quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:07 schreef neo567 het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik echt iets heb gemist, het wachten is op een filmpje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub zei ook pas wat over die pruik toen er al een dikke ruzie aan de gang was.
Net alsof hij zich van achter in moest houden
Hier het begin van de ruzie, ik weet niet of dat pruikgedeelte er ook opstaat. Ik kijk het filmpje niet, die slabek al genoeg gehoord vandaag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat ik echt iets heb gemist, het wachten is op een filmpje.
Interview Dennix en Naad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:32 schreef markisboer het volgende:
Dennis werd eind november uit de miljonairsvilla gestemd. Nadia verliet de villa enkele dagen later, omdat ze haar vriend miste.
zijonline
Lol, het is voornamelijk streamlock. Nee, over een pruik heb ik niets gehoord. Maar ik snap nu wel waar dat 'allochtoon' van Huub vandaan komt: hij gebruikt het als Amanda 'de miljoen' zegt. En ik zie dat Huub Brian wegduwt 'omdat je op m'n tenen staat'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier het begin van de ruzie, ik weet niet of dat pruikgedeelte er ook opstaat. Ik kijk het filmpje niet, die slabek al genoeg gehoord vandaag.
Ruzie in de tent.
No thxquote:
Die ga ik ook eens even kijken. Dankjewel fluitertje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda en Huub in de ochtend..............
http://www.clipser.com/watch_video/133162&mvpageno=1
Van Decency.
http://www.clipser.com/watch_video/133186&mvpageno=1
Van Maria Alex.
Ach, voor de liefhebber zeg maar.quote:
Ik hoop dat ie even een flashback krijgt naar alle onrecht dat hem is aangedaan en dan ... snap .quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien is Aman aan het vlloien ?
"onrecht"quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie even een flashback krijgt naar alle onrecht dat hem is aangedaan en dan ... snap .
Wat ziet die bosmongool er weer uit, een kostuum, T shirt en pet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien is Aman aan het vlloien ?
Voel fucking met hem mee, ja!quote:
Dat is "mode"quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ziet die bosmongool er weer uit, een kostuum, T shirt en pet.
Je luisterd nietquote:
Ik stel je een vraag!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je luisterd nietZo kan ik toch niet met je praten
Wordt helemaal para
Uhm nee. Dat is gewoon een pauper-combinatie.quote:
Ga je een grote schjmoel tegen me opzetten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
Je luisterd nietZo kan ik toch niet met je praten
Wordt helemaal para
en de klassieker;
ik pleeg zelfmoord hoor![]()
Echt waar? Ik kom dan in de verkeerde winkels of lees de verkeerde fashionmagazines.quote:
Ik vráág je een vraag! Met je kutkop!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ik stel je een vraag!
Jij wilt alleen jezelf horenquote:
Ik vraag je een vraag, geef antwoord met je focking kutschjmoel.quote:
zowww die is goed met matten!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
Masseren tussen de matten door.
[ afbeelding ]
kling, bam, kedengquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je een grote schjmoel tegen me opzetten?
Dat optreden op straat!quote:
Vooral onder de dekens als hij zichzelf slaat.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Je weet wat er gebeurt hè, als je doorgaat met mierenneuken? Dan moet er iets kapot en dat is dan weer jouw schuld. Conjo!
Whoa.... Ik dacht even dat hij die lege pruik in zijn handen had.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even kijken danquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat optreden op straat!"En dan gaan we nu verder met een medley van de topperssss..."
Nadia die bijna op schoot zit en hem adorerend aangaapt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat optreden op straat!"En dan gaan we nu verder met een medley van de topperssss..."
KIES ERVOOR!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Je weet wat er gebeurt hè, als je doorgaat met mierenneuken? Dan moet er iets kapot en dat is dan weer jouw schuld. Conjo!
Nu wel hè?quote:
Neeheee, kijk nou, de dikke harses van Dennis is het helemaal waardquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch maar even kijken dan![]()
Welke minuut is dat, scheelt me weer
lolquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda en Huub in de ochtend..............
http://www.clipser.com/watch_video/133162&mvpageno=1
Van Decency.
http://www.clipser.com/watch_video/133186&mvpageno=1
Van Maria Alex.
Dat vermoeden had ik al een tijdje....quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kom dan in de verkeerde winkels of lees de verkeerde fashionmagazines.
Stapels gekopieerde brieven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:05 schreef Smash-it het volgende:
Het kapsel van Nadia vind ik wel verbeterd.
En kreeg Dennis echt staaaaaaaaaaaaapels met post van 'fans' met daarin 'ga alsjeblieft door met zingen'? Toen streamde ik nog niet..
Nada heeft eindelijk d'r extensions, how sadquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Voor diegene die geen optreden van Dennis willen zien, maar willen wetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik dus nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:05 schreef Smash-it het volgende:
Het kapsel van Nadia vind ik wel verbeterd.
En kreeg Dennis echt staaaaaaaaaaaaapels met post van 'fans' met daarin 'ga alsjeblieft door met zingen'? Toen streamde ik nog niet..
ik heb hem een keer zichzelf zien slaan, hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral onder de dekens als hij zichzelf slaat.
Normaal slaat hij dan vermoedelijk iemand anders, alleen kan dat nu niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb hem een keer zichzelf zien slaan, hoor
heel weird
Er was niet eens een ruzie
gewoon stress
Of hij drogeerde zichzelf op zulke momentenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal slaat hij dan vermoedelijk iemand anders, alleen kan dat nu niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dus nietal dat neppe zielige gedoe, wees eens wie je bent, en wees daar trots op!
Ik weet wat je bedoelt maar Brian gebruikt het nu als excuus voor de keren dat hij Amanda onder de dekens te grazen heeft genomen, vandaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef avonne het volgende:
ik heb hem een keer zichzelf zien slaan, hoor
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
(Auto van trainer Hans Nijman met Goudenkooi nummerbord?)
Dat is sinds een bezoekje van Kennith en een vriend die dronken naar huis reden
en streamers de politie het nummerbord doorbelde.
Het enige wat Brian slaat is de plank volkomen mis..maar dit gezegde heeft hij vast nog niet opgenomen in zijn multi-culturele vocabulairequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal slaat hij dan vermoedelijk iemand anders, alleen kan dat nu niet.
en het dan "wurgsex" noemen vind ik niet bepaald geruststellend klinkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar Brian gebruikt het nu als excuss voor de keren dat hij Amanda onder de dekens te grazen heeft genomen, vandaar.
Jezelf schoonpraten is een gave, ik weet het.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar Brian gebruikt het nu als excuus voor de keren dat hij Amanda onder de dekens te grazen heeft genomen, vandaar.
Jezelf schoonpraten is een gave, ik weet het.
Vind je? Ik vind het in z'n algemeenheid, uitzonderingen daargelaten, triestheid ten top....pagina na pagina, topic na topic, dag na dag, immer hetzelfde over "ratten en paupers" en gekleurd als de neten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
het blijft heerlijk om hier af en toe te de COS te lezen
Je moet begrijpen hij is in zijn tunnel visiequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het enige wat Brian slaat is de plank volkomen mis..maar dit gezegde heeft hij vast nog niet opgenomen in zijn multi-culturele vocabulaire
Nope, maar Amanda houdt er nu eenmaal van hè, dat halfzachte liefkozen is niks voor haar. Daar weet Deborah alles van denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:18 schreef avonne het volgende:
en het dan "wurgsex" noemen vind ik niet bepaald geruststellend klinken
yep, tijd om de stad even in te gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:26 schreef neo567 het volgende:
De streams zijn behoorlijk saai momenteel.
Hij zoekt nog een RAT, de RAT.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ah gossie, geen gelijk gekregen over het taartincident dus nu nog maar eens proberen? Alles wat tijdens een SL is gebeurt telt niet, dat was bij hem ook zo, dahaag Brian.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian gaat bellen, iets over spugen, en dat ging hem te ver
Nu zijn ballen nog indalen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
De eerlijkheid daalt er in weg volgens Brian.
En hoe! De snikki Rat!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Brian houdt de wacht bij de zangles van Amanda?!
Is ie weer bezig met het maken van hilarische televisie?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:11 schreef Katewalker het volgende:
Amanda aan het zingen....ze is hees en kan geen toon houden...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef TwiNNijN het volgende:
Ligt het nou aan de audio of aan Amanda, dat ik alleen maar ruis en half opgeblazen boxjes hoor?
Wat dat betreft passen brian en amanda wel bij elkaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:11 schreef Katewalker het volgende:
Dat Brian zich dan nog niet is gaan bemoeien. Die heeft straks vast nog wel een hoop 'tips' voor tijdens zijn 'coachinggesprekken'.quote:
Een zangles zonder Juf Judith is geen zangles. Daar heb ik altijd erg om gelachen. Ook hoe ze Brian op z'n plek wist te zetten. Daar hing altijd een vreemde spanning. Maar helaas ook van de pay-rol verwijderd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:11 schreef Katewalker het volgende:
Ja, als in: een totaal verrotte onaangepaste stem en een platte ongenuanceerde spraak waar kennelijk geen fatsoenlijke leraar ooit iets van heeft gezegd. Ze praat zoals je kotst, zonder nadenken en zonder rekening te houden met je omgeving.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:16 schreef Katewalker het volgende:
Ze heeft ondanks haar heesheid wel volume..maar dat wisten we al...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |