quote:vr 28 mrt 2008, 08:56
Chaos terminal Heathrow duurt voort
LONDEN - De chaos op de gloednieuwe terminal van de Londense luchthaven Heathrow duurt ook vrijdag voort. De Britse luchtvaartmaatschappij British Airways (BA) moet ongeveer een vijfde van de vluchten schrappen.
Donderdag moesten passagiers al uren wachten op bagage en werden ruim dertig vluchten geannuleerd. Op een aantal vluchten konden passagiers alleen hun handbagage meenemen.
De terminal was donderdag voor het reizigersverkeer opengesteld, nadat koningin Elizabeth het complex van 5,6 miljard euro eerder deze maand officieel had geopend. BA wilde met de nieuwe terminal juist de negatieve reputatie van Heathrow doen vergeten en „vliegen weer tot iets aangenaams maken”. BA bood zijn excuses aan en hield medewerkers verantwoordelijk die nog aan het nieuwe transportsysteem voor de afhandeling van bagage moesten wennen.
Gelukkig vlieg ik volgende maand pas en vlieg ik ook niet met britisch airways en volgens de plnning kom in niet in terminal 5quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
Ik schreef altijd mee, zodat ik daarna nog de notulen kon afbranden. Er klopte vaak niks van.
quote:Schaap borduren
Doel: Zelfvertrouwen hebben, voorstellingsvermogen en creativiteit, motorische
vaardigheden
Benodigdheden Borduurpapier, stompe naalden, witte wol, papier, lijm, scharen, watjes
Werkwijze De leerkracht tekent een schaap op borduurpapier. De kinderen borduren met
een stompe naald en witte wol het getekende schaap.
Laat de kinderen hun werk naar eigen fantasie afwerken met papier, wol, enz.
Aandachtspunt Borduren vraagt van de kinderen een goede motoriek.
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de mensen die wel eens via Heathrow zijn gekomen, is het echt zo'n kut vliegveld zoals iedereen zegt?
Dank!quote:
Klinkt tegenstrijdig...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
En ik ben 2 keer op Heathrow geweest en toen liep alles uitstekend.
Vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het even gemist, waarom ga je naar de USA, Yuri?
Waar ga je precies heen? Maak me nog maar wat jaloerser.quote:
korte samenvatting:quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de mensen die wel eens via Heathrow zijn gekomen, is het echt zo'n kut vliegveld zoals iedereen zegt?
Dat noem ik gewoon een leuke droom.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vannacht hoge koort gehad. Je weet wel, zo'n koorts waarbij je dingen gaat denken
Ik was de fabriek/uitvinder/verantwoordelijke voor een Playstation-achtig ding dat iedereen wilde hebben. En de manier hoe ik in bed lag was verantwoordelijk voor hoe goed die dingen waren en hoeveel er gemaakt waren
Sterker nog, wyccie heeft haar tentamen waarschijnlijk gehaald.quote:
Ik denk dat Nem niet sliep?quote:
Hee, hartstikke goed.quote:Sterker nog, wyccie heeft haar tentamen waarschijnlijk gehaald.![]()
Oh, dat verandert de zaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat Nem niet sliep?
quote:Hee, hartstikke goed.
Ik heb nog volkorenkoekjes, dus ik vier even met je mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
![]()
Helaas geen ijs in huis om dat te vieren, maar nog wel een klein stukje chocaldetaart.
Correct, niet geslapen vannachtquote:
Dat is toch veel te gezond, joh.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:25 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog volkorenkoekjes, dus ik vier even met je mee.![]()
Nestor?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:44 schreef Soempie het volgende:
En schurft. Alleen de colleges die ik wél gevolgd heb staan op nestor.![]()
![]()
Zetten ze de powerpoint niet op internet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nestor?
Bij ons heb je gewoon pech als je het niet volgt, volgens mij
De powerpoint wel, maar verder niks hoor. Dan mis je nog veelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zetten ze de powerpoint niet op internet?
Door de vele breezersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee hoor, die is voor meisjes die hun eugen naam niet kunnen onthouden
Heel functioneel
Jazekerquote:
Ja, sorry, alleen voor Sheep hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
En dat zonder kippensoep
Toevallig wel tomatensoep op vandaag
Dust in the wind van Kansas.quote:
Die is wel erg duidelijk jaquote:
2 weken LA en omstrekenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar ga je precies heen? Maak me nog maar wat jaloerser.
Dat zou ik ook gedaan hebben als Manpower op tijd mijn jaaropgaaf had gestuurd. Nou ja, aangifte... eigenlijk een TJ-biljet. Nou kan je dat na 1 april ook nog invullen en opsturen maar dan duurt het langer voor je het krijgtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... aangifte is de deur uit. Ik krijg een goede week zonvakantie op mn rekening gestort van de belastingdienst dit jaar
Kwam er een ijsbeer in die droom voor?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank!
Vannacht hoge koort gehad. Je weet wel, zo'n koorts waarbij je dingen gaat denken
Ik was de fabriek/uitvinder/verantwoordelijke voor een Playstation-achtig ding dat iedereen wilde hebben. En de manier hoe ik in bed lag was verantwoordelijk voor hoe goed die dingen waren en hoeveel er gemaakt waren
Schimmel moeten zij gewoon voor je oplossen, hoor. Jij hoort gewoon een woning in goede staat te krijgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daarnaast zit er ergens een gezellig schimmelplekje die weg moet en kan ik niet rechtop onder de douche staan zoals die nu is gemonteerd. Ik laat het jullie weten als de resultaten van deze onderhandelingen bekend zijn
Schimmel horen zij inderdaad op te lossen, maar hoe dat met de douchekop zit weet ik niet. Kan namelijk goed dat er niets mis mee is, maar ik pas er niet goed onder. Vind ik eigenlijk genoeg reden om te laten aanpassen, want het is ook niet zo dat ik absurd lang benquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schimmel moeten zij gewoon voor je oplossen, hoor. Jij hoort gewoon een woning in goede staat te krijgen.
Toen ik hier kwam wonen werd dat ook gelijk gedaan.
Je zou ook evt. om een nieuwe doucheslang kunnen vragen (even kijken hoe de huidige er aan toe is), het liefst een waterbesparende natuurlijk.
Middagquote:
Trustequote:
Nou da's gezelligquote:
quote:
Dat is de meest verduidelijkende grafische uitleg ooitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:17 schreef Etcetera het volgende:
ik ontdek steeds meer aan m'n mobiel![]()
gister een feestje in m'n eigen buurt gehadeen vriend van Pitt komt vlak bij ons wonen. als ik uit het raam leun kan ik bij hem naar binnen gluren
oh wacht dat is ongeveer zo:
_ |
waar _ mijn straat is en | de straat waar hij gaat wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |