Ik weet wat je bedoelt maar Brian gebruikt het nu als excuus voor de keren dat hij Amanda onder de dekens te grazen heeft genomen, vandaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:10 schreef avonne het volgende:
ik heb hem een keer zichzelf zien slaan, hoor
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
(Auto van trainer Hans Nijman met Goudenkooi nummerbord?)
Dat is sinds een bezoekje van Kennith en een vriend die dronken naar huis reden
en streamers de politie het nummerbord doorbelde.
Het enige wat Brian slaat is de plank volkomen mis..maar dit gezegde heeft hij vast nog niet opgenomen in zijn multi-culturele vocabulairequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal slaat hij dan vermoedelijk iemand anders, alleen kan dat nu niet.
en het dan "wurgsex" noemen vind ik niet bepaald geruststellend klinkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar Brian gebruikt het nu als excuss voor de keren dat hij Amanda onder de dekens te grazen heeft genomen, vandaar.
Jezelf schoonpraten is een gave, ik weet het.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar Brian gebruikt het nu als excuus voor de keren dat hij Amanda onder de dekens te grazen heeft genomen, vandaar.
Jezelf schoonpraten is een gave, ik weet het.
Vind je? Ik vind het in z'n algemeenheid, uitzonderingen daargelaten, triestheid ten top....pagina na pagina, topic na topic, dag na dag, immer hetzelfde over "ratten en paupers" en gekleurd als de neten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
het blijft heerlijk om hier af en toe te de COS te lezen
Je moet begrijpen hij is in zijn tunnel visiequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het enige wat Brian slaat is de plank volkomen mis..maar dit gezegde heeft hij vast nog niet opgenomen in zijn multi-culturele vocabulaire
Nope, maar Amanda houdt er nu eenmaal van hè, dat halfzachte liefkozen is niks voor haar. Daar weet Deborah alles van denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:18 schreef avonne het volgende:
en het dan "wurgsex" noemen vind ik niet bepaald geruststellend klinken
yep, tijd om de stad even in te gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:26 schreef neo567 het volgende:
De streams zijn behoorlijk saai momenteel.
Hij zoekt nog een RAT, de RAT.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
Masseren tussen de matten door.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |