Dat is "mode"quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ziet die bosmongool er weer uit, een kostuum, T shirt en pet.
Je luisterd nietquote:
Ik stel je een vraag!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je luisterd nietZo kan ik toch niet met je praten
Wordt helemaal para
Uhm nee. Dat is gewoon een pauper-combinatie.quote:
Ga je een grote schjmoel tegen me opzetten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef HiDiHo het volgende:
Je luisterd nietZo kan ik toch niet met je praten
Wordt helemaal para
en de klassieker;
ik pleeg zelfmoord hoor![]()
Echt waar? Ik kom dan in de verkeerde winkels of lees de verkeerde fashionmagazines.quote:
Ik vráág je een vraag! Met je kutkop!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ik stel je een vraag!
Jij wilt alleen jezelf horenquote:
Ik vraag je een vraag, geef antwoord met je focking kutschjmoel.quote:
zowww die is goed met matten!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
Masseren tussen de matten door.
[ afbeelding ]
kling, bam, kedengquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je een grote schjmoel tegen me opzetten?
Dat optreden op straat!quote:
Vooral onder de dekens als hij zichzelf slaat.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Je weet wat er gebeurt hè, als je doorgaat met mierenneuken? Dan moet er iets kapot en dat is dan weer jouw schuld. Conjo!
Whoa.... Ik dacht even dat hij die lege pruik in zijn handen had.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
Masseren tussen de matten door.
[ afbeelding ]
Toch maar even kijken danquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat optreden op straat!"En dan gaan we nu verder met een medley van de topperssss..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |