zie amanda niet anders doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor die snol met volle muil praten
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
walgelijk he ze doet niks anders als met dr muil vol praten
En ik kom nooit meer in Amsterdam/Zaandam/Almere als ze haar rijbewijs wel heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef thundernoom het volgende:
lach me suf als amanda DGK verlaat zonder rijibewijs
antwoord Dquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda lijkt Char wel.....is het een A, nee het is een B, zit er ook een C in?
[ afbeelding ]
Ach, er komt natuurlijk een apart examen voor haar, in het kantoor oid, dan kan ze spieken.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
De theorielessen van Amanda lijken op de gitaarlessen van Brian. De leraar zegt/doet alles zelf.
amanda gaat verloopig alleen op zondag rijdenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik kom nooit meer in Amsterdam/Zaandam/Almere als ze haar rijbewijs wel heeft.
Wat een gevaar op de weg gaat dat wicht worden.
Als je na 34 lessen nog moet vragen waar het gaspedaal zit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Instructeur: Ik zou willen dat je praktijklessen net zo goed gaan als je theorielessen.
Rijlessen gaan dus nog slechter dan de theorielessen.![]()
De kans is groot.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef thundernoom het volgende:
lach me suf als amanda DGK verlaat zonder rijibewijs
Het zou een schande zijn als ze dit de weg op sturen, wat een bosmongool zeg. Het kind is te dom voor woorden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:03 schreef kahaarin het volgende:
Ach, er komt natuurlijk een apart examen voor haar, in het kantoor oid, dan kan ze spieken.....
als je dat maar weetquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vies goor vuil ongemanierd wijf, dat is het
Tja, als ze haar theorie haalt mag ze op voor haar rijbewijs, iig examen doen, het zou mij echter verbazen als ze alles haalt, zonder hulp dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou een schande zijn als ze dit de weg op sturen, wat een bosmongool zeg. Het kind is te dom voor woorden.
dit komt lekker makkelijk uit voor brianquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe komt Brian aan een scheurtje in zn bot dan? Mits het waar is uiteraard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |