Saai onderwerp?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ben aan het leren. Met heel veel tegenzin.
Ik ook. Ik zal maar weer eens een cursus in the states aanvragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook naar de USA.
Meestal cursussen in bescherming tegen chemische en bacteriologische oorlogvoering.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:11 schreef wyccie het volgende:
Wat voor cursussen kun je er volgen?
Neuh, dat kan gewoon in Nederlandquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
Sow.![]()
Ik dacht meer aan een cursusje parachutespringen.
Gezelligquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meestal cursussen in bescherming tegen chemische en bacteriologische oorlogvoering.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor zo'n cursusje wil ik ook wle naar de usa
Rot op, ga op wat nuttigs doen en niet van mijn belastingcenten snoepreisjes maken aar de USA...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
Meestal cursussen in bescherming tegen chemische en bacteriologische oorlogvoering.
Schiphol erg? Nee, Heathrow is veel erger!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de mensen die wel eens via Heathrow zijn gekomen, is het echt zo'n kut vliegveld zoals iedereen zegt?
Ja, nouquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef Supersheep het volgende:
BH openmaken met 1 hand denk ik
Inmiddels lukt me dat al aardig trouwens
BIJNA klaar? Hoeveel ovens heb jequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:32 schreef iamredleader het volgende:
Zo, derde brood zit nu ook in de oven, pizza is al driekwart opgegeten en de eerste twee broden zijn bijna klaar!
quote:vr 28 mrt 2008, 08:56
Chaos terminal Heathrow duurt voort
LONDEN - De chaos op de gloednieuwe terminal van de Londense luchthaven Heathrow duurt ook vrijdag voort. De Britse luchtvaartmaatschappij British Airways (BA) moet ongeveer een vijfde van de vluchten schrappen.
Donderdag moesten passagiers al uren wachten op bagage en werden ruim dertig vluchten geannuleerd. Op een aantal vluchten konden passagiers alleen hun handbagage meenemen.
De terminal was donderdag voor het reizigersverkeer opengesteld, nadat koningin Elizabeth het complex van 5,6 miljard euro eerder deze maand officieel had geopend. BA wilde met de nieuwe terminal juist de negatieve reputatie van Heathrow doen vergeten en „vliegen weer tot iets aangenaams maken”. BA bood zijn excuses aan en hield medewerkers verantwoordelijk die nog aan het nieuwe transportsysteem voor de afhandeling van bagage moesten wennen.
Gelukkig vlieg ik volgende maand pas en vlieg ik ook niet met britisch airways en volgens de plnning kom in niet in terminal 5quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
Ik schreef altijd mee, zodat ik daarna nog de notulen kon afbranden. Er klopte vaak niks van.
quote:Schaap borduren
Doel: Zelfvertrouwen hebben, voorstellingsvermogen en creativiteit, motorische
vaardigheden
Benodigdheden Borduurpapier, stompe naalden, witte wol, papier, lijm, scharen, watjes
Werkwijze De leerkracht tekent een schaap op borduurpapier. De kinderen borduren met
een stompe naald en witte wol het getekende schaap.
Laat de kinderen hun werk naar eigen fantasie afwerken met papier, wol, enz.
Aandachtspunt Borduren vraagt van de kinderen een goede motoriek.
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de mensen die wel eens via Heathrow zijn gekomen, is het echt zo'n kut vliegveld zoals iedereen zegt?
Dank!quote:
Klinkt tegenstrijdig...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
En ik ben 2 keer op Heathrow geweest en toen liep alles uitstekend.
Vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het even gemist, waarom ga je naar de USA, Yuri?
Waar ga je precies heen? Maak me nog maar wat jaloerser.quote:
korte samenvatting:quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |