Was er dan blijven wonenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Iedereen houdt van Brabant toch?
Iewquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Dat staat er toch ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is gewoon deeltje 1750 mensen.
2de lustrum van vandaagquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is gewoon deeltje 1750 mensen.
Feestje? Bier?quote:
Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan, bij het verzinnen van de TTquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Azrael gezien toen je Gargamel nog moest cappen
Lustrum?quote:
quote:lus·trum (het; lustra; lustrumpje)
1 vijfjarig tijdperk in het bestaan van een instelling
2 viering van een vijfjarig bestaan
1750/5 = 350quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het theater, Jeroen van Merwijk was leuk
[..]
Lustrum?![]()
[..]
Dan wacht ik op holle bolle gijs. Want die hoort ook bij de smurfen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb grote smurf en brilsmurf ook alvast gecapt.
nou ja dit is het 350ste lustrum + de 100 bij 3fm maakt 450 lustrumsquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit het theater, Jeroen van Merwijk was leuk
[..]
Lustrum?![]()
[..]
Ik geef Margot at the wedding een 7tje, een psychologisch drama met een humortwist, Jack Blackquote:
Dat heb je 'm binnen 30 seconden gezien toen ik m'n signature nog niet had aangepastquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Azrael gezien toen je Gargamel nog moest cappen
Ik heb hem volgens mij echt eerder gezien. Nog eerder dan Gargamelquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat heb je 'm binnen 30 seconden gezien toen ik m'n signature nog niet had aangepast.
Al die binnengekomen PM's, best grappig. Titels met "Jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh !!!!".
Kan niet, vandaag pas geuploadquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij echt eerder gezien. Nog eerder dan Gargamel
misschien iets minder drinken Bosquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij echt eerder gezien. Nog eerder dan Gargamel
minder ontbijtkoeken etenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien iets minder drinken Bos
volgens mij heb je Hools al een tijdje niet meer teruggelezenquote:
hij is gestopt...I know....maar kan toch zijn dat hij bij vertrek 38 kilo koek heeft meegenomen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heb je Hools al een tijdje niet meer teruggelezen
Ik heb al drie weken een set compleetquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Zien we hier smurfen spoken? Of spoken smurfen?
Ik ben blij want ik heb eindelijk de smurfin door de flinke ruilhandel op ons werk
truste alvast
Nee, niet gedaan/gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij is gestopt...I know....maar kan toch zijn dat hij bij vertrek 38 kilo koek heeft meegenomen ?
ah..okequote:
Ik heb er geen een, maar zo vaak kom ik niet bij de AH. EIgenlijk nooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb al drie weken een set compleet. Ja, ik kan het niet maken om het niet te hebben hè.
Opa en Oma sparen voor Maud...geloof dat de collectie ook zo goed als compleet isquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er geen een, maar zo vaak kom ik niet bij de AH. EIgenlijk nooit.
Connecties bij AH hebben helptquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er geen een, maar zo vaak kom ik niet bij de AH. EIgenlijk nooit.
Mijn broer komt er wel vaker. Die heeft er wel en paar. Maar ik heb ook niet zo, dat ik er 1 wil hebben. De Megawup van 2 jaar geleden heb ik overigens welquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Connecties bij AH hebben helpt. M'n moeder heeft een set, m'n broer en ik. En de hele familie
.
Dag mensjes...weltrusten allenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Halleu mensjes!
niks als. Ik had de odd aangeklikt om in te gaan zetten komt dat ballonnetje omhoog dat ik geen internet verbinding heb. Ik baal hier echt gigantisch van.... Had me 2 maandsalarissen opgeleverd......quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als.. Als.. Als..
Hindsight bias.
PrtSc drukken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
nog ff deze ......
http://www.vi.nl/Home.htm
* Bjoro op de FP van de VI
(zie 't wereldje...helemaal onderaan !!!!)
hoe maak je ook alweer een printscreen met een laptop
Net nog gedaanquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
nog ff deze ......
hoe maak je ook alweer een printscreen met een laptop
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:20 schreef DarkShine het volgende:
Alaaf!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:42 schreef Bjoro het volgende:
nog ff deze ......
Uiteraardquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij heb je er heel veel zin in.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, Rom-practicum zit er ook weer op. Vanmiddag weer natuurkunde.
Mwuah...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er heel veel zin in.....
Je haalt hem uit de vuilnis bak ofzo??quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Ole het volgende:
Lekker DS!
Ik ben mijn laptop aan het recoveren..
hoop ik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je haalt hem uit de vuilnis bak ofzo??
Dan heeft die iemand lekker lopel kl#ten....je hebt de persoon in kweste al een schop onder de kont gegeven??quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
scheelt weinig. er had iemand met zijn tengels aangezeten..
Nu helemaal opnieuw aan het installeren.
wel meerderequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan heeft die iemand lekker lopel kl#ten....je hebt de persoon in kweste al een schop onder de kont gegeven??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |