abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 20:50:56 #151
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57656781
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee dat zijn de feiten. Hele continenten zijn uitgemoord en afgeslacht uit naam van Jezus en god.
zoals ik al zei: oud verleden. dat ligt achter ons. we moeten kijken naar onze eigen tijd, want dat raakt ons. en daarin is de islam niet te vergelijken met het nu verlichtte christendom
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:50:57 #152
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57656782
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee dat zijn de feiten. Hele continenten zijn uitgemoord en afgeslacht uit naam van Jezus en god.
En andersom is dat nu ook uit naam van Allah en Mo. Wat wil je ermee zeggen?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57656784
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Prutswerk. Dit is nog slechter dan ik ooit had gehoopt. Helaas zullen mensen erin trappen en denken dat de wereld echt zo simpel in elkaar zit...
Dat zijn dan waarschijnlijk een paar mensen die al op Wilders stemden (of daarin twijfelden), want ik kan me niet voorstellen dat dit meesterwerkje veel andere kiezers over de streep zou trekken.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_57656788
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef GewoneMan het volgende:
ik vond het een nette en goeie film. niet verschrikkelijk moeilijk om te maken en zeer zeker niet beledigend naar moslims als een moslim zich beledigd voelt nav deze film is dat echt zijn/haar probleem. de film laat de waarheid zien en niets meer en niets minder dan dat. hopelijk gaan er nog wat meer ogen open nu ze veel zaken op een rijtje zien met wat verzen uit dat kuche kuche vredige boek
Ik ben het met je eens.
Niets mis met die film.
Hij maakte op mij wel indruk om al die beelden achter elkaar te zien en dan die versen erbij.

Ik snap dat mensen meer verwacht hadden, extremer. Maar dat is meer de indruk die door media en politiek ingegeven wordt. De film op zich is wat mij betreft okay.
Geen hoogstandje, Wilders is nu eenmaal geen filmmaker alla Van Gogh.
Make my day!
pi_57656794
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jaha dat klopt maar toon mij eens een recente aanslag
Wellicht beelden van de IRA? Of misschien het Leger van de Heer (die nu nog bezig is). Of van de KKK, of van Bush die vertelt dat God hem de oorlog in heeft geleid?
Allah Al Watan Al Malik
pi_57656810
Inmiddels helemaal gezien en ik moet zeggen dat ik het nou niet echt schokerend vond. Dit is denk ik wel te verklaren omdat ik en vele andere nieuwsgierige internetters al aardig wat eelt op hun ziel hebben, de meest afgrijzelijke filmpjes zijn tegenwoordig al snel gevonden.

Voor de simpele internetter en traditionele televisiekijker zal het misschien anders liggen, want veel van deze beelden krijgen ze immer nooit voorgeschoteld.

Of deze film tot veel beroering gaat leiden hangt af van de regeringen van Islamitische landen, want zoals ik het zie gaat politiek en islam hand in hand.

Het grappige van dit hele gebeuren is dat Fitna al zoveel onrust heeft veroorzaakt, terwijl dat voor mijn mening allemaal voor niets is geweest.

En in die tussentijd stond er weken, zoniet maanden ,de Islam documentaire 'What the west needs to know' op Youtube, waarin werd verteld dat de profeet Mohammed in zijn tijd als bandiet te werk te ging. En als we dit in de huidige context zouden plaatsen dat er sprake zou zijn van terrorisme.
pi_57656813
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je in de bijbel gaat zoeken kun je ook haatdragende teksten vinden als je het letterlijk interpreteert.
Ik kan iemand z'n kop eraf snijden niet heel goed figuurlijk interpreteren.
En anders, de meeste moslims interperteren ook te veel letterlijk uit de Koran.
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 20:52:17 #158
46149 __Saviour__
pi_57656820
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:50 schreef MacKniver het volgende:
Bhahaha die film. Met Windows Movie Maker maak ik nog betere.
met spectaculaire 1080p bullettime special effects met making-of erbij zou de boodschap beter overkomen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57656824
quote:
Ja, maar je hebt het niet gedaan, en al zou je het doen, je zou niet in 2 uur miljoenen views krijgen.
pi_57656826
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij heeft zo hoog van de toren geblazen dat waar hij nu mee aan komt zetten eigenlijk gewoon lachwekkend genant is... dit hadden jij en ik ook in elkaar kunnen zetten.... en daar moest iedereen dan voor doneren
Het gaat toch helemaal niet over hoe het in elkaar is gezet maar om de inhoud, die vent heeft nu meer aandacht van de hele wereld ooit.
pi_57656828
De vraag is nu natuurlijk wie de verwachtingen zo heeft opgeklopt.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:52:35 #162
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57656834
Nou, was dat het nou?
De eerste Moslim die hier een probleem van maakt mogen ze wmb meteen het land uitzetten.
Ik ben alles behalve pro-Wilders, integendeel zelfs, maar hij is wel binnen de grenzen van het toelaatbare imho.
Overigens is het voor een groot deel wel onzin, m.i.
-
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:52:39 #163
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_57656836
De helft van de wereld zit die film van het Internet aan het afhalen...
YB
pi_57656860
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Aufruhr het volgende:
Waar blijven die beloofde DDOS aanvallen en de namaak films die je moeten verhinderen om de echte Fitna te bekijken !?
AAH Blijkbaar toch !

Welcome, and thank you for visiting LiveLeak.com. Due to an increase in traffic and targetted hacking attacks, we have had to disable certain features. We hope you enjoy all that we have available at this time and we further hope that you will visit us again to explore the full range of features and interactivity that LiveLeak has to offer. If this is your first visit to LiveLeak.com we apologise for the fact your first impression of the site will be limited, check back in with us soon and you can join one of the most unique media sharing sites on the net offering everything from uncensored news through to entertainment. Thank you for your patience.
pi_57656864
Godsdienst is Opium voor het Volk.
Of God nu Allah of De Heer of wat dan ook heet.
Allemaal bedacht door mensen, om anderen eronder te houden.
Make my day!
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:53:40 #166
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_57656869
Het zou tof zijn als Jeroen Pauw nu eens zou zeggen: "Tsja, beetje een flutfilm. Volgende onderwerp: Britney Spears heeft nieuwe schoenen." Maar nee, toch weer een hele Wilders uitzending. Het risico is natuurlijk te groot een belangrijk onderwerp mis te lopen. Wij zitten per slot van rekening ook allemaal massaal Wilders topics op fok te openen.
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 20:53:45 #167
46149 __Saviour__
pi_57656872
hoe kan de eo het in die toffe kwaliteit hebben. ik heb een brak uitziend flv bestand
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:54:17 #168
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57656884
quote:
Dus met andere woorden, jij verwachte special effect en hollywood-achtige shit.
De boodschap die Wilders in de film liet zien was duidelijk en daar ging het om.
Ga maar lekker Star Wars kijken als je special effects wilt zien.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:54:35 #169
158899 GasTurbine
pi_57656889
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wellicht beelden van de IRA? Of misschien het Leger van de Heer (die nu nog bezig is). Of van de KKK, of van Bush die vertelt dat God hem de oorlog in heeft geleid?
vs. de mixtapes van osama en de talloze (duizenden) filmpjes van aanslagen op westerse soldaten, burgers en lappen textiel? Ik zet een knaak in op dat de moslims meer aanslagen plegen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:54:39 #170
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_57656890
Gezien, nu kan ik meepraten
Wat je vindt, ...
pi_57656891
do 27 mrt 2008, 20:25
Fitna verwisselt rapper met Mohammed B.
DEN HAAG - De foto die Geert Wilders toont in zijn film Fitna bij het gesproken woord van Mohammed B. is niet van de moordenaar van Theo van Gogh. Het gaat om een foto van de Nederlandse rapper Salah Edin. De beeltenis van de zanger is onder meer te zien op de site YouTube. Het is dezelfde foto als in Fitna.
pi_57656894
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Het gaat toch helemaal niet over hoe het in elkaar is gezet maar om de inhoud, die vent heeft nu meer aandacht van de hele wereld ooit.
Het gaat Wilders helemaal niet om de inhoud, het gaat Wilders alleen om de aandacht van de media.... als ie daarvoor een koran in zijn aars moet duwen doet ie het ook... het is de grootste attentionwhore van dit millennium, als ie kon scoren met het bashen van Joden zou ie dat gaan doen... Wilders is een walgelijke narcist die er alles voor doet om aandacht op zichzelf te vestigen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57656919
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:50 schreef NED het volgende:

[..]

Ik denk dat Geert de film gemaakt heeft met Wilders Movie Maker
Nou, je kan moeilijk zeggen dat het een kunstwerk is, en aangezien de inhoud ook al niet bijzonder veel schokkends om het lijf heeft, valt het best tegen .
pi_57656924
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef Mejoon het volgende:
DEN HAAG - De foto die Geert Wilders toont in zijn film Fitna bij het gesproken woord van Mohammed B. is niet van de moordenaar van Theo van Gogh. Het gaat om een foto van de Nederlandse rapper Salah Edin. De beeltenis van de zanger is onder meer te zien op de site YouTube. Het is dezelfde foto als in Fitna.
Boeiend het gaat er toch om wat hij ermee wil zeggen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_57656930
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

WELKE inhoud in godsnaam?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:56:12 #176
158899 GasTurbine
pi_57656931
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef Aufruhr het volgende:

[..]

AAH Blijkbaar toch !

Welcome, and thank you for visiting LiveLeak.com. Due to an increase in traffic and targetted hacking attacks, we have had to disable certain features. We hope you enjoy all that we have available at this time and we further hope that you will visit us again to explore the full range of features and interactivity that LiveLeak has to offer. If this is your first visit to LiveLeak.com we apologise for the fact your first impression of the site will be limited, check back in with us soon and you can join one of the most unique media sharing sites on the net offering everything from uncensored news through to entertainment. Thank you for your patience.
Weer een voorbeeld.
pi_57656932
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het gaat Wilders helemaal niet om de inhoud, het gaat Wilders alleen om de aandacht van de media.... als ie daarvoor een koran in zijn aars moet duwen doet ie het ook... het is de grootste attentionwhore van dit millennium, als ie kon scoren met het bashen van Joden zou ie dat gaan doen... Wilders is een walgelijke narcist die er alles voor doet om aandacht op zichzelf te vestigen...
hehe je geeft het zelf nu ook toe dat hij al geslaagd is.
pi_57656935
quote:
Gratis publiciteit voor die kerel
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:56:24 #179
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57656938
Het was vantevoren al gezegd, na zo'n ophef vooraf kan de film alleen nog maar tegenvallen. Maar zelfs dan is het nog een traag voortkabbelend werkje.

Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:56:29 #180
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57656940
quote:
Die rapper is ook niet moeders liefste.
pi_57656942
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt het niet gedaan, en al zou je het doen, je zou niet in 2 uur miljoenen views krijgen.
Kom op zeg. Hier is die beste man maanden mee bezig geweest. Durfde er zelfs geld voor in te zamelen
pi_57656950
Op NL2 staat een moslim woordvoerder te verkondigen dat mensen vooral aangifte moeten doen als ze zich gepolariseerd voelen. God god wat een haat in die film.
pi_57656969
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Zo af en toe, als je door de ruis heen leest, heeft Wilders best wel vaak een punt te pakken.
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 20:57:35 #184
46149 __Saviour__
pi_57656988
quote:
jammer van dat foutje, maar voor de rest blijft de inhoud goed.
maar ongetwijfeld grijpen de antiwildersmensen dit aan om over te gaan lachen, omdat ze bij gebrek aan discussievermogen niet kunnen praten over de daadwerkelijke inhoud
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57656989
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

vs. de mixtapes van osama en de talloze (duizenden) filmpjes van aanslagen op westerse soldaten, burgers en lappen textiel? Ik zet een knaak in op dat de moslims meer aanslagen plegen.
Versus de beelden van Guantanamo Bay, Abu Graib?
Allah Al Watan Al Malik
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 maart 2008 @ 20:57:45 #186
862 Arcee
Look closer
pi_57656995
Film is wel indringend, maar dat komt gewoon door de beelden en zo'n film kun je ook van talloze andere gebeurtenissen maken. Over andere religies bijvoorbeeld of over de mensheid in het algemeen (voorbeelden te over).
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:57:56 #187
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_57657001
Matige film, had er meer van verwacht. Kwaliteit van de film zelf was ook tergend slecht, filmpie had ik ook wel voor hem in elkaar kunnen gooien.
Only facts matter...
pi_57657003
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

WELKE inhoud in godsnaam?
Al die dingen in dat kwartier zijn verzonnen
pi_57657007
Ik heb eindelijk beeld, maar nu gaat ie uiteraard weer bufferen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:58:05 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57657008
Die pro-moslimfilm op NED3 negeert iedereen maar weer he? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57657013
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef wolferl het volgende:

[..]

Dus met andere woorden, jij verwachte special effect en hollywood-achtige shit.
De boodschap die Wilders in de film liet zien was duidelijk en daar ging het om.
Ga maar lekker Star Wars kijken als je special effects wilt zien.
De boodschap is dat Wilders z'n huiswerk heel heel slecht doet.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:58:27 #192
158899 GasTurbine
pi_57657022
Jongens! Iemand die niet aanslagen pleegt maar er liedjes over schrijft is verwisselt met een 'echte' terrorist die als voorbeeld wordt gezien door rapper salah! NIEUWS!
pi_57657034
Deze film hadden we al een keer gezien in 2000, Submission ofzo?
Ze hypen om de 8 jaar een islam diss en er is weer een zooi oorlog gerechtvaardigd.

Maar let vooral niet op mij.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:58:41 #194
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57657035
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Wokkel het volgende:
Op NL2 staat een moslim woordvoerder te verkondigen dat mensen vooral aangifte moeten doen als ze zich gepolariseerd voelen. God god wat een haat in die film.
Lekker he zo'n angstzaaier, vooral mensen gaan benaderen om voor elk kloterig kut dingetje aangifte te laten doen. Dat soort mensen houdt ik persoonlijk verantwoordelijk voor als er wel de pleuris uitbreekt.
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 20:58:44 #195
46149 __Saviour__
pi_57657037
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Wokkel het volgende:
alleen maar de werkelijkheid in die film. als ze zich hierdoor geroepen voelen om aangifte te doen, laat dat alleen maar zien hoe zwak ze in hun schoenen staan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_57657045
Bij LiveLeak hebben ze de comments uitgezet

Added: Mar 27 2008
In: News By: Geert_Wilders (P:13.00, S:0) Netherlands
Views: 1610098

Damn dat zijn veel views
pi_57657051
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Al die dingen in dat kwartier zijn verzonnen
Uhm.. ik vraag je wat, maar je geeft geen antwoord. Het zijn beelden van aanslagen....en nu?
Allah Al Watan Al Malik
pi_57657052
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:57 schreef Arcee het volgende:
Film is wel indringend, maar dat komt gewoon door de beelden en zo'n film kun je ook van talloze andere gebeurtenissen maken. Over andere religies bijvoorbeeld of over de mensheid in het algemeen (voorbeelden te over).
Mag hij ook doen om te zien hoe achterlijk ALLE godsdiensten wel niet zijn.
pi_57657063
al meer dan 2.5 miljoen kijkers in 2 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')