quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoop wel dat 3fm in dat jaar iets betere muziek gaat draaien
Waar of niet ?Want een jaar geleden luisterde ik echt alleen maar 3fm en nu nog amper en dat ligt echt niet aan al die andere zenders dat ligt aan 3fm en hun baggermuziek tegenwoordigquote:
Zie nu net dat het 3 - 3 staat, bizar !quote:
Bizar! wel geinig natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk een unicum... de laatste tig requests van mij werden allemaal als 2e plaat over 9 gedraaid.
Nu is het de 2e plaat voor 10Tenzij Michiel Song Two of United States of Whatever voor het nieuws draait.
Ik ga The Madd volgende week iig checken in Enschedequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoop wel dat 3fm in dat jaar iets betere muziek gaat draaien
cossssssquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ga The Madd volgende week iig checken in Enschede.
Ruim je het zelf wel even op?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja! zelfs Paul Rabbering - happy hardcore fan - is nu helemaal omquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:26 schreef cosmick het volgende:
Wordt MGMT nu ook sporadisch op 3FM gedraaid trouwens? Leuk bandje wel.
Heeft die Frank de Boer toch nog gelijk gekregen met zijn opmerking dat Nederland nog zou gaan winnen.quote:
Zo, tijd om weg te gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd 'jammer' dat ik de kermis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |