quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:07 schreef neo567 het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik echt iets heb gemist, het wachten is op een filmpje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub zei ook pas wat over die pruik toen er al een dikke ruzie aan de gang was.
Net alsof hij zich van achter in moest houden
Hier het begin van de ruzie, ik weet niet of dat pruikgedeelte er ook opstaat. Ik kijk het filmpje niet, die slabek al genoeg gehoord vandaag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat ik echt iets heb gemist, het wachten is op een filmpje.
Interview Dennix en Naad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:32 schreef markisboer het volgende:
Dennis werd eind november uit de miljonairsvilla gestemd. Nadia verliet de villa enkele dagen later, omdat ze haar vriend miste.
zijonline
Lol, het is voornamelijk streamlock. Nee, over een pruik heb ik niets gehoord. Maar ik snap nu wel waar dat 'allochtoon' van Huub vandaan komt: hij gebruikt het als Amanda 'de miljoen' zegt. En ik zie dat Huub Brian wegduwt 'omdat je op m'n tenen staat'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier het begin van de ruzie, ik weet niet of dat pruikgedeelte er ook opstaat. Ik kijk het filmpje niet, die slabek al genoeg gehoord vandaag.
Ruzie in de tent.
No thxquote:
Die ga ik ook eens even kijken. Dankjewel fluitertje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda en Huub in de ochtend..............
http://www.clipser.com/watch_video/133162&mvpageno=1
Van Decency.
http://www.clipser.com/watch_video/133186&mvpageno=1
Van Maria Alex.
Ach, voor de liefhebber zeg maar.quote:
Ik hoop dat ie even een flashback krijgt naar alle onrecht dat hem is aangedaan en dan ... snap .quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien is Aman aan het vlloien ?
"onrecht"quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie even een flashback krijgt naar alle onrecht dat hem is aangedaan en dan ... snap .
Wat ziet die bosmongool er weer uit, een kostuum, T shirt en pet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien is Aman aan het vlloien ?
Voel fucking met hem mee, ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |