Zou je denken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wij zijn nog aan het spelen met onze ADHD'erdDie kerel lult veel!
Neuh een kerel met ADHD die constant praat en alles beter weetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
die moslim ?
cyberia dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh een kerel met ADHD die constant praat en alles beter weet
Allereerst gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Jarig
CoD 4 was beregezellig, alleen powerspruitje was niet te stoppen. Allemachtig wat blaat die gast veel zeg, kanonne.
En Edwin waar bleef je?
20.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Allereerst gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud ?![]()
Ik was constant onlineIk dacht die aardige mensen van FOK nodigen mij wel uit om een lekker potje te knallen, maar nee.
Beetje jammer.
Nouja, volgende keer dan maar ?
Fijne dag toegewenstquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
20.![]()
En de volgende keer dan maar ja
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou pisnijdig worden als ik een HDMI xbox opstuur en 1tje zonder HDMI terug krijg...
Jammer van die helpdesksletjes, maar als ze me mijn eigen xbox niet terug zouden geven.. of iig 1tje met HDMI dan leer ik hem hoe je moet vloeken waarschijnlijk...zou toch schande zijn als het je overkomt?
Wat is RBV2 toch een kutspel trouwens.. ik zit nu vast door een tyfus hoog trial and error gehalte in deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat ik ook ff te kloten.
Heb hem toen co op gedaan.
Ik wens je alvast succes met het laatste level.
Jij zal hem wel op hard spelen net zoals mij.![]()
Ben benieuwd inderdaad, na het werk toch maar even zo'n pre-order setje ophalen bij de MM.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen eens bellen naar het bekende limbo nummer
of je 500 punten krijgt als je al bij een bekende shop gta heb gepreorderd
like ehhh what the fuck ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe reclame voor de 360 in de VS:
Owkee....
vage shit iddquote:
de wat?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:18 schreef Edwinuss het volgende:
Goede Morgen, mijn vriendin heeft me wakker gemaakt met de verassing dat ze vroeger kwam. Ik ben boos.
Zo maar ff lekker gamen.
hoezo wordt je dan boos ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:18 schreef Edwinuss het volgende:
Goede Morgen, mijn vriendin heeft me wakker gemaakt met de verrassing dat ze vroeger kwam. Ik ben boos.
Zo maar ff lekker gamen.
Realistisc zelfsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook ff te kloten.
Heb hem toen co op gedaan.
Ik wens je alvast succes met het laatste level.
Jij zal hem wel op hard spelen net zoals mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |