3FM is nu eenmaal een publiek radiostation in Nederland. Dat er dan meer uit eigen land wordt gekozen vind ik niet eens zo heel erg vreemd hoor. Sterker nog, ik vind ook dat ze dat moeten doen. Die buitenlandse artiesten komen er in hun eigen land wel, hier in NL is de markt al een stuk kleiner voor artiesten, vooral met al die commercieele zenders die bijna alleen maar 'veilige' (lees: goed uit de onderzoeken gekomen) buitenlandse producties draaien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dennis persoonlijk heb ik niets tegen maar ik ben wel al die nederlandse bands die mh MOETEN worden spuugzat![]()
![]()
Ziet er wel naar uit idd. Domien moet zeker nog bijkomen van z'n college van eergisteren (zag op Jaiku een SOS-post staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Annemieke weer alleen? Domien hoeft toch niet vroeg op?
Dan verwacht ik zometeen ook Hey There Delilah en natuurlijk een Thin White Duke-remix van een nummer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:06 schreef Marc63 het volgende:
Ah... Domien heeft zich dus iig wel met de playlist bemoeit.John Mayer
Jaaaaa! Nog een keer Mr. Brightside!quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan verwacht ik zometeen ook Hey There Delilah en natuurlijk een Thin White Duke-remix van een nummer.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:13 schreef Marc63 het volgende:
Als je niet beter zou weten dan zou je denken dat ze allemaal breedbeeldschermen hebben in de studio
Nope, ik denk dat we Opsporing Verzocht maar eens moeten gaan mailen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:17 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Annemic de laatste weken nog steeds niet de weg naar FOK! teruggevonden? Ben zelf de laatste weken namelijk niet online geweest tijdens Nacht (Dn)A.
Sander Lantinga zei dat 'ie 'm goed vond vanmiddag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:24 schreef Marc63 het volgende:
Annemic ook al fan van Supernatural Superserious.
En dat wordt dan geen MegaHit. Van Kane weet ik nog geen dj die hem goed vond.
Ah... de vermoedens klopten dus.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander Lantinga zei dat 'ie 'm goed vond vanmiddag...
Volgens mij zijn die al JAREN geleden ontdekt, nu tijd voor iets nieuws en geen dennis die ook al een tijdje aanwezig isquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM is nu eenmaal een publiek radiostation in Nederland. Dat er dan meer uit eigen land wordt gekozen vind ik niet eens zo heel erg vreemd hoor. Sterker nog, ik vind ook dat ze dat moeten doen. Die buitenlandse artiesten komen er in hun eigen land wel, hier in NL is de markt al een stuk kleiner voor artiesten, vooral met al die commercieele zenders die bijna alleen maar 'veilige' (lees: goed uit de onderzoeken gekomen) buitenlandse producties draaien.
Heel veel Nederlandse artiesten die wij nu zien als vervelend zijn ook door 3FM ontdekt, zoals (volgens mij) Racoon en Di-Rect.
Best goed idee eigenlijk (en dan bedoel ik niet dat kwartetquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
Iederen al naar bed? Ik ga iig wel. Truste
kwartet
Wie is er dan aan de telefoon ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:23 schreef Sirolf het volgende:
Wat een volslagen mafkezen aan de telefoon nu @ 3FM...![]()
"Hoi Claudia!... eh... Tessel!... eh... Roos!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |