Zij doen het met geweld, met moord en doodslag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is verschil dan wat 'wij' doen? Onder het mom van democratie en vrijheid brengen een oorlog beginnen?
Het verschil tussen ons dood willen zien en invallen voor de olie?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is verschil dan wat 'wij' doen? Onder het mom van democratie en vrijheid brengen een oorlog beginnen?
Ik ben moslim, en kan me absoluut niet druk maken om wat dan ook in die filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
De boodschap is dat Wilders laat zien dat de islamitische leiders in mosilm landen het helemaal niet zo op hebben met onze cultuur en het liefst zouden willen dat jij en ik afgeslacht worden. En dan gaan jij en die andere pipo zeiken om de vormgeving. Al had Wilders het in PAINT laten zien, dan nog had ik naar de diep liggende boodschap gekeken.
Maar ... maar... maar, wij staan aan de goede kant.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
In tijden van oorlog wordt idd veel dialoog gevoerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zij doen het met geweld, met moord en doodslag.
Wij, teminste ik wel, doen het met dialoog.
Ik ga in discussie, ik leg feiten op tafel. Daar kunnen zij niks tegen in brengen dus halen zij geweld erbij.
Dat is waarschijnlijk expres gedaan om niet wegens privacy-redenen aangeklaagd te kunnen worden en tegelijkertijd zo die rapper een hak te zetten. En laat die rapper hem maar aangeven, doet 'ie toch nooit..quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je zelfs zoiets SIMPELS niet goed kan doen, zegt dat mijnsinsziens al genoeg over hoe de rest gedacht mag worden..
Dat jij die lelijke rotkop van hem nog als avatar durft te nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:05 schreef albertfriet het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die Wilders de schuld geven van rellen die er niet zijn![]()
![]()
http://anti-wilders.hyves.net/
Conclusie:
Wilders
Balkenende
Tja er zullen zich toch veel mensen in Nederland achter hem gaan scharen na het zien van deze film ben ik bang voor. Ik denk niet dat je dat kan ontkennen.quote:
De vorige 5 pagina's gingen daarover maar het maakt niet uitquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:05 schreef Suko het volgende:
Zo'n beetje alle beelden in de film zijn al op tv geweest en dan nu samengeplakt in 16 min. Overigens is die foto in de film van Mohammed B (moordenaar van Theo van Gogh) een foute, het is namelijk de rapper Salah Edin, blunder. RTL4 Of was dat al gemeld?
[ afbeelding ]
In Iran wordt het de kinderen met de paplepel gevoerd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef F04 het volgende:
Moet je eens kijken wat ze in het midden oost uitzenden over het christendom?
Met uitzondering van Arabische emiraten.
De mensheid in het algemeen inderdaad, moest ik ook aan denken tijdens het kijken van Fitna, daar zou een dergelijke film over de 21e eeuw gevuld met oorlog en ander geweld van 15 minuten al tekort schieten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:57 schreef Arcee het volgende:
Film is wel indringend, maar dat komt gewoon door de beelden en zo'n film kun je ook van talloze andere gebeurtenissen maken. Over andere religies bijvoorbeeld of over de mensheid in het algemeen (voorbeelden te over).
domme fout maar kan gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef Zwansen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)mmed_B.__.html?p=3,1
Submission was beter, he!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben moslim, en kan me absoluut niet druk maken om wat dan ook in die film. Hij legt verbanden tussen zínnen, die uit verhálen worden gehaald, die over oorlogssituaties gaan, met aanslagen die gepleegd worden uit sociaal-politieke standputen. Als je je bijvoorbeeld verdiept in een Bin Laden, merk je héél goed dat de Islam er bijzonder weinig mee te maken heeft .Verder laat hij zien dat er een zooi imams zijn die opruien en haat zaaien. Is dat echt een schok? Er zijn nou eenmaal héél veel idioten in de wereld, moslim, christen of atheist.
De inhoud klopt niet, de vormgeving is om te janken: prutsfilm.
ik had die beelden van die ontploffing in Madrid nog nooit gezien dus ik vond dat wél schokkend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef Steeven het volgende:
Er is niks schokkends aan,
-Wist je dat Wilders geen politieke partij heeft? (pvv is een éénmansbeweging waar je geen lid van kunt worden)quote:En al die Imams die oproepen van alles en nog wat te doen zijn niet echt natuurlijk. Het is op TV en ver weg dus waar maken we ons druk om? Alsof er echt zo'n gedachtegoed in de wereld bestaat. Het is allemaal de schuld van Wilders...
Slechte leiders heb je overal, en zijn tijdelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is wel een prestatie van hem om elke dag in het nieuws te blijven. En het is natuurlijk ook een pluspunt van hem dat hij wederom maar eens het onvermogen van het kabinet aantoont. Balkenende met zijn trillende knietjes op die persconferentiequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja er zullen zich toch veel mensen in Nederland achter hem gaan scharen na het zien van deze film ben ik bang voor. Ik denk niet dat je dat kan ontkennen.
Amen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben moslim, en kan me absoluut niet druk maken om wat dan ook in die film. Hij legt verbanden tussen zínnen, die uit verhálen worden gehaald, die over oorlogssituaties gaan, met aanslagen die gepleegd worden uit sociaal-politieke standputen. Als je je bijvoorbeeld verdiept in een Bin Laden, merk je héél goed dat de Islam er bijzonder weinig mee te maken heeft .Verder laat hij zien dat er een zooi imams zijn die opruien en haat zaaien. Is dat echt een schok? Er zijn nou eenmaal héél veel idioten in de wereld, moslim, christen of atheist.
De inhoud klopt niet, de vormgeving is om te janken: prutsfilm.
de kneus...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef Zwansen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)mmed_B.__.html?p=3,1
Kan Peter niet op zoek gaan naar Osama...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:59 schreef Urquhart het volgende:
Dit gaat Peter R de Vries en Boer Zoekt Vrouw verslaan
Dat geloof ik nooit, of ze moeten allemaal samen in een klein stukje Den Haag wonen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef TheArowana het volgende:
-Wist je dat er in Nederland nog geen 50 bourkadraagsters zijn (van de pakmbeet 400.000 moslimvrouwen)?
Maar toen had hij het vást te druk met plánnen van grootse activiteiten als deze V. Dan kan je die moslims die vriendelijk met je om de tafel willen niet gebruikenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Voor er sprake was van een film weigerde hij ook met moslims in discussie te gaan.
V.
Amenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef TheArowana het volgende:
[..]
-Wist je dat Wilders geen politieke partij heeft? (pvv is een éénmansbeweging waar je geen lid van kunt worden)
-Wist je dat Wilders nog geen enkele inhoudelijke discussie heeft gevoerd?
-Dat hij heeft gezegd nooit en te nimmer te willen regeren? (dat betekent effectief dat íeder voorstel dat hij indient automatisch afgekeurd wordt door een meerderheid, en dat wilt hij)
-Dat hij in z'n film geen inhoudelijk informatie geeft (hij laat van 2 aanslagen beelden zien, van 3 moslimbijeenkomsten, van 4 leiders. Over realitische aantallen houdt hij wijselijk z'n mond.
-Wist je dat er in Nederland nog geen 50 bourkadraagsters zijn (van de pakmbeet 400.000 moslimvrouwen)?
Da's net zo'n inkoppertje als zeggen dat een ideologie die het soort uitspraken doet als in de Quran wel genoeg zegt over de aanhangers.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je zelfs zoiets SIMPELS niet goed kan doen, zegt dat mijnsinsziens al genoeg over hoe de rest gedacht mag worden..
Je komt zeker nooit in de randstad?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef TheArowana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |