Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig be﮶loed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving k? zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:D?lig tuss'n D驮kel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw訮te
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in w驮ter en l訮te.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de w驮d
geet 't rad van de m?n de bekke gezw驮d
D?steet n? d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw訮te (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de pliesie van breda is op zeuk noar de eigenaar van biena 100.000 euro. 't bedrag zat in nen toet'n dee nen veurbieganger woensdagavond vond langs nen weg in 't ulvenhoutsebos bie breda. de eerlieke vinder hef 't g訬d ofgeleverd bie de pliesie in breda. de pliesie stelt nen onderzeuk in, omdat zie 't nich onwaarschienliek acht dat 't g訬d te maak'n hef met nen criminele activiteit. zie hef de euro's veilig votdoan in nen kloes. aske de pliesie de eigenaar van 't g訬d binnen nen joar nich hef gevonden, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de offici묥 naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van 驮 seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Kr?n Folkert Velten. Kr?ertrok naar FC Den Bosch. Velten en Kr?ijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan cre벥n. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste offici묥 wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet offici묥 supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde 驮maal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M?engladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 驮 van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
hihiquote:
Jij boefje!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:46 schreef Samzz het volgende:
Pfff ik spijbel bij Engels. Lekker even op de computer assessment zaken opzoeken.
Houston, I think we've got a problemquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef Samzz het volgende:
Oh ja ik wel...
Ik kan m'n assessmentroosters niet vinden. Zwaar bagger, want volgende week beginnen ze al
dat is best kutquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef Samzz het volgende:
Oh ja ik wel...
Ik kan m'n assessmentroosters niet vinden. Zwaar bagger, want volgende week beginnen ze al
en hoeveel assessments heb je dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Samzz het volgende:
Oh heb m al gevonden. Blijkbaar heb ik over twee weken pas assessment, verspreid over drie dagen, god klere zeg!
tjah als je dat leuk vindquote:Tralalala ik heb straks een discussie over moderne dressuur tegenover klassieke dressuur van de Spaanse Rijschool bijvoorbeeld. School is tof.
grote jongenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:00 schreef Blawh het volgende:
Tee Vau Pee
En een lekker potje was t. Wat verdedigen die lui, zo winnen we t EK welquote:
volgens mij zit daar iets sarcasme inquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En een lekker potje was t. Wat verdedigen die lui, zo winnen we t EK wel
JOHquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij zit daar iets sarcasme intenminste als ik de krant zo lees
goedemorgen iedereen
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
MOGGEL!!!
Heerlijk, elke keer die boze reactie van jouquote:
dat dacht ik alquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk, elke keer die boze reactie van jou![]()
quote:
Wat voor studie doe je dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo...nog 2 tentamens en de tentamenweek zit er alweer op
Morgen m'n beste vak: ENGELS
engelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo...nog 2 tentamens en de tentamenweek zit er alweer op
Morgen m'n beste vak: ENGELS
..nou als jij het zegt, zal ik het maar snel doen hè!?!?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:45 schreef Rumille het volgende:
Kreator, ga je supermarkt verhaal eens updaten.
exacte vakkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
engels
sowieso talen
doe mij maar exacte vakken
Uiteraardquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
..nou als jij het zegt, zal ik het maar snel doen hè!?!?
maatschappijleerquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
exacte vakken
Talen
Maatschappijleer
jow remcoquote:
quote:
van het zelfde lieve schatquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:02 schreef Samzz het volgende:
Een goedenavond nog, beste mensen.
beetje mooie dag gehad vandaag?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
voor jou niks minderquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:02 schreef Samzz het volgende:
Een goedenavond nog, beste mensen.
huh?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk de film van Wilders.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:05 schreef Rumille het volgende:
REMCOOOOOOOOOOOOOO
Jaaa lezen is ook een kunst...quote:
hij is nu wel goed te kijken op de mirror van FOK!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa lezen is ook een kunst...![]()
Ik ga m vannacht wel kijken of zo. Nu eerst verjaardag van paps.
gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa lezen is ook een kunst...![]()
Ik ga m vannacht wel kijken of zo. Nu eerst verjaardag van paps.
kun je beter de tv uitzettenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:39 schreef Samzz het volgende:
Hahaha dank je
Pfff ik word wel een beetje moe van al die extra nieuwsedities...
gebruik je bloedquote:
..en wij maar werken..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Samzz het volgende:
Whoehoe ik kom net uit bad! Men wat kikker je daar van op
tjah ik heb vandaag geen lesquote:
juiste constateringquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:38 schreef Rumille het volgende:
Avond.
Waar ben je wezen rampetampen dan?quote:
Beturquote:Op maandag 31 maart 2008 08:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen mensen!
Heb net mijn cijfer voor economie terug gekregen... 4.9
Ging uit van een 2, dus het viel allemaal wel mee
Jij bent gewoon jaloers want je hebt geen badquote:
Hard Bass, Silverdome in Zoetermeerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waar ben je wezen rampetampen dan?
Juridisch Medewerker Openbaar Bestuurquote:Op maandag 31 maart 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Betur! Wat doe je dan havo, vwo ofzo?
Ik ben trots op jequote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
hoe is het hier?
ik heb zaterdagavond ONZ-meet gehad.
en gistermiddag naar rockcafe geweest. daar waren welgeteld 4 gasten
nu bij vriendin dus heb ineens een leven ipv FOK!
quote:
quote:Mijn paard haar schoft word al beterJeeeej!
Nou dat vind ik fijnquote:
Nee, want jij weet het alquote:
Op dinsdag? Wat een leven zeg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiesavonds! Vanaaf weer terug knallen naar t Twentsche landschap!
Voetbal is de meest bekeken sport van Nederland, terwijl paarden maar een klein publiek trekt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Europees voetbal.. ja daar gooien ze alles wel mee vol, maar Anky's winnende wereldbeker kür krijgt een kwartiertje zendtijd! Niet dat die zo geweldig was, maar het gaat om het principe
Ik heb mijn Kyra K. vest terug
Dat zeg jij... paardensport is na voetbal de grootste sport in Nederlandquote:Op woensdag 2 april 2008 10:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Voetbal is de meest bekeken sport van Nederland, terwijl paarden maar een klein publiek trekt.
Ik zou ook voetbal uitzenden als ik de NOS was.
Eeuhm, paardensport de 2e sport in Nederland? Mag ik vragen waarop dat gebaseerd is?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg jij... paardensport is na voetbal de grootste sport in NederlandEr zijn enorm veel mensen die meer paardensport op de tv willen. Het is toch van de gekken dat een Nederlander de fackin wereldbeker wint, maar er maar 15 minuten uitgezonden word
Is onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eeuhm, paardensport de 2e sport in Nederland? Mag ik vragen waarop dat gebaseerd is?
Denk dat er genoeg sporten groter zijn dan (met alle respect) het paardrijden.
En weet je zeker dat het onderzoekquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
En weet je zeker dat het onderzoek
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
is?
Edit: Sorry, iets te ver in de boeken gedoken.
Ik bedoelde eigenlijk betrouwbaar, valide, relevant, specifiek, ....quote:Op woensdag 2 april 2008 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
oké, oké... ik geef toe dat ik het begrip wel ken![]()
dan zien we de BSC vanzelf voorbij komenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef Blawh het volgende:
Zal nog eens vaker pimpen met mijn geweldige algemene ontwikkeling.
Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
En weet je zeker dat het onderzoek
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
is?
Edit: Sorry, iets te ver in de boeken gedoken.
dikke shit, Pokémonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
NOS heeft een paar jaar geleden al moeten snijden in de zendtijd, denk dat schaatsen, tennis en wielrennen bijvoorbeeld wel iets meer kijkcijfers trekken.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja... heb iig de Wednesday selection van Eurosport nog!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
NOS heeft een paar jaar geleden al moeten snijden in de zendtijd, denk dat schaatsen, tennis en wielrennen bijvoorbeeld wel iets meer kijkcijfers trekken.
Kijk, zo komt iedereen aan zijn trekken toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja... heb iig de Wednesday selection van Eurosport nog!
respect voor deze meneerquote:Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef Rumille het volgende:
Ik was een van de eerste van Nederland die Pokemon volgde.
Op school zelfs de eerste:
'Pokemon? Wat is dat?'
Paar weken later:
'Hey, heb jij Bulbasaur card?'
en voor de rest waarschijnlijk ook niks te doen hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Rumille het volgende:
Krijg je ervan als je op je 6e ongeveer al op internet zit.
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Rumille het volgende:
Krijg je ervan als je op je 6e ongeveer al op internet zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:26 schreef Rumille het volgende:
@Blawh: Het is niet dat ik alleen achter internet zat hoor. Voetbalde genoeg, speelde verstoppertje, voetje van de vloer etc.
Wausje, voor de opleiding op woensdag! Moest gisteravond gewoon weer terug naar Roffa!quote:
Zwaar terechtquote:Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wausje, voor de opleiding op woensdag! Moest gisteravond gewoon weer terug naar Roffa!
Gamma?quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:20 schreef Rumille het volgende:
Eensch met Roycooooo
Als voorbeeldig fanatieke student vergeet je dat soort dingen uiteraard nooit.quote:
kloptquote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als voorbeeldig fanatieke student vergeet je dat soort dingen uiteraard nooit.
Welke wagentje heb je eigenlijk uitgekozen Roy? Of moet dat nog gebeuren?
Leuk wagentje hoor! Keurig. Alleen waarom zo'n klein ding? Bang om te vaak te moeten bobben?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
klopt![]()
[ afbeelding ]-->deze. Peugeot 207 XS Pack 1.6 90 PK!
Rij nu al een klein maandje in een VW Polo 1.4 TDI! Op zich wel leuk bakkie...
Klein?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Leuk wagentje hoor! Keurig. Alleen waarom zo'n klein ding? Bang om te vaak te moeten bobben?![]()
mooi lichtmetaalquote:Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
klopt![]()
[ afbeelding ]-->deze. Peugeot 207 XS Pack 1.6 90 PK!
Rij nu al een klein maandje in een VW Polo 1.4 TDI! Op zich wel leuk bakkie...
gecondoleerdquote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onderweg van school naar huis is vandaag m'n mp3-speler overleden
mijn Samsung YP-K5 wat doe je?
Zonde zeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Danku.
Het was zo'n mooi ding:
[ afbeelding ]
Jups, vond ik ook mooiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi lichtmetaal
vanavond de europese voetbalweek afsluiten met PSV
wat had je voor hem dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
Hahaha mijn vriend heeft vandaag zijn cadeautje ontvangenIk ben de sjaak morgen, liet ie me weinig subtiel weten...
Handboeien. Met knalroze pluche.quote:
\quote:
of nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:44 schreef Rumille het volgende:
Kan mooi worden zondag, kan heel mooi worden.
ik viel al zowat van m'n stoelquote:
Ah gadverdamme.. Modder is wel erg vies hoor maar als jij t wilt; PRIMAquote:
Na een paar jaar naar dat kunstgras gegeten te hebben wou ik wel eens een modderveld ervaren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah gadverdamme.. Modder is wel erg vies hoor maar als jij t wilt; PRIMA!
Whehe kerel ineens de mod uit hangenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Na een paar jaar naar dat kunstgras gegeten te hebben wou ik wel eens een modderveld ervaren.
En Thx ruler.
Yupz, had opeens een pm in mijn inbox. Had het zelf ook totaal niet verwacht.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Vroegen ze jou of hoe gaat dat in zn werk?
Toch tijd zat kun je die nu mooi ''nuttig'' gebruikenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Yupz, had opeens een pm in mijn inbox. Had het zelf ook totaal niet verwacht.
Heerlijk dat cynisme.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch tijd zat kun je die nu mooi ''nuttig'' gebruiken
Oh maar daar doel ik ook niet op hoor! Zei t maar in de zin van dat je student bent en tijd te over hebt.. Maar ik zou toch proberen om t toch minder te doen, hele dag achter de pc zitten word ik altijd lammer van dan dat ik ergens naar toe ga.. Ieder zn eigen ding natuurlijk en geef je groot gelijk hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerlijk dat cynisme.Njah, je weet ook dat ik me al 2 jaar niet 100% voel. Probeer nog wel zoveel mogelijk te doen maar als het legen 'stop' zegt dan zit je automatisch redelijk veel verbonden aan de TV of PC. Ik heb daar zelf ook niet voor gekozen maar nu de situatie toch zo is kan ik dit mooi doen toch?
kloptquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerlijk dat cynisme.Njah, je weet ook dat ik me al 2 jaar niet 100% voel. Probeer nog wel zoveel mogelijk te doen maar als het legen 'stop' zegt dan zit je automatisch redelijk veel verbonden aan de TV of PC. Ik heb daar zelf ook niet voor gekozen maar nu de situatie toch zo is kan ik dit mooi doen toch?
Ik kom ook nog wel genoeg buiten hoor, zit alleen wel meer achter de pc dan ik normaal gesproken zou doen. Laatste tijd probeer ik juist weer meer buiten de deur te doen, probleem is alleen dat ik vaak forceer waardoor ik vervolgens weer een paar dagen alleen maar lam voor de TV en PC kan hangen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh maar daar doel ik ook niet op hoor! Zei t maar in de zin van dat je student bent en tijd te over hebt.. Maar ik zou toch proberen om t toch minder te doen, hele dag achter de pc zitten word ik altijd lammer van dan dat ik ergens naar toe ga.. Ieder zn eigen ding natuurlijk en geef je groot gelijk hoor!
morgenquote:
Wil je je eitje gekookt of bevrucht?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil je je eitje gekookt of bevrucht?
hahahahha!!!@@!`1`1`11!!!einzweidrei~~!!!!![]()
![]()
Gillertje hequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fucking hell. ik had zelf eerst iets anders in gedachten. dus ik denk: laat ik dat maar niet zeggen en het op een eitje houden. krijg je dit
Ja, hahaha, hylarisch.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Ben nu wel benieuwd wat jij dan in gedachten hadquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fucking hell. ik had zelf eerst iets anders in gedachten. dus ik denk: laat ik dat maar niet zeggen en het op een eitje houden. krijg je dit
Vond t ook vrij hilarisch! Hylarisch nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hahaha, hylarisch.
Ik heb een broodje gezond gemaakt.. gaat wel ei op inderdaad
iets met veel eiwittenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat jij dan in gedachten had
Eiwitten is goed voor jequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Die film is heul coolquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:42 schreef Samzz het volgende:
Och, och, och... nog iets meer niveaudaling en het word gezellig
Ik ga vanavond naar No country for old men, @ Cinestar Enschede. Heb er echt zin in
Smiddagsquote:
Karpaten? WTF is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond de eerste keer Karpaten voor mij![]()
dat is een groot tentfeest in Duitsland, hier vlak over de grens. duurt 6 weken en begint eerste week na Pasenquote:
vorig jaar ben ik der een keer geweestquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een groot tentfeest in Duitsland, hier vlak over de grens. duurt 6 weken en begint eerste week na Pasen
goedzoquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is ook de planning voor vanavond
Ah okej, nog nooit van gehoord... Have fun!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een groot tentfeest in Duitsland, hier vlak over de grens. duurt 6 weken en begint eerste week na Pasen
Met wie? Krakequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zit ook thuis. Ziekjes weer.
Vanmiddag even wezen biljarten.
hmm, beterschapquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zit ook thuis. Ziekjes weer.
Vanmiddag even wezen biljarten.
Danku, komt wel goed.quote:
`quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah okej, nog nooit van gehoord... Have fun!
succes.quote:Op zondag 6 april 2008 09:47 schreef Rumille het volgende:
Goedemorgen. Net wakker, straks ontbijten en aan m'n huiswerk.
Whehe die eer is al aan jouw vergevenquote:Op zondag 6 april 2008 15:49 schreef Blawh het volgende:
[..]Biljartmeister.
![]()
Gister nog lang gebleven?
Nee, maar volgens mij had hij er gewoon 4 hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe die eer is al aan jouw vergeven! Neej, tot 2 uur ofzo.. Laat zat
!
Zei krake nog wat over dat vermeende streepje erbij??
Had hij ook gewoon!!! Wij (vinger wees meer in mijn richtingquote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij had hij er gewoon 4 hoor.
massage?quote:Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef Samzz het volgende:
Ik loop als een oud oma'tje.. mijn onderrug zit kats vast
Neej, die gekke grens.. Vieze tyfushond, was kats geen buitenspel man! Hoerenpsvquote:Op zondag 6 april 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Kut Heracles. Dan maar Twente (en Vitesse).
quote:Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, die gekke grens.. Vieze tyfushond, was kats geen buitenspel man! HoerenpsvOok PSV kon er niks aan doen natuurlijk.
2 punten die pakken ze we wel, is t niet tegen Twente dan is t wel tegen Vitesse
En ajax verliest in Groningen komend weekend, dan ben ik allang blij.quote:Op zondag 6 april 2008 20:35 schreef Rumille het volgende:
Twente wint, Vitesse gelijk door een eigen goal van Lazovic in de 93ste minuut.
dat idee heb ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente gaat goede zaken doen volgende week in Eindhoven![]()
maar ajax komt zo nog niet langs groningenquote:
penalty van suarez?quote:Op zondag 6 april 2008 22:10 schreef Rumille het volgende:
Oh jawel. Klaas-Jan is in vorm dus die scoort er 2, Suarez laat zich zien tegenover Grunn, dus das +1. Lindgren scoort penalty +1 en onze verdediging gaat 2x hard in de fout.
Eindstand 4-2 voor Ajax.
Dude, anders ga je even afgeven op Heracles.quote:Op zondag 6 april 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Kut Heracles. Dan maar Twente (en Vitesse).
inderdaad. ajax heeft het zelf laten liggen. zou wel mooi (voor heracles dan he) geweest zijn als ze hadden gewonnen van PSV.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dude, anders ga je even afgeven op Heracles.
Ajax heeft het zelf gewoon vaak genoeg laten liggen, dan moet je niet Heracles uitkotsen omdat ze niet van PSV winnen, het is tenslotte slechts een kleine club.
Was meer de eerste reactie van hem na afloopquote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dude, anders ga je even afgeven op Heracles.
Ajax heeft het zelf gewoon vaak genoeg laten liggen, dan moet je niet Heracles uitkotsen omdat ze niet van PSV winnen, het is tenslotte slechts een kleine club.
Ook nog over Ajax en psvquote:Op maandag 7 april 2008 08:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In het Tukkers op Fok! topic dikke discussies over voetbal
inderdaadquote:
Goeiesmiddags ondertussen al! Ben weer heerlijk aan t werk hoor, gaat wel redelijk snel die maandag (tot nu toe danquote:
foeiquote:Op maandag 7 april 2008 12:24 schreef Rumille het volgende:
Goedemiddag inderdaad. 2 tussenuren dus even Natuurkunde 2 overschrijven (3 hoofdstukken) zodat ik dat kan laten zien.
wanneer moet dat af zijn dan?quote:Op maandag 7 april 2008 13:59 schreef Rumille het volgende:
Tussenuren bijna voorbij en heb net 1 hoofdstuk af. Dat wordt vanmiddag hoofdstuk 2 doen en morgen in tussenuur nog hoofdstuk 3.
ooow nog tijd zat dusquote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Rumille het volgende:
Morgen 6e uur en heb het 3e en 4e nog tussenuren dinsdag.
Boefjequote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Rumille het volgende:
Nou... kom er net achter dat ik 4 hoofdstukken moet maken in plaats van 3. Vanmiddag misschien groot deel van hoofdstuk 2, en dan morgen 2 afmaken, 3 (is heel klein) en 4...
Ach, anders zeg ik dat ik 4 BIJNA af heb.
Och het gaat al beter. Alleen met opstaan is het een crime... ik moet letterlijk uit bed rollenquote:
dan hoop ik voor je dat je geen hoogslaper/stapelbed hebtquote:Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och het gaat al beter. Alleen met opstaan is het een crime... ik moet letterlijk uit bed rollen![]()
Morgen begravenis
Ik heb een bedsteequote:Op maandag 7 april 2008 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je geen hoogslaper/stapelbed hebt
dat rolt nogal hard
voordeel is wel dat je dan meteen wakker bent (of je valt in coma)
zou het wel eens willen zienquote:Op maandag 7 april 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een bedsteeIs juist wel handig, ik rol meteen op m'n benen, daarna kan ik me zo optrekken aan de luiken. Ziet er heel knullig uit. Mijn zusje moest heel hard lachen
pics??quote:Op maandag 7 april 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een bedsteeIs juist wel handig, ik rol meteen op m'n benen, daarna kan ik me zo optrekken aan de luiken. Ziet er heel knullig uit. Mijn zusje moest heel hard lachen
met geile kleding hequote:
mag ook maar sexy kleding aan mag ookquote:
wij zijn gauw tevredenquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ook maar sexy kleding aan mag ook
liever met kleding dan helemaal nietquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 19:39 schreef Samzz het volgende:
Geen jong huis (2001 of zo), bedstee is zelf gemaakt door mijn vader en oom. En nee, ik ga geen foto's makenVoor foto's kijk maar in m'n profiel en als dat niet goed genoeg is, pech
Tja, oude stijl.. ik wilde graag een bedstee, dus die bedstee is er. Ons huis is een beetje een mengsel van platteland meets stad of zo.quote:Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus een (vrij) nieuw huis oude stijl?
trustenquote:Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook slapen. Maar eerst m'n haar even doen, anders loop ik morgen met een ontplofte poedel kapsel
Trusten!
Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijnquote:
nee manquote:Op maandag 7 april 2008 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er hier nog luisteraars van FOK!radio?
Geen radioquote:
3FMquote:
huldequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn afstudeerverslag is goedgekeurd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dankquote:
dan heb ik nog meer om bij te houden (zit in topics van AH, Tukkers, Stage, Hardstyle en dan van een aantal feesten)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker even kijken ja.
Hoezo zit je nooit in VBL? Twente topique ofzo.
Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijn
K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horen
Mag je best, hoeft niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...
DIABYYYYYYYYYYYYYYYYArsenal, geweldig voetbal he
None of my businessquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je best, hoeft niet.
Was geen fijne nacht nee, en dat een aantal nachten lang, word je niet beter van.
dat is inderdaad niet bestquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je best, hoeft niet.
Was geen fijne nacht nee, en dat een aantal nachten lang, word je niet beter van.
Whehe die biertafelquote:Op woensdag 9 april 2008 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, ik ben gisteravond aan biertafel v2 begonnen
Heb ik soms ook, zal vast een of andere bug van fok zijnquote:Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef Samzz het volgende:
Wtf... de ene keer heeft dit topic zes pagina's de andere keer 12. Ik ben in de war.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:24 schreef Rumille het volgende:
Is het niet zo dat je de ene keer 50 ppp hebt en de andere keer 25ppp?
de laatste 3 onder Klachten en Vragenquote:
Ik heb soms ook opeens 50 posts per pagina ipv 25, zo erg is het toch ook weer niet?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb ik soms ook, zal vast een of andere bug van fok zijn! Of weet jij dr meer van Bas
?!
Candyboy klinkt wel erg fout eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Samzz het volgende:
Nou het boeit ook niet, maar ik dacht even dat ik gek werd, zeg maar
Ik heb vandaag de Candyboy gereden en dat was geen pretje. Ik mis mijn eigen paardje
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
peter is nog niet zo'n kleine sufferd
Jaaa Candyboy xx is de afstamming... hij heet eigenlijk Igaboy, wat imo nog erger is. Mijn paard heeft de schoft nog immer kaput. Al komt er wel weer haar op!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Candyboy klinkt wel erg fout eigenlijk.
Wat is er met je eigen paardje?
Neej heb er geen last van.. Maar dacht mssn weet jij dr meer van hoe en wat.. Misschien een bug van fok ofzoquote:Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb soms ook opeens 50 posts per pagina ipv 25, zo erg is het toch ook weer niet?
Avond.
schoft is toch de schouder van het paard onie?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa Candyboy xx is de afstamming... hij heet eigenlijk Igaboy, wat imo nog erger is. Mijn paard heeft de schoft nog immer kaput. Al komt er wel weer haar op!
Nope. De schoft is de overgang van de halswervels naar de rugwervels, waar de hals heel flexibel is en de rug nog enigzins, is de schoft dit helemaal niet. Je hebt gelijk dat de schoft boven de schouders zit.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schoft is toch de schouder van het paard onie?
ok. toch bijna goedquote:Op woensdag 9 april 2008 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. De schoft is de overgang van de halswervels naar de rugwervels, waar de hals heel flexibel is en de rug nog enigzins, is de schoft dit helemaal niet. Je hebt gelijk dat de schoft boven de schouders zit.
Ik heb mijn tijgertekening weer gevonden
heb je het filmpje gezien dat in mijn sig staat?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een keer een trekker getekend, staat erbij, de John Deere, die is nu naar een goede vriend gegaan. En nu word ik gesmeekt een Deutz te tekenen, maar die trekkers vind ik niet tof.
Wat is dan die biertafel waar je mee bezig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |