Nadia die bijna op schoot zit en hem adorerend aangaapt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat optreden op straat!"En dan gaan we nu verder met een medley van de topperssss..."
KIES ERVOOR!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Je weet wat er gebeurt hè, als je doorgaat met mierenneuken? Dan moet er iets kapot en dat is dan weer jouw schuld. Conjo!
Nu wel hè?quote:
Neeheee, kijk nou, de dikke harses van Dennis is het helemaal waardquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch maar even kijken dan![]()
Welke minuut is dat, scheelt me weer
lolquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda en Huub in de ochtend..............
http://www.clipser.com/watch_video/133162&mvpageno=1
Van Decency.
http://www.clipser.com/watch_video/133186&mvpageno=1
Van Maria Alex.
Dat vermoeden had ik al een tijdje....quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kom dan in de verkeerde winkels of lees de verkeerde fashionmagazines.
Stapels gekopieerde brieven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:05 schreef Smash-it het volgende:
Het kapsel van Nadia vind ik wel verbeterd.
En kreeg Dennis echt staaaaaaaaaaaaapels met post van 'fans' met daarin 'ga alsjeblieft door met zingen'? Toen streamde ik nog niet..
Nada heeft eindelijk d'r extensions, how sadquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat optreden op straat!"En dan gaan we nu verder met een medley van de topperssss..."
Voor diegene die geen optreden van Dennis willen zien, maar willen wetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik dus nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:05 schreef Smash-it het volgende:
Het kapsel van Nadia vind ik wel verbeterd.
En kreeg Dennis echt staaaaaaaaaaaaapels met post van 'fans' met daarin 'ga alsjeblieft door met zingen'? Toen streamde ik nog niet..
ik heb hem een keer zichzelf zien slaan, hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral onder de dekens als hij zichzelf slaat.
Normaal slaat hij dan vermoedelijk iemand anders, alleen kan dat nu niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb hem een keer zichzelf zien slaan, hoor
heel weird
Er was niet eens een ruzie
gewoon stress
Of hij drogeerde zichzelf op zulke momentenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal slaat hij dan vermoedelijk iemand anders, alleen kan dat nu niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dus nietal dat neppe zielige gedoe, wees eens wie je bent, en wees daar trots op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |