quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Daarom land ik ook liever op de landingsbaan.
Ik zit peilingen te trekken. Denk je echt dat ik voor de lol topics open?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Puick!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
En uitbreiding schijnt ook niet te mogen, op last van de buurtbewoners en de groenfront.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heathrow is tevens ook duurder.
dat is altijd nog beter dan Gatwick.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je nog steeds je schoenen uittrekken?
Op Luton was dat nog steeds het geval.
Kon je daar op kousenvoeten lopen
Snif snif...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:14 schreef giscard het volgende:
[..]
dat is altijd nog beter dan Gatwick.
daar moest je ook je sokken nog uitdoen voor de check.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
+2 scherpquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Geen idee? Ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit peilingen te trekken. Denk je echt dat ik voor de lol topics open?
Welke aanslag? Je bedoelt de ongefundeerde waterflesjes hysterie? Ah...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef hamkaastosti het volgende:
ik ben d'r geland op de dag tijdens aanslagen met die vloeistof. Eerst 10u vastgezeten op schiphol en toen nog dat gekloot op heathrow
dat ja. maar probeer dat die engelsen maar eens duidelijk te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welke aanslag? Je bedoelt de ongefundeerde waterflesjes hysterie? Ah...
Zeg maar gerust 5 miljard hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft Heathrow miljoenen besteed aan een gloednieuwe terminal, klopt er technisch helemaal niets van!
Ik vlieg dus over een maand voor het eerst via LHR. Hoe bang moet ik zijn?...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:54 schreef Levitation het volgende:
Wat is er precies mis met Schiphol??
Heathrow is vreselijk, maar dat is algemeen bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |