abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:07:15 #241
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57657250
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wat is verschil dan wat 'wij' doen? Onder het mom van democratie en vrijheid brengen een oorlog beginnen ?
Zij doen het met geweld, met moord en doodslag.
Wij, teminste ik wel, doen het met dialoog.
Ik ga in discussie, ik leg feiten op tafel. Daar kunnen zij niks tegen in brengen dus halen zij geweld erbij.
pi_57657259
Moet je eens kijken wat ze in het midden oost uitzenden over het christendom?
Met uitzondering van Arabische emiraten.
pi_57657261
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:04 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Slechts protocol
Waarom ben jij nog niet op straat aan het rellen !?
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:07:48 #244
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57657270
quote:

[..]

Wat is verschil dan wat 'wij' doen? Onder het mom van democratie en vrijheid brengen een oorlog beginnen ?
Het verschil tussen ons dood willen zien en invallen voor de olie?
Een amerikaan is daar niet om alles wat hij ziet neer te maaien. Dat er chuck norristypes zijn die dat wel doen, tsja. Zo heb je ook moslims hiero die het niet zo hebben op de Peugeot 206 en toevallig heel goed zijn met een aansteker.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57657300
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef wolferl het volgende:

[..]

De boodschap is dat Wilders laat zien dat de islamitische leiders in mosilm landen het helemaal niet zo op hebben met onze cultuur en het liefst zouden willen dat jij en ik afgeslacht worden. En dan gaan jij en die andere pipo zeiken om de vormgeving. Al had Wilders het in PAINT laten zien, dan nog had ik naar de diep liggende boodschap gekeken.
Ik ben moslim, en kan me absoluut niet druk maken om wat dan ook in die film . Hij legt verbanden tussen zínnen, die uit verhálen worden gehaald, die over oorlogssituaties gaan, met aanslagen die gepleegd worden uit sociaal-politieke standputen. Als je je bijvoorbeeld verdiept in een Bin Laden, merk je héél goed dat de Islam er bijzonder weinig mee te maken heeft .Verder laat hij zien dat er een zooi imams zijn die opruien en haat zaaien. Is dat echt een schok? Er zijn nou eenmaal héél veel idioten in de wereld, moslim, christen of atheist.

De inhoud klopt niet, de vormgeving is om te janken: prutsfilm.
pi_57657302
hehe, dat was Mohammed B. helemaal niet in Fitna, dat was die rapper
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57657303
Waar kan ik die ansichtkaart krijgen?
MOKUM XXX RATED
pi_57657304
quote:

[..]

Maar ... maar... maar, wij staan aan de goede kant.
Zij zijn de vijand...snap dat nou!
Make my day!
pi_57657310
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef wolferl het volgende:

[..]

Zij doen het met geweld, met moord en doodslag.
Wij, teminste ik wel, doen het met dialoog.
Ik ga in discussie, ik leg feiten op tafel. Daar kunnen zij niks tegen in brengen dus halen zij geweld erbij.
In tijden van oorlog wordt idd veel dialoog gevoerd . Lees je eigen post nog eens terug je hebt het over leiders in je post, daar reageer ik op. Niet hoe jij of ik in discussie gaan.
ijs_beer fan!
pi_57657313
Rare film hoor - ik had hem inhoudelijk echt veel sterker verwacht. Ik vind dit niet een stevige aanzet tot een discussie. Het is de vertrouwde retoriek waarbij Wilders direct een lijn legt tussen extremisten en Nederlandse moslims enz.

Jammer dat het bij dit soort dingen blijft. Dat zegt ook wel iets.
pi_57657322
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je zelfs zoiets SIMPELS niet goed kan doen, zegt dat mijnsinsziens al genoeg over hoe de rest gedacht mag worden..
Dat is waarschijnlijk expres gedaan om niet wegens privacy-redenen aangeklaagd te kunnen worden en tegelijkertijd zo die rapper een hak te zetten. En laat die rapper hem maar aangeven, doet 'ie toch nooit..
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:09:00 #252
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57657324
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:05 schreef albertfriet het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die Wilders de schuld geven van rellen die er niet zijn
http://anti-wilders.hyves.net/

Conclusie:
Wilders
Balkenende
Dat jij die lelijke rotkop van hem nog als avatar durft te nemen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57657336
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nou, poe hee..
Tja er zullen zich toch veel mensen in Nederland achter hem gaan scharen na het zien van deze film ben ik bang voor. Ik denk niet dat je dat kan ontkennen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:09:23 #254
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57657339
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:05 schreef Suko het volgende:
Zo'n beetje alle beelden in de film zijn al op tv geweest en dan nu samengeplakt in 16 min. Overigens is die foto in de film van Mohammed B (moordenaar van Theo van Gogh) een foute, het is namelijk de rapper Salah Edin, blunder. RTL4 Of was dat al gemeld?

[ afbeelding ]
De vorige 5 pagina's gingen daarover maar het maakt niet uit
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57657345
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef F04 het volgende:
Moet je eens kijken wat ze in het midden oost uitzenden over het christendom?
Met uitzondering van Arabische emiraten.
In Iran wordt het de kinderen met de paplepel gevoerd.

http://www.cnsnews.com/Vi(...)03/CUL20080312a.html
pi_57657349
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:57 schreef Arcee het volgende:
Film is wel indringend, maar dat komt gewoon door de beelden en zo'n film kun je ook van talloze andere gebeurtenissen maken. Over andere religies bijvoorbeeld of over de mensheid in het algemeen (voorbeelden te over).
De mensheid in het algemeen inderdaad, moest ik ook aan denken tijdens het kijken van Fitna, daar zou een dergelijke film over de 21e eeuw gevuld met oorlog en ander geweld van 15 minuten al tekort schieten.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 21:09:44 #257
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57657350
quote:
domme fout maar kan gebeuren.
die rapper is ook geen lieverdje trouwens.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57657351
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben moslim, en kan me absoluut niet druk maken om wat dan ook in die film . Hij legt verbanden tussen zínnen, die uit verhálen worden gehaald, die over oorlogssituaties gaan, met aanslagen die gepleegd worden uit sociaal-politieke standputen. Als je je bijvoorbeeld verdiept in een Bin Laden, merk je héél goed dat de Islam er bijzonder weinig mee te maken heeft .Verder laat hij zien dat er een zooi imams zijn die opruien en haat zaaien. Is dat echt een schok? Er zijn nou eenmaal héél veel idioten in de wereld, moslim, christen of atheist.

Submission was beter, he!
Make my day!
pi_57657360
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef Steeven het volgende:
Er is niks schokkends aan,
ik had die beelden van die ontploffing in Madrid nog nooit gezien dus ik vond dat wél schokkend.
verder heb ik eerlijk gezegd geen idee wat ik er van moet vinden, het doet me niet echt veel.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:09:57 #260
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_57657365
quote:
En al die Imams die oproepen van alles en nog wat te doen zijn niet echt natuurlijk. Het is op TV en ver weg dus waar maken we ons druk om? Alsof er echt zo'n gedachtegoed in de wereld bestaat. Het is allemaal de schuld van Wilders...
-Wist je dat Wilders geen politieke partij heeft? (pvv is een éénmansbeweging waar je geen lid van kunt worden)
-Wist je dat Wilders nog geen enkele inhoudelijke discussie heeft gevoerd?
-Dat hij heeft gezegd nooit en te nimmer te willen regeren? (dat betekent effectief dat íeder voorstel dat hij indient automatisch afgekeurd wordt door een meerderheid, en dat wilt hij)
-Dat hij in z'n film geen inhoudelijk informatie geeft (hij laat van 2 aanslagen beelden zien, van 3 moslimbijeenkomsten, van 4 leiders. Over realitische aantallen houdt hij wijselijk z'n mond.
-Wist je dat er in Nederland nog geen 50 bourkadraagsters zijn (van de pakmbeet 400.000 moslimvrouwen)?
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:10:36 #261
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57657382
quote:

[..]

Slechte leiders heb je overal, en zijn tijdelijk.
Dat is niet helemaal hetzelfde als een ideologie die opdraagt andersdenkenden om te brengen, en eist dat de ideologie zelf niet mag veranderen (tot in de eeuwigheid) op straffe van dood.
zzz
pi_57657393
Ach, de beelden kende ik al. Jammer dat zulke mensen het voor het zeggen hebben in bepaalde delen van de wereld. Ik ken de Koran niet, maar staan al die citaten er letterlijk zo in?
pi_57657395
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Tja er zullen zich toch veel mensen in Nederland achter hem gaan scharen na het zien van deze film ben ik bang voor. Ik denk niet dat je dat kan ontkennen.
Het is wel een prestatie van hem om elke dag in het nieuws te blijven. En het is natuurlijk ook een pluspunt van hem dat hij wederom maar eens het onvermogen van het kabinet aantoont. Balkenende met zijn trillende knietjes op die persconferentie
pi_57657396
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef Denewar het volgende:
tvp
tvp
pi_57657397
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Amen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57657405
Ik ga van het weekend wel helemaal kijken. Nu geen zin in.
Net alleen wat fragmenten gezien bij Netwerk.
gr gr
pi_57657409
Denk ook niet dat de film in deze vorm op youtube komt... er wordt een mevrouw neergeknald; het beeld is nog niet verdwenen als je de trekker overgehaald ziet worden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57657412
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57657416
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:59 schreef Urquhart het volgende:
Dit gaat Peter R de Vries en Boer Zoekt Vrouw verslaan
Kan Peter niet op zoek gaan naar Osama...
En dan lekker lang wegblijven?
Make my day!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:11:46 #271
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_57657433
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef TheArowana het volgende:
-Wist je dat er in Nederland nog geen 50 bourkadraagsters zijn (van de pakmbeet 400.000 moslimvrouwen)?
Dat geloof ik nooit, of ze moeten allemaal samen in een klein stukje Den Haag wonen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_57657435
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Voor er sprake was van een film weigerde hij ook met moslims in discussie te gaan.

V.
Maar toen had hij het vást te druk met plánnen van grootse activiteiten als deze V. Dan kan je die moslims die vriendelijk met je om de tafel willen niet gebruiken .

Oh, en dat je een foto gebruikt die een persiflage is op Mohammed B. is wél een hele, hele domme fout. Dat is net zoiets als zeggen dat Rowan Atkinson het bewijs is waarom Christenen niet deugen.
pi_57657448
quote:

[..]

-Wist je dat Wilders geen politieke partij heeft? (pvv is een éénmansbeweging waar je geen lid van kunt worden)
-Wist je dat Wilders nog geen enkele inhoudelijke discussie heeft gevoerd?
-Dat hij heeft gezegd nooit en te nimmer te willen regeren? (dat betekent effectief dat íeder voorstel dat hij indient automatisch afgekeurd wordt door een meerderheid, en dat wilt hij)
-Dat hij in z'n film geen inhoudelijk informatie geeft (hij laat van 2 aanslagen beelden zien, van 3 moslimbijeenkomsten, van 4 leiders. Over realitische aantallen houdt hij wijselijk z'n mond.
Amen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:12:13 #276
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_57657450
Keurige film die aan onwetenden laat zien waar de Koren voor staat. Voor velen op dit forum wellicht een open deur, maar voor velen onwetenden een eye-opener.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:12:46 #277
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57657465
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je zelfs zoiets SIMPELS niet goed kan doen, zegt dat mijnsinsziens al genoeg over hoe de rest gedacht mag worden..
Da's net zo'n inkoppertje als zeggen dat een ideologie die het soort uitspraken doet als in de Quran wel genoeg zegt over de aanhangers.
Makkelijk, maar nutteloos en onzin.
zzz
pi_57657468
Shell gaat goede zaken doen vandaag!
pi_57657489
De zogenaamde officiële site.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fitna_%28film%29
pi_57657495
quote:

[..]

Je komt zeker nooit in de randstad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')