de grote kampioen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:20 schreef AnTjUh het volgende:
brian krijgt klappies
hij is al 1x tegen de grond gegaan
Dat zijn dan leuke berichten, ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:20 schreef AnTjUh het volgende:
brian krijgt klappies
hij is al 1x tegen de grond gegaan
Het lijkt net een echt gevecht!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef mootie het volgende:
Is dit nou sparren? Ik vind het nogal hard gaan.
Jaaah!!!!1 Dat willen we zienquote:
hij mag m van mij door die raam naar buiten meppenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
HeerlijkDat k*nkerjong tegen de vlakte
Fout volgens wie?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:25 schreef schatje het volgende:
Mijn god, wat is die gozer lekker. Ik krijg spontaan foute gedachten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:25 schreef schatje het volgende:
Mijn god, wat is die gozer lekker. Ik krijg spontaan foute gedachten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krijgt Brian nou geen beker met "Winnaar"![]()
![]()
![]()
Komt er nog een ronde?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Einde 3e ronde zal wel weer uitdraaien op een no contest, aangezien de ring iets te gevaarlijk was of om eerlijk te zijn in zn geheel ontbrak .......
Best wel onverantwoord, mits er een ambulance voor de poort staat...
Hij is gewend binnen 30 sec iemand KO te slaan ...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef Eg_Wel het volgende:
Brian kijkt NIET blij hahaha
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
En hier wordt dat t-shirt van zijn rattenkop afgeslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:26 schreef rooie3 het volgende:
Ik hou hier niet van.Liet al van schrik me peuk vallen.
Aardig tegen elkaar opgewassen? Je zag als die Griek ook maar even iets harder aanzette Brain direct naar achteren viel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
Ze zijn aardig tegen elkaar op gewassen. prachtig inderdaad een mooie wedstrijd en hartstikke goed gedaan. Dit zijn pas kerels........echte kerels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haarzakjequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft morgen een excuus om geen tv te maken, hij is bont en blauw. Mooi opzetje van de FEBO, ik trap er niet meer in.
Duik nu echt mijn mand in.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Op die 1x vallen na heeft Brian weinig weggegeven.
En die gast heeft een paar lekkere schoppen gekregen. En ach met sparren ga je niet vol een scheen op z'n slaap leggen. Maar butlert weerde zich aardig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van deze cap lag ik dus onder de tafelquote:
Hangen, want hij kan niet meer normal op zn bene staan !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat is die mongool aan het doen? zijn overwinningsdansje?
Ja hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef AnTjUh het volgende:
oowwwwwwwwwwwww hij is uitgegleden......................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Here I am,quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Op die 1x vallen na heeft Brian weinig weggegeven.
En die gast heeft een paar lekkere schoppen gekregen. En ach met sparren ga je niet vol een scheen op z'n slaap leggen. Maar butlert weerde zich aardig.
Hehheheh Dinos wil niet in zijn blote reet op tvquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:37 schreef 2live het volgende:
Mag er een stream op de douche?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap schaakt leuk met meisjes ...
Ze worden steeds beterquote:
Dit loopje had op de streams moeten blijven hangen, net als in BB met Hildequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik heb er van genoten![]()
![]()
[ afbeelding ]
En krijgt iedereen over zich heen, inclusief Huub. Fanatiekelingen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef mootie het volgende:
Auw, Dimi zegt dat Dinos beter was.
Wow!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik heb er van genoten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag het ook met Wicawdoquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil toch nog graag zijn gram halen en wil een potje sparren met Dimi.
Volgens mij is Amanda een dochter van.............quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef rooie3 het volgende:
En daar komt slabek weer,haar vriendje heeft verloren.
En, zijn er ook nog wat door Brian uitgedeelde rake klappen gecapt?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
Oh het komt omdat de butler Brian zijn trainingen al maaaanden heeft kunnen volgen natuurlijk!
brian wil nu echt een x winnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian wil nu met Dimi op de vuist ipv met Dino
Ja, maar die vind ik niet leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, zijn er ook nog wat door Brian uitgedeelde rake klappen gecapt?
Mooiquote:
Kots echt op Huub,gaat Brian lopen helpen die idioot.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Huub houdt je bek..mensen gaan nog denken dat je bang voor Brian bent...
Erg he,Brian werd al para tegen Dimitri,maar Huub neemt het weer over.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
En Huub een prop papier in zijn mond duwen.![]()
Die sukkel gaat het gewoon voor Brian opnemen in de discussie. Al zou Brian hier gelijk in hebben, waarom kan hij zich niet op de vlakte houden en gewoon zijn bek niet houden
Nou, zo zou je het wel kunnen noemen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
Is Dimitri uit de gratie bij het rattenkoppel?
Hij werd vorige week toch ook al op het matje geroepen omdat hij 'met zijn lul tegen Amanda aan het rijden was'?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
Is Dimitri uit de gratie bij het rattenkoppel?
Die ogenquote:
je had het toch niet anders verwacht he??quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef T-lex het volgende:
Was dus gewoon een opzetje van Dimi...
Alles was gepland en Dino had natuurlijk niet voor niks z'n kickboks zooi bij zich.
Brian had al geen hoge pet van Dimi...maar dit is wel heel erg laf.
hij is ff dino opstoken dat tie dimitri moet bijstaan tegen a&bquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Huub verstandig geworden,zie hem effe niet.Wat een rust zeg.
Hij zat Dinos op te stoken om vol tgen B en A in te gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Huub verstandig geworden,zie hem effe niet.Wat een rust zeg.
Was volgens mij gewoon een opzetje van Dimi tegen Brian.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
je had het toch niet anders verwacht he??
De een of andere paaldans leraresquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie is de dame in kwestie eigenlijk?
Dan had hij mooi naast de zoon van Palma in het ziekenhuis kunnen gaan liggen....quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dat sparren in een echte ring was geweest, dan was Brian nu een kasplantje geweest.
Ach die Dino weegt ook 15 kilo meer...das ook niet helemaal normaal in kickboksen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef schatje het volgende:
Is Dimitri niet te zwaar of te licht voor Brian?
Suzy toch?? Niet alleen paaldanslerares maar ook best friend for ever van Selène....quote:
En neem d'r neus ook meteen mee dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef AnTjUh het volgende:
rol eens een rol ducktape om die slabek van amanda GVD
Oh, dan is het dus geen probleem als Dimitri zwaarder weegt. Lekker selectief weer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach die Dino weegt ook 15 kilo meer...das ook niet helemaal normaal in kickboksen.
Ah merci, dat ze een vriendinnetje was van Selene wist ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Suzy toch?? Niet alleen paaldanseres maar ook best friend for ever van Selène....
Ben benieuwd of haar grote wens dan eindelijk in vervulling gaat: logeren in DGK
Het maakte Brian ook niet uit dat Yuri ongeveer 3 koppen kleiner was.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach die Dino weegt ook 15 kilo meer...das ook niet helemaal normaal in kickboksen.
Ik vond Yuri er ook zwaarder uit zien dan Brian..hij was wat kleiner maar mi zeker 15 kilo zwaarder..toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee Yuri was een dwergjequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik vond Yuri er ook zwaarder uit zien dan Brian..hij was wat kleiner maar mi zeker 15 kilo zwaarder..toch?
Bah bah bah, ik kots niet alleen op Brian en Amanda, maar ook op Huub, Claire en Jaapquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:03 schreef AnTjUh het volgende:
brian zit nu zn eigen frustratie goed te praten met behulp van goodold friend huub
en claire is het er natuurlijk mee eens.....
Nou en waar waren rat en Amanda toen,die lagen in een deuk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
LOL
Huub vind het al lang best dat die Dimitri opzout. Dimitri was hartstikke pro rat en del
En juist om B & A te narren zou hij juist niet tegen Dimitri in moeten gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
LOL
Huub vind het al lang best dat die Dimitri opzout. Dimitri was hartstikke pro rat en del
Ik moest gelijk hier aan denkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah bah bah, ik kots niet alleen op Brian en Amanda, maar ook op Huub, Claire en Jaap
Das dan ook de enige gelijkenisquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Je kunt hem toch bijna geen ongelijk meer geven? Je zult er maar zitten tussen die idioten... en nuchter zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef T-lex het volgende:
Mikey lult weer alsof die crack gerookt heeft....
Tuurlijk wel. Rat en del winden Dimitri zo weer om hen vingertje. En dan gaat die ze weer helpen Huub te zieken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En juist om B & A te narren zou hij juist niet tegen Dimitri in moeten gaan.
Zo langzamerhand welquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das dan ook de enige gelijkenis![]()
Heb jij overal een passend gifje op?
Of samen met Brian...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
En dat is nou het mooie: omdat ze die villa geen van allen verdienen te winnen, wordt het programma beëindigd voor de villa vrijkomtquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben eruit laat Brian die villa maar winnen.Hij speelt het slimst en ze zijn allemaal bang voor hem.
Huub heeft alleen maar een grote bek maar doet niks.Durft alleen maar zwervers en teammaatjes aan te pakken.
Ze zijn weggestuurd door de miljonairs voor overleg tussen de miljonairsquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze pauze? Zijn ze in staking? Of is het werkoverleg onderdeel van het werk?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of samen met Brian...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
"Vriendschappelijk" kickboxwedstrijdje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Is er gevochten?
Ahquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Vriendschappelijk" kickboxwedstrijdje.
Oeps bedoelde de hoofdprijs.Brian speelt gewoon het slimst van allemaal ,het is jammer maar ik zie het wel zo.Huub had al zoveel kunnen doen,maar doet niks .quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nou het mooie: omdat ze die villa geen van allen verdienen te winnen, wordt het programma beëindigd voor de villa vrijkomt
Gek hé...tis geen ring daar boven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
Dinos was dus opgedragen niet voluit te gaan
en wij dachten nogwel allemaal dat brian was uitgegledenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Dinos: hij ging goed neer.
Dimitri: Hij ging zo op zijn reet zitten.
Ach ja, zeker als je bedenkt dat de originele opzet was dat de grootste hufter zou winnen, dan is het niet meer dan logisch dat Brian wint... met een eervolle vermelding voor Huub als runner-upquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oeps bedoelde de hoofdprijs.Brian speelt gewoon het slimst van allemaal ,het is jammer maar ik zie het wel zo.Huub had al zoveel kunnen doen,maar doet niks .
Tegen een echte vechter wel waarschijnlijk, tegen Brian nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gek hé...tis geen ring daar boven.![]()
En als je met een wedstrijd zo in je dekking gaat staan net als Domino, heb je hem meteen in je nek liggen hoor.
x10quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef Scandalous het volgende:
Retardo geeft even door dat De Miljonairs geen zin hebben in een discussie
Huub heeft die hufter dingen gedaan alleen maar voor de show en heeft niks met het spel te maken.Juist met het personeel had hij kunnen uitbuiten,wat Brian en Amanda ook altijd doen.Weer een gemiste kans en dan verdien je het ook niet om te winnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, zeker als je bedenkt dat de originele opzet was dat de grootste hufter zou winnen, dan is het niet meer dan logisch dat Brian wint... met een eervolle vermelding voor Huub als runner-up
quote:
Waar zijn de schoonmakers gebleven die de boel schoon horen te houden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
mooi het uitglijmoment precies in beeld
Helemaal goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, zie zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef noekje het volgende:
Die gaat zichzelf weer slaan vanavond. Niemand weet in welke frustratie hij leeft en hij wil zichzelf natuurlijk wel beschermen.
Go Brian!
Zo iets en omdat Dimi dus zn afspraak zgn. nooit is nagekomen om met Breien te vechtenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, zie zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
Ja... dat lijkt mij in ieder bedrijf een gegronde reden voor ontslag op staande voetquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo iets en omdat Dimi dus zn afspraak zgn. nooit is nagekomen om met Breien te vechten
Ja maar Huub heeft ook nog wat rekeningen openstaan met Dimitri. Die ziet hem dus ook liever gaan dan komen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:26 schreef MissSomebody het volgende:
Jeemig...wordt een avondje ontslaan butler of niet en Huub......damnn wat val je mij tegen...ga verdorie tegen die rattenfamilie in....![]()
zal wel niet mogen van de febo.......![]()
Ja,......dat dacht ik nu ook.......hahahahha...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een reacties tegen Braajen Ik dacht dat hij zo populair was geworden![]()
![]()
![]()
Nee joh, twee bikkels flink aan het sparren, de uitslag.............no contest.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef avonne het volgende:
Heb ik wat gemist? Brian is neer gegaan ?
*gauw streams aan en bij lezen !
Yep.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is er een recreatie-kickboxer DGK binnengekomen als vriend van Dimitri, vervolgens ontstond "spontaan" het idee voor een wedstrijd tussen Dino de recreboxer en Brian (lees: dat was al dagen geleden gescript) en omdat Brian door Dino de recreboxer, die zich nog inhield, neer is gegaan is Dimitri nu de bad guy en moet hij per direct ontslagen worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |