abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57656589
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:43 schreef gronk het volgende:
Bizar dat de EO 'm nu uitzendt
wat?
  Forum Admin donderdag 27 maart 2008 @ 20:44:33 #102
35723 crew  GGMM
pi_57656593
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nou de Paus verbied in Afrika het gebruik van condooms. Dat kost meer doden dan alle aanslagen door moslims gepleegd aller tijden. Dus de christenen gebruiken andere methodes die nog effectiever zijn ook. Als het om een competitie gaat wie dood meer. Dat is het christendom topscorer.
Idioot.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:44:48 #103
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57656601
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:42 schreef Jerruh het volgende:

[..]

misschien struisvogelgedrag vanaf onze kant? niet willen zien dat er vanuit het westen ook domme dingen gezegd of gedaan worden? Ik mag niet eens amerika noemen als voorbeeld, terwijl daar ook een hoop gebeurt... (homo's vermoord, martelingen toegestaan, de duizenden doden door het leger in irak).

dat is allemaal niet van belang, maar de eerste de beste bomaanslag van een extremist is meteen de reden om alle moslims te vervloeken....

hysterisch, isn't it?

maar goed, je mag je gerust verdedigen hoor, jouw mening is jouw mening. probeer nu nog een beeeeetje reflectie toe te passen en ik geloof je al meer!
Elke vorm van aanslagen is slecht. Hij kan alleen niet de hele wereld in zijn filmpje opnemen. #care.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57656604
En op grond waarvan moet de film verboden worden dan ? Omdat er nieuwsfragmenten instaan?

Verder kan je net zo goed zo'n zelfde soort film maken over de extreme christenen in de VS .
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 maart 2008 @ 20:45:13 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57656612
Het gesprek had hem helemaal live uitgezonden net en praten er al anderhalf uur over
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57656617
Ik ga m niet eens kijken, Wilders en elke hypende politicus mag lekker ophoeren met z'n middeleeuwse religie-segregatie en doelmatige verdeling van het volk.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:45:31 #107
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_57656623
Ik begrijp dat de film wat knip en plak werk is en niet meer dan dat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:45:33 #108
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57656625
En dit was dus het filmpje waar de hele wereld in de ban over was?

Wilders failed
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:45:34 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_57656630
ik vond het een nette en goeie film. niet verschrikkelijk moeilijk om te maken en zeer zeker niet beledigend naar moslims als een moslim zich beledigd voelt nav deze film is dat echt zijn/haar probleem. de film laat de waarheid zien en niets meer en niets minder dan dat. hopelijk gaan er nog wat meer ogen open nu ze veel zaken op een rijtje zien met wat verzen uit dat kuche kuche vredige boek
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57656634
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef SeLang het volgende:
Misschien naief, maar ik had toch in stilte gehoopt dat het een aardige film zou zijn.
Gezien de lange voorbereiding hoopte ik op iets dat echt informatief zou zijn. Feiten, getallen, interpretaties van de Koran, etc. Een film die materiaal zou aanreiken voor inhoudelijke discussie.

Helemaal mee eens

Serieus een gemiste kans. Laten we wel wezen, die clown heeft zijn leven op het spel gezet en met alle publiciteit die deze film heeft gehad had hij een enorme INHOUDELIJKE discussie kunnen triggeren als die film enige inhoud had gehad. Dan had hij iets bereikt en was hij misschien serieus genomen. Dan had hij eventueel ook mensen kunnen mobiliseren voor wat hij wil. Maar ik denk dat vandaag iedereen zijn schouders ophaalt na het zien van die film en volgende week is iedereen Fitna weer vergeten.

Fitna the movie valt idd erg tegen.Wel vond ik sommige koran verzen en beelden van imams best (stiekem wel) schokkend.Maar goed,Bakellende en zo staan ook mooi voor schut nu
pi_57656637
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is een domme opvatting van de paus, niks meer. mensen zijn vrij om zijn woorden daarover te volgen of niet.
maar dat vergelijken met aanslagen van moslims getuigt wel van een heel sterke drang naar 'boehoe maar hunnie zijn ook gemeen'
Moslims hebben niet eens een figuur zoals de Paus...dus is de vrijheid om iets te volgen of niet te doen nog groter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57656639
Waar blijven die beloofde DDOS aanvallen en de namaak films die je moeten verhinderen om de echte Fitna te bekijken !?
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:46:09 #114
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_57656643
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef pberends het volgende:
En op grond waarvan moet de film verboden worden dan ? Omdat er nieuwsfragmenten instaan?

Verder kan je net zo goed zo'n zelfde soort film maken over de extreme christenen in de VS .
Volgens mij kan je over elk volk, geloof, ras of groepering wel zo'n film maken. Met een beetje creativiteit (wat ik in deze film niet heb gezien) zou je zelfs de Troetelbeertjes als onderwerp kunnen nemen. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_57656648
Dan heeft hij het toch fucking slim gespeeld
pi_57656654
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:28 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe en iedereen schijten in zijn broek voordat de film er daadwerkelijk was. Geert Wilders scoort hiermee veel punten
Wat mij betreft valt ie definitief door de mand als een enorme dwaas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57656657
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En dit was dus het filmpje waar de hele wereld in de ban over was?

Wilders failed
yup, zoals ik en vele anderen al zeiden laten we eerst de film bekijken voor we hem veroordelen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 20:46:42 #118
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57656661
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Prutswerk. Dit is nog slechter dan ik ooit had gehoopt. Helaas zullen mensen erin trappen en denken dat de wereld echt zo simpel in elkaar zit...
Misschien maar ik zie het toch vooral als preken voor de eigen parochie. Gewoon bevestiging van wat ze al geloven. Zie een groot deel van de FP bezoekers. En met of zonder film, als iemand bevestiging van zijn wereldbeeld zoekt vind hij die toch al overal.
pi_57656662
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef Saphia het volgende:

[..]

Fitna the movie valt idd erg tegen.Wel vond ik sommige koran verzen en beelden van imams best (stiekem wel) schokkend.Maar goed,Bakellende en zo staan ook mooi voor schut nu
Laffe Premier
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:46:46 #120
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57656663
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hahha, en waar baseert hij die gegevens op? 54 miljoen moslims in Europa....geloof je het fucking zelf
Weer iemand die zelfstandig door europa is gereisd en alle moslims heeft getelt aan het woord
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57656664
Net die film gekeken. Wilders heeft opzich gelijk. Waarom zou je mensen helpen die in een geloof geloven dat wil dat mensen die er niet in geloven onmiddelijk dood gaan?
pi_57656673
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hahha, en waar baseert hij die gegevens op? 54 miljoen moslims in Europa....geloof je het fucking zelf
Kan best toch op een totaal van 488 miljoen inwoners in Europa? Bovendien hoort Turkije ook voor een gedeelte bij Europa, en daar wonen veel moslims.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:47:17 #123
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_57656679
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ga m niet eens kijken, Wilders en elke hypende politicus mag lekker ophoeren met z'n middeleeuwse religie-segregatie en doelmatige verdeling van het volk.
Sluit ik me bij aan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_57656681
Je kan wel huilen dat het een matige kutfilm is, maar hij heeft in 2 uur wel al MILJOENEN views op Liveleak en tientallen mirrors. En iedereen op FOK! is er mee bezig.

Hij bereikt er dus wel wat mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')