Ik heb bij de volumeknop van m'n radio een 11 gezet, nu nog die knop zo ver zien te krijgen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Nu zou ik willen dat ik stand 11 op mn radio had.
That's 1 louder
Discoversterkertjequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Nu zou ik willen dat ik stand 11 op mn radio had.
That's 1 louder
Volledig zelfs! Volgens die Jellinek test had ik maar 32 procent... maar ik zal dan wel gelogen hebben :-)quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Hee, wij zijn op de radio!
Michiel, zelf ben je ook best internetverslaafd hoor.
Het zelfde doet, dit vind ik echt een heerlijk nummer. Thuis al helemaal grijs gedraaid...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb bij de volumeknop van m'n radio een 11 gezet, nu nog die knop zo ver zien te krijgen...
Misschien hoor je die straks welquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
Waarom dan de killers en niet een echt goede band als The Last Shadow Puppets?
Ontkenners... dat zijn de echte!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Volledig zelfs! Volgens die Jellinek test had ik maar 32 procent... maar ik zal dan wel gelogen hebben :-)
Eigenlijk een unicum... de laatste tig requests van mij werden allemaal als 2e plaat over 9 gedraaid.quote:
Die ligt op cd standaard in mijn auto. Heerlijk en dan op repeatquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Helaas niet de 9-minuten versie, maar nu kan ik de radio weer zachter zetten voordat er op de muren gebonsd wordt
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Nou proost! En op naar de volgende 500!
Tot morgen
Ik ben een beetje voorzichtig met die plaat. Ik ben bang dat ik geen kippenvel meer krijg als ik em te vaak draai.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die ligt op cd standaard in mijn auto. Heerlijk en dan op repeat
Tot morgen
Tot morgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen
Tot morgen
Binnen een jaartje hèquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen
Tot morgen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoop wel dat 3fm in dat jaar iets betere muziek gaat draaien
Waar of niet ?Want een jaar geleden luisterde ik echt alleen maar 3fm en nu nog amper en dat ligt echt niet aan al die andere zenders dat ligt aan 3fm en hun baggermuziek tegenwoordigquote:
Zie nu net dat het 3 - 3 staat, bizar !quote:
Bizar! wel geinig natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk een unicum... de laatste tig requests van mij werden allemaal als 2e plaat over 9 gedraaid.
Nu is het de 2e plaat voor 10Tenzij Michiel Song Two of United States of Whatever voor het nieuws draait.
Ik ga The Madd volgende week iig checken in Enschedequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoop wel dat 3fm in dat jaar iets betere muziek gaat draaien
cossssssquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ga The Madd volgende week iig checken in Enschede.
Ruim je het zelf wel even op?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja! zelfs Paul Rabbering - happy hardcore fan - is nu helemaal omquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:26 schreef cosmick het volgende:
Wordt MGMT nu ook sporadisch op 3FM gedraaid trouwens? Leuk bandje wel.
Heeft die Frank de Boer toch nog gelijk gekregen met zijn opmerking dat Nederland nog zou gaan winnen.quote:
Zo, tijd om weg te gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd 'jammer' dat ik de kermis.
Cool! Her Big Man word flink gedraaid op kxradio, topnummer!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ga The Madd volgende week iig checken in Enschede.
tja. 100pquote:Dj's 100%NL ontslagen
Dj's 100%NL ontslagenEen aantal dj's zijn sinds kort niet meer te horen op 100%NL. Nienke Disco, Nienke Westerhof en Bert van Lent zijn uit de programmering van het radiostation verdwenen. Het verdwijnen van de dj's is een gevolg van de nieuwe programmering die is ingevoerd door de kersverse programmadirecteur Ron Sterrenburg.
Nienke Westerhof, die bij 100%NL via haar eigen bedrijf werd ingehuurd, schrijft op haar weblog over de manier waarop ze op straat is gezet. Ze zegt ontslagen te zijn met een mailtje van twee regels met daarin de tekst "we maken geen gebruik meer van je diensten". Ze zou Sterrenburg nog nooit persoonlijk hebben ontmoet.
Naast het het vertrek van dj's is er ook een nieuwe jock op 100%NL te horen. Antoine van Schie presenteert voortaan het ochtendprogramma. De programmering zit er nu als volgt uit:
06:00 - 09:00 uur Antoine van Schie
09:00 - 13:00 uur Wendy Duivenvoorde
13:00 - 17:00 uur ADHDave
17:00 - 19:00 uur Patricia van Liempt
Dat was voorspelbaar...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Nienke Disco of Nienke Westerhof (100% NL) was toch ooit te gast tijdens het Ekstra weekend op 3FM? Lees net dat zij is ontslagen bij 100% NL..
Luister nooit naar 100% NL dus ik heb geen idee ze op 100% NL, maar tijdens het Ekstra weekend vond ik haar maar irritant. "Ja, luister naar 100% NL " "... 100% NL " " Had ik al 100% NL gezegd? "quote:
Volgens mij blijf jij vaak de enige die blijft posten hansquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Corton, goed bezig
HIT ME TV - Maybe the Dancefloor!!
Nou ik hou het nu ook voor gezien hoor. Ga even in de kamer verder luisteren naar de fijne muziek wat nog gaat komen. Stone Temple Pilots is ook al zo'n fijne plaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens blijf jij vaak de enige die blijft posten hans
Jammer dat iedereen altijd bij het enige echt goede muziekprogramma van 3fm afhaaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou ik hou het nu ook voor gezien hoor. Ga even in de kamer verder luisteren naar de fijne muziek wat nog gaat komen. Stone Temple Pilots is ook al zo'n fijne plaat.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:36 schreef TheZapster het volgende:
Jammer dat iedereen altijd bij het enige echt goede muziekprogramma van 3fm afhaakt
Neem het jou niet persoonlijk :p
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, klaar voor Stockholm.
Tot zondagavond/maandag.
Dat zou wel heel erg worden danquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als Dennis - My Own Little Bubble de nieuwe MEE-GAA-HIT wordt volgende week, aangezien die single a.s. vrijdag officieel uitkomt en 3FM nogal fan is van Dennis.
Och, ik zou 't niet erg vinden hoor. Die nieuwe single klinkt erg lekker en Dennis is nog nooit Megahit geweest en heeft ook nog nooit hoger dan plaats 30 in de Top 40 behaald.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg worden dan
Ik zou er bijna overnadenken om een bandje te beginnen dan en om de single op vrijdag uitbrengen, dan heb ik een heel goede kans om mh te worden want talent hoef ik niet te hebben.![]()
Dennis persoonlijk heb ik niets tegen maar ik ben wel al die nederlandse bands die mh MOETEN worden spuugzatquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik zou 't niet erg vinden hoor. Die nieuwe single klinkt erg lekker en Dennis is nog nooit Megahit geweest en heeft ook nog nooit hoger dan plaats 30 in de Top 40 behaald.
3FM is nu eenmaal een publiek radiostation in Nederland. Dat er dan meer uit eigen land wordt gekozen vind ik niet eens zo heel erg vreemd hoor. Sterker nog, ik vind ook dat ze dat moeten doen. Die buitenlandse artiesten komen er in hun eigen land wel, hier in NL is de markt al een stuk kleiner voor artiesten, vooral met al die commercieele zenders die bijna alleen maar 'veilige' (lees: goed uit de onderzoeken gekomen) buitenlandse producties draaien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dennis persoonlijk heb ik niets tegen maar ik ben wel al die nederlandse bands die mh MOETEN worden spuugzat![]()
![]()
Ziet er wel naar uit idd. Domien moet zeker nog bijkomen van z'n college van eergisteren (zag op Jaiku een SOS-post staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Annemieke weer alleen? Domien hoeft toch niet vroeg op?
Dan verwacht ik zometeen ook Hey There Delilah en natuurlijk een Thin White Duke-remix van een nummer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:06 schreef Marc63 het volgende:
Ah... Domien heeft zich dus iig wel met de playlist bemoeit.John Mayer
Jaaaaa! Nog een keer Mr. Brightside!quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan verwacht ik zometeen ook Hey There Delilah en natuurlijk een Thin White Duke-remix van een nummer.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Als je niet beter zou weten dan zou je denken dat ze allemaal breedbeeldschermen hebben in de studio
Nope, ik denk dat we Opsporing Verzocht maar eens moeten gaan mailen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:17 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Annemic de laatste weken nog steeds niet de weg naar FOK! teruggevonden? Ben zelf de laatste weken namelijk niet online geweest tijdens Nacht (Dn)A.
Sander Lantinga zei dat 'ie 'm goed vond vanmiddag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:24 schreef Marc63 het volgende:
Annemic ook al fan van Supernatural Superserious.
En dat wordt dan geen MegaHit. Van Kane weet ik nog geen dj die hem goed vond.
Ah... de vermoedens klopten dus.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander Lantinga zei dat 'ie 'm goed vond vanmiddag...
Volgens mij zijn die al JAREN geleden ontdekt, nu tijd voor iets nieuws en geen dennis die ook al een tijdje aanwezig isquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM is nu eenmaal een publiek radiostation in Nederland. Dat er dan meer uit eigen land wordt gekozen vind ik niet eens zo heel erg vreemd hoor. Sterker nog, ik vind ook dat ze dat moeten doen. Die buitenlandse artiesten komen er in hun eigen land wel, hier in NL is de markt al een stuk kleiner voor artiesten, vooral met al die commercieele zenders die bijna alleen maar 'veilige' (lees: goed uit de onderzoeken gekomen) buitenlandse producties draaien.
Heel veel Nederlandse artiesten die wij nu zien als vervelend zijn ook door 3FM ontdekt, zoals (volgens mij) Racoon en Di-Rect.
Best goed idee eigenlijk (en dan bedoel ik niet dat kwartetquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
Iederen al naar bed? Ik ga iig wel. Truste
kwartet
Wie is er dan aan de telefoon ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:23 schreef Sirolf het volgende:
Wat een volslagen mafkezen aan de telefoon nu @ 3FM...![]()
"Hoi Claudia!... eh... Tessel!... eh... Roos!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |