Of diep in de spits...quote:
Oh niks hoorquote:
Smakelijk eten! Visquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef Yesse het volgende:
Zo, dan ga ik nu even vis halen!![]()
En daarna natuurlijk lunchen..:P Tot straks!
Ik ook hoor, doe het ook al jaaaaren niet meer. Maar toch wel negen jaar gedaan, was altijd wel vetquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
laatste keer dat ik voetbalt heb was ik volgens mij nog een tiener
quote:Bloedmooi Pools Vrouw
Pools Intiem Contactberichten. 273,000 Leden Fotos. 100% Gratis!
Nee hoorquote:
Ik ook al 1,5 jaar niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ook hoor, doe het ook al jaaaaren niet meer. Maar toch wel negen jaar gedaan, was altijd wel vet
quote:
quote:De Mooiste Kerstkaarten
Bestel boeken online bij Beslist.nl Zoeken, vergelijken, kopen
Gisteren tot diep in de nacht met een Poolse aan het MSN'en geweestquote:
Gratis = geilquote:
*mid-mid meldt zichquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
We kunnen een Stage SC voetbalteam oprichten
*Laatste man/spits meldquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
* linksback is ook aanwezigquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Ik ben wel uhhmm fysioquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Heb ik me toch ineens een partij kramp in de poten!quote:
TE gekquote:
Vind je het gek als je laatste man en spits tegelijk bentquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ik me toch ineens een partij kramp in de poten!
Kilometer-vreterquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Vind je het gek als je laatste man en spits tegelijk bent
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Vind je het gek als je laatste man en spits tegelijk bent
4-2-3-1quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef jna het volgende:
Welk systeem gaan we spelen?
4-4-2
4-3-3
Iets anders?
Komen we uberhaupt wel aan 11 spelers?
Whehe jij trapt nog geen deuk in een pakje boter manquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
Rechtsbuiten / Reservekeeper!! meldt
Jij, vieze vuile playerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Nummer tien meldt, alleen Roy staat daar zoeeen beetje al. Ik schuif wel op naar de tribune om de dames te vermaken, eh ik bedoel linkshalf dus.
Liep je zo mooi dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben denk goed voor derde helft, maar tijdens schoolvoetbal werd ik altijd centraal op het middelveld gezet.. vanwege mijn loopkwaliteiten
Nee, omdat ik zo hard liep.. en een goede conditie had.. maar tijdens teamsporten ben ik een behoorlijke ettertje..quote:
Jonge ik was de meister van de mazzelgoal. Beetje respect is op zijn plaats.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe jij trapt nog geen deuk in een pakje boter man! Je kunt beter langs de lijn staan
!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
Kut, ik wijzig je post, moest een nieuwe post zijn!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
"Joeeehoee Geer speel die lekkere bal nou eens!"
Geer en Goor!
quote:oe.. een bal.. wat moet ik doen
Yep, maar heb nu nog even pauzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |