Had er voor Nena d'r rijexamen niet iemand anders afgereden??quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die dombo ooit geslaagd is voor haar theorie-examen, geloof er geen moer van.
Wat wil je met al die bruine kasten en bankstellen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
De goede man schat het door RTL beoogde miljonairsschap goed in, denk ik.
Over een weekje is het Leenbakker geworden. Weer een weekje later gaan ze op meubeljacht in de kringloopwinkel. (Door Amanda uiteraard aangeduid als kringspierwinkel)
nou dom is ze zeker nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heuh, je denkt toch niet dat ik, mocht ik Amanda ergens tegen kom, tegen haar ga praten, laat staan ruzie met haar ga staan maken?
[..]
Ieder z'n meug, ik vind d'r persoonlijk vooral erg dom, ordinair en veel te onderdanig.
Uniek is ze wel ... een soort special person, zeg maar.
Ingefluisterde woorden, meer niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou dom is ze zeker niet
ok she's not educated maar zo als ze laast huub weer verbaal afzeek was toch prachtig
huubs laaste woorden ga mee naar boven dan gooi ik je van de trap af
en ja dat onderdanige das idd een groot minpuntje
snap dat niet helemaal
vage vermoeden dat de grote gemene febo daar de hand in heeft
Verbaal afzeek? Dat zie ik toch heel anders. Gewoon zo hard mogelijk schreeuwend jezelf blijven herhalen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou dom is ze zeker niet
ok she's not educated maar zo als ze laast huub weer verbaal afzeek was toch prachtig
huubs laaste woorden ga mee naar boven dan gooi ik je van de trap af
en ja dat onderdanige das idd een groot minpuntje
snap dat niet helemaal
vage vermoeden dat de grote gemene febo daar de hand in heeft
idd..... ze denkt verbaal sterk te zijn door zo hard mogelijk te blaten en dat in herhaalmodusquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaal afzeek? Dat zie ik toch heel anders. Gewoon zo hard mogelijk schreeuwend jezelf blijven herhalen.
Ach.. die tactiek wordt door meerdere personen gebruikt... gewoon net zo vaak blijven herhalen tot je zelf gelooft dat dat wat je roept waar is. En dan zijn er altijd wel een paar die het ook gelovenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbaal afzeek? Dat zie ik toch heel anders. Gewoon zo hard mogelijk schreeuwend jezelf blijven herhalen.
Iemand afzeiken vind ik dan ook niet echt een teken van intelligentie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
whahahaah echt waar dat gaat leuk wordenquote:
Klopt. Maar om dat nu als 'niet dom cq slim' te classificeren ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:51 schreef Leandra het volgende:
Ach.. die tactiek wordt door meerdere personen gebruikt... gewoon net zo vaak blijven herhalen tot je zelf gelooft dat dat wat je roept waar is. En dan zijn er altijd wel een paar die het ook geloven
Voor Amanda zal er wel een passende mouw gemaakt wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
whahahaah echt waar dat gaat leuk worden
Het ligt er maar aan wat je referentiekader is natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar om dat nu als 'niet dom cq slim' te classificeren ...
willen die samen ook nog gaan zingen ??wat denken ze nou dat ze een hit gaan scoren of een bekende nederlander zijn /worden ik denk echt dat die 2 met 2 voetjes op de grond moeten worden gezetquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef thundernoom het volgende:
brian en amanda willen zo snel mogenlijk hun nummer opnemen
idd.... maar dat geldt voor allemaal daar in het hok (zelfs Huub & Jaap trek ik slecht momenteel)quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
willen die samen ook nog gaan zingen ??wat denken ze nou dat ze een hit gaan scoren of een bekende nederlander zijn /worden ik denk echt dat die 2 met 2 voetjes op de grond moeten worden gezet
Ach waarom nou toch? Het is toch veel leuker om toe te kijken hoe ze neerstortenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
willen die samen ook nog gaan zingen ??wat denken ze nou dat ze een hit gaan scoren of een bekende nederlander zijn /worden ik denk echt dat die 2 met 2 voetjes op de grond moeten worden gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |