quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt binnenkort les in cardio-striptease....weet iemand wat dat is?
Cc komt gelukkig ook met de oplossing:quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt als striptease met fitness invloeden. Én als iets enorm ordinairs.
Er is ook nog huishoudelijk personeel wat wel wat durft te zeggen...quote:Cardio-Striptease is een nieuw concept over- gewaaid uit Amerika. Waar bij andere cardiolessen voornamelijk wordt gelet op houding, conditie- verbetering, spieropbouw en dergelijke, gaan we in deze les een klein stapje verder... Het behalen van persoonlijk succes valt of staat met het hebben van slechts 1 ingrediënt n.l. LEF!!
Anders dan de naam Cardio-Striptease doet ver- moeden, gaan we in deze les niet uit de kleren! Het draait namelijk allemaal om het spel dat je speelt tijdens je dans...Door de lading die je zelf aan de beweging die je maakt meegeeft, wek je de suggestie van een fantastische striptease! Hierbij zullen we gebruik gaan maken van verschillende attributen zoals een sjaaltje,hoed of stoel.
Cardio-Stiptease is een les met een knipoog. Na een dansers-warm up, voor de verbetering van houding, souplesse en coördinatie, volgen enkele spierversterkende oefeningen om je ‘strip-body’ in de hoogste versnelling te zetten! Hierna ben je klaar om aan het serieuse striptease werk te gaan beginnen!
En gelukkig hebben we de foto's nog... het dekmatras van het bed van Natasia ziet er geweldig uitquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Thijs stinkt het weer in de slaapkamer. Ligt er weer een dooie rat?
Hij gaat iig flink tekeer met een of andere spray.
Over ratten gesproken...waarom komt hij zijn nest niet uit?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:25 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft het met Ricardo over haar moeder.
Amanda krijgt alleen maar voice-mail, en moeder heeft alle nummers van de kooi maar belt niet, Amanda snapt er niks van.
Ook Brian heeft z'n wekelijkse lesje pingelen weer... hij kijkt er een beetje erg strak bij...quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:27 schreef mootie het volgende:
Amanda wil gewoon een briefje, een kaartje of een telefoontje. Het vreet aan Amanda, daarom moest ze huilen gisteren.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bang dat Dennis en Natasia zich in of nabij de kooi bevinden. Op de radio iig wel ...
Laten we er dus maar vanuitgaan dat dat "tandartsbezoek" van Brian vooral een Natasia-bezoek was...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
Da's nou ook toevallig......Amanda autorijles, Brian naar de tandarts.
De FEBO doet niet eens zijn best meer om het te verbloemen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef mootie het volgende:
Brian terug, geen woord over tandarts/dokter.
En net als Jaap over Natasia wil gaan vertellen (nieuw management) volgt er een "zip itquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet wel te vertellen dat de dates van Mike vandaag niet doorgaan![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Dennis en Natasia waren achter. Stenders in de studio
Geen wonder dat Huub niet vrolijk is... zeker niet als Jaap het voor Brian op lijkt te nemen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik er via de radio van heb meegekregen, had Stenders telefonisch contact met Dennis die volgens mij toch echt in de nabijheid van de kooi was, samen met Natasia. Natasia hoorde ik af en toe op de achtergrond gilletjes slaken en Jaap heb ik niet gehoord en ook niets over gehoord.
En alsof het allemaal niet op kan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
Brian doet alsof hij die zwarte heks niet heeft gesproken.
Ze heeft een nieuwe vriend, Charles, gaat kleden verkopen die ze in het buitenland inkoopt, gaat een kookboek uitgeven en nog iets met Johan Vlemmix.
En dan de huishoudelijke mededelingen:"quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Holy shit, Natasia en Mikey vanavond naar Jensen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef markisboer het volgende:
[COS # 3452] Is Natasia de date van Mike??![]()
Meneer Zwolsman past natuurlijk wel in het plaatje.quote:
Alleen als jij er bent, poepquote:
met een scheurtje in het bot wel, maar volgens mij zou hij dan meer pijn hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Nu moet Brian weer naar de dokter om te checken of het geen botbreuk is. Gaat lekker daar.
Als zijn poot gebroken is kan hij toch niet meer lopen?
Hij wel, zelfs over waterquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Nu moet Brian weer naar de dokter om te checken of het geen botbreuk is. Gaat lekker daar.
Als zijn poot gebroken is kan hij toch niet meer lopen?
Ze zit te praten met haar muil vol eten of snoep. Die lul van een instructeur zegt de antwoorden gewoon voor.....te triest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:
Ha leuk, theorieles! Hou me op de hoogte!
ach ja, alles voor een uitje, he?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
met een scheurtje in het bot wel, maar volgens mij zou hij dan meer pijn hebben.
Het is een aansteller.
levenslangquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef thundernoom het volgende:
hoeveel keer mag amanda examen doen
walgelijk he ze doet niks anders als met dr muil vol pratenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor die snol met volle muil praten
en ook op zo'n lekker kleuterniveautje....man man...en dellie maar die muil volstampenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
De theorielessen van Amanda lijken op de gitaarlessen van Brian. De leraar zegt/doet alles zelf.
zie amanda niet anders doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor die snol met volle muil praten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
walgelijk he ze doet niks anders als met dr muil vol praten
En ik kom nooit meer in Amsterdam/Zaandam/Almere als ze haar rijbewijs wel heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef thundernoom het volgende:
lach me suf als amanda DGK verlaat zonder rijibewijs
antwoord Dquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda lijkt Char wel.....is het een A, nee het is een B, zit er ook een C in?
[ afbeelding ]
Ach, er komt natuurlijk een apart examen voor haar, in het kantoor oid, dan kan ze spieken.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
De theorielessen van Amanda lijken op de gitaarlessen van Brian. De leraar zegt/doet alles zelf.
amanda gaat verloopig alleen op zondag rijdenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik kom nooit meer in Amsterdam/Zaandam/Almere als ze haar rijbewijs wel heeft.
Wat een gevaar op de weg gaat dat wicht worden.
Als je na 34 lessen nog moet vragen waar het gaspedaal zit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Instructeur: Ik zou willen dat je praktijklessen net zo goed gaan als je theorielessen.
Rijlessen gaan dus nog slechter dan de theorielessen.![]()
De kans is groot.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef thundernoom het volgende:
lach me suf als amanda DGK verlaat zonder rijibewijs
Het zou een schande zijn als ze dit de weg op sturen, wat een bosmongool zeg. Het kind is te dom voor woorden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:03 schreef kahaarin het volgende:
Ach, er komt natuurlijk een apart examen voor haar, in het kantoor oid, dan kan ze spieken.....
als je dat maar weetquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vies goor vuil ongemanierd wijf, dat is het
Tja, als ze haar theorie haalt mag ze op voor haar rijbewijs, iig examen doen, het zou mij echter verbazen als ze alles haalt, zonder hulp dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou een schande zijn als ze dit de weg op sturen, wat een bosmongool zeg. Het kind is te dom voor woorden.
dit komt lekker makkelijk uit voor brianquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe komt Brian aan een scheurtje in zn bot dan? Mits het waar is uiteraard..
D) Als het mag van mama.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:17 schreef thundernoom het volgende:
amanda mogen we wapens in ons voertuig meenemen
A) zeker weten
B) soms
C) alleen als het nodig is
+ dat je met 100% zekerheid weet dat ze dan een gun onder haar stoel heeft liggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik kom nooit meer in Amsterdam/Zaandam/Almere als ze haar rijbewijs wel heeft.
Wat een gevaar op de weg gaat dat wicht worden.
quote:15:39 - Amanda leert snel!
Amanda komt terug van haar rijles en ze is niet alleen, haar rijinstructeur gaat mee de Villa in en gaat haar helpen met haar theorielessen. “Ging het goed?”, wil Claire weten. De Amsterdamse knikt ja. “Eerst mijn vriendje een zoen geven!”, laat ze aan Lex de instructeur weten en verdwijnt naar buiten. Maar even later komt Amanda teleurgesteld terug. “Ik kan hem niet vinden hoor!”, klaagt ze. En loopt beteuterd met Lex het kantoor in, waar ze op Brian stuit. Opgetogen vertelt ze dat haar rijles heel goed ging. Brian mag trots zijn op zijn meisje!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:17 schreef thundernoom het volgende:
A) zeker weten
B) soms
d) alleen brian
Dat mensen de moeite nemen om dat te lezenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
Stelletje leugenaars! 't Gaat haske goed met Amanda's rijlessen:
[..]
Ze gaat toch geen innocent bystanders doodschieten?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Nomrc2 het volgende:
+ dat je met 100% zekerheid weet dat ze dan een gun onder haar stoel heeft liggen
Kun je dat ook beargumenteren? Of is het een gevoelskwestie?quote:en toch..........
ik hou van amanda
D) een 9 mm Glock krijg je bij de aankoop van een autoquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:17 schreef thundernoom het volgende:
A) zeker weten
B) soms
Het zal ook niet waar zijn, PoekieRoekie rulezzz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
Stelletje leugenaars! 't Gaat haske goed met Amanda's rijlessen:
Oeh, en nog eens op een niveau dat de gemiddelde kleuter ook nog kan behappen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:23 schreef thundernoom het volgende:
voor de streamers gratis theorielessen
Dat hij een scheurtje of breuk heeft moet nog worden onderzocht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe komt Brian aan een scheurtje in zn bot dan? Mits het waar is uiteraard..
alleen als je ruzie met haar maakt maar de kans is grootquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze gaat toch geen innocent bystanders doodschieten?
[..]
Kun je dat ook beargumenteren? Of is het een gevoelskwestie?
10 seconden.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:27 schreef mootie het volgende:
Hoeveel tijd heb je bij een examen eigenlijk voor een vraag?
Nu doen ze toch wel een paar minuten over een vraag, voor het een keer doordringt tot Amanda wat de redenatie achter het antwoord is.quote:
Heuh, je denkt toch niet dat ik, mocht ik Amanda ergens tegen kom, tegen haar ga praten, laat staan ruzie met haar ga staan maken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Nomrc2 het volgende:
alleen als je ruzie met haar maakt maar de kans is groot
Ieder z'n meug, ik vind d'r persoonlijk vooral erg dom, ordinair en veel te onderdanig.quote:2 niet echt
maar ze is zo uniek
een soort trashy barbie
die schijt aan alles heeft
Das lullig... het laatste beetje verstand wat hij heeft....... ook wegquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:28 schreef mootie het volgende:
Alle 4 verstandskiezen van Brian moeten er uit. Er staat me iets van bij dat ze bij iemand al getrokken zijn in de kooi, bij Huub?
Ik snap niet hoe die dombo ooit geslaagd is voor haar theorie-examen, geloof er geen moer van.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:32 schreef mootie het volgende:
Nu doen ze toch wel een paar minuten over een vraag, voor het een keer doordringt tot Amanda wat de redenatie achter het antwoord is.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
Rij instructeur: stel je bent miljonair geworden en je gaat meubels kopen bij de IKEA......
Wat hoor ik daar toch kraken? Oh wacht het is het concept!
Had er voor Nena d'r rijexamen niet iemand anders afgereden??quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die dombo ooit geslaagd is voor haar theorie-examen, geloof er geen moer van.
Wat wil je met al die bruine kasten en bankstellen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
De goede man schat het door RTL beoogde miljonairsschap goed in, denk ik.
Over een weekje is het Leenbakker geworden. Weer een weekje later gaan ze op meubeljacht in de kringloopwinkel. (Door Amanda uiteraard aangeduid als kringspierwinkel)
nou dom is ze zeker nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heuh, je denkt toch niet dat ik, mocht ik Amanda ergens tegen kom, tegen haar ga praten, laat staan ruzie met haar ga staan maken?
[..]
Ieder z'n meug, ik vind d'r persoonlijk vooral erg dom, ordinair en veel te onderdanig.
Uniek is ze wel ... een soort special person, zeg maar.
Ingefluisterde woorden, meer niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou dom is ze zeker niet
ok she's not educated maar zo als ze laast huub weer verbaal afzeek was toch prachtig
huubs laaste woorden ga mee naar boven dan gooi ik je van de trap af
en ja dat onderdanige das idd een groot minpuntje
snap dat niet helemaal
vage vermoeden dat de grote gemene febo daar de hand in heeft
Verbaal afzeek? Dat zie ik toch heel anders. Gewoon zo hard mogelijk schreeuwend jezelf blijven herhalen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou dom is ze zeker niet
ok she's not educated maar zo als ze laast huub weer verbaal afzeek was toch prachtig
huubs laaste woorden ga mee naar boven dan gooi ik je van de trap af
en ja dat onderdanige das idd een groot minpuntje
snap dat niet helemaal
vage vermoeden dat de grote gemene febo daar de hand in heeft
idd..... ze denkt verbaal sterk te zijn door zo hard mogelijk te blaten en dat in herhaalmodusquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaal afzeek? Dat zie ik toch heel anders. Gewoon zo hard mogelijk schreeuwend jezelf blijven herhalen.
Ach.. die tactiek wordt door meerdere personen gebruikt... gewoon net zo vaak blijven herhalen tot je zelf gelooft dat dat wat je roept waar is. En dan zijn er altijd wel een paar die het ook gelovenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaal afzeek? Dat zie ik toch heel anders. Gewoon zo hard mogelijk schreeuwend jezelf blijven herhalen.
Iemand afzeiken vind ik dan ook niet echt een teken van intelligentie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
whahahaah echt waar dat gaat leuk wordenquote:
Klopt. Maar om dat nu als 'niet dom cq slim' te classificeren ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:51 schreef Leandra het volgende:
Ach.. die tactiek wordt door meerdere personen gebruikt... gewoon net zo vaak blijven herhalen tot je zelf gelooft dat dat wat je roept waar is. En dan zijn er altijd wel een paar die het ook geloven
Voor Amanda zal er wel een passende mouw gemaakt wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
whahahaah echt waar dat gaat leuk worden
Het ligt er maar aan wat je referentiekader is natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar om dat nu als 'niet dom cq slim' te classificeren ...
willen die samen ook nog gaan zingen ??wat denken ze nou dat ze een hit gaan scoren of een bekende nederlander zijn /worden ik denk echt dat die 2 met 2 voetjes op de grond moeten worden gezetquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef thundernoom het volgende:
brian en amanda willen zo snel mogenlijk hun nummer opnemen
idd.... maar dat geldt voor allemaal daar in het hok (zelfs Huub & Jaap trek ik slecht momenteel)quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
willen die samen ook nog gaan zingen ??wat denken ze nou dat ze een hit gaan scoren of een bekende nederlander zijn /worden ik denk echt dat die 2 met 2 voetjes op de grond moeten worden gezet
Ach waarom nou toch? Het is toch veel leuker om toe te kijken hoe ze neerstortenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
willen die samen ook nog gaan zingen ??wat denken ze nou dat ze een hit gaan scoren of een bekende nederlander zijn /worden ik denk echt dat die 2 met 2 voetjes op de grond moeten worden gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |