Was er dan blijven wonenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Iedereen houdt van Brabant toch?
Iewquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Dat staat er toch ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is gewoon deeltje 1750 mensen.
2de lustrum van vandaagquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is gewoon deeltje 1750 mensen.
Feestje? Bier?quote:
Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan, bij het verzinnen van de TTquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Azrael gezien toen je Gargamel nog moest cappen
Lustrum?quote:
quote:lus·trum (het; lustra; lustrumpje)
1 vijfjarig tijdperk in het bestaan van een instelling
2 viering van een vijfjarig bestaan
1750/5 = 350quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het theater, Jeroen van Merwijk was leuk
[..]
Lustrum?![]()
[..]
Dan wacht ik op holle bolle gijs. Want die hoort ook bij de smurfen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb grote smurf en brilsmurf ook alvast gecapt.
nou ja dit is het 350ste lustrum + de 100 bij 3fm maakt 450 lustrumsquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het theater, Jeroen van Merwijk was leuk
[..]
Lustrum?![]()
[..]
Ik geef Margot at the wedding een 7tje, een psychologisch drama met een humortwist, Jack Blackquote:
Dat heb je 'm binnen 30 seconden gezien toen ik m'n signature nog niet had aangepastquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Azrael gezien toen je Gargamel nog moest cappen
Ik heb hem volgens mij echt eerder gezien. Nog eerder dan Gargamelquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat heb je 'm binnen 30 seconden gezien toen ik m'n signature nog niet had aangepast.
Al die binnengekomen PM's, best grappig. Titels met "Jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh !!!!".
Kan niet, vandaag pas geuploadquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij echt eerder gezien. Nog eerder dan Gargamel
misschien iets minder drinken Bosquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij echt eerder gezien. Nog eerder dan Gargamel
minder ontbijtkoeken etenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien iets minder drinken Bos
volgens mij heb je Hools al een tijdje niet meer teruggelezenquote:
hij is gestopt...I know....maar kan toch zijn dat hij bij vertrek 38 kilo koek heeft meegenomen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heb je Hools al een tijdje niet meer teruggelezen
Ik heb al drie weken een set compleetquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Zien we hier smurfen spoken? Of spoken smurfen?
Ik ben blij want ik heb eindelijk de smurfin door de flinke ruilhandel op ons werk
truste alvast
Nee, niet gedaan/gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij is gestopt...I know....maar kan toch zijn dat hij bij vertrek 38 kilo koek heeft meegenomen ?
ah..okequote:
Ik heb er geen een, maar zo vaak kom ik niet bij de AH. EIgenlijk nooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb al drie weken een set compleet. Ja, ik kan het niet maken om het niet te hebben hè.
Opa en Oma sparen voor Maud...geloof dat de collectie ook zo goed als compleet isquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er geen een, maar zo vaak kom ik niet bij de AH. EIgenlijk nooit.
Connecties bij AH hebben helptquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er geen een, maar zo vaak kom ik niet bij de AH. EIgenlijk nooit.
Mijn broer komt er wel vaker. Die heeft er wel en paar. Maar ik heb ook niet zo, dat ik er 1 wil hebben. De Megawup van 2 jaar geleden heb ik overigens welquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Connecties bij AH hebben helpt. M'n moeder heeft een set, m'n broer en ik. En de hele familie
.
Dag mensjes...weltrusten allenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Halleu mensjes!
niks als. Ik had de odd aangeklikt om in te gaan zetten komt dat ballonnetje omhoog dat ik geen internet verbinding heb. Ik baal hier echt gigantisch van.... Had me 2 maandsalarissen opgeleverd......quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als.. Als.. Als..
Hindsight bias.
PrtSc drukken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
nog ff deze ......
http://www.vi.nl/Home.htm
* Bjoro op de FP van de VI
(zie 't wereldje...helemaal onderaan !!!!)
hoe maak je ook alweer een printscreen met een laptop
Net nog gedaanquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
nog ff deze ......
hoe maak je ook alweer een printscreen met een laptop
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:20 schreef DarkShine het volgende:
Alaaf!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
nog ff deze ......
Uiteraardquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij heb je er heel veel zin in.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, Rom-practicum zit er ook weer op. Vanmiddag weer natuurkunde.
Mwuah...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er heel veel zin in.....
Je haalt hem uit de vuilnis bak ofzo??quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Ole het volgende:
Lekker DS!
Ik ben mijn laptop aan het recoveren..
hoop ik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je haalt hem uit de vuilnis bak ofzo??
Dan heeft die iemand lekker lopel kl#ten....je hebt de persoon in kweste al een schop onder de kont gegeven??quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
scheelt weinig. er had iemand met zijn tengels aangezeten..
Nu helemaal opnieuw aan het installeren.
wel meerderequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan heeft die iemand lekker lopel kl#ten....je hebt de persoon in kweste al een schop onder de kont gegeven??
Compaqquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:02 schreef DarkShine het volgende:
Wat voor notebook is het?
Ik durf niet te bellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef rubbereend het volgende:
Wat is er nu weer VoreG? Willen ze de 900 euro niet vergoeden?
hoeft helemaal niet hoor. je zou er zomaar recht op kunnen hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Net mijn belastingaangifte geprobeerd in te vullen. Nu krijg ik volgens dat ding ruim 2000 euro terug. Is wat veel lijkt me.
Voor nu, werken.
Niet slecht voor even onverwachtsquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Net mijn belastingaangifte geprobeerd in te vullen. Nu krijg ik volgens dat ding ruim 2000 euro terug. Is wat veel lijkt me.
Voor nu, werken.
wel netjes je pokerinkomsten opgegeven?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor nu, werken.
nou dan is het wachten tot FOK!~gaan bezwijken onder alle toeloop naar het forum en de FP om te reagerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:21 schreef VoreG het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Daar is Fitna dan.
Agh het duurt 2 dagen voordat die film is geladen, wat een traag gebeuren zegquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan is het wachten tot FOK!~gaan bezwijken onder alle toeloop naar het forum en de FP om te reageren
hoorde Michiel Veenstra een half uurtje geleden zoiets zeggen. Veel beelden van aanslagen geloof ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
hey de film van wilders is online
kom op zeg, een beetje motregen kan je toch wel hebben?quote:
Beetje een spannend plot?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was wel een beetje een voorspelbare film, verhaaltechnisch gezien.
Het leukste vind ik nog wel dat al die mensen die vooraf moord en brand schreeuwde over die schandalige film nu massaal zeggen dat het niets voor steltquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was wel een beetje een voorspelbare film, verhaaltechnisch gezien.
Die stervende mensen hadden ze best wat geloofwaardiger neer kunnen zetten inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef tha_dark het volgende:
Wat een kutfilm zeg... Totaal geen plot, geen special effects (op die explosies na dan) weinig overtuigende acteurs. Ben bang dat er gen oscar voor Wilders inzit dit jaar...
Ze hebben de Dom omgeduwd en Kanaleneiland staat in vuur en vlam, maar dat laatste is positief!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef rubbereend het volgende:
even voor de zekerheid checken, hier nog geen vlagverbrandingen door Moslims hier op het platteland hoe is de situatie in de rest van Nederland?
Ik kon geen broodje shoarma meer bestellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef rubbereend het volgende:
even voor de zekerheid checken, hier nog geen vlagverbrandingen door Moslims hier op het platteland hoe is de situatie in de rest van Nederland?
De noodsituatie is uitgeroepen en de ramen en deuren zijn geslotenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat je daarmee blij moet zijn.... ik denk erin spugen nu het minst erge is wat er met je shoarma kan gebeuren voor je het krijgtquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kon geen broodje shoarma meer bestellen.
In Amsterdam Slotervaart is alles nog rustig. Waarschijnlijk zit iedereen die film nog te downloaden, zoveel geld voor bandbreedte heeft men hier niet tenslotte.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef rubbereend het volgende:
dat is niet wat ik er van begrepen heb, maar ik heb het niet gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef rubbereend het volgende:
lees ik dat het en der nou goed? Heeft hij ipv een foto van MOhammed B een foto van die rapper gebruikt?
Klopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef rubbereend het volgende:
lees ik dat het en der nou goed? Heeft hij ipv een foto van MOhammed B een foto van die rapper gebruikt?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt.
Agh die rapper wilde juist eruit zien als Mohammed B. om te shockeren, heeft hij eindelijk wat hij wilde.
Die ontploffingen in Madrid en het beeld waarbij je het vliegtuig daadwerkelijk het WTC ziet invliegen had ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou, vond de beelden op het nieuws nou niet echt schokkend ofzo
Gewoon een samenvatting van de afgelopen 8 jaar.
Die beelden van Madrid had ik ook nog nooit gezien. Verder vond ik het maar "Been there, done that".quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die ontploffingen in Madrid en het beeld waarbij je het vliegtuig daadwerkelijk het WTC ziet invliegen had ik nog nooit gezien...
Mocht jij nog geen tv kijken in 2001 ofzo dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die ontploffingen in Madrid en het beeld waarbij je het vliegtuig daadwerkelijk het WTC ziet invliegen had ik nog nooit gezien...
Ik dacht dat ik wel alle beelden had gezien, maar vanuit die beeld heb ik dat vliegtuig er nog nooit in zien vliegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mocht jij nog geen tv kijken in 2001 ofzo dan?
Jij durftquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:28 schreef Grulez het volgende:
Net shoarma gehaald...
Je weet maar nooit of ze Zaltbommel als doelwit hebben gekozenquote:
Ik heb de gordijnen al gesloten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of ze Zaltbommel als doelwit hebben gekozenZe zeggen dat er daar een zwakke plek in het electriciteitsnet zit
Het badwater zekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een streng gelovig Christenmeisje uit mn middelbare schoolklas is zwanger.
En ze beweert het niet gedaan te hebben.
Dan is het haar vader! Of heet ze Maria?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dacht ik ook alquote:
Hoogstwaarschijnlijk een jongen waar ze al jaren smoorverliefd op is, maar dat is ook een goddelijke verschijning natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is het haar vader! Of heet ze Maria?
Kan ik koppen of wat!
Dus toch, Hij komt terug!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
helemaal niet ergquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog niks op CNN.com, BBC.co.uk of de Engelse Al Jazeera site.
Wij zijn dus helemaal niet zo belangrijk.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
BBC wel trouwensquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7317506.stmquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overheen gekeken. Geen headline in ieder geval.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
BBC wel trouwens
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7317506.stm
Jupquote:
Straks heeft het kind een kleurtjequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jup
De verlosser! Net op tijd om ons van dat Islamtuig te bevrijden!
Lijkt me serieus wel geinig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:29 schreef VoreG het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oogtevrees_test.html
Iemand die dat durft?
Wilders probeert stoer te doen enzo, met zijn telefoonboekpagina afscheurenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:19 schreef VoreG het volgende:
Agh Fitna heeft wel bewezen hoe lichtgeraakt veel mensen zijn. Half Nederland stond op z'n achterpoten en die film mocht niet worden vertoond.
Al moet ik ze wel bijna gelijk geven, deze film doet pijn aan je ogen.
Dat maakte het een slechte comedy.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wilders probeert stoer te doen enzo, met zijn telefoonboekpagina afscheuren![]()
![]()
We kunnen weer, kan niet op. EXA, INT.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
een nieuw forum erbij INT
ben benieuwd, zal best goed gemodereerd worden de eerste dagen om de toon goed te krijgenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
een nieuw forum erbij INT
Wat is er mis met F&F?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
We kunnen weer, kan niet op. EXA, INT.
[ afbeelding ]
Succes met je tentamens, boris.
Alles, echt álles. Het kwaad ligt daar.quote:
Ook wat vermoeid, maar voor de rest mag ik niet klagen.quote:
daar zou iemand nou een film over moeten maken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alles, echt álles. Het kwaad ligt daar.
Wat is er mis met bijvoorbeeld de Africam of Zee-egel als Huisdier #2?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alles, echt álles. Het kwaad ligt daar.
Veel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is er mis met bijvoorbeeld de Africam of Zee-egel als Huisdier #2?
Dus jij bent anti-huisdier?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel.
Die dieren horen in de vrije natuur thuis, lijkt me zo
Iedereen die hem z'n stem geeft, zou zich eens moeten laten nakijken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef rubbereend het volgende:
Wilders heeft maar weer eens laten zien waarom ik nooit op hem zou stemmen.
En de leraar beweert hetzelfde?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke leraar?quote:
Dat weet je zelf nog niet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is er mis met bijvoorbeeld de Africam of Zee-egel als Huisdier #2?
van een mug een olifant maken was datquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat weet je zelf nog niet?. Zeg ik genoeg dat de grote stakingsrel door F&F kwam?!
Nee.quote:
dat gaf jou wel de kans om te rellen: 't VBL-forum: de stats #6quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat weet je zelf nog niet?. Zeg ik genoeg dat de grote stakingsrel door F&F kwam?!
Ray is pas later er bij gekomen. Na de rel werden Kaap Sand en ik mod. Pas toen Sand en Kaap stopten, kwam Ray erbij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaf jou wel de kans om te rellen: 't VBL-forum: de stats #6
en verder kon jij daardoor uiteindelijk mod worden.... dus je zit er helemaal niet zo mee profiteur
Denk je dat honden en katten altijd huisdieren zijn geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind niet dat je als particulier dieren moet houden, die ook in de vrije natuur kunnen overleven. Vissen zijn misschien een uitzondering daarop.
Honden, katten, etcetera. Daar heb ik niks op tegen.
Tuurlijk niet. Maar die dieren zullen tegenwoordig in de vrije natuur veel moeilijker overleven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk je dat honden en katten altijd huisdieren zijn geweest?
Andere dieren ook als je ze maar lang genoeg binnen houdt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar die dieren zullen tegenwoordig in de vrije natuur veel moeilijker overleven.
Zee-egels zijn op zich niet gek veel anders dan vissen. Primitiever zelfs.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind niet dat je als particulier dieren moet houden, die ook in de vrije natuur kunnen overleven. Vissen zijn misschien een uitzondering daarop.
Honden, katten, etcetera. Daar heb ik niks op tegen.
Damn, wat vliegt de tijd. Anderhalf jaar geleden alweer bijna. Weet nog precies te herinneren dat ik die dag een stagegesprek had en dat FOK! drie dagen compleet down lag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ray is pas later er bij gekomen. Na de rel werden Kaap Sand en ik mod. Pas toen Sand en Kaap stopten, kwam Ray erbij.
Dat is ook zo. Maar ik vind dat die dieren gewoon in de vrije natuur thuis horen. Voor de honden en katten is het gewoon te laat. Die zouden gewoon niet in de vrije natuur kunnen overleven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Andere dieren ook als je ze maar lang genoeg binnen houdt.
Kwestie van gewenning.
Minstens de helft van de katten zou in het wild hier gewoon overleven hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik vind dat die dieren gewoon in de vrije natuur thuis horen. Voor de honden en katten is het gewoon te laat. Die zouden gewoon niet in de vrije natuur kunnen overleven.
Ik heb niks tegen het thuishouden van dieren, maar zolang het dier in de vrije natuur kan overleven vind ik het overdreven om het als huisdier te hebben.
natuurlijk, maargoed anders hadden Suijk, Vaduz en ik er nog gezeten natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ray is pas later er bij gekomen. Na de rel werden Kaap Sand en ik mod. Pas toen Sand en Kaap stopten, kwam Ray erbij.
"Hier is Azraël"quote:
Die heb ik al lang gehad natuurlijk.quote:
Katten wellicht wel, maar veel andere huisdieren gewoon niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Minstens de helft van de katten zou in het wild hier gewoon overleven hoorHoewel de populatie waarschijnlijk wel te groot is.
Vroeg of laat waren die misschien ook gestopt. Ray heb ik altijd al een uitstekende kanditaat gevonden. Dus waarschijnlijk was hij zonder de rel ook wel mod geworden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, maargoed anders hadden Suijk, Vaduz en ik er nog gezeten natuurlijk
nou mijn topic is al voor 3/4 baggerquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben benieuwd, zal best goed gemodereerd worden de eerste dagen om de toon goed te krijgen
Dat is toch die trainer die ons Europees kampioen maakte in ´88?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het scheelt denk ik wel dat niet iedereen gelijk weet wie Azrael is.
Jij hebt er kijk opquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeg of laat waren die misschien ook gestopt. Ray heb ik altijd al een uitstekende kanditaat gevonden. Dus waarschijnlijk was hij zonder de rel ook wel mod geworden.
Gelukkig weet jij het wel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is toch die trainer die ons Europees kampioen maakte in ´88?
Ik heb met INT het voorbeeld van Ray gevolgd!quote:
Een van de weinige albums met van die bliepjesmuziek die ik wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:04 schreef VoreG het volgende:
Na gisteren The Raconteurs te hebben gepromoot is het vandaag tijd voor de nieuwste CD van Junkie XL.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:15 schreef Grulez het volgende:
wel te rusten
Junkie XL is geen bliepjesmuziek!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een van de weinige albums met van die bliepjesmuziek die ik wel kan waarderen.
Jammer dat Rude boy weg is.quote:
Dat is inmiddels een jaar of 8 geleden?quote:
Ik ken hem nog van 15 jaar geleden maakte ie gitaarrock met zijn band nervequote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een jaar of 8 geleden?
De muziek die hij sindsdien maakt is ook erg goed hoor. Vind hem een van de beste DJ's die er is.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:04 schreef VoreG het volgende:
Na gisteren The Raconteurs te hebben gepromoot is het vandaag tijd voor de nieuwste CD van Junkie XL.
zie hem anders maar weinig meer plaatsjes draaien tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een jaar of 8 geleden?
De muziek die hij sindsdien maakt is ook erg goed hoor. Vind hem een van de beste DJ's die er is.
het is eerder een powerpoint presentaite dan een film.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:19 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb nu ook de film al gezien
* appelsientje haalt schouders op en gaat weer verder met werken
hangt er vanaf welke je meetelt jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:47 schreef Suijk het volgende:
Je hebt er ook al zo ontzettend veel gehad he
Gaakffdoenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:27 schreef tong80 het volgende:
Bos voor morgenvroeg
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 5
Bluezz en ole ook natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
De oplossing: Culinaire integratie Probleem opgelost, INT kan weer weg
hi-la-rischquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rubber, deze moet zelfs jij leuk vinden.
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
EC had je toch gelijk over PSV supporters!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
Rijbewijs ftw!!Na 40 uur maar wel in één keer gehaald
Congrats!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
gefeliciteerd!! 40 uur is zo gek nog niet volgens mij hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
Bedrijf is eentijdje geleden gefuseerd, en nu gaan wij officieel de nieuwe naam voeren. En onze financial controller vond dat een mooi excuus om een pallet bubbels aan te laten rukkenquote:
18 lessen van 50 minutenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
gefeliciteerd!! 40 uur is zo gek nog niet volgens mij hoor
jamaar jamaar ik ben al 26 (dan is het moeilijk dan als je jong bentquote:
en je hebt nu gelijk al de nodige rij-ervaringquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
jamaar jamaar ik ben al 26 (dan is het moeilijk dan als je jong bent) en ik heb een moteriek en handelingsgevoel van een abrikoos
Valt je niks tegen he... Ik weet nog wel wat je 3/4 jaar geleden zeiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte G! En nog in 1 keer ook, zozozo.
Das niet zo mooi....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef DarkShine het volgende:
Sollicitatiegesprekken
Heb er weer een verknald
Nicequote:
idd. Blij dat ik ook niet tot mijn omgeving behoor...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd Grulezblij dat ik niet in je omgeving woon
Leuke sitequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:29 schreef tha_dark het volgende:
Goedemorgen! Net even rondje wezen joggen.
Ga nu nog maar weer eens een verhaaltje voor mijn site schrijven, is alweer tijd geleden!
En weer ontkend door AZquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef rubbereend het volgende:rondje op kosten van van Gaal, werkeloos na deze zomer
Helaas moet Telstar dan ook verder zonder Nijholtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef rubbereend het volgende:rondje op kosten van van Gaal, werkeloos na deze zomer
ik ontken allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |