quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Daarom land ik ook liever op de landingsbaan.
Ik zit peilingen te trekken. Denk je echt dat ik voor de lol topics open?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Puick!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
En uitbreiding schijnt ook niet te mogen, op last van de buurtbewoners en de groenfront.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heathrow is tevens ook duurder.
dat is altijd nog beter dan Gatwick.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je nog steeds je schoenen uittrekken?
Op Luton was dat nog steeds het geval.
Kon je daar op kousenvoeten lopen
Snif snif...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 03:14 schreef giscard het volgende:
[..]
dat is altijd nog beter dan Gatwick.
daar moest je ook je sokken nog uitdoen voor de check.
+2 scherpquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:09 schreef Biogarde het volgende:
Geen idee? Ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit peilingen te trekken. Denk je echt dat ik voor de lol topics open?
Welke aanslag? Je bedoelt de ongefundeerde waterflesjes hysterie? Ah...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef hamkaastosti het volgende:
ik ben d'r geland op de dag tijdens aanslagen met die vloeistof. Eerst 10u vastgezeten op schiphol en toen nog dat gekloot op heathrow
dat ja. maar probeer dat die engelsen maar eens duidelijk te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welke aanslag? Je bedoelt de ongefundeerde waterflesjes hysterie? Ah...
Zeg maar gerust 5 miljard hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft Heathrow miljoenen besteed aan een gloednieuwe terminal, klopt er technisch helemaal niets van!
Ik vlieg dus over een maand voor het eerst via LHR. Hoe bang moet ik zijn?...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:54 schreef Levitation het volgende:
Wat is er precies mis met Schiphol??
Heathrow is vreselijk, maar dat is algemeen bekend.
Zijn de Britten dan niet in opstand gekomen tegen deze grove geldverspilling?quote:
Ja, ik kon ook als TT hebben "Zaventem erg? Nee, Heathrow is veel erger!".quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:54 schreef Levitation het volgende:
Wat is er precies mis met Schiphol??
Heathrow is vreselijk, maar dat is algemeen bekend.
Snap de klacht niet...
Je opent toch ook geen klaagbaaktopic: "Poep stinkt!" ?
quote:Chaos terminal Heathrow duurt voort
Uitgegeven: 28 maart 2008 09:14
LONDEN - De chaos op de gloednieuwe terminal van de Londense luchthaven Heathrow duurt ook vrijdag voort. De Britse luchtvaartmaatschappij British Airways (BA) moet ongeveer een vijfde van de vluchten schrappen.
ANP
Donderdag moesten passagiers al uren wachten op bagage en werden ruim dertig vluchten geannuleerd. Op een aantal vluchten konden passagiers alleen hun handbagage meenemen.
De terminal was donderdag voor het reizigersverkeer opengesteld, nadat koningin Elizabeth het complex van 5,6 miljard euro eerder deze maand officieel had geopend.
BA wilde met de nieuwe terminal juist de negatieve reputatie van Heathrow doen vergeten en "vliegen weer tot iets aangenaams maken". BA bood zijn excuses aan en hield medewerkers verantwoordelijk die nog aan het nieuwe transportsysteem voor de afhandeling van bagage moesten wennen.
Ik heb een hekel aan LHR, als ik het kan mijden doe ik dat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:49 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik vlieg dus over een maand voor het eerst via LHR. Hoe bang moet ik zijn?...
Schiphol is idd een prima vliegveld.
Aangezien BA het meeste heeft betaald, nee. Net als Schiphol; totaal zelfvoorzienend en al die mensen maar bitchenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn de Britten dan niet in opstand gekomen tegen deze grove geldverspilling?
Heh, cool. En je incheck bagage heeft het ook nog gehaald?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:05 schreef Levitation het volgende:
Ik ben er wel een keer in 20minuten overgestapt, van terminal 4 naar terminal 1. Stond wel een speciaal busje voor ons klaar en we hebben terminal 1 rennend gedaan.Vliegtuig heeft slechts 5 minuten op ons hoeven wachten. Vertragingen.
![]()
HKquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef static het volgende:
Schiphol is dan ook één van de meest nagebouwde vliegvelden en treedt ook op al adviseur wereldwijd, zelfs in NY.
Nee...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:09 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Heh, cool. En je incheck bagage heeft het ook nog gehaald?
CheesyJetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoor ik EasyJet?
Nou ja, definieer zelfvoorzienend? Dat geld moet toch ergens vandaan komen, ws van de "luchthavenbelasting". Of het nou die belasting is of die via Apeldoorn, 't komt allemaal van de burgers hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef Bolter het volgende:
Aangezien BA het meeste heeft betaald, nee. Net als Schiphol; totaal zelfvoorzienend en al die mensen maar bitchen.
Zouden ze in Nederland ook zo moeten doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En uitbreiding schijnt ook niet te mogen, op last van de buurtbewoners en de groenfront.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |