zoals ik al zei: oud verleden. dat ligt achter ons. we moeten kijken naar onze eigen tijd, want dat raakt ons. en daarin is de islam niet te vergelijken met het nu verlichtte christendomquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee dat zijn de feiten. Hele continenten zijn uitgemoord en afgeslacht uit naam van Jezus en god.
En andersom is dat nu ook uit naam van Allah en Mo. Wat wil je ermee zeggen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee dat zijn de feiten. Hele continenten zijn uitgemoord en afgeslacht uit naam van Jezus en god.
Dat zijn dan waarschijnlijk een paar mensen die al op Wilders stemden (of daarin twijfelden), want ik kan me niet voorstellen dat dit meesterwerkje veel andere kiezers over de streep zou trekken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Prutswerk. Dit is nog slechter dan ik ooit had gehoopt. Helaas zullen mensen erin trappen en denken dat de wereld echt zo simpel in elkaar zit...
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef GewoneMan het volgende:
ik vond het een nette en goeie film. niet verschrikkelijk moeilijk om te maken en zeer zeker niet beledigend naar moslims als een moslim zich beledigd voelt nav deze film is dat echt zijn/haar probleem. de film laat de waarheid zien en niets meer en niets minder dan dat. hopelijk gaan er nog wat meer ogen open nu ze veel zaken op een rijtje zien met wat verzen uit dat kuche kuche vredige boek
Wellicht beelden van de IRA? Of misschien het Leger van de Heer (die nu nog bezig is). Of van de KKK, of van Bush die vertelt dat God hem de oorlog in heeft geleid?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jaha dat klopt maar toon mij eens een recente aanslag
Ik kan iemand z'n kop eraf snijden niet heel goed figuurlijk interpreteren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je in de bijbel gaat zoeken kun je ook haatdragende teksten vinden als je het letterlijk interpreteert.
met spectaculaire 1080p bullettime special effects met making-of erbij zou de boodschap beter overkomen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:50 schreef MacKniver het volgende:
Bhahaha die film. Met Windows Movie Maker maak ik nog betere.
Ja, maar je hebt het niet gedaan, en al zou je het doen, je zou niet in 2 uur miljoenen views krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:50 schreef MacKniver het volgende:
Het gaat toch helemaal niet over hoe het in elkaar is gezet maar om de inhoud, die vent heeft nu meer aandacht van de hele wereld ooit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft zo hoog van de toren geblazen dat waar hij nu mee aan komt zetten eigenlijk gewoon lachwekkend genant is... dit hadden jij en ik ook in elkaar kunnen zetten.... en daar moest iedereen dan voor doneren
AAH Blijkbaar toch !quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Aufruhr het volgende:
Waar blijven die beloofde DDOS aanvallen en de namaak films die je moeten verhinderen om de echte Fitna te bekijken !?
Dus met andere woorden, jij verwachte special effect en hollywood-achtige shit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:50 schreef MacKniver het volgende:
vs. de mixtapes van osama en de talloze (duizenden) filmpjes van aanslagen op westerse soldaten, burgers en lappen textiel? Ik zet een knaak in op dat de moslims meer aanslagen plegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht beelden van de IRA? Of misschien het Leger van de Heer (die nu nog bezig is). Of van de KKK, of van Bush die vertelt dat God hem de oorlog in heeft geleid?
Het gaat Wilders helemaal niet om de inhoud, het gaat Wilders alleen om de aandacht van de media.... als ie daarvoor een koran in zijn aars moet duwen doet ie het ook... het is de grootste attentionwhore van dit millennium, als ie kon scoren met het bashen van Joden zou ie dat gaan doen... Wilders is een walgelijke narcist die er alles voor doet om aandacht op zichzelf te vestigen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet over hoe het in elkaar is gezet maar om de inhoud, die vent heeft nu meer aandacht van de hele wereld ooit.
Nou, je kan moeilijk zeggen dat het een kunstwerk is, en aangezien de inhoud ook al niet bijzonder veel schokkends om het lijf heeft, valt het best tegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:50 schreef NED het volgende:
[..]
Ik denk dat Geert de film gemaakt heeft met Wilders Movie Maker
Boeiendquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef Mejoon het volgende:
do 27 mrt 2008, 20:25
Fitna verwisselt rapper met Mohammed B.
DEN HAAG - De foto die Geert Wilders toont in zijn film Fitna bij het gesproken woord van Mohammed B. is niet van de moordenaar van Theo van Gogh. Het gaat om een foto van de Nederlandse rapper Salah Edin. De beeltenis van de zanger is onder meer te zien op de site YouTube. Het is dezelfde foto als in Fitna.
WELKE inhoud in godsnaam?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet over hoe het in elkaar is gezet maar om de inhoud, die vent heeft nu meer aandacht van de hele wereld ooit.
Weer een voorbeeld.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
AAH Blijkbaar toch !
Welcome, and thank you for visiting LiveLeak.com. Due to an increase in traffic and targetted hacking attacks, we have had to disable certain features. We hope you enjoy all that we have available at this time and we further hope that you will visit us again to explore the full range of features and interactivity that LiveLeak has to offer. If this is your first visit to LiveLeak.com we apologise for the fact your first impression of the site will be limited, check back in with us soon and you can join one of the most unique media sharing sites on the net offering everything from uncensored news through to entertainment. Thank you for your patience.
hehe je geeft het zelf nu ook toe dat hij al geslaagd is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat Wilders helemaal niet om de inhoud, het gaat Wilders alleen om de aandacht van de media.... als ie daarvoor een koran in zijn aars moet duwen doet ie het ook... het is de grootste attentionwhore van dit millennium, als ie kon scoren met het bashen van Joden zou ie dat gaan doen... Wilders is een walgelijke narcist die er alles voor doet om aandacht op zichzelf te vestigen...
Gratis publiciteit voor die kerelquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef Mejoon het volgende:
DEN HAAG - De foto die Geert Wilders toont in zijn film Fitna bij het gesproken woord van Mohammed B. is niet van de moordenaar van Theo van Gogh. Het gaat om een foto van de Nederlandse rapper Salah Edin. De beeltenis van de zanger is onder meer te zien op de site YouTube. Het is dezelfde foto als in Fitna.
Die rapper is ook niet moeders liefste.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef Mejoon het volgende:
Kom op zeg. Hier is die beste man maanden mee bezig geweest. Durfde er zelfs geld voor in te zamelenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het niet gedaan, en al zou je het doen, je zou niet in 2 uur miljoenen views krijgen.
Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Zo af en toe, als je door de ruis heen leest, heeft Wilders best wel vaak een punt te pakken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat Wilders helemaal niet om de inhoud, het gaat Wilders alleen om de aandacht van de media.... als ie daarvoor een koran in zijn aars moet duwen doet ie het ook... het is de grootste attentionwhore van dit millennium, als ie kon scoren met het bashen van Joden zou ie dat gaan doen... Wilders is een walgelijke narcist die er alles voor doet om aandacht op zichzelf te vestigen...
jammer van dat foutje, maar voor de rest blijft de inhoud goed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef Mejoon het volgende:
Versus de beelden van Guantanamo Bay, Abu Graib?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
vs. de mixtapes van osama en de talloze (duizenden) filmpjes van aanslagen op westerse soldaten, burgers en lappen textiel? Ik zet een knaak in op dat de moslims meer aanslagen plegen.
De boodschap is dat Wilders z'n huiswerk heel heel slecht doet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, jij verwachte special effect en hollywood-achtige shit.
De boodschap die Wilders in de film liet zien was duidelijk en daar ging het om.
Ga maar lekker Star Wars kijken als je special effects wilt zien.
Lekker he zo'n angstzaaier, vooral mensen gaan benaderen om voor elk kloterig kut dingetje aangifte te laten doen. Dat soort mensen houdt ik persoonlijk verantwoordelijk voor als er wel de pleuris uitbreekt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Wokkel het volgende:
Op NL2 staat een moslim woordvoerder te verkondigen dat mensen vooral aangifte moeten doen als ze zich gepolariseerd voelen. God god wat een haat in die film.
alleen maar de werkelijkheid in die film. als ze zich hierdoor geroepen voelen om aangifte te doen, laat dat alleen maar zien hoe zwak ze in hun schoenen staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Wokkel het volgende:
Op NL2 staat een moslim woordvoerder te verkondigen dat mensen vooral aangifte moeten doen als ze zich gepolariseerd voelen. God god wat een haat in die film.
Uhm.. ik vraag je wat, maar je geeft geen antwoord. Het zijn beelden van aanslagen....en nu?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Al die dingen in dat kwartier zijn verzonnen
Mag hij ook doen om te zien hoe achterlijk ALLE godsdiensten wel niet zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:57 schreef Arcee het volgende:
Film is wel indringend, maar dat komt gewoon door de beelden en zo'n film kun je ook van talloze andere gebeurtenissen maken. Over andere religies bijvoorbeeld of over de mensheid in het algemeen (voorbeelden te over).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |