abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57656688
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef NJ het volgende:

[..]

Volgens mij kan je over elk volk, geloof, ras of groepering wel zo'n film maken. Met een beetje creativiteit (wat ik in deze film niet heb gezien) zou je zelfs de Troetelbeertjes als onderwerp kunnen nemen. .
ok, als je hem klaar hebt ff topic openen met een linkje naar de film ok?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:47:40 #127
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_57656689
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In Europa pipo.

Er zijn dus toch nog mensen voor wie deze film al te moeilijk was.
Klopt.

Maar je gaat voorbij aan het ontluisterende gegeven dat de grafiek dwars door de top van het scherm schiet. Ze marcheren met legers binnen! En wedden dat ze voor onze eerstgeboren kinderen komen!
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:48:06 #128
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57656693
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef NJ het volgende:

[..]

Volgens mij kan je over elk volk, geloof, ras of groepering wel zo'n film maken.
Doe het dan ook!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57656694
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Weer iemand die zelfstandig door europa is gereisd en alle moslims heeft getelt aan het woord
Ik weet niet of de cijfers kloppen, maar houdt elk land zulke gegevens niet bij?
Ik meen dat je godsdienst door de staat wordt bijgehouden.
pi_57656695
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hahha, en waar baseert hij die gegevens op? 54 miljoen moslims in Europa....geloof je het fucking zelf
Inclusief Turkije zeker
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:48:22 #131
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_57656707
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Idioot.
Nee dat zijn de feiten. Hele continenten zijn uitgemoord en afgeslacht uit naam van Jezus en god.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:48:25 #132
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57656709
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Elke vorm van aanslagen is slecht. Hij kan alleen niet de hele wereld in zijn filmpje opnemen. #care.
daar heb je helemaal gelijk in, maar dat maakt toch dit hele filmpje ontzettend eenzijdig? tuurlijk is een reflectie en een spiegel met al die aanslagen een goed middel, maar het punt dat wilders wilt maken, de reflectie op ONZE samenleving en ONZE problemen, de connectie tussen extremisme en de gematigde oplossing komen helemaal niet voor... DAAROM vind ik het een slechte actie. Het zegt namelijk zo bar weinig en me teen hele enge eenzijdige toon...
put
your
clothes
on!
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:48:26 #133
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_57656711
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok, als je hem klaar hebt ff topic openen met een linkje naar de film ok?
Ik ben zelf ook niet creatief, dus ik begin er niet aan.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_57656712
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ga m niet eens kijken, Wilders en elke hypende politicus mag lekker ophoeren met z'n middeleeuwse religie-segregatie en doelmatige verdeling van het volk.
Tuurlijk, je gaat hem niet kijken

Ik wed dat je hem al gezien hebt of hem nu download van een mirror.
pi_57656716
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Wooldoor het volgende:
Dan heeft hij het toch fucking slim gespeeld
Hij heeft zo hoog van de toren geblazen dat waar hij nu mee aan komt zetten eigenlijk gewoon lachwekkend genant is... dit hadden jij en ik ook in elkaar kunnen zetten.... en daar moest iedereen dan voor doneren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57656720
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan wel huilen dat het een matige kutfilm is, maar hij heeft in 2 uur wel al MILJOENEN views op Liveleak en tientallen mirrors. En iedereen op FOK! is er mee bezig.

Hij bereikt er dus wel wat mee.
absoluut hopelijk zien meer mensen het gevaar in en gebeurt er eens iets aan al die ellende die dat oude klote boek veroorzaakt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 20:48:58 #137
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57656721
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslims hebben niet eens een figuur zoals de Paus...dus is de vrijheid om iets te volgen of niet te doen nog groter.
moslims hebben de koran, het zogenaamde perfecte en letterlijke woord van god. nou, als dat letterlijke woord zulke vreselijke dingen zegt, is er iets ernstig mis met die religie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:49:02 #138
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57656726
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef GewoneMan het volgende:
ik vond het een nette en goeie film. niet verschrikkelijk moeilijk om te maken en zeer zeker niet beledigend naar moslims als een moslim zich beledigd voelt nav deze film is dat echt zijn/haar probleem. de film laat de waarheid zien en niets meer en niets minder dan dat. hopelijk gaan er nog wat meer ogen open nu ze veel zaken op een rijtje zien met wat verzen uit dat kuche kuche vredige boek
De waarheid het ging toch over de koran en het geloof? Ik zie hier alleen suggestieve beelden voorbij komen van mensen die niks maar dan ook niks namens het geloof kunnen zeggen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57656729
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef most_wanted het volgende:
Net die film gekeken. Wilders heeft opzich gelijk. Waarom zou je mensen helpen die in een geloof geloven dat wil dat mensen die er niet in geloven onmiddelijk dood gaan?
Als je in de bijbel gaat zoeken kun je ook haatdragende teksten vinden als je het letterlijk interpreteert.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:49:10 #140
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57656732
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef Aufruhr het volgende:

[..]

Ik weet niet of de cijfers kloppen, maar houdt elk land zulke gegevens niet bij?
Zal vast wel. Die cijfers zullen heus wel zijn gechecked.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57656734
Ach ja, wat kan ik er over zeggen. Niets nieuws natuurlijk, maar ook geen onzin of leugens. Na zo'n hype is het altijd een beetje een anti-climax natuurlijk.
pi_57656736
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef Aufruhr het volgende:

[..]

Dus als ik morgen besluit moslim te worden moet ik Balkie daar een brief over sturen?
pi_57656751
MIRROR VAN FOK! ZELF: http://www.fok.nl/mirror/fitna.html
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:49:47 #144
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57656752
Ik vind de film echt heel goed, de boodschap was gewoon duidelijk en helder.
De islam wordt gewoon een grote bedreiging voor de Westerse wereld.
Ik maak me daar zorgen over, en na het zien van de film maak ik me daar nog meer zorgen over.
pi_57656757
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je in de bijbel gaat zoeken kun je ook haatdragende teksten vinden als je het letterlijk interpreteert.
jaha dat klopt maar toon mij eens een recente aanslag
pi_57656759
quote:
23.00-23.55 uur PAUW & WITTEMAN
00.15-01.10 uur HERHALING

Dagelijks programma met de urgentie van
de actualiteit,de waan van de week en
het gesprek van de dag.Presentatie:
Jeroen Pauw en Paul Witteman.

* De hele uitzending staat in het
teken van Fitna

20.20-20.50 uur NETWERK
01.20-06.00 uur HERHALING

De omstreden film van Geert Wilders is

te zien op internet.In Netwerk het

laatste nieuws.Arabist Leo Kwarten

reageert in de studio.

Presentatie:André Zwartbol.

22.15-22.50 uur NOVA/DEN HAAG VANDAAG
01.20-06.00 uur HERHALING

Fitna eindelijk online
De langverwachte film Fitna van Geert
Wilders is uitgekomen.De PVV-leider
plaatste Fitna op de site Liveleak.com.

Te gast in de studio:Leo Kwarten,
arabist,Ali Eddaoudi,publicist,Gijs van
de Westelaken,Column Productions,Erwin
Muller,veiligheid en crisismanagement,
Harald Doornbos,correspondent Beiroet,
Salima Belhaj,D66 Rotterdam.

En vanuit Den Haag reacties van
politici.

Presentatie:Twan Huys,Nynke de Zoeten.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57656771
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kan best toch op een totaal van 488 miljoen inwoners in Europa? Bovendien hoort Turkije ook voor een gedeelte bij Europa, en daar wonen veel moslims.
Dat telt niet, zomaar Turkije erbij tellen...een heel islamitisch land bij de statistieken gooien
Allah Al Watan Al Malik
pi_57656772
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef NJ het volgende:

[..]

Inderdaad. Windows Movie Maker wordt standaard meegeleverd bij elke installatie van Windows.
Ik denk dat Geert de film gemaakt heeft met Wilders Movie Maker
pi_57656775
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De waarheid het ging toch over de koran en het geloof? Ik zie hier alleen suggestieve beelden voorbij komen van mensen die niks maar dan ook niks namens het geloof kunnen zeggen.
dat zegt dan meer over jou dan over de film
pi_57656779
Bhahaha die film. Met Windows Movie Maker maak ik nog betere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')