Van Michiel's Flickr-pagina.quote:De nieuwe NPS bedrijfskleding?
Kan je na gaan hoe erg het is als je terug komt van vakantie!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik moet niet meer om 9 uur thuis komen en meteen op FOK! inloggen. Je bent zo 10 minuten van je leven kwijt.
Bij die 10 minuten had ik het teruglezen nog niet eens meegerekend. Ik was al 10 minuten kwijt met inloggen (uurlijkse FOK!-up)quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe erg het is als je terug komt van vakantie!
'k wil ook niet weten hoe ernstig m'n mailbox etc uit puilt als ik straks half mei terug kom van m'n twee weken Orlando Florida
geweldige reqeust was datquote:
omg, dat is waar ook, voetbalquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
en 3-1
is nu al een pseudo-megahit volgens mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Amy McDonald uit op single? Prima, komende week dus 3FM Meeeeeeeeeeegahit(?)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
is nu al een pseudo-megahit volgens mij
Jij ook congratz, proost !!!!quote:o ja, nog happy #500 ideereen
* Againzender trrekt er nog eentje open
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zou de deur dicht kunnen doen natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... met de deur open is het toch een beetje fris om in een (Ekstra Weekend-) t-shirt te zitten.
klokklokquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, nog happy #500 ideereen
* Againzender trrekt er nog eentje open
Is ie al. Maar toen ik net thuis kwam kreeg ik flashbacks naar 40 graden op Kreta afgelopen zomer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zou de deur dicht kunnen doen natuurlijk
Ik heb bij de volumeknop van m'n radio een 11 gezet, nu nog die knop zo ver zien te krijgen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Nu zou ik willen dat ik stand 11 op mn radio had.
That's 1 louder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |