Of diep in de spits...quote:
Oh niks hoorquote:
Smakelijk eten! Visquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef Yesse het volgende:
Zo, dan ga ik nu even vis halen!![]()
En daarna natuurlijk lunchen..:P Tot straks!
Ik ook hoor, doe het ook al jaaaaren niet meer. Maar toch wel negen jaar gedaan, was altijd wel vetquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
laatste keer dat ik voetbalt heb was ik volgens mij nog een tiener
quote:Bloedmooi Pools Vrouw
Pools Intiem Contactberichten. 273,000 Leden Fotos. 100% Gratis!
Nee hoorquote:
Ik ook al 1,5 jaar niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ook hoor, doe het ook al jaaaaren niet meer. Maar toch wel negen jaar gedaan, was altijd wel vet
quote:
quote:De Mooiste Kerstkaarten
Bestel boeken online bij Beslist.nl Zoeken, vergelijken, kopen
Gisteren tot diep in de nacht met een Poolse aan het MSN'en geweestquote:
Gratis = geilquote:
*mid-mid meldt zichquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
We kunnen een Stage SC voetbalteam oprichten
*Laatste man/spits meldquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
* linksback is ook aanwezigquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Ik ben wel uhhmm fysioquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef jna het volgende:
Heb ik me toch ineens een partij kramp in de poten!quote:
TE gekquote:
Vind je het gek als je laatste man en spits tegelijk bentquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ik me toch ineens een partij kramp in de poten!
Kilometer-vreterquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Vind je het gek als je laatste man en spits tegelijk bent
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Vind je het gek als je laatste man en spits tegelijk bent
4-2-3-1quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef jna het volgende:
Welk systeem gaan we spelen?
4-4-2
4-3-3
Iets anders?
Komen we uberhaupt wel aan 11 spelers?
Whehe jij trapt nog geen deuk in een pakje boter manquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
Rechtsbuiten / Reservekeeper!! meldt
Jij, vieze vuile playerquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Nummer tien meldt, alleen Roy staat daar zoeeen beetje al. Ik schuif wel op naar de tribune om de dames te vermaken, eh ik bedoel linkshalf dus.
Liep je zo mooi dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben denk goed voor derde helft, maar tijdens schoolvoetbal werd ik altijd centraal op het middelveld gezet.. vanwege mijn loopkwaliteiten
Nee, omdat ik zo hard liep.. en een goede conditie had.. maar tijdens teamsporten ben ik een behoorlijke ettertje..quote:
Jonge ik was de meister van de mazzelgoal. Beetje respect is op zijn plaats.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe jij trapt nog geen deuk in een pakje boter man! Je kunt beter langs de lijn staan
!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
Kut, ik wijzig je post, moest een nieuwe post zijn!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
"Joeeehoee Geer speel die lekkere bal nou eens!"
Geer en Goor!
quote:oe.. een bal.. wat moet ik doen
Yep, maar heb nu nog even pauzequote:
Zeker, want is het tijd voor massagesquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:10 schreef nicomart het volgende:
Nou ja.. actief. De derde helft zijn we het beste
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik wil coach worden, dan wil ik interviews op de Louis van Gaal manier afhandelen.
Respect vriendquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jonge ik was de meister van de mazzelgoal. Beetje respect is op zijn plaats.
Als coach zijnde sta ik langs de zijlijn, dus ik kan de eerste helft rechtsachter zijn en de tweede helft links buiten (of andersom net welke kant we eerst op spelen).quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:15 schreef jna het volgende:
We zoeken nog een rechtsachter en linksbuiten
"Amigos de la prensa, yo me voy. Felicidades"quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik wil coach worden, dan wil ik interviews op de Louis van Gaal manier afhandelen.
Zet Dean er toch neer, die gozert kan overal spelenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:15 schreef jna het volgende:
We zoeken nog een rechtsachter en linksbuiten
7quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Oh en welk rugnummer willen jullie?
Geen sentimenteel geouwehoer, gewoon 1-11 op een logische manierquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Die staat al in centraal achterinquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zet Dean er toch neer, die gozert kan overal spelen
Damz kan ook keepen (zegt iequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef jna het volgende:
Ik vergeet bijna de keeper, die hebben we ook nog nodig
Als er iemand komt die linksback wilt spelen verplaats ik je welquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen sentimenteel geouwehoer, gewoon 1-11 op een logische manier
Oh, en ik kan trouwens ook wel rechtsback of link/rechts-half
Jaquote:
14.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Ik ben ook nog vast reservekeeper van mijn hele vereniging zo ongeveer.. Dus mocht de nood erg hoog zijn en we willen met 3 verdedigers gaan spelen, ben ik beschikbaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef jna het volgende:
Ik vergeet bijna de keeper, die hebben we ook nog nodig
Eigenlijk een keeper, rechtsback en linksbuiten maar dat zit er zeker niet in?quote:
Gaat u maar liggen meneer!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ik me toch ineens een partij kramp in de poten!
Moet je wel je tieten laten zienquote:
Haha lekker hoorquote:
Ik wilde vroeger altijd wel voetballen, alleen nooit gedaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
Eigenlijk een keeper, rechtsback en linksbuiten maar dat zit er zeker niet in?
misschien zit er nog een sprookjescarriere in voor jequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd wel voetballen, alleen nooit gedaan
Princess Diaries Part ???, Queen of the soccer pitch..quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien zit er nog een sprookjescarriere in voor je
Vormen een lekker blok op t middenveld PBquote:
Denk dat je collega's dat ook wel kunnen zienquote:
Dan word ik wel linksbuitenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je wel je tieten laten zien11111!!!!
Zo doe je dat jna, gewoon compromissen sluitenquote:
Idd, als stage sc routiniers. De ervaring op het middenveldquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vormen een lekker blok op t middenveld PB!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat je collega's dat ook wel kunnen zien
Mannen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan zien we ze toch ook? Met douchen dan
Was in eerste instantie meer bedoeld als constatering dan als uiting van pure geilheid hoorquote:
Er staat een wijf in het veld, jalalala, een wijf in het veldquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Jij wilt vast wel keeper of rechtsback zijn?
Daar moetttt een .... innnnn, daar moetttt een ... innnnquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Er staat een wijf in het veld, jalalala, een wijf in het veld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |