Dan wel eerlijk zijn, hij heeft altijd gezegd dat hij eerst de film gepresenteerd wilde hebben,quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Discussievermogen?! Waar heb jij Wilders met de tig moslims die het 'm aanboden een discussie zien houden?
En al die Imams die oproepen van alles en nog wat te doen zijn niet echt natuurlijk. Het is op TV en ver weg dus waar maken we ons druk om? Alsof er echt zo'n gedachtegoed in de wereld bestaat. Het is allemaal de schuld van Wilders...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat geef ik ook grif toe... het is alleen heel frustrerend dat mensen zoals jij die man lopen te verheerlijken als degene die ons wel even van het moslimkwaad af helpt zoals hij zelf beweert.. het enige wat ie doet is nodeloos schofferen, discrimineren en demoniseren en niet omdat ie het zo geweldig voor heeft met dit land of met jou als trouwe volgeling. De pruik wil alleen dat jij zijn voeten kust en de macht... De enige reden waarom ie dit doet is ter meerdere ere en glorie van zichzelf.... het wordt tijd dat iedereen dat eens in gaat zien... een grote narcistische, opruiende joker is het...
Slechts protocolquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef YourBuddy het volgende:
De politie heeft het Binnenhof afgesloten
En?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef Verbal het volgende:
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle. Alle lof zij Allah, de Heer
der Werelden. De Barmhartige, de Genadevolle.
hak, snij, ontplof !!!
Zoiets creatiefs zal het wel worden, schat ik.
V.
Nou, poe hee..quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Wooldoor het volgende:
Dan heeft hij het toch fucking slim gespeeld
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef YourBuddy het volgende:
De politie heeft het Binnenhof afgesloten
Voor er sprake was van een film weigerde hij ook met moslims in discussie te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan wel eerlijk zijn, hij heeft altijd gezegd dat hij eerst de film gepresenteerd wilde hebben,
en daarna wilde discussieren.
Zij doen het met geweld, met moord en doodslag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is verschil dan wat 'wij' doen? Onder het mom van democratie en vrijheid brengen een oorlog beginnen?
Het verschil tussen ons dood willen zien en invallen voor de olie?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is verschil dan wat 'wij' doen? Onder het mom van democratie en vrijheid brengen een oorlog beginnen?
Ik ben moslim, en kan me absoluut niet druk maken om wat dan ook in die filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
De boodschap is dat Wilders laat zien dat de islamitische leiders in mosilm landen het helemaal niet zo op hebben met onze cultuur en het liefst zouden willen dat jij en ik afgeslacht worden. En dan gaan jij en die andere pipo zeiken om de vormgeving. Al had Wilders het in PAINT laten zien, dan nog had ik naar de diep liggende boodschap gekeken.
Maar ... maar... maar, wij staan aan de goede kant.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
In tijden van oorlog wordt idd veel dialoog gevoerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zij doen het met geweld, met moord en doodslag.
Wij, teminste ik wel, doen het met dialoog.
Ik ga in discussie, ik leg feiten op tafel. Daar kunnen zij niks tegen in brengen dus halen zij geweld erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |