abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57657064
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe kan de eo het in die toffe kwaliteit hebben. ik heb een brak uitziend flv bestand
Omdat de resolutie van de tv veel slechter is waarschijnlijk. Of ze hebben het origineel van Wilders zelf. Wel hypocriet trouwens dat ze hem eerst niet uit willen zenden, en vervolgens bijna de hele film laten zien voor een beetje zendtijd. Maarja, had niet anders verwacht van onze hypocriete, linkse media..
pi_57657067
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef HeatWave het volgende:
Die pro-moslimfilm op NED3 negeert iedereen maar weer he? .
Shouf Shouf Habibi zeker
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57657072
Dit gaat Peter R de Vries en Boer Zoekt Vrouw verslaan
pi_57657075
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

jammer van dat foutje, maar voor de rest blijft de inhoud goed.
maar ongetwijfeld grijpen de antiwildersmensen dit aan om over te gaan lachen, omdat ze bij gebrek aan discussievermogen niet kunnen praten over de daadwerkelijke inhoud
Discussievermogen? ! Waar heb jij Wilders met de tig moslims die het 'm aanboden een discussie zien houden?
pi_57657082
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Kom op zeg. Hier is die beste man maanden mee bezig geweest. Durfde er zelfs geld voor in te zamelen
Wat zullen de mensen die geld hebben gestort omdat de film zo'n vermogen zou hebben gekost, zich nu bekocht voelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57657086
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef GasTurbine het volgende:
Jongens! Iemand die niet aanslagen pleegt maar er liedjes over schrijft is verwisselt met een 'echte' terrorist die als voorbeeld wordt gezien door rapper salah! NIEUWS!
mwah subtiel verschilletje
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57657087
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

hehe je geeft het zelf nu ook toe dat hij al geslaagd is.
Dat geef ik ook grif toe... het is alleen heel frustrerend dat mensen zoals jij die man lopen te verheerlijken als degene die ons wel even van het moslimkwaad af helpt zoals hij zelf beweert.. het enige wat ie doet is nodeloos schofferen, discrimineren en demoniseren en niet omdat ie het zo geweldig voor heeft met dit land of met jou als trouwe volgeling. De pruik wil alleen dat jij zijn voeten kust en de macht... De enige reden waarom ie dit doet is ter meerdere ere en glorie van zichzelf.... het wordt tijd dat iedereen dat eens in gaat zien... een grote narcistische, opruiende joker is het...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Donald Duck held donderdag 27 maart 2008 @ 21:00:20 #208
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57657093
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De boodschap is dat Wilders z'n huiswerk heel heel slecht doet.
wilders leverde een prachtige film af. 10 op 10 zou ik zeggen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57657097
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef GasTurbine het volgende:
Jongens! Iemand die niet aanslagen pleegt maar er liedjes over schrijft is verwisselt met een 'echte' terrorist die als voorbeeld wordt gezien door rapper salah! NIEUWS!
Als je zelfs zoiets SIMPELS niet goed kan doen, zegt dat mijnsinsziens al genoeg over hoe de rest gedacht mag worden..
Allah Al Watan Al Malik
pi_57657110
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm.. ik vraag je wat, maar je geeft geen antwoord. Het zijn beelden van aanslagen....en nu?
En imams die aanzetten tot jihad en zulke shit.
pi_57657114
nu die tekenfilm van jami nog.
sequel is meestal nog slechter.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:01:02 #212
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57657117
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De boodschap is dat Wilders z'n huiswerk heel heel slecht doet.
De boodschap is dat Wilders laat zien dat de islamitische leiders in mosilm landen het helemaal niet zo op hebben met onze cultuur en het liefst zouden willen dat jij en ik afgeslacht worden. En dan gaan jij en die andere pipo zeiken om de vormgeving. Al had Wilders het in PAINT laten zien, dan nog had ik naar de diep liggende boodschap gekeken.
pi_57657120
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef wolferl het volgende:

[..]

Lekker he zo'n angstzaaier, vooral mensen gaan benaderen om voor elk kloterig kut dingetje aangifte te laten doen. Dat soort mensen houdt ik persoonlijk verantwoordelijk voor als er wel de pleuris uitbreekt.
quote:
Rotterdam, 19 jan. De politie gaat haar aangiftebeleid versoepelen voor klagers over de anti-islamfilm van Geert Wilders (PVV).

Aangiften zullen ook worden opgenomen als er volgens de politie niet evident sprake is van een strafbaar feit, al was het maar om klagers de gelegenheid te bieden „stoom af te blazen”.

Dat staat in een brief die de korpsleidingen van de politie vorige week hebben ontvangen. De brief is afkomstig van oud-korpschef en directeur van het Landelijk Expertisecentrum Diversiteit van de politie, B. Poelert. Het LECD, dat de politie onder meer adviseert over discriminatie, verwacht dat naar aanleiding van de film „velen” aangifte zullen doen van belediging of discriminatie.

Politieagenten wordt geadviseerd om, zelfs als ze menen dat van een strafbaar feit geen sprake is, de aangifte toch op te nemen. „Dat houdt in dat er geen debat hoeft plaats te vinden over de strafwaardigheid”, zo staat in de brief. „Dit betekent dat voor de aangevers een juiste wijze van stoom afblazen wordt gecreëerd.”

In de brief wordt de korpsleiding gevraagd ook alert te zijn op reacties van politiemensen met een moslimachtergrond. „Het is te verwachten dat de emotie over de film zich ook zal voordoen in uw korps.”

Premier Balkenende omschreef gisteravond in het tv programma EénVandaag de kwestie rond de Wilders-film als een „forse” crisis. Dat de film internationale aandacht trekt, maakt de zaak volgens de premier extra gecompliceerd.

Het Openbaar Ministerie in Amsterdam kreeg de laatste maanden meer dan veertig aangiften tegen Wilders binnen, de meeste wegens diens uitspraken over het verbieden van de Koran. Het OM zou eind januari met een standpunt komen over de eventuele strafbaarheid van de uitspraken.

http://www.nrc.nl/binnenl(...)ilm_Wilders_soepeler
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:01:11 #214
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57657121
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Versus de beelden van Guantanamo Bay, Abu Graib?
Dat in abu ghraib doet gordon voor zijn pleziertje. Heel wat anders(alhoewel ik het ook erg vind) dan iemand in de hens zetten, kop eraf hakken, autotje opblazen, headshots maken op een paar soldaten, ga maar door.

Guantanamó ben ik ook op tegen. Ooit komen ze heus wel vrij en/of worden berecht.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57657134
Toch maar even kijken.
A little bit hateful
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:01:51 #216
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_57657136
De politie heeft het Binnenhof afgesloten
YB
pi_57657137
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat geef ik ook grif toe... het is alleen heel frustrerend dat mensen zoals jij die man lopen te verheerlijken als degene die ons wel even van het moslimkwaad af helpt zoals hij zelf beweert.. het enige wat ie doet is nodeloos schofferen, discrimineren en demoniseren en niet omdat ie het zo geweldig voor heeft met dit land of met jou als trouwe volgeling. De pruik wil alleen dat jij zijn voeten kust en de macht... De enige reden waarom ie dit doet is ter meerdere ere en glorie van zichzelf.... het wordt tijd dat iedereen dat eens in gaat zien... een grote narcistische, opruiende joker is het...
ho ho ho loop te verheerlijken, begrijp me niet verkeerd ik heb het alleen over deze film. Ik ben echt geen pro Wilders ik vond het alleen zeker niet tegenvallen die film.
pi_57657139
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:59 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Mag hij ook doen om te zien hoe achterlijk ALLE godsdiensten wel niet zijn.
nee joh dat scoort toch niet... Joden zijn zo 40-45

Wilders leeft nú en wil nu alle aandacht
pi_57657146
Wat een bangeriken in Netwerk, net . Vooral die Arabist durfde amper antwoord op vragen te geven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:02:27 #220
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_57657156
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Shouf Shouf Habibi zeker
Moet eerlijk zeggen ik haat die film, maar NED3 had die film al een week geleden aangekondigt, dus daar kunnen ze niks aan doen. Puur toeval.
pi_57657157
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

ho ho ho loop te verheerlijken, begrijp me niet verkeerd ik heb het alleen over deze film. Ik ben echt geen pro Wilders ik vond het alleen zeker niet tegenvallen die film.
no hard feelings then, was wel gericht tegen de Wilders-adepten
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:02:42 #222
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_57657160
Ik wil even zeggen dat ik de film een grote tegenvaller vond. De montage is zeer amateuristisch gebeurd, wanneer je de muziek zou vervangen door strijdliederen, marsen of zelfs rave-muziek zou volautomatisch een pro-islam film ontstaan. Ik durf er best wat geld op te zetten dat hij er maar 7 dagen aan gewerkt heeft, al het beeldmateriaal wat gebruikt is, is goed beschikbaar. Er zijn in kortere tijdspannen (dan 7 dagen) avondvullende features over terrorisme gemaakt die heel degelijker waren (Terror Storm ). Ik vind het om eerlijk te zijn het bediscussiëren niet waard.
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_57657167
Als Wilders nou eens een reclamedeal had gemaakt waardoor hij per views betaald zou worden, dan was hij nu al in het geld aan het rollen
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:03:25 #224
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57657171
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je zelfs zoiets SIMPELS niet goed kan doen, zegt dat mijnsinsziens al genoeg over hoe de rest gedacht mag worden..
símpel? Zelfde pose, zelfde kleding, zelfde haardracht, zelfde blik, zelfde hoek qua camera. Alleen de wallen in de ogen en de mond zijn waarvan je kunt zeggen: Dát is het grote verschil! En daarnaast, hij was toch diegene die Mo toch zo'n toppertje vond om wat hij deed? Dan is het ook een terrorist in mijn optiek. 'ja in jouwe wel!' ja in mijne wel ja.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57657172
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef wolferl het volgende:

[..]

De boodschap is dat Wilders laat zien dat de islamitische leiders in mosilm landen het helemaal niet zo op hebben met onze cultuur en het liefst zouden willen dat jij en ik afgeslacht worden.
Wat is verschil dan wat 'wij' doen? Onder het mom van democratie en vrijheid brengen een oorlog beginnen ?
ijs_beer fan!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:03:39 #226
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57657179
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Discussievermogen? ! Waar heb jij Wilders met de tig moslims die het 'm aanboden een discussie zien houden?
Dan wel eerlijk zijn, hij heeft altijd gezegd dat hij eerst de film gepresenteerd wilde hebben,
en daarna wilde discussieren.
zzz
pi_57657180
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
En al die Imams die oproepen van alles en nog wat te doen zijn niet echt natuurlijk. Het is op TV en ver weg dus waar maken we ons druk om? Alsof er echt zo'n gedachtegoed in de wereld bestaat. Het is allemaal de schuld van Wilders...
pi_57657183
Deze film bewijst dat onze regering bereidt is te capituleren op welk moment dan ook. Er is niks schokkends aan, zit niets strafbaars is, discrimineert niet, et cetera. Waar was al die paniek, die de meeste mensen toen ook al overdreven vonden, dan voor nodig? Wel, meneer Balkenende? Gore landverrader(s) .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_57657187
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef YourBuddy het volgende:
Slechts protocol
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:05:11 #230
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57657195
Lol, het zijn wel enorme mongolen die hij in beeld brengt.

Zulk kortzichtig en naief volk.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:05:15 #231
136 V.
Like tears in rain...
pi_57657196
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef Verbal het volgende:

In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle. Alle lof zij Allah, de Heer
der Werelden. De Barmhartige, de Genadevolle.

hak, snij, ontplof !!!

Zoiets creatiefs zal het wel worden, schat ik.

V.
En?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57657198
Zo'n beetje alle beelden in de film zijn al op tv geweest en dan nu samengeplakt in 16 min. Overigens is die foto in de film van Mohammed B (moordenaar van Theo van Gogh) een foute, het is namelijk de rapper Salah Edin, blunder. RTL4 Of was dat al gemeld?

[ Bericht 10% gewijzigd door Suko op 27-03-2008 21:12:11 ]
pi_57657204
wtf is scarlet pimpernel?
pi_57657211
Dat er nog steeds mensen zijn die Wilders de schuld geven van rellen die er niet zijn
http://anti-wilders.hyves.net/

Conclusie:
Wilders
Balkenende
pi_57657213
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef Wooldoor het volgende:
Dan heeft hij het toch fucking slim gespeeld
Nou, poe hee..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:06:28 #236
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:06:32 #237
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_57657227
Tvp!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:06:34 #238
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_57657229
tvp
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_57657231
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef YourBuddy het volgende:
Serieus?

Zo meteen de FOK! knokploeg optrommelen
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:06:52 #240
136 V.
Like tears in rain...
pi_57657238
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dan wel eerlijk zijn, hij heeft altijd gezegd dat hij eerst de film gepresenteerd wilde hebben,
en daarna wilde discussieren.
Voor er sprake was van een film weigerde hij ook met moslims in discussie te gaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')