat er helemaal geen probleem is op dat vlak?
Volgens mij is er niemand die beweert dat er geen probleem is met de radicale islam. Behalve wellicht de radicale islam zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')