hou nou maar op met uitlachen anders staat er straks weer een topic vol met onzin waarin D-K zn standpunt probeert te verdedigen.quote:
Wij lekker van het eftal van de maand Februariquote:
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan me weinig meer schelen eerlijk gezegd.
Betekent dat dus dat we kampioen zijn geworden? Want dat is echt het enige dat me nu nog interesseert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Even een zieke gedachtenspinsel:
Wie van de Ajacieden zou er voor tekenen dat Ajax over 2 jaar in de CL-finale staat, maar dan wel verliest van Feyenoord na verlenging en strafschoppen. (Timmer redt 3)
Dus of dit scenario, of weer 2e worden achter PSV en CL mislopen.
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoordquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Betekent dat dus dat we kampioen zijn geworden? Want dat is echt het enige dat me nu nog interesseert.
Als dat het geval is, dat dus... Die CL is natuurlijk leuk, maar ik wil vooral kampioen worden.
Tekenen om in de allerbelangrijkste wedstrijd van de historie te verliezen van je allergrootste rivaal?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Wie van de Ajacieden zou er voor tekenen dat Ajax over 2 jaar in de CL-finale staat, maar dan wel verliest van Feyenoord na verlenging en strafschoppen. (Timmer redt 3)
Dan maar lekker doormodderen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoorden in de CL-finale worden verslagen door hun.
Dat zeker niet. Bovendien kan dat geeneens, hoe komen wij nu in de CL als we voorronde moeten spelen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoorden in de CL-finale worden verslagen door hun.
Dat is echt ziek inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Dat sowieso, maar ik vind het nog grappiger dat feyenoord en CL in één zin worden genoemd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:38 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Bovendien kan dat geeneens, hoe komen wij nu in de CL als we voorronde moeten spelen?
quote:Acht spelers Ajax staan op scherp
Voor het duel tegen Heerenveen staan maar liefst acht spelers van Ajax op scherp. Het betreft Emanuelson, Gabri, Heitinga, Huntelaar, Lindgren, Silva, Suarez en Vermaelen. Een gele kaart tegen Heerenveen betekent voor hen automatisch een duel schorsing voor de volgende competitiewedstrijd.
Nou ken ik veel hypothetische stellingen hoor, maar deze slaat toch wel allesquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Wel meer geldquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.
Heeft ie eigenlijk al minuten gemaakt bij Fulham na z'n hartprobleem?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:21 schreef _Mike_ het volgende:
Bulgarije - Finland
'22 0-1 Litmanen
Soooo my god
[ afbeelding ]
Als hersteltrainerquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:18 schreef Sethje het volgende:
Jariik hoophem zo graag terug te zien in een rol als trainer bij ajax
Euuhmmm denk dat een verliezend finalist wel iets meer status geeft dan verliezen van Dinamo Zagred in de voorrondes. Als Feyenoord en Ajax ooit beide in de CL finale zouden komen zou het Uefa coefficient technisch ook een fantastisch jaar zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:33 schreef Blight het volgende:
Er komt een tijd dat ze écht nooit meer winnen van de joden.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:21 schreef _Mike_ het volgende:
Bulgarije - Finland
'22 0-1 Litmanen
Soooo my god
[ afbeelding ]
Ja, klopt ook echt. Suárez staat pas op scherp na z'n gele kaart tegen FC Twente afgelopen zondag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt knap, die suarez en huntelaar staan al 2 maanden op scherp ofzo
Sowieso is het voor een aanvaller niet zo moeilijk om lang kaart-vrij te blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, klopt ook echt. Suárez staat pas op scherp na z'n gele kaart tegen FC Twente afgelopen zondag.
quote:Bruno Silva staat in de belangstelling van Fiorentina. Het is niet de eerste maal dat een Ajacied met de komende UEFA Cup-tegenstander van PSV in verband wordt gebracht. Ook landgenoot Luis Suárez zou gevolgd worden. (Gazzetta del Popolo)
Daarom blijft Colin natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
Tja wie anders dan Ajax zou de spelers uit Nederland moeten leveren
[..]
Het is toch niet te gelovenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je een bedrijf bent in spelershandelquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor jullie is die tijd aangebrokenquote:
Wij zijn er trots op dat er meer uit de jeugdopleiding komt dan alleen een halve neger die voor NL kiest omdat hij zo graag prijzen wilt winnen en op een schildpad lijkt (althans, zo zie ik hetquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je een bedrijf bent in spelershandel. PSV levert minder spelers aan topclubs maar die boeken tenminste succes, en daar gaat het om.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jullie is die tijd aangebroken
Sterker worden met het geld dat je gaat krijgen voor... Mols? Gio? Makaay?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Sukkel, geen enkele club gaat nooit meer van jullie winnen, zeker wij niet. Volgend seizoen zijn wij alleen maar sterker waar jullie leeggekocht worden. Veel plezier met Colin in de basis.
Selectie Feyenoord 2008/2009:quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Sukkel, geen enkele club gaat nooit meer van jullie winnen, zeker wij niet. Volgend seizoen zijn wij alleen maar sterker waar jullie leeggekocht worden. Veel plezier met Colin in de basis.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Dat bedoel ik er juist mee te zeggen, speel een aantal wedstrijden bij Ajax goed en je spelers staan in de belangstelling bij europese clubs. Bij psv moeten ze eerst de champions league winnen wil er een speler in de belangstelling staan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je een bedrijf bent in spelershandel. PSV levert minder spelers aan topclubs maar die boeken tenminste succes, en daar gaat het om.
Geen idee waar ze nou weer geld vandaan hebben, maar als je al een bod van 6 miljoen op El Ahmadi doet heb je blijkbaar ergens nog centen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sterker worden met het geld dat je gaat krijgen voor... Mols? Gio? Makaay?
Wij hebben alleen spelers gekocht die wat bijdragen (op die kut-Lee na), jullie allemaal spelers als Lindgren.quote:Alleen Guzman kan iets opleveren..
Volgens mij zijn we afgelopen seizoen ook flink wat kwijt geraakt, en hebben jullie aardig wat gekocht.
Het gaat nu over volgend seizoen, dit seizoen hadden jullie je beste spelers nog (plus een laffe coach) en zaten wij met een te krappe selectiequote:Hoe was de stand ook alweer? En wat waren de uitslagen?
Had je ook selectie AC Milan neer kunnen zetten, en die hebben toch altijd een matig elftal...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Selectie Feyenoord 2008/2009:
[ afbeelding ]
We zullen zien..
Nou mooi toch? Ik zou voor het 2e tekenen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er juist mee te zeggen, speel een aantal wedstrijden bij Ajax goed en je spelers staan in de belangstelling bij europese clubs. Bij psv moeten ze eerst de champions league winnen wil er een speler in de belangstelling staan.
De.Kromme heeft dus niet zoveel verstand van dingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De.Kromme heeft Lindgren nog nooit zien spelen?
Dat is bekend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De.Kromme heeft dus niet zoveel verstand van dingen.
Silva staat al sinds de EUFA cup ontmoetingen tussen Fiorentina en FC Groningen in de belangstelling van de Italianen, echter is er altijd sprake geweest van een overname na het seizoen. Maar goed, toen kwam Ajax en vond Silva Groningen ineens een kutclub en wou zaakwaarnemer van Ginkel ook luxer brood op de plank.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat is dan wel een speler waar je in de CL mee overwintert? Landzaat? Dat is inderdaad een geweldenaar vergeleken met Lindgrenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef De.Kromme het volgende:
Natuurlijk wel, maar dat is geen speler waarmee je in de CL overwintert...
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wij hebben alleen spelers gekocht die wat bijdragen (op die kut-Lee na), jullie allemaal spelers als Lindgren.
[..]
Fiorentina had ook al belangstelling voor Silva toen die nog bij Groningen speelde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De.Kromme heeft Lindgren waarschijnlijk niet zo vaak zien spelen. Toch vreemd, het lijkt me dat hij Ajax-feyenoord vast wel gezien heeft en toen was Lindgren de beste man op het veld (op Heitinga na). De 3-0 zal De.Kromme toch ook nog niet vergeten zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.
Het zijn allebei geen slechte spelers hoor, maar ik zie beide spelers niet over 2 jaar bij een Engelse subtopper of topper spelen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.
Ik was dus al te laatquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Silva staat al sinds de EUFA cup ontmoetingen tussen Fiorentina en FC Groningen in de belangstelling van de Italianen, echter is er altijd sprake geweest van een overname na het seizoen. Maar goed, toen kwam Ajax en vond Silva Groningen ineens een kutclub en wou zaakwaarnemer van Ginkel ook luxer brood op de plank.
Je weet toch dat De.Kromme hele Ajax-wedstrijden kijkt van de 1e tot en met de 90e minuut? En als Ajax tegelijk met Feyenoord speelt, kijkt De.Kromme de Ajax-wedstrijd nog even helemaal terug om te oordelen hoe slecht de Ajacieden wel niet zijn. Het enige wat De.Kromme waarschijnlijk heeft gezien van Lindgren is het sublieme passje van Lindgren op Huntelaar, op weg naar de 3-0 tegen zijn club.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat is dan wel een speler waar je in de CL mee overwintert? Landzaat? Dat is inderdaad een geweldenaar vergeleken met Lindgren![]()
Feyenoord speelde toen als een hoofdklasser, dus dat zegt ook weinigquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De.Kromme heeft Lindgren waarschijnlijk niet zo vaak zien spelen. Toch vreemd, het lijkt me dat hij Ajax-feyenoord vast wel gezien heeft en toen was Lindgren de beste man op het veld (op Heitinga na). De 3-0 zal De.Kromme toch ook nog niet vergeten zijn?
Ah, in dat geval dienen jullie ook je mond te houden over de selectie van Feyenoord om dezelfde redenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet toch dat De.Kromme hele Ajax-wedstrijden kijkt van de 1e tot en met de 90e minuut? En als Ajax tegelijk met Feyenoord speelt, kijkt De.Kromme de Ajax-wedstrijd nog even helemaal terug om te oordelen hoe slecht de Ajacieden wel niet zijn. Het enige wat De.Kromme waarschijnlijk heeft gezien van Lindgren is het sublieme passje van Lindgren op Huntelaar, op weg naar de 3-0 tegen zijn club.
[ afbeelding ]
Lindgren.
Vreemd, met al die geweldige aankopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord speelde toen als een hoofdklasser, dus dat zegt ook weinig.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vreemd, met al die geweldige aankopen.
Je generaliseert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ah, in dat geval dienen jullie ook je mond te houden over de selectie van Feyenoord om dezelfde reden.
Het zegt ook genoeg dat de transfer pas officieel beklonken mocht worden door Martin van Geel NA Feyenoord - FC Groningen.quote:
In eerste instantie ging het om de selectie voor volgend seizoen in het algemeen, niet of Lindgren etc Europese top is en of je daar de CL mee overwintert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef S-Two het volgende:
Ik ben het trouwens wel redelijk met De.Kromme eens hoor. SIlva en Lindgren zijn zeker goeie en bruikbare spelers, en beter dan het materiaal wat we eerst hadden. Maar ik zie ze allebei ook niet bij een Europese topclub eindigen.
Zeg dan niet dat jullie alleen maar beter worden. Ja, dat is nogal makkelijk als jullie nu al geen top zijn en dat als hofleverancierquote:
Ook maar eenmalig dat hofleverancier zijn door afwezigheid van Van der Sar en Stekelenburg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat jullie alleen maar beter worden. Ja, dat is nogal makkelijk als jullie nu al geen top zijn en dat als hofleveranciervan het NL elftal.
Spelers die wat bijdragen? Mols die nu voor het eerst begint met scoren? Makaay die alleen maar slechte wedstrijden kan spelen bij Feyenoord? Alleen De Cler en Gio voegen iets toequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Geen idee waar ze nou weer geld vandaan hebben, maar als je al een bod van 6 miljoen op El Ahmadi doet heb je blijkbaar ergens nog centen.
[..]
Wij hebben alleen spelers gekocht die wat bijdragen (op die kut-Lee na), jullie allemaal spelers als Lindgren.
[..]
Het gaat nu over volgend seizoen, dit seizoen hadden jullie je beste spelers nog (plus een laffe coach) en zaten wij met een te krappe selectie.
Babel en Sneijder = 43 miljoen + Heitinga = 53 miljoen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef denthemen het volgende:
Een bod van 6 miljoen, nou nou.. Ik weet niet of je hebt zitten opletten maar Ajax heeft vorig jaar richting de 35 miljoen (correct me if i'm wrong) gekregen voor alleen Sneijder en Babel, nu 10 miljoen voor Heitinga. Dan zit je al snel richting de 45 hé. Vorig jaar is er weinig gekomen qua spelers die veel kosten.
Hierbij nog even mijn Jip & Janneke berekening die ik elders een keer gedaan had.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Babel en Sneijder = 43 miljoen + Heitinga = 53 miljoen.
Effectief is daar overigens niet zoveel meer van over hoor.
quote:Jurgen Colin weet voorlopig nog niet wat hij moet denken van zijn contractverlening bij Ajax. De optie in de verbintenis van de verdediger werd deze week gelicht, omdat de nieuwe trainer van de Amsterdammers, Marco van Basten, het wel zou zien zitten in de mandekker. De betreffende speler en zijn zaakwaarnemer zetten echter eveneens hun twijfels bij de verlening van het contract.
In gesprek met de krant Het Parool laat Colin weten een dubbel gevoel te hebben bij de contractverlening. "Het is mooi dat de club vertrouwen in me heeft", aldus de voormalig speler van PSV en NAC Breda. "Anderzijds wil ik ook spelen. Momenteel zit ik op de tribune. Dat is een situatie die niet gezond voor me is. Van alleen trainen word ik niet beter."
Hakim Slimani, zaakwaarnemer van Colin, toonde zich voornamelijk verrast. "Ik had verwacht dat Ajax niet verder wilde met Colin. Martin van Geel (technisch directeur van Ajax, red.) noemde dat twee weken geleden een voorbarige conclusie. Na overleg met Marco van Basten besloot Ajax vorige week toch de optie in het contract uit te oefenen", aldus de belangenbehartiger.
"Maar we zijn zeer tevreden met de contractverlenging, al blijft het opmerkelijk dat zoiets gebeurt met iemand die op de tribune zit", vindt Slimani, die ook de geruchten kent dat Ajax op een transferbedrag aast. "Ik kan me niet voorstellen dat het Ajax daarom te doen is. Van Basten heeft vertrouwen in Colin, het gaat om voetbaltechnische redenen. Als in de voorbereiding op het nieuwe seizoen blijkt dat Colin weer buiten de selectie dreigt te vallen, is in de zomer altijd nog genoeg tijd om een nieuwe club te vinden. Met PSV, NAC, Genk, Norwich City en Ajax heeft Colin een goed CV opgebouwd", besluit de agent stellig.
quote:Ajax wil in de voorbereiding geen kernspelers verkopen, zodra de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn begonnen. De club verkocht vorig jaar onder anderen Wesley Sneijder (Real Madrid) en Ryan Babel (Liverpool) en mede hierdoor kwam er onrust in het kamp van de Amsterdammers.
"We hebben intern de afspraak gemaakt dat we ons niet meer laten verrassen", aldus technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. "Vanaf de eerste dag van de voorbereiding op het nieuwe seizoen willen we absoluut geen kernspelers meer laten vertrekken."
Op één belangrijke schakel van dit seizoen kan Ajax volgend seizoen niet meer rekenen. Afgelopen woensdag werd duidelijk dat John Heitinga voor circa tien miljoen het shirt van Ajax verving voordat van het Spaanse Atletico Madrid. Zelf moet de verdediger er nog uitkomen, maar dit lijkt geen groot obstakel volgens de speler zelf.
quote:SC Heerenveen-middenvelder Michael Bradley maakt een stormachtig seizoen door. De Amerikaan scoorde tot dusver vijftien keer, in 23 optredens voor de Friese hoofdmacht. Hierdoor speelt de middenvelder zichzelf in de kijker, en wekte interesse van onder andere Everton. Een vertrek naar een andere Nederlandse club ziet de 20-jarige niet zitten.
''De Nederlandse manier van spelen past niet bij me, denk ik. Ik vind mezelf een 'two-way-midfielder'. Ik val aan en maak doelpunten, maar verdedig ook hard mee en verover veel ballen. In Nederland is het vaak het één of het ander'', spreekt de jongeling over zijn speelstyle.
Medio 2009 loopt het contract van de Amerikaans-international af, maar SC Heerenveen wil nog wel wat verdienen aan de talentvolle middenvelder. Waarschijnlijk laten de Friezen Bradley deze zomer al vertrekken, maar alleen voor een flinke transfersom.
Die avatarquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:30 schreef albertfriet het volgende:
Ik heb liever Rommedahl dan Kennedy. Rommedahl is meer cult.
Doe je huiswerk ofzo, voor de winterstop (en dus ook voordat het hele Feyenoord-team als het zaterdag 7 van Harkemase Boys ging voetballen) legt hij er gewoon 11 in met een bijna gelijk aantal assists.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef denthemen het volgende:
Makaay die alleen maar slechte wedstrijden kan spelen bij Feyenoord?
Tuurlijk niet, het zijn allemaal schijnheilige boontjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof die zaakwaarnemer het erg zou vinden als er een transfer komt
Alsof Ajax een bod van 35 miljoen op Huntelaar gaat afslaan, dat kunnen ze nooit verkopen aan hun aandeelhouders.quote:
Met dit bestuur weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alsof Ajax een bod van 35 miljoen op Huntelaar gaat afslaan, dat kunnen ze nooit verkopen aan hun aandeelhouders.
Ajaxquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Doe je huiswerk ofzo, voor de winterstop (en dus ook voordat het hele Feyenoord-team als het zaterdag 7 van Harkemase Boys ging voetballen) legt hij er gewoon 11 in met een bijna gelijk aantal assists.![]()
Oja, en ook nog een 6 in de beker...
Michael Bradley heeft nog nooit Jari Litmanen zien meeverdedigen?quote:
ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef Houniet het volgende:
Wie heeft er het thuisshirt van dit seizoen?
Staan daar die sterren op?quote:
Zeven assists. Is niet bijna 11. En van die zeven assists waren er drie in de eerste twee competitiewedstrijden (FC Utrecht en NAC Breda) van het seizoen, dus daarna slechts vier in heel veel wedstrijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Doe je huiswerk ofzo, voor de winterstop (en dus ook voordat het hele Feyenoord-team als het zaterdag 7 van Harkemase Boys ging voetballen) legt hij er gewoon 11 in met een bijna gelijk aantal assists.![]()
Oja, en ook nog een 6 in de beker...
Jurgen ga maar lekker terug naar NACquote:
Inderdaad. Zulke "stoere" woorden (van van Geel dan) hoorde we vorig jaar ook bij de kwestie Sneijderquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Met dit bestuur weet je het maar nooit.
quote:Gracht blijft gracht in Arena
De Ajax Supporters Raad (ASR) is voor 12 maart voor derde keer bij elkaar gekomen. Er kwamen antwoorden op een paar prangende supportersvragen. Belangrijkste punten: de Arena gaat de stoeltjes pas over (minimaal) acht jaar vervangen en de gracht wordt niet dichtgebouwd. Om alle behandelde punten te bekijken druk je op ‘lees verder'.
- Wachttijden bij de ingang Oost 2e ring. Gekeken zal worden of het probleem snel aangepakt kan worden, bijvoorbeeld door het plaatsen van extra tourniquets en daarnaast zal worden geprobeerd om de mensen eerder in het stadion te krijgen.
- Legitimatie plicht op Zuid 1e ring. Vanuit de overheid is de legitimatieplicht op Zuid nog steeds van toepassing. Vanuit de supporters is de vraag gekomen waarom de uitkaart (seizoen- of clubcard met pasfoto) niet voldoende is omdat je bij het aanvragen van de kaart ook je legitimatie moet tonen?
- Verkeersdrukte rondom de Amsterdam Arena. Binnekort is er een vast verkeersplan voor autoverkeer rondom het stadion zodat het duidelijk is welke route te volgen is. De afgelopen tijd wisselde deze route vaak waardoor er voor de supporter onduidelijkheid ontstond. De NS is gemaand te zorgen dat alles functioneert zodat supporters na afloop van de wedstrijd ook via het nieuwe station Bijlmer Arena snel weg kunnen.
- Verhuizing Ajax naar de Toekomst. Omdat de Arena het hoofdgebouw gaat uitbreiden zal men op de kantoren van Ajax overlast ondervinden. Wellicht dat dit eerst in een noodgebouw zal zijn om vervolgens een definitief kantoor neer te zetten.
- Opstelling politie/ME bij thuiswedstrijden. De politie is bij thuiswedstrijden aanwezig een heeft een negatieve houding. Iets wat door de supporters verkeerd opgevat kan worden. Bij een volgende meeting zal een supportersbegeleider van de politie toelichten op welke manier zijn inzetten.
- Parkeren/afzetten gehandicapten supporters. In het verleden kon men via het dek om de supporters bij het platform af te zetten. Sinds kort is dit niet meer mogelijk omdat het de doorstroming van het verkeer op het parkeerdek belemmerde. Momenteel kan men via de parkeergarage bij de lift worden afgezet. Aangezien er maar twee rolstoelen en begeleiders per keer naar boven kunnen is deze situatie n iet ideaal. Gekeken wordt naar een betere oplossing
- De stoeltjes in de ArenA zullen nog minimaal 8 jaar blijven. De ArenA heeft aangegeven dat de stoeltjes een levensduur hebben van minimaal 10 tot 20 jaar. De ArenA beslist of de stoeltjes vervangen moeten worden, zodra dat het geval is heeft Ajax aangegeven de stoeltjes in de kleuren rood/wit te willen hebben.
- Bouw nieuw stadion. Ajax heeft duidelijk aangegeven geen nieuw stadion te willen, maar meer ziet in een verbouwing en uitbreiding van de Arena. Dit gaat op korte termijn echter niet gebeuren.
- De gracht. Kort en binden besluit, deze wordt niet dicht gebouwd.
- Verplaatsing supporters 409/410-424/425
Alles is (als het goed is) nu geregeld met de mensen die van vak gaan verwisselen. Indien men hierover nog vragen heeft, staat er op de Ajax-website een soort van Q&A, waar de meest gestelde vragen met antwoorden zijn geplaatst. Uiteraard kan men voor vragen nog steeds terecht bij de afdeling Supporterszaken.
De leden van de ASR, met tussen haakjes hun tribunedeel of functie, zijn: Dennis Bliek (invalideplatform), Ilona Oerlemans (1e ring oost), Brenda Toonen (2e ring oost), John van Reenen (2e ring west), Jaap Waaijenberg (1e ring west), Mike Tenniglo (2e ring zuid), Simon Knol (2e ring noord), Ron Jansen (1e ring noord), Sander Adriaansen (1e ring zuid), Luc Postma (ABA), Erwin Pieters (AFCA), Martine Eikelhof (SVA), Henk Voors (coördinator supportersbeleid Ajax), Jeroen Slop (directie), John Jaakke (bestuur), Miel Brinkhuis (manager communicatie) en Suzanne Adriaansen (manager supporters- en wedstrijdzaken).
Heitinga es un crack de la publicidad en Holandaquote:Nog voor er een definitief contract is getekend, lijkt de Spaanse pers al druk op zoek naar smeuďge verhalen over John Heitinga. Tsja, en dan wordt natuurlijk de Sloggi-campagne weer opgerakeld. Sportkrant AS laat op de website de bijna prehistorische foto van Heitinga en de bekende vrouwenkonten zien. De krant stelt dat de campagne in janauri liep maar vergeet te melden dat dit om 2005 gaat.
Een hitsige Spaanse journalist van AS wist naar aanleiding van de ontdekking een anonieme tramconducteur te interviewen. Hij ontlokte de uitspraak dat vanwege de Sloggi-posters soms haltes werden overgeslagen. Daarnaast stelt AS dat Heitinga een gewillig slachtoffer is van de Nederlandse roddelpers omdat zijn vriendin de zus van ‘Bolo Zenden' is. Tsja, dan valt de Nederlandse sportpers toch best mee...
Fans die Johnny en de billen graag kamergroot als herrinnering willen hebben, kunnen het beste even langs Marktplaats wippen. Daar ligt Heitinga in het formaat van drie bij twee meter.
En hij nam de penalty'squote:Op donderdag 27 maart 2008 15:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeven assists. Is niet bijna 11. En van die zeven assists waren er drie in de eerste twee competitiewedstrijden (FC Utrecht en NAC Breda) van het seizoen, dus daarna slechts vier in heel veel wedstrijden.
Niets mis met de Zeeuw en niets mis met Molenaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:45 schreef kevin6188 het volgende:
Trouwens, een aantal hebben er hier al eens over gesproken en laatst werd het ook in VI TV geopperd. Nu volgt Sportweek. Er aan de laatste tijd hardnekkige geruchten dat Van Basten Demy de Zeeuw naar Ajax wil halen. Hij ziet in hem een belangrijke speler voor het elftal dat hij wil neerzetten.
Verder staat er ook een interview met Keje Molenaar in. Dat is meer dan een open sollicitatie.
Lekker interessant, 11 goals en 7 assists is gewoon een goed gemiddelde.quote:
De Zeeuw zei laatst toch eens wat raars over Ajax?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niets mis met de Zeeuw en niets mis met Molenaar
Blijf maar bij dat klapveequote:De Zeeuw:,,Ajax publiek fluit ook bijna wekelijks" | Oranje
Het ging eigenlijk helemaal niet over voetbal, na afloop van Nederland-Slovenië. Er werd vooral gesproken over de interactie tussen de spelers en de supporters. Het elftal verliet het veld, ondanks de 2-0 overwinning, immers met een striemend fluitconcert. "Tsja, zoiets heb ik bij AZ nog nooit meegemaakt. Maar goed, bij ajax hoor je zoiets ook bijna wekelijks", zegt Demy de Zeeuw tegen FCUpdate.nl.
"Of ik wel begrijp waarom de fans ons uitfloten? Jawel, ik begrijp wel dat ze teleurgesteld zijn. We hebben namelijk wel gewonnen, maar niet op een al te beste manier", zegt de defensieve middenvelder van AZ en het Nederlands elftal.
Volgens De Zeeuw onderschat het Nederlands publiek echter de tegenstander. "We willen het liefst natuurlijk altijd mooi voetballen, maar dat lukt gewoon niet altijd. Zeker niet tegen dit soort tegenstanders, die met tien man achter de bal spelen."
"Je ziet ook dat er in het internationale voetbal amper meer gala-voorstellingen zijn. Overal ter wereld hebben grote teams het moeilijk tegen 'kleintjes'. Het is gewoon zonde dat we dan, ondanks de drie punten, met zo'n fluitconcert de kleedkamer in gaan. Want we zijn wel gewoon een grote stap dichter bij het EK gekomen."
Helaas de waarheidquote:Eindhoven huldigt PSV niet vóór 6 april; Amsterdam huldigt Ajax niet vóór vertrek Van Basten.
Onder v Basten wint Nederland de meeste drama wedstrijden wél. Wacht nou maar gewoon af.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:01 schreef Black-Death het volgende:
VI Wereldje:
[..]
Helaas de waarheid
'zegt de Zeeuw tegen Fcupdate'quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:53 schreef denthemen het volgende:
De meeste? Hij is gewoon de beste Oranje coach ooit.. Statistisch gezien dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onder v Basten wint Nederland de meeste drama wedstrijden wél. Wacht nou maar gewoon af.
quote:Van Basten evenaart Oranje-record Michels
27/03/2008 10:31
Behalve veel vraagtekens heeft bondscoach Marco van Basten ook een mijlpaal overgehouden aan de bizarre oefeninterland in en tegen Oostenrijk van woensdagavond.
Voor de oud-aanvaller betekende de 4-3 winst in Wenen de dertigste zege van Oranje sinds zijn aanstelling als bondscoach in 2004. Met dat aantal evenaart Van Basten het totaal van Rinus Michels.
Van Basten had slechts 45 interlands nodig om tot de dertig overwinningen te komen. Michels behaalde zijn zeges in totaal in 53 wedstrijden.
Op de ranglijst van bondscoaches met de meeste zeges bezet Van Basten inmiddels de gedeelde derde plek. Bob Glendenning, die Oranje van 1923 tot 1940 leidde, voert met 36 overwinningen al meer dan zestig jaar de lijst aan. Dick Advocaat staat tweede met 31 zeges.
Oranje-bondscoaches met de meeste zeges
Bondscoach Duels Zeges
Bob Glendenning 87 36
Dick Advocaat 55 31
Marco van Basten 45 30
Rinus Michels 53 30
Guus Hiddink 38 22
Elek Schwartz 49 19
Voor het overzicht zijn alleen de bondscoaches meegenomen met meer dan vijftien overwinningen.
Van Basten heeft het met de jeugd van Ajax toch aardig gedaan? Laten we het nou maar een kans geven..quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onder v Basten wint Nederland de meeste drama wedstrijden wél. Wacht nou maar gewoon af.
Ach hij kan ook kritiek op hem leverenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:05 schreef Longmen het volgende:
Feit is wel dat Marco weg is van de Zeeuw...
Zei hij gister na de wedstrijd.quote:'Geen aanwinst als hij zo blijft spelen.'
'Die bracht niet veel. Deed eigenlijk niet mee.'
En de Zeeuw zou niet misstaan in het huidige Ajax. Een gifkikker kunnen we wel gebruiken dacht ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:05 schreef Longmen het volgende:
Feit is wel dat Marco weg is van de Zeeuw...
Precies. Net zo'n slappe lul-de-behanger waarvan we er nu al zoveel hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En de Zeeuw zou niet misstaan in het huidige Ajax.
Inderdaad, de Zeeuw is geen persoon die zijn poot terug trek en daar hebben we er al teveel van lopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Net zo'n slappe lul-de-behanger waarvan we er nu al zoveel hebben.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Net zo'n slappe lul-de-behanger waarvan we er nu al zoveel hebben.
quote:SC Heerenveen-verdediger Calvin Jong-A-Pin mist mogelijk zaterdag de thuiswedstrijd tegen Ajax. Hij moest ook al afzeggen voor het duel van Jong Oranje met Jong Estland (3-0).
Jong-A-Pin wordt gehinderd door knieproblemen. Uit onderzoek is overigens gebleken dat er geen aantoonbare schade is. Wel wordt vrijdag voor alle zekerheid een MRI-scan gemaakt. 'Dat doen we om volledig uit te sluiten dat er schade is', aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde van de Friese club.
De blessure van de jeugdinternational komt trainer Gertjan Verbeek slecht uit, omdat ook een andere verdediger, Henrico Drost, nog niet speelklaar is. De centrale verdediger kampt al enige tijd met een pijnlijke knie. Drost is tegen Ajax dan ook zeker nog niet van de partij.
Gerald Sibon wordt zaterdagavond wél op het veld verwacht. De spits lijkt tijdig hersteld van een enkelblessure. Hij sloot donderdag weer aan bij de spelersgroep.
quote:Colin praat vrijdag met Ajax over toekomst
27 maart 2008
Jurgen Colin kreeg eerder deze week tot zijn verbazing te horen dat Ajax de optie in zijn aflopende contract wil verlengen. De verdediger speelt nauwelijks in Amsterdam, maar de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten heeft aangedrongen op een langer verblijf van Colin.
De oud-PSV'er, die op aandringen van de inmiddels vertrokken trainer Henk Ten Cate werd overgenomen van Norwich City, spreekt vrijdag met de Ajax-leiding. Colin en zijn zaakwaarnemer willen graag weten of hij voor twee jaar wordt vastgelegd zodat de Amsterdammers alsnog een transfersom voor de anders transfervrije verdediger kunnen vragen.
Aandeelhouders hebben alleen niks te vertellen bij Ajaxquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alsof Ajax een bod van 35 miljoen op Huntelaar gaat afslaan, dat kunnen ze nooit verkopen aan hun aandeelhouders.
Van mij mag hij komen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En de Zeeuw zou niet misstaan in het huidige Ajax. Een gifkikker kunnen we wel gebruiken dacht ik.
Waar heb je dat gelezen? Dembele mag ook wel komen. Moet Van Basten hem alleen leren scoren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:33 schreef Nashje het volgende:
De Zeeuw is zeker een goeie. Sowieso slim om bij az te gaan shoppen. Schijnt dat er zelfs al spelers van az zich hebben aangeboden bij Van Basten voor volgend seizoen..
Dat was natuurlijk een bijzonder komisch grapje van Nashje. Een olijke kwinkslag naar die opmerking van Scheringa een tijdje terug!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Dembele mag ook wel komen. Moet Van Basten hem alleen leren scoren.
Oh, op die manier. Was die onzin van Scheringa allang weer vergeten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een bijzonder komisch grapje van Nashje. Een olijke kwinkslag naar die opmerking van Scheringa een tijdje terug!
Denk alleen niet dat Bassie met 2 spitsen gaat spelenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:50 schreef _Mike_ het volgende:
Dembele naast Huntelaar, dan heb je wel een leuk aanspeelpunt
No fucking clue, hopelijk komen we hier snel wat meer over te weten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat Bassie met 2 spitsen gaat spelen
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:33 schreef Nashje het volgende:
De Zeeuw is zeker een goeie. Sowieso slim om bij az te gaan shoppen. Schijnt dat er zelfs al spelers van az zich hebben aangeboden bij Van Basten voor volgend seizoen..
quote:
Waarom in godsnaam? Je hebt Gabri al.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:16 schreef MaxC het volgende:
De Zeeuw is wel een type speler die Ajax kan gebruiken
Gabri mist nog al eens wat wedstrijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Je hebt Gabri al.
een type misscihen, de echte is echt slechtquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:16 schreef MaxC het volgende:
De Zeeuw is wel een type speler die Ajax kan gebruiken
blablablalbla nu ABN?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een type misscihen, de echte is echt slecht
quote:
Wat doet die mafkees uit Alkmaar hieroquote:
Oh. Waarom willen ze dan de aandelen op termijn weer van de beurs halen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Aandeelhouders hebben alleen niks te vertellen bij Ajax
Ga jij maar ff het rapport van Uri doorlezenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef __________ het volgende:
[..]
Oh. Waarom willen ze dan de aandelen op termijn weer van de beurs halen dan?
Ajax heeft 62% (?) van de aandelen en 100% zeggenschapquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:01 schreef __________ het volgende:
[..]
Oh. Waarom willen ze dan de aandelen op termijn weer van de beurs halen dan?
73.3% zelfsquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax heeft 62% (?) van de aandelen en 100% zeggenschap
ben toch benieuwd wie er dan wintquote:
Heeft hij al een contract bij Ajax?quote:
Morgen ff na m'n tentamen erlangs gaan en hem uitdagen voor een potje. Ik stond vroeger bekend als De KnikkerKoningquote:
in bepaalde systemen kunnen ze een blok vormen voor de verdediging en hij kan als stand in voor Gabri fungeren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Je hebt Gabri al.
En dan geld bij moeten leggen om van hem af te kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:23 schreef Luco het volgende:
Collin dus verlengd om vervolgens te verpatsen?
Dat zou wel heel erg sneu zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:23 schreef Luco het volgende:
Collin dus verlengd om vervolgens te verpatsen?
Dank je wel man.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd pik.
Wowquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bassie wil Gourcuff naar Ajax halen. Volgens Italiaanse media heeft hij al contact met Milan opgenomen om hem te kunnen huren.
Als hem dat lukt.............
Als Cruijff nou ook was gebleven had je op die manier wel zeer goede contacten bij zowel ac milan als barcelona.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bassie wil Gourcuff naar Ajax halen. Volgens Italiaanse media heeft hij al contact met Milan opgenomen om hem te kunnen huren.
Maar wat heb je precies aan iemand een jaar huren? Ik ben er nooit voorstander van aangezien je niet aan een team kan werken danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik koop hem altijd met FMquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen Yoann Gourcuff écht kennen?
Dude, Brian Laudrup was geniaal. Dankzij hem viel er nog enigzins wat te genieten tijdens dat drama jaar onder Wouters. Zijn goal tegen Willem II was ook ongeevenaardquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
kwam dit doelpunt net tegen. wat zou ik zoiets graag vaker willen zien...
Ik speel dat soort CM spelletjes echt amper.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen Yoann Gourcuff écht kennen?
Gezien de selectie van AC denk ik dat 2 jaar ook wel mogelijk is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar wat heb je precies aan iemand een jaar huren? Ik ben er nooit voorstander van aangezien je niet aan een team kan werken dan
Alex zat er 3 jaar toch? Dan heeft het wel effect ja maar niet als een tiener een jaartje komt ballen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien de selectie van AC denk ik dat 2 jaar ook wel mogelijk is.
En wat je er aan hebt? Nou ja, kijk naar Alex bij PSV.
Alex was al 22 toen hij kwam en had er al 2 seizoenen opzitten op het hoogste niveau in Brazilië. Dan sluit je wat makkelijker aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alex zat er 3 jaar toch? Dan heeft het wel effect ja maar niet als een tiener een jaartje komt ballen.
Ach, Gourcuff traint ook al 2 jaar mee met de beste voetballers.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex was al 22 toen hij kwam en had er al 2 seizoenen opzitten op het hoogste niveau in Brazilië. Dan sluit je wat makkelijker aan.
quote:Simons: 'Ajax heeft zijn kansen gehad'
Geschreven op vrijdag, 28 maart om 12:33
Timmy Simons rekent op zijn derde landstitel sinds hij in dienst van PSV speelt. De captain vindt dat Ajax zijn kansen heeft gehad om het gat te dichten met de Eindhovenaren, waarbij de 0-0 in het Philips Stadion het keerpunt in de titelrace betekende.
“Tegen Ajax hebben we het benodigde resultaat behaald”, vertelde Simons tegen Sportweek. “Die 0-0 was in ons voordeel, niet in dat van Ajax. Het gelijkspel voelde voor Ajax als een nederlaag. En daar hebben wij vertrouwen uit gehaald.”
De Belgische middenvelder benadrukte het voordeel dat PSV om op zaterdagavond te spelen. “Tegen FC Groningen (3-0 winst) hebben we Ajax indirect een nieuwe, mentale tik uitgedeeld, een dag voordat zij zelf op bezoek moesten bij FC Twente (2-1 verlies). Want als je die wedstrijd niet wint, schiet je ook niks op met dat gelijke spel.”
Wat betreft het landskampioenschap houdt Simons nog een kleine slag om de arm, waarschijnlijk ingegeven door de bizarre ervaringen van afgelopen seizoen. “Je moet altijd blijven oppassen, maar we hebben woensdag (vorige week, red.) al tegen elkaar gezegd: Dit mogen we niet meer afgeven.“
“Wat ze (Ajax, red.) nu ook nog zullen proberen; ze hebben hun kans gehad om de kloof te verkleinen en daar zal het bij blijven, denk ik”, aldus Simons, die nog even werd geconfronteerd met de Eindhovense (defensieve) spelopvatting. “Daar hou ik me niet mee bezig. Alhoewel… Ik hoor nu al vier jaar dat een andere club het beste voetbal speelt. Maar ja…”, knipoogt de international tot slot.
Laat maar komenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:'Napoli biedt dertig miljoen voor Huntelaar'
Het Italiaanse Napoli is bereid de komende zomer dertig miljoen euro aan één aanvaller uit te geven. De club heeft Marco Borriello op het oog en ziet Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (24) als een uitstekend alternatief. Dat meldt een onofficiële website van de middenmotor uit de Serie A.
Eerste keus zou dus Borriello zijn, een 25-jarige trefzekere spits van FC Genoa. Mocht die overstap mislukken, dan zou Napoli Huntelaar voor dertig miljoen euro van Ajax willen overnemen.
Volgens de Spaanse sportkrant AS zouden de Amsterdammers echter minimaal 35 miljoen voor de spits willen ontvangen. Huntelaar heeft onlangs zelf aangegeven alleen naar een Europese topclub te willen vertrekken. Bron: AOL
Zou het een mooie club voor hem vinden, geen Europese top, maar eeb club waar hij wekelijks kan uitblinken, en dan de stap maken naar de absolute top, zoals ook Seedorf heeft gedaan.quote:
doet ie niet. Klaas wil naar een topclub.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:45 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Zou het een mooie club voor hem vinden, geen Europese top, maar eeb club waar hij wekelijks kan uitblinken, en dan de stap maken naar de absolute top, zoals ook Seedorf heeft gedaan.
Het zal wel beter zijn dat het zooitje wat we nu hebben lopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:09 schreef toma het volgende:
is dat iets Gourcuff? Ken m alleen van naam.
dat ie em in de kruising schiet i.pv. de lange hoek (wat een normale sterveling zou doen) maakt de goal nog genialerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dude, Brian Laudrup was geniaal. Dankzij hem viel er nog enigzins wat te genieten tijdens dat drama jaar onder Wouters. Zijn goal tegen Willem II was ook ongeevenaard
hij had m over die speler heen moeten stiftenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat ie em in de kruising schiet i.pv. de lange hoek (wat een normale sterveling zou doen) maakt de goal nog genialer![]()
heb het allemaal wel meegemaakt maar veel weer vergeten
dat zou Dennis doen denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
hij had m over die speler heen moeten stiften!
whaaaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar kan het ook allemaal niet meer volgen.
ik heb liever Dembele.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:43 schreef Wooldoor het volgende:
Van Gaal weg bij Az dus de leegloop zal daar ook gaan beginnen, Marco haal de Zeeuw maar.
Nee, hij was gehaald als talent voor AC milan maar kan nauwelijks overtuigen daar, speelt geloof ik alleen onbelangrijke wedstrijden mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:09 schreef toma het volgende:
is dat iets Gourcuff? Ken m alleen van naam.
quote:Ajax presenteert Louis van Gaal als nieuwe technisch directeur
Amsterdam - Kort nadat het bericht bekend werd gemaakt dat aan het einde van dit seizoen de wegen van Louis van Gaal en AZ zich zullen scheiden, werd de succesvolle oefenmeester gepresenteerd als nieuwe technisch directeur bij zijn oude geliefde. Van Gaal volgt hiermee aan het einde van het seizoen de hevig bekritiseerde Martin van Geel op.
De magie bij AZ was uitgewerkt en ik heb het wel een beetje gehad met het trainersschap. Ik verheug me erop om nu vanuit een niet onbekende positie Ajax weer terug te brengen naar de absolute top, aldus een lyrische van Gaal.
Voor van Gaal die in 2004 ook technisch directeur was is de functie niet onbekend. Vanaf volgend jaar zit er een trainer die ik wel een gezond verstand vind hebben, de samenwerking zal goed verlopen. Van Gaal diende destijds zijn ontslag in na onvrede inzake trainer Ronald Koeman en het bestuur. Hoe lang van Gaal aan het technische roer zal staan en wat er met Martin van Geel zal gebeuren is niet bekend.
Ge-ni-aalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
thx manquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt, nu.nl zou er goed aan doen om toma aan te nemen ipv die kansloze strips van Sevens Heaven....
niet bepaald. Zit op de HTS in den Bosch, maar ik hou t bij een hobbyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:10 schreef w00h00 het volgende:
Toma ik neem aan dat jij van je hobby je werk hebt gemaakt (of gaat maken)?
Staaltje vakmanschap hiero! Super!
Ik weet het nooit met Dembele. Hij is beresterk en heeft een goede actie, maar hij scoort nooit en geeft volgens mij ook weinig assists. Toch denk ik dat hij wel een toevoeging zou zijn. Verder denk ik alleen De Zeeuw en misschien Donk (als hij zijn niveau van zijn beginperiode weer haalt) en Schaars.quote:
Ik heb Dembele (toen ik nog een seizoenkaart had van WII) vaak zien spelen en hij was echt supergoed, en scoorde daar ook vaak. Hij won toen ie 19 ! was alle duels van Majstorovic. Toch niet de meest slappe verdediger.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet het nooit met Dembele. Hij is beresterk en heeft een goede actie, maar hij scoort nooit en geeft volgens mij ook weinig assists. Toch denk ik dat hij wel een toevoeging zou zijn. Verder denk ik alleen De Zeeuw en misschien Donk (als hij zijn niveau van zijn beginperiode weer haalt) en Schaars.
quote:De selectie van Ajax voor het belangrijke duel tegen sc Heerenveen zaterdagavond is op twee plaatsen gewijzigd ten opzichte van vorige week. Maarten Stekelenburg keert terug en Jeffrey Sarpong vervangt Siem de Jong.
Stuur in naar voetbalzone.nl en ze posten hetquote:
Van Gaal heeft in die 2 jaar bij Ajax niets bereikt hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie net zo goed inkoopt als bij AZ mag ie weg blijven!
wehhequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Den Boschquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:14 schreef toma het volgende:
niet bepaald. Zit op de HTS in den Bosch
Ik ontken dat ook totaal niet. Het probleem is dat iedereen maar kijkt naar die 2 jaar of een iets langere periode. Ik vind dat als je een hart hebt voor de club je naar het beste voor de club moet zoeken zonder sentimenten of dergelijke. Blind hebben ze ook weg gestuurd terwijl ik dat meer mister ajax vind dan wie dan ook uit die periode.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Van Gaal heeft in die 2 jaar bij Ajax niets bereikt he![]()
Sorry ff plagen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ontken dat ook totaal niet. Het probleem is dat iedereen maar kijkt naar die 2 jaar of een iets langere periode. Ik vind dat als je een hart hebt voor de club je naar het beste voor de club moet zoeken zonder sentimenten of dergelijke. Blind hebben ze ook weg gestuurd terwijl ik dat meer mister ajax vind dan wie dan ook uit die periode.
Louisquote:Hier, bij Ajax, ligt mij hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond
Geniaalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Jan-Arie is toch een verdedigende middevelder?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:35 schreef BoNi het volgende:
Gourcuff? We hebben Siem en Jan-Arie toch al???
Ego's zullen botsen, Van Gaal is gewoon geen TDquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:22 schreef Wooldoor het volgende:
Van Gaal als TD zou geweldig zijn, dan heb je zowel een trainer als TD die hetzelfde over voetbal denken. Ben alleen bang dat van Gaal vlak voor het EK nog een land krijgt tot en met het WK :S
Heb ik ook begrepen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jan-Arie is toch een verdedigende middevelder?
ja meer een spelverdeler die vanuit acher in het middenveld de lijnen uitzet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jan-Arie is toch een verdedigende middevelder?
Gaat niet werken inderdaad. En ik denk ook niet dat hij met Marco door een deur zou kunnen, want die heeft sinds kort ook een eigen mening, zoals we nu weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ego's zullen botsen, Van Gaal is gewoon geen TD
quote:Van Basten wants Juventus' Tiago at Ajax
tribalfootball.com - March 28, 2008
Juventus midfielder Tiago is being linked with Holland's Ajax. Gazzetta dello Sport says new Ajax coach Marco van Basten has identified the Portugal international as the player he wants to build his midfield around next season.
quote:
Zou geweldig zijn, Tiago is echt een super speler maar ik zie het niet gebeuren.quote:
Sure net alsof jij er enig verstand van hebtquote:
Kan ook in de papieren?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:41 schreef sjimz het volgende:
Staat alleen nergens op de gazzetta website.
Precies, we moeten het topic toch vullen dus meer geruchten pl0x en hopen dat een mooie uitkomtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan ook in de papieren?
Naja ik krijg het ook maar van iemand, we zien het wel, die geruchten zijn toch vaak bull.
Heb toevallig vandaag de papieren versie gelezen, maar ben het niet tegengekomen. Dus moet wel heel klein berichtje zijn.. al denk ik niet dat als er Ajax in de kop staat dat ik het dan niet zou zien. Acht de kans dus niet groot dat er iets van waar is. En als het wel zo is heb ik er ook geen problemen meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan ook in de papieren?
Naja ik krijg het ook maar van iemand, we zien het wel, die geruchten zijn toch vaak bull.
Tja, willen is natuurlijk niet zo moeilijk. Iedereen wilt dat wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:35 schreef toma het volgende:
[..]![]()
![]()
iig goed dat van Basten geld wil besteden en goeie spelers wil halen. Maar ik heb liever een groot talent uit Zweden, Brazilie etc. etc..
maar ik heb het gevoel dat er de laatste jaren totaal geen communicatie meer is tussen de TD en de scouting. Omdat er al jaren niks goeds en onbekends meer is gescoutquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, willen is natuurlijk niet zo moeilijk. Iedereen wilt dat wel.
Dat snap ik ook niet helemaal nee, heel Eindhoven zit vol met in Zuid-Amerika gescoute spelers. En die Van Der Zee is naar Ajax gekomen en er is werkelijk niks fatsoenlijks binnengehaald.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef toma het volgende:
maar ik heb het gevoel dat er de laatste jaren totaal geen communicatie meer is tussen de TD en de scouting. Omdat er al jaren niks goeds en onbekends meer is gescout
Tering, dat zou ook vet zijnquote:
Ga er maar niet van uit met homo's als Nijland in het Nederlandse voetbalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:10 schreef F1Bas het volgende:
Geen playoffs meer volgend jaar![]()
Is te hopen
Het is al afgeschaft, tenzij we niet bij de eerste 5 eindigen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit met homo's als Nijland in het Nederlandse voetbal
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het is al afgeschaft, tenzij we niet bij de eerste 5 eindigen.
Ergens in 2021 of zo worden wij kampioen als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef Trancelocator het volgende:
Hč, jammer. Juist in het seizoen dat wij kampioen worden.
en Colin dan!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ergens in 2021 of zo worden wij kampioen als het zo doorgaat.Je beste spelers verkopen en zelf niets houden om mee te strijden.
Dat slaat totaal nergens op, het is gewoon bekend dat bij ons veel spelers worden weg gekocht dat is altijd zo geweest. Zolang het aankoop/scouting beleid werkt heb je dat soort posities zo weer opgevuld. En "Niets houden om mee te strijden" slaat ook natuurlijk nergens op het seizoen is nog niet voorbij en Van Basten is zelfs nu dus al bezig terwijl hij nog bondscoach is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ergens in 2021 of zo worden wij kampioen als het zo doorgaat.Je beste spelers verkopen en zelf niets houden om mee te strijden.
Wat je zegt is deels waar. We hebben ALTIJD een selectie gehad met ervaren jongens waar de jongeren zich aan optrokken.. aan wie moet de jeugd zich nu gaan optrekken? Colin?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat slaat totaal nergens op, het is gewoon bekend dat bij ons veel spelers worden weg gekocht dat is altijd zo geweest. Zolang het aankoop/scouting beleid werkt heb je dat soort posities zo weer opgevuld. En "Niets houden om mee te strijden" slaat ook natuurlijk nergens op het seizoen is nog niet voorbij en Van Basten is zelfs nu dus al bezig terwijl hij nog bondscoach is.
God damned i forgot the bastardquote:
Ik hoop dat Huntelaar dat als reden zal gebruiken om langer te verblijven in Amsterdam.quote:
Niet voor niks Urzaiz de deur uit gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:09 schreef toma het volgende:
[..]de nieuwe pinchhitter! Ik weet zeker dat ie dat nog best zou kunnen
Denk het niet, hij vertelde laatst bij Holland sport dat hij zijn enkel niet zwaar meer kan inspannen omdat hij anders 2 dagen niet kan lopenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:09 schreef toma het volgende:
ja dus?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Denk het niet, hij vertelde laatst bij Holland sport dat hij zijn enkel niet zwaar meer kan inspannen omdat hij anders 2 dagen niet kan lopen
quote:Albert Luque uit beeld bij Koster
De Spaanse grootverdiener Albert Luque lijkt niet meer voor te komen in de plannen van coach Adrie Koster. 'We moeten keuzes maken. In een team moet je niet teveel dezelfde spelertypes hebben, dus dan moet je kiezen. Luque mag het ons bij het kiezen wel wat moeilijker maken.'
quote:Koster kan slechtste Ajax-trainer worden
Geen record om trots op te zijn. Adrie Koster kan mogelijk de slechtste Ajax-trainer in de afgelopen dertig jaar worden. Alleen PSV-er Jan Wouters heeft het tot nu toe slechter gedaan, aldus een statistiekje op de site van Sportweek. Wij pakten de rekenmachine erbij en kwamen tot de conclusie dat zeven punten in de laatste vier wedstrijden genoeg is om de blamage te voorkomen. Verliest Ajax echter twee keer of wordt drie keer gelijkgespeeld, dan mag Koster zich kronen tot de trainer met gemiddeld de minste punten in de laatste dertig jaar.
Ey ik ken wat mensen van die supportersbladen, mag ik je daar aanbieden om af en toe eens zo'n tekening te maken voor ze?quote:
Podolski kwam toch ook naar Feyenoord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Podolski kwam toch ook naar Feyenoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Litmanen is nog ff aan het cashen voordat hij bij ons jeugdtrainer wordquote:Vraagtekens bij selectieve fitheid Litmanen
Jari Litmanen heeft de laatste jaren meer interlands gespeeld dan minuten in clubverband. Een nieuw optreden voor de Finse nationale ploeg heeft de ergernis van Roy Hodgson gewekt.
'Jari heeft nog geen tien procent van de trainingen afgemaakt sinds zijn komst', mopperde Hodgson. 'Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld in het shirt van Fulham en heeft nu wel twee duels voor Finland gespeeld.'
'Hij is vreemd genoeg geblesseerd en zijn fitte periodes vallen toevallig genoeg precies samen met de wedstrijden van Finland', aldus de ontevreden Hodgson. 'Hij heeft dat hier nog niet gedaan in de tweeënhalf maand dat hij hier is.'
Toch zal Hodgson niet compleet verrast zijn met het opmerkelijke herstel van de 37-jarige Litmanen. De Britse manager was voor zijn dienstverband met Fulham bondscoach van Finland en deed in die hoedanigheid ook een beroep op Litmanen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
Volgend jaar weer coke snuiven in Volendam.
Moet je post count omhoog ?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:09 schreef toma het volgende:
Zeker nog erg netjes, was trouwens ook wel een leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:34 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Toch mooie actie voor een jaar geleden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ey ik ken wat mensen van die supportersbladen, mag ik je daar aanbieden om af en toe eens zo'n tekening te maken voor ze?
Die goal in de afscheidswedstrijd van Costacurta? dan... Geniaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:34 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Toch mooie actie voor een jaar geleden.
Aldus Paolo Maldini in 2004. Als zo iemand dat over je zegt.quote:‘Het beste AC Milan was dat van 1988 en van 1992. Omdat we winnaars waren met fantastisch voetbal in die jaren. De twee beste voetballers waar ik ooit mee gespeeld heb waren toen van de partij. Van Basten is de beste aanvaller. Hij is gewoon de meest complete speler van allemaal en – aarzelend - nog beter dan onze huidige spits Shevchenko’. Die heeft inmiddels het doelpuntenrecord van negentig van Van Basten bij AC Milan heeft verbroken. ‘En Baresi. Hij is altijd wat onderschat geweest maar in mijn ogen de beste verdediger. Hij was zo compleet, een leider en technisch en fysiek heel sterk.
Dit was in de afscheidwedstrijd van Bergkampquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die goal in de afscheidswedstrijd van Costacurta? dan... Geniaal.
je zult bijna supporter van Ajax wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die goal in de afscheidswedstrijd van Costacurta? dan... Geniaal.
[..]
Aldus Paolo Maldini in 2004. Als zo iemand dat over je zegt.
Van Basten blijft een beetje mijn held.
idd. Als je voor Ajax bent ga je toch niet lachen als PSV scoort oid?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef denthemen het volgende:
Zit ik net op tv een stukje over Gomes te kijken, zie je hem juichen in de ArenA, al die ballen op de achtergrond wijzen en lachen
Je bent toch godverdomme voor Ajax? Je ziet het tegenwoordig zo vaak, die ballen, als zij het maar naar hun zin hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |