Alleen jij claimt niet dat je precies begrijpt hoe het er in een godsdienst aan toegaat, om vervolgens een argument van je vergezeld laat gaan van een verkeerde foto. Dan ben je gewoon dom.quote:Die 'fout' over die foto van die terrorist die op mohammed B lijkt, Kom op man, ik zag het verschil eerst ook niet
Watte?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Alleen jij claimt niet dat je precies begrijpt hoe het er in een godsdienst aan toegaat, om vervolgens een argument van je vergezeld laat gaan van een verkeerde foto. Dan ben je gewoon dom.
Ziet er verschrikkelijk uit. Gewoon een sjiitisch ritueel. Niet mijn ding, natuurlijk, en ook niet echt vriendelijk tegenover zulke kinderen, maar het betreft hoogstens een klein, pijnloos sneetje en vaak nepbloed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef Posdnous het volgende:
[ afbeelding ].
.
. echt, ik besterf het hier.
Inderdaad. Windows Movie Maker wordt standaard meegeleverd bij elke installatie van Windows.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar ik me oprechte zorgen over maak: de dude beweert platzak te zijn door deze film. En dat terwijl de gemiddelde puber zo'n filmpje in elkaar zet.
Hij heeft zijn handige neefje de film in elkaar laten zetten en zich wijs laten maken dat dat onwijs veel kost om in elkaar te zetten, en heeft zijn neefje 100 euro per dag betaald, 4 maanden lang.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar ik me oprechte zorgen over maak: de dude beweert platzak te zijn door deze film. En dat terwijl de gemiddelde puber zo'n filmpje in elkaar zet.
Helemaal mee eens. Ik vroeg eerder ook om recente beelden van aanslagen van extremistische Christenen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oud verleden. het christendom is nu verlicht. we kijken naar het hier en nu, waar wij mee te maken hebben. de film toont feilloos het gevaar aan dat ons bedreigt.
De beveiliging die nodig was rondom de film en het organiseren dat het niet voortijdig uitlekte. Daar heeft veel geld ingezeten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |