Dat noem ik gewoon een leuke droom.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Vannacht hoge koort gehad. Je weet wel, zo'n koorts waarbij je dingen gaat denken
Ik was de fabriek/uitvinder/verantwoordelijke voor een Playstation-achtig ding dat iedereen wilde hebben. En de manier hoe ik in bed lag was verantwoordelijk voor hoe goed die dingen waren en hoeveel er gemaakt waren
Sterker nog, wyccie heeft haar tentamen waarschijnlijk gehaald.quote:
Ik denk dat Nem niet sliep?quote:
Hee, hartstikke goed.quote:Sterker nog, wyccie heeft haar tentamen waarschijnlijk gehaald.![]()
Oh, dat verandert de zaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat Nem niet sliep?
quote:Hee, hartstikke goed.
Ik heb nog volkorenkoekjes, dus ik vier even met je mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
![]()
Helaas geen ijs in huis om dat te vieren, maar nog wel een klein stukje chocaldetaart.
Correct, niet geslapen vannachtquote:
Dat is toch veel te gezond, joh.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:25 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog volkorenkoekjes, dus ik vier even met je mee.![]()
Nestor?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:44 schreef Soempie het volgende:
En schurft. Alleen de colleges die ik wél gevolgd heb staan op nestor.![]()
![]()
Zetten ze de powerpoint niet op internet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nestor?
Bij ons heb je gewoon pech als je het niet volgt, volgens mij
De powerpoint wel, maar verder niks hoor. Dan mis je nog veelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zetten ze de powerpoint niet op internet?
Door de vele breezersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee hoor, die is voor meisjes die hun eugen naam niet kunnen onthouden
Heel functioneel
Jazekerquote:
Ja, sorry, alleen voor Sheep hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
En dat zonder kippensoep
Toevallig wel tomatensoep op vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |