Wow!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik heb er van genoten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mag het ook met Wicawdoquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil toch nog graag zijn gram halen en wil een potje sparren met Dimi.
Volgens mij is Amanda een dochter van.............quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef rooie3 het volgende:
En daar komt slabek weer,haar vriendje heeft verloren.
En, zijn er ook nog wat door Brian uitgedeelde rake klappen gecapt?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef Eg_Wel het volgende:
Oh het komt omdat de butler Brian zijn trainingen al maaaanden heeft kunnen volgen natuurlijk!
brian wil nu echt een x winnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian wil nu met Dimi op de vuist ipv met Dino
Ja, maar die vind ik niet leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, zijn er ook nog wat door Brian uitgedeelde rake klappen gecapt?
Mooiquote:
Kots echt op Huub,gaat Brian lopen helpen die idioot.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Huub houdt je bek..mensen gaan nog denken dat je bang voor Brian bent...
Erg he,Brian werd al para tegen Dimitri,maar Huub neemt het weer over.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
En Huub een prop papier in zijn mond duwen.![]()
Die sukkel gaat het gewoon voor Brian opnemen in de discussie. Al zou Brian hier gelijk in hebben, waarom kan hij zich niet op de vlakte houden en gewoon zijn bek niet houden
Nou, zo zou je het wel kunnen noemen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
Is Dimitri uit de gratie bij het rattenkoppel?
Hij werd vorige week toch ook al op het matje geroepen omdat hij 'met zijn lul tegen Amanda aan het rijden was'?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
Is Dimitri uit de gratie bij het rattenkoppel?
Die ogenquote:
je had het toch niet anders verwacht he??quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef T-lex het volgende:
Was dus gewoon een opzetje van Dimi...
Alles was gepland en Dino had natuurlijk niet voor niks z'n kickboks zooi bij zich.
Brian had al geen hoge pet van Dimi...maar dit is wel heel erg laf.
hij is ff dino opstoken dat tie dimitri moet bijstaan tegen a&bquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Huub verstandig geworden,zie hem effe niet.Wat een rust zeg.
Hij zat Dinos op te stoken om vol tgen B en A in te gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Huub verstandig geworden,zie hem effe niet.Wat een rust zeg.
Was volgens mij gewoon een opzetje van Dimi tegen Brian.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
je had het toch niet anders verwacht he??
De een of andere paaldans leraresquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie is de dame in kwestie eigenlijk?
Dan had hij mooi naast de zoon van Palma in het ziekenhuis kunnen gaan liggen....quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dat sparren in een echte ring was geweest, dan was Brian nu een kasplantje geweest.
Ach die Dino weegt ook 15 kilo meer...das ook niet helemaal normaal in kickboksen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef schatje het volgende:
Is Dimitri niet te zwaar of te licht voor Brian?
Suzy toch?? Niet alleen paaldanslerares maar ook best friend for ever van Selène....quote:
En neem d'r neus ook meteen mee dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef AnTjUh het volgende:
rol eens een rol ducktape om die slabek van amanda GVD
Oh, dan is het dus geen probleem als Dimitri zwaarder weegt. Lekker selectief weer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach die Dino weegt ook 15 kilo meer...das ook niet helemaal normaal in kickboksen.
Ah merci, dat ze een vriendinnetje was van Selene wist ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Suzy toch?? Niet alleen paaldanseres maar ook best friend for ever van Selène....
Ben benieuwd of haar grote wens dan eindelijk in vervulling gaat: logeren in DGK
Het maakte Brian ook niet uit dat Yuri ongeveer 3 koppen kleiner was.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach die Dino weegt ook 15 kilo meer...das ook niet helemaal normaal in kickboksen.
Ik vond Yuri er ook zwaarder uit zien dan Brian..hij was wat kleiner maar mi zeker 15 kilo zwaarder..toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee Yuri was een dwergjequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik vond Yuri er ook zwaarder uit zien dan Brian..hij was wat kleiner maar mi zeker 15 kilo zwaarder..toch?
Bah bah bah, ik kots niet alleen op Brian en Amanda, maar ook op Huub, Claire en Jaapquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:03 schreef AnTjUh het volgende:
brian zit nu zn eigen frustratie goed te praten met behulp van goodold friend huub
en claire is het er natuurlijk mee eens.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |