abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57615750

Wat is Twente
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente
quote:
Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig be﮶loed werden.
Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Wat zijn tukkers?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tukker
quote:
Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.

Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving k? zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.

Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er ook een volkslied?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twents_volkslied
quote:
D?lig tuss'n D驮kel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw訮te
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in w驮ter en l訮te.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de w驮d
geet 't rad van de m?n de bekke gezw驮d
D?steet n? d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw訮te (2x)
Is er een Twents woordenboek?
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
Met vertaalapparaat:
quote:
BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
quote:
breda
de pliesie van breda is op zeuk noar de eigenaar van biena 100.000 euro. 't bedrag zat in nen toet'n dee nen veurbieganger woensdagavond vond langs nen weg in 't ulvenhoutsebos bie breda. de eerlieke vinder hef 't g訬d ofgeleverd bie de pliesie in breda. de pliesie stelt nen onderzeuk in, omdat zie 't nich onwaarschienliek acht dat 't g訬d te maak'n hef met nen criminele activiteit. zie hef de euro's veilig votdoan in nen kloes. aske de pliesie de eigenaar van 't g訬d binnen nen joar nich hef gevonden, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_jonge_leu_en_oale_groond
quote:
Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.

In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?
Ja zeker, op dit moment spelen er 2 clubs uit Twente in de Eredivisie, te weten

Heracles Almelo

zie ook --> www.heracles.nl
quote:
Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de offici묥 naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van 驮 seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Kr?n Folkert Velten. Kr?ertrok naar FC Den Bosch. Velten en Kr?ijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan cre벥n. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
en

FC Twente

zie ook --> www.fctwente.nl
quote:
FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste offici묥 wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet offici묥 supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde 驮maal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M?engladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 驮 van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?

Kom je ook uit Twente en sta je er niet in?
PM dan even je username een woonplaats naar dennistd, en hij zet je erbij

OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_57615911
Die TT
  woensdag 26 maart 2008 @ 09:46:31 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57616300
Pfff ik spijbel bij Engels. Lekker even op de computer assessment zaken opzoeken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_57617009
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:22 schreef Rumille het volgende:
Die TT
hihi !
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:46 schreef Samzz het volgende:
Pfff ik spijbel bij Engels. Lekker even op de computer assessment zaken opzoeken.
Jij boefje!
A.F.C.A.
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:50:26 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57617474
Oh ja ik wel...

Ik kan m'n assessmentroosters niet vinden. Zwaar bagger, want volgende week beginnen ze al
pi_57617759
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef Samzz het volgende:
Oh ja ik wel...

Ik kan m'n assessmentroosters niet vinden. Zwaar bagger, want volgende week beginnen ze al
Houston, I think we've got a problem
A.F.C.A.
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:03:38 #7
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_57617760
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef Samzz het volgende:
Oh ja ik wel...

dat is best kut

goedemorgen iedereen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:18:04 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57618071
Oh heb m al gevonden. Blijkbaar heb ik over twee weken pas assessment, verspreid over drie dagen, god klere zeg!

Tralalala ik heb straks een discussie over moderne dressuur tegenover klassieke dressuur van de Spaanse Rijschool bijvoorbeeld. School is tof.
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:34:29 #9
148588 rulerofdeath
pi_57618523
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Samzz het volgende:
Oh heb m al gevonden. Blijkbaar heb ik over twee weken pas assessment, verspreid over drie dagen, god klere zeg!
en hoeveel assessments heb je dan?
quote:
Tralalala ik heb straks een discussie over moderne dressuur tegenover klassieke dressuur van de Spaanse Rijschool bijvoorbeeld. School is tof.
tjah als je dat leuk vind
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_57619235
Tee Vau Pee
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:02:39 #11
148588 rulerofdeath
pi_57619284
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:00 schreef Blawh het volgende:
Tee Vau Pee
grote jongen

middag trouwens
pi_57620401
Middag.
pi_57620987
Hoi iedereen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57627730
vanavond lekker potje voetbal kijken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57628094
Nederlands Elftal
pi_57641002
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond lekker potje voetbal kijken
En een lekker potje was t. Wat verdedigen die lui, zo winnen we t EK wel
A.F.C.A.
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:07:16 #17
148588 rulerofdeath
pi_57641283
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:39 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

En een lekker potje was t. Wat verdedigen die lui, zo winnen we t EK wel
volgens mij zit daar iets sarcasme in tenminste als ik de krant zo lees

goedemorgen iedereen
pi_57641465
4-3 gewonnen van Oostenrijk!
Mijn god, wat een wanprestatie.
pi_57641481
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

volgens mij zit daar iets sarcasme in tenminste als ik de krant zo lees

goedemorgen iedereen
JOH ?!
A.F.C.A.
pi_57641495
Oh ja, goedemorgen.
pi_57642619
MOGGEL!!!
A.F.C.A.
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:57:10 #22
148588 rulerofdeath
pi_57643125
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
MOGGEL!!!

vind je leuk ofniet
pi_57643205
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

vind je leuk ofniet
Heerlijk, elke keer die boze reactie van jou
A.F.C.A.
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 maart 2008 @ 11:07:40 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57643303
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Samzz het volgende:
god klere zeg!
U riep?
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:13:28 #25
148588 rulerofdeath
pi_57643412
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:02 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Heerlijk, elke keer die boze reactie van jou
dat dacht ik al
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

U riep?
pi_57643657
hihi
A.F.C.A.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:23:43 #27
148588 rulerofdeath
pi_57644972
goedenmiddag

nog 1 uur en dan ben ik weer vrij
pi_57646083
Zo...nog 2 tentamens en de tentamenweek zit er alweer op
Morgen m'n beste vak: ENGELS
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57646528
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat voor studie doe je dan?
A.F.C.A.
pi_57646633
Kreator, ga je supermarkt verhaal eens updaten .
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:33:28 #31
148588 rulerofdeath
pi_57648839
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
engels
sowieso talen
doe mij maar exacte vakken
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 maart 2008 @ 16:29:55 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57650036
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:45 schreef Rumille het volgende:
Kreator, ga je supermarkt verhaal eens updaten .
..nou als jij het zegt, zal ik het maar snel doen hè!?!?
pi_57651750
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

engels
sowieso talen
doe mij maar exacte vakken
exacte vakken
Talen
Maatschappijleer
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57651826
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

..nou als jij het zegt, zal ik het maar snel doen hè!?!?
Uiteraard .
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:34:11 #35
148588 rulerofdeath
pi_57652628
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

exacte vakken
Talen
Maatschappijleer
maatschappijleer

naja ieder zijn vak
pi_57652716
hoi
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:49:47 #37
148588 rulerofdeath
pi_57652998
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hoi
jow remco
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:52:44 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57653080
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

U riep?
Mijn gebeden worden voor alsnog verhoord!

Whooo, lekker een hele bedrijfsanalyse gemaakt vandaag. Ik ben een topper.
pi_57653225
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

jow remco
Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:02:35 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57653328
Een goedenavond nog, beste mensen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:04:05 #41
148588 rulerofdeath
pi_57653377
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:02 schreef Samzz het volgende:
van het zelfde lieve schat
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:05:06 #42
148588 rulerofdeath
pi_57653410
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
beetje mooie dag gehad vandaag?

ik ga btw even met de auto bezig voor het kats donker is
pi_57653421
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:02 schreef Samzz het volgende:
voor jou niks minder
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57653427
REMCOOOOOOOOOOOOOO
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:09:07 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57653518
De 'de' in de titel van het topic is kwijt.

Hahaha, ik ben vrolijk joh, snap er niks van
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:24:25 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57653934
Ik kijk de film van Wilders.
pi_57654106
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk de film van Wilders.
huh?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57654131
Online, liveleak.com
Bijblijven boertje .
pi_57654132
o ooooh, hij is uit.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57654284
Mja...Liveleak ligt min of meer plat
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:37:20 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57654337
Daarom kijk ik m ook niet meer Ligt helemaal plat... hahaha heel haperig doet ie het.

Broertje? Mis ik nu iets?
pi_57654371
Boertje, zonder r
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57654372
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:05 schreef Rumille het volgende:
REMCOOOOOOOOOOOOOO

ik ga weer fanatiek trainen, ciao!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:44:45 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57654592
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boertje, zonder r
Jaaa lezen is ook een kunst...

Ik ga m vannacht wel kijken of zo. Nu eerst verjaardag van paps.
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:44:19 #55
148588 rulerofdeath
pi_57660855
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

hij is nu wel goed te kijken op de mirror van FOK!
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:56:42 #56
148588 rulerofdeath
pi_57661301
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

gefeliciteerd trouwens
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:39:31 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57668451
Hahaha dank je

Pfff ik word wel een beetje moe van al die extra nieuwsedities...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:25:57 #58
148588 rulerofdeath
pi_57670619
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:39 schreef Samzz het volgende:
Hahaha dank je

Pfff ik word wel een beetje moe van al die extra nieuwsedities...
kun je beter de tv uitzetten

goedenmiddag iedereen
pi_57671804
Middag.
Proefwerkweek zit er bijna op, maandag nog 1 en dan klaar!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:32:14 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57671947
Middag! Whoehoe ik kom net uit bad! Men wat kikker je daar van op

Vanavond feestje
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:05:16 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57672657
Mijn rode nagellak is bijna op
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:31:03 #62
148588 rulerofdeath
pi_57673216
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Samzz het volgende:
Mijn rode nagellak is bijna op
gebruik je bloed

of je gebruikt een andere kleur
  Official ESF Kreviewer vrijdag 28 maart 2008 @ 15:23:35 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57674298
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Samzz het volgende:
Whoehoe ik kom net uit bad! Men wat kikker je daar van op
..en wij maar werken..
pi_57675263
Zo. Tentamenweek zit erop mag alleen nog steeds geen alcohol van meneer de dokter
Had vandaag Nederlands en Engels, denk dat ik voor allebei wel een 8+ heb
bedroevend laag, het niveau van sommigen
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:59:19 #65
148588 rulerofdeath
pi_57676449
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

..en wij maar werken..
tjah ik heb vandaag geen les
mooi beetje met de auto bezig. nieuwe pookknop is binnengekomen vandaag en mijn ma is nu bezig met een hoes voor de versnellingspook
pi_57679393
vanavond misschien toch wel weer pilsen, ondanks de zware planning voor morgennacht/zondagmorgen straks misschien nog ff Fitna kijken, ben toch wel benieuwd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57679629
Avond.
pi_57679666
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:38 schreef Rumille het volgende:
Avond.
juiste constatering
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57679746
19:44.
pi_57679999
Vanaaf nog ff verjaardagje

Vandaag telefoontraining gehad, op zich wel keer handig om ff keer mee te maken !
A.F.C.A.
pi_57694643
vanavond losssssssssssssssssssss
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57730913
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond losssssssssssssssssssss
Waar ben je wezen rampetampen dan?

MOGGEL
A.F.C.A.
pi_57730934
Goedemorgen mensen!
Heb net mijn cijfer voor economie terug gekregen... 4.9
Ging uit van een 2, dus het viel allemaal wel mee
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57731678
quote:
Op maandag 31 maart 2008 08:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen mensen!
Heb net mijn cijfer voor economie terug gekregen... 4.9
Ging uit van een 2, dus het viel allemaal wel mee
Betur ! Wat doe je dan havo, vwo ofzo?
A.F.C.A.
  maandag 31 maart 2008 @ 11:35:31 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57733773
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

..en wij maar werken..
Jij bent gewoon jaloers want je hebt geen bad

Hahahaha weekend was mooi joh!!! Vrijdagavond naar de keet, heb me gruwelijk vermaakt en zaterdagavond naar Dijk, hahaha wat mooi. Wel veel Breezah's.. maar die zaten gelukkig niet in de Skihut
pi_57741847
quote:
Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Waar ben je wezen rampetampen dan?
Hard Bass, Silverdome in Zoetermeer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57742696
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Betur ! Wat doe je dan havo, vwo ofzo?
Juridisch Medewerker Openbaar Bestuur
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 31 maart 2008 @ 19:46:50 #78
148588 rulerofdeath
pi_57743629
goedenavond

hoe is het hier?
ik heb zaterdagavond ONZ-meet gehad.
en gistermiddag naar rockcafe geweest. daar waren welgeteld 4 gasten
nu bij vriendin dus heb ineens een leven ipv FOK!
  maandag 31 maart 2008 @ 19:51:21 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57743752
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond

hoe is het hier?
ik heb zaterdagavond ONZ-meet gehad.
en gistermiddag naar rockcafe geweest. daar waren welgeteld 4 gasten
nu bij vriendin dus heb ineens een leven ipv FOK!
Ik ben trots op je

Mijn paard haar schoft word al beter Jeeeej!
  maandag 31 maart 2008 @ 19:53:29 #80
148588 rulerofdeath
pi_57743819
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben trots op je
hou nog wel van jou hoor
quote:
Mijn paard haar schoft word al beter Jeeeej!
pi_57745383
paard haar schoft?

Anyway, back van training, ging wel lekker. Paar mooie acties ertussen + vloeiend combinatiespel. Belooft wat voor zaterdag.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:44:55 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57748592
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

hou nog wel van jou hoor

Nou dat vind ik fijn

@Rumille: De schoft van mijn paard Het deel van de rug waar het zadel voor ligt.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:01:25 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57749103
Ik heb net wat moois besteld, hehehe
pi_57754796
Paardenpraat, wheheh, snap d'r niks van.

Zekers een vibrator.
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:39:51 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57756285
Hoef je ook niet te snappen, en nee, het is geen vibrator.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 april 2008 @ 11:45:01 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57757483
Mag ik meeraden?
pi_57758956
Goede middag
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:02:49 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57760154
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:45 schreef Kreator het volgende:
Mag ik meeraden?
Nee, want jij weet het al

Hahaha ik heb mijn Bla bla boek over seks weer gevonden! Daar ga ik zaterdag uit voorlezen.
pi_57764026
deze week is het weer tijd voor Europees voetbal

goedenavond allen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57764112
Goeiesavonds! Vanaaf weer terug knallen naar t Twentsche landschap !
A.F.C.A.
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:37:15 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57765503
Europees voetbal.. ja daar gooien ze alles wel mee vol, maar Anky's winnende wereldbeker kür krijgt een kwartiertje zendtijd! Niet dat die zo geweldig was, maar het gaat om het principe

Ik heb mijn Kyra K. vest terug
pi_57768605
Europees voetbal...CL Volgend jaar
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57768640
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiesavonds! Vanaaf weer terug knallen naar t Twentsche landschap !
Op dinsdag? Wat een leven zeg.
pi_57773586
Goedemorgen iedereen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57774810
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Europees voetbal.. ja daar gooien ze alles wel mee vol, maar Anky's winnende wereldbeker kür krijgt een kwartiertje zendtijd! Niet dat die zo geweldig was, maar het gaat om het principe

Ik heb mijn Kyra K. vest terug
Voetbal is de meest bekeken sport van Nederland, terwijl paarden maar een klein publiek trekt.

Ik zou ook voetbal uitzenden als ik de NOS was.
pi_57774976
Goede morgen.

Vandaag even aan de bak om weer 3 ects binnen te halen.
  woensdag 2 april 2008 @ 11:02:55 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57775650
quote:
Op woensdag 2 april 2008 10:10 schreef Rumille het volgende:

[..]

Voetbal is de meest bekeken sport van Nederland, terwijl paarden maar een klein publiek trekt.

Ik zou ook voetbal uitzenden als ik de NOS was.
Dat zeg jij... paardensport is na voetbal de grootste sport in Nederland Er zijn enorm veel mensen die meer paardensport op de tv willen. Het is toch van de gekken dat een Nederlander de fackin wereldbeker wint, maar er maar 15 minuten uitgezonden word
pi_57775774
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zeg jij... paardensport is na voetbal de grootste sport in Nederland Er zijn enorm veel mensen die meer paardensport op de tv willen. Het is toch van de gekken dat een Nederlander de fackin wereldbeker wint, maar er maar 15 minuten uitgezonden word
Eeuhm, paardensport de 2e sport in Nederland? Mag ik vragen waarop dat gebaseerd is?

Denk dat er genoeg sporten groter zijn dan (met alle respect) het paardrijden.
pi_57776207
Morgen.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:37:09 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57781389
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Eeuhm, paardensport de 2e sport in Nederland? Mag ik vragen waarop dat gebaseerd is?

Denk dat er genoeg sporten groter zijn dan (met alle respect) het paardrijden.
Is onderzoek naar gedaan.

het is vandaag een trieste dag...
pi_57783989
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is onderzoek naar gedaan.
En weet je zeker dat het onderzoek

Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden

is?

Edit: Sorry, iets te ver in de boeken gedoken.
pi_57784742
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden

is?

oké, oké... ik geef toe dat ik het begrip wel ken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57784860
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

oké, oké... ik geef toe dat ik het begrip wel ken
Ik bedoelde eigenlijk betrouwbaar, valide, relevant, specifiek, ....

Zal nog eens vaker pimpen met mijn geweldige algemene ontwikkeling.
pi_57785147
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:28 schreef Blawh het volgende:
Zal nog eens vaker pimpen met mijn geweldige algemene ontwikkeling.
dan zien we de BSC vanzelf voorbij komen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57785681
Avond.
Nieuwe icon
  woensdag 2 april 2008 @ 19:03:38 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57785719
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden

is?

Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.
  woensdag 2 april 2008 @ 19:06:14 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57785798
Een of andere randdebiel loopt knetterhard Olé we are the Champions te draaien... Avanti zal wel kampioen zijn of zo..
pi_57785859
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:02 schreef Rumille het volgende:
Avond.
Nieuwe icon
dikke shit, Pokémon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57785863
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Alsof dat ook maar iets kan boeien... Paardensport is gewoon te weinig op tv. Toen onze equipe in Aken goud won, was er ook niks op tv, kats niks.
NOS heeft een paar jaar geleden al moeten snijden in de zendtijd, denk dat schaatsen, tennis en wielrennen bijvoorbeeld wel iets meer kijkcijfers trekken.
pi_57785884
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 2 april 2008 @ 19:16:24 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57786041
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

NOS heeft een paar jaar geleden al moeten snijden in de zendtijd, denk dat schaatsen, tennis en wielrennen bijvoorbeeld wel iets meer kijkcijfers trekken.
Ach ja... heb iig de Wednesday selection van Eurosport nog!
pi_57786256
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ach ja... heb iig de Wednesday selection van Eurosport nog!
Kijk, zo komt iedereen aan zijn trekken toch?
pi_57786439
Ik was een van de eerste van Nederland die Pokemon volgde.
Op school zelfs de eerste:
'Pokemon? Wat is dat?'
Paar weken later:
'Hey, heb jij Bulbasaur card?'
pi_57786694
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef Rumille het volgende:
Ik was een van de eerste van Nederland die Pokemon volgde.
Op school zelfs de eerste:
'Pokemon? Wat is dat?'
Paar weken later:
'Hey, heb jij Bulbasaur card?'
respect voor deze meneer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57786752
Je weet toch .
Katse trendsetter hiero.

Yu-gi-oh - zelfde verhaal
Digimon - zelfde verhaal
DBZ - zelfde verhaal
En ga zo maar door .

Krijg je ervan als je op je 6e ongeveer al op internet zit .
pi_57787089
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Rumille het volgende:
en voor de rest waarschijnlijk ook niks te doen hebt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57787320
Dat ook.
Maar dat heeft er ook voor gezorgd dat ik al vroeg goed Engels kon.
DBZ was in het engels en al die programma's als Saved By The Bell ook.
pi_57787559
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Rumille het volgende:
Wees er maar trots op. Tot mijn 14e (schatting) zat ik zelden tot nooit op internet. Pas sinds de kabel in opkomst is zit ik er wat meer achter.

Ben eigenlijk wel blij dat internet toen ik echt jong was nog niet echt ver ontwikkeld was en dus nog niet veel mensen het hadden, mijn jeugd (lees: iedere dag buiten voetballen, skaten, etc.) had ik voor geen goud willen missen.
  woensdag 2 april 2008 @ 20:22:30 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57787750
Yu-gi-oh vind ik ook tof.. kijk het nog wel eens als ik het toevallig heel vroe in de ochtend tegen kom op tv
pi_57787884
@Blawh: Het is niet dat ik alleen achter internet zat hoor . Voetbalde genoeg, speelde verstoppertje, voetje van de vloer etc.
pi_57787939
Whehe, hij is verbeterd .
Zelf in elkaar geflanst.
SPOILER
pi_57787988
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:26 schreef Rumille het volgende:
@Blawh: Het is niet dat ik alleen achter internet zat hoor . Voetbalde genoeg, speelde verstoppertje, voetje van de vloer etc.
Goedzo.
  woensdag 2 april 2008 @ 20:59:56 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57788836
Vandaag en morgen is een zwarte bladzij in mijn boek van het leven...
pi_57790507
Weltrusten
  donderdag 3 april 2008 @ 09:53:31 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57798910
Zo... eerste deel van de schooldag erop zitten. Vanmiddag is de herdenking, zal wel zwaar worden
pi_57799367
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:30 schreef Blawh het volgende:

[..]

Op dinsdag? Wat een leven zeg.
Wausje, voor de opleiding op woensdag! Moest gisteravond gewoon weer terug naar Roffa!
A.F.C.A.
pi_57799433
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zwaar terecht !
A.F.C.A.
pi_57799781
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:20 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Wausje, voor de opleiding op woensdag! Moest gisteravond gewoon weer terug naar Roffa!
Dat zeg ik.
pi_57800473
Eensch met Roycooooo
pi_57802067
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
Gamma?

Die SMART-doelstellingen Bas
quote:
Op donderdag 3 april 2008 11:20 schreef Rumille het volgende:
Eensch met Roycooooo
A.F.C.A.
  donderdag 3 april 2008 @ 14:03:13 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57803976
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:23 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Zwaar terecht !
pi_57805154
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Die SMART-doelstellingen Bas
Als voorbeeldig fanatieke student vergeet je dat soort dingen uiteraard nooit.

Welke wagentje heb je eigenlijk uitgekozen Roy? Of moet dat nog gebeuren?
pi_57805372
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als voorbeeldig fanatieke student vergeet je dat soort dingen uiteraard nooit.

Welke wagentje heb je eigenlijk uitgekozen Roy? Of moet dat nog gebeuren?
klopt

-->deze. Peugeot 207 XS Pack 1.6 90 PK !

Rij nu al een klein maandje in een VW Polo 1.4 TDI! Op zich wel leuk bakkie...
A.F.C.A.
pi_57806313
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

klopt

[ afbeelding ]-->deze. Peugeot 207 XS Pack 1.6 90 PK !

Leuk wagentje hoor! Keurig. Alleen waarom zo'n klein ding? Bang om te vaak te moeten bobben?
pi_57806674
Leuk karretje, zeker .
pi_57806743
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

Leuk wagentje hoor! Keurig. Alleen waarom zo'n klein ding? Bang om te vaak te moeten bobben?
Klein? Past genoeg in!

Je koopt een auto niet voor anderen maar voor jezelf

En tnv Rumille ! Collega heeft een Fiat Bravo besteld en dinsdag gekregen. Ook een erg tof bakkie!! Hij heeft diesel en ik benzine, scheelt zo paar duizend euro in aanschafwaarde, kerel heeft er ook een pleur opties opzitten !
A.F.C.A.
pi_57809380
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

klopt

[ afbeelding ]-->deze. Peugeot 207 XS Pack 1.6 90 PK !

mooi lichtmetaal

vanavond de europese voetbalweek afsluiten met PSV
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57809433
Onderweg van school naar huis is vandaag m'n mp3-speler overleden
mijn Samsung YP-K5 wat doe je?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57809506
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Onderweg van school naar huis is vandaag m'n mp3-speler overleden
mijn Samsung YP-K5 wat doe je?
gecondoleerd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57809531
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

gecondoleerd
Danku.
Het was zo'n mooi ding:
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57810240
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Danku.
Het was zo'n mooi ding:
[ afbeelding ]
Zonde zeg.

was het nog verzekerd?
pi_57810388
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

mooi lichtmetaal

vanavond de europese voetbalweek afsluiten met PSV
Jups, vond ik ook mooi ! Mijn collega heeft zijn velgen in t zwarte, die Fiat Bravo. Staat echt super vet
A.F.C.A.
  donderdag 3 april 2008 @ 19:44:07 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57811298
Hahaha mijn vriend heeft vandaag zijn cadeautje ontvangen Ik ben de sjaak morgen, liet ie me weinig subtiel weten...
pi_57811693
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:44 schreef Samzz het volgende:
Hahaha mijn vriend heeft vandaag zijn cadeautje ontvangen Ik ben de sjaak morgen, liet ie me weinig subtiel weten...
wat had je voor hem dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57813381
GEFELICITEERD BLAWH

donderdag 3 april 2008 @ 21:17:29 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57813757
quote:
Op donderdag 3 april 2008 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat had je voor hem dan?
Handboeien. Met knalroze pluche.

Wat had ik zijn gezicht graag gezien... Hahahaha
pi_57813890
Lol, dankje Rumille.
pi_57822141
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef Blawh het volgende:
Lol, dankje Rumille.
\

Wtf bas, moddereter?
A.F.C.A.
pi_57822261
Kan mooi worden zondag, kan heel mooi worden.
pi_57822399
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:44 schreef Rumille het volgende:
Kan mooi worden zondag, kan heel mooi worden.
of niet
A.F.C.A.
pi_57823258
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

\

Wtf bas, moddereter?
Yupz.

Niet goed Roy?
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:57:32 #152
148588 rulerofdeath
pi_57823328
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef Blawh het volgende:

[..]

Yupz.

Niet goed Roy?
ik viel al zowat van m'n stoel
succes als mod bas

goedemorgen iedereen
pi_57823380
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef Blawh het volgende:

[..]

Yupz.

Niet goed Roy?
Ah gadverdamme.. Modder is wel erg vies hoor maar als jij t wilt; PRIMA !
A.F.C.A.
pi_57823439
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:00 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ah gadverdamme.. Modder is wel erg vies hoor maar als jij t wilt; PRIMA !
Na een paar jaar naar dat kunstgras gegeten te hebben wou ik wel eens een modderveld ervaren.

En Thx ruler.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:05:03 #155
148588 rulerofdeath
pi_57823460
ik ben trouwens al heel tijdje hier niet meer geweest. alsof ik een leven heb gehad
pi_57823468
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Na een paar jaar naar dat kunstgras gegeten te hebben wou ik wel eens een modderveld ervaren.

En Thx ruler.
Whehe kerel ineens de mod uit hangen !

Vroegen ze jou of hoe gaat dat in zn werk?
A.F.C.A.
pi_57823513
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Vroegen ze jou of hoe gaat dat in zn werk?
Yupz, had opeens een pm in mijn inbox. Had het zelf ook totaal niet verwacht.
pi_57823563
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Yupz, had opeens een pm in mijn inbox. Had het zelf ook totaal niet verwacht.
Toch tijd zat kun je die nu mooi ''nuttig'' gebruiken
A.F.C.A.
pi_57823649
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Toch tijd zat kun je die nu mooi ''nuttig'' gebruiken
Heerlijk dat cynisme. Njah, je weet ook dat ik me al 2 jaar niet 100% voel. Probeer nog wel zoveel mogelijk te doen maar als het legen 'stop' zegt dan zit je automatisch redelijk veel verbonden aan de TV of PC. Ik heb daar zelf ook niet voor gekozen maar nu de situatie toch zo is kan ik dit mooi doen toch?
pi_57823769
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Heerlijk dat cynisme. Njah, je weet ook dat ik me al 2 jaar niet 100% voel. Probeer nog wel zoveel mogelijk te doen maar als het legen 'stop' zegt dan zit je automatisch redelijk veel verbonden aan de TV of PC. Ik heb daar zelf ook niet voor gekozen maar nu de situatie toch zo is kan ik dit mooi doen toch?
Oh maar daar doel ik ook niet op hoor! Zei t maar in de zin van dat je student bent en tijd te over hebt.. Maar ik zou toch proberen om t toch minder te doen, hele dag achter de pc zitten word ik altijd lammer van dan dat ik ergens naar toe ga.. Ieder zn eigen ding natuurlijk en geef je groot gelijk hoor!
A.F.C.A.
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:22:14 #161
148588 rulerofdeath
pi_57823789
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

klopt

lijkt mij ook wel keer lachen om mod te zijn. maarja ik kom alleen in ONZ
pi_57823867
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Oh maar daar doel ik ook niet op hoor! Zei t maar in de zin van dat je student bent en tijd te over hebt.. Maar ik zou toch proberen om t toch minder te doen, hele dag achter de pc zitten word ik altijd lammer van dan dat ik ergens naar toe ga.. Ieder zn eigen ding natuurlijk en geef je groot gelijk hoor!
Ik kom ook nog wel genoeg buiten hoor, zit alleen wel meer achter de pc dan ik normaal gesproken zou doen. Laatste tijd probeer ik juist weer meer buiten de deur te doen, probleem is alleen dat ik vaak forceer waardoor ik vervolgens weer een paar dagen alleen maar lam voor de TV en PC kan hangen.

* Blawh naar school. :w
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:24:56 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57825184
Gefeliciteerd Blawh

Ik heb honger...
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:25:47 #164
148588 rulerofdeath
pi_57825205
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:24 schreef Samzz het volgende:
Gefeliciteerd Blawh

Ik heb honger...
morgen

ga je een eitje bakken
pi_57825226
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:25 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

morgen

ga je een eitje bakken
Wil je je eitje gekookt of bevrucht?

hahahahha!!!@@!`1`1`11!!!einzweidrei~~!!!!
A.F.C.A.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:30:30 #166
148588 rulerofdeath
pi_57825305
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

fucking hell. ik had zelf eerst iets anders in gedachten. dus ik denk: laat ik dat maar niet zeggen en het op een eitje houden. krijg je dit
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:39:21 #167
148588 rulerofdeath
pi_57825515
ik ga trouwens vanaamd naar lemelerveld
megapiratenfestijn

wat ik de rest van het weekend doe is nog niet bekend
pi_57826555
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

fucking hell. ik had zelf eerst iets anders in gedachten. dus ik denk: laat ik dat maar niet zeggen en het op een eitje houden. krijg je dit
Gillertje he !!
A.F.C.A.
pi_57826974
quote:
Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zonde zeg.

was het nog verzekerd?
Als ik m'n bonnetjes nou eens had bewaard wel
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:02:36 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57827344
quote:

[..]

Ja, hahaha, hylarisch.

Ik heb een broodje gezond gemaakt.. gaat wel ei op inderdaad
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:03:51 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57827360
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Ben nu wel benieuwd wat jij dan in gedachten had
pi_57827514
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, hahaha, hylarisch.

Ik heb een broodje gezond gemaakt.. gaat wel ei op inderdaad
Vond t ook vrij hilarisch! Hylarisch nog nooit van gehoord...
A.F.C.A.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:23:34 #173
148588 rulerofdeath
pi_57827811
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ben nu wel benieuwd wat jij dan in gedachten had
iets met veel eiwitten
pi_57830679
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

iets met veel eiwitten
Eiwitten is goed voor je !
A.F.C.A.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:42:46 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57830780
Och, och, och... nog iets meer niveaudaling en het word gezellig

Ik ga vanavond naar No country for old men, @ Cinestar Enschede. Heb er echt zin in
pi_57832155
quote:

[..]

pi_57832418
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:42 schreef Samzz het volgende:
Och, och, och... nog iets meer niveaudaling en het word gezellig

Ik ga vanavond naar No country for old men, @ Cinestar Enschede. Heb er echt zin in
Die film is heul cool
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57833332
GVD wat gaan we hard zeg
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57846317
goedemorgen iedereen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57847696
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
goedemorgen iedereen
Smiddags !!

Net al wezen fitnessen, zo maar ff stadje in !
A.F.C.A.
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:50:13 #181
148588 rulerofdeath
pi_57848688
goedemiddag iedereen
pi_57849067
Goede middag.

Lekker op de bank voetbal aan het kijken, zo verschrikkelijk moe weer.
pi_57849809
vanavond de eerste keer Karpaten voor mij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57850446
Middag.

3-2 verloren, beetje lamme wedstrijd.
Straks dansen .
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:55:46 #185
148588 rulerofdeath
pi_57851433
heb donders het gevoel dat het zondag is
pi_57851513
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond de eerste keer Karpaten voor mij
Karpaten? WTF is dat?
A.F.C.A.
pi_57851730
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:00 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Karpaten? WTF is dat?
dat is een groot tentfeest in Duitsland, hier vlak over de grens. duurt 6 weken en begint eerste week na Pasen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:23:47 #188
148588 rulerofdeath
pi_57851930
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is een groot tentfeest in Duitsland, hier vlak over de grens. duurt 6 weken en begint eerste week na Pasen
vorig jaar ben ik der een keer geweest

mooi zuipe daar
pi_57852267
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:23 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi zuipe daar
dat is ook de planning voor vanavond
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:23:55 #190
148588 rulerofdeath
pi_57853046
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is ook de planning voor vanavond
goedzo

ik denk dat ik vanavond thuis zit
pi_57853588
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Ah okej, nog nooit van gehoord... Have fun!
A.F.C.A.
pi_57853612
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat ik vanavond thuis zit
Ik zit ook thuis. Ziekjes weer.

Vanmiddag even wezen biljarten.
pi_57853879
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

Met wie? Krake ?!

Beterschap!
A.F.C.A.
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:14:50 #194
148588 rulerofdeath
pi_57853918
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

hmm, beterschap
pi_57853975
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

hmm, beterschap
Danku, komt wel goed.

Vanavond lekker chillend thuis de cruciale wedstrijden van onze concurrenten volgen.
pi_57854022
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ah okej, nog nooit van gehoord... Have fun!
`

gaat goedkomen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 april 2008 @ 09:32:27 #197
148588 rulerofdeath
pi_57864000
Goedemorgen

voetbal ging niet door. ik ben maar niet terug gegaan naar bed
pi_57864083
Goedemorgen. Net wakker, straks ontbijten en aan m'n huiswerk .
  zondag 6 april 2008 @ 10:14:42 #199
148588 rulerofdeath
pi_57864297
quote:
Op zondag 6 april 2008 09:47 schreef Rumille het volgende:
Goedemorgen. Net wakker, straks ontbijten en aan m'n huiswerk .
succes.
ik ga zo even met mijn auto bezig, fotootje maken voor thesorrow en misschien nog even de tuin
pi_57864704
goedemorgen op deze zondag iedereen
Straks maar aan m'n huiswerk
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57870285
Smiddags ! Geen huiswerk
A.F.C.A.
pi_57870345
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Smiddags ! Geen huiswerk
Biljartmeister.

Gister nog lang gebleven?
pi_57870374
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Biljartmeister.

Gister nog lang gebleven?
Whehe die eer is al aan jouw vergeven ! Neej, tot 2 uur ofzo.. Laat zat !

Zei krake nog wat over dat vermeende streepje erbij??
A.F.C.A.
pi_57870399
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe die eer is al aan jouw vergeven ! Neej, tot 2 uur ofzo.. Laat zat !

Zei krake nog wat over dat vermeende streepje erbij??
Nee, maar volgens mij had hij er gewoon 4 hoor.
pi_57870435
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nee, maar volgens mij had hij er gewoon 4 hoor.
Had hij ook gewoon!!! Wij (vinger wees meer in mijn richting ) zouden zeker een extra streepje dr bij pleuren ! Kom op zeg...
A.F.C.A.
pi_57871239
Kut Heracles . Dan maar Twente (en Vitesse).
  zondag 6 april 2008 @ 19:18:38 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57874638
Ik loop als een oud oma'tje.. mijn onderrug zit kats vast
  zondag 6 april 2008 @ 19:46:03 #208
148588 rulerofdeath
pi_57875196
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:18 schreef Samzz het volgende:
Ik loop als een oud oma'tje.. mijn onderrug zit kats vast
massage?
pi_57876016
NOG geen kampioen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57876031
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Neej, die gekke grens.. Vieze tyfushond, was kats geen buitenspel man! Hoerenpsv

2 punten die pakken ze wel, is t niet tegen Twente dan is t wel tegen Vitesse
A.F.C.A.
pi_57876090
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:27 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Neej, die gekke grens.. Vieze tyfushond, was kats geen buitenspel man! Hoerenpsv Ook PSV kon er niks aan doen natuurlijk.

2 punten die pakken ze we wel, is t niet tegen Twente dan is t wel tegen Vitesse
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57876193
Twente wint, Vitesse gelijk door een eigen goal van Lazovic in de 93ste minuut .
pi_57876238
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:35 schreef Rumille het volgende:
Twente wint, Vitesse gelijk door een eigen goal van Lazovic in de 93ste minuut .
En ajax verliest in Groningen komend weekend, dan ben ik allang blij.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57876539
Twente gaat goede zaken doen volgende week in Eindhoven
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 april 2008 @ 21:58:29 #215
148588 rulerofdeath
pi_57878040
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente gaat goede zaken doen volgende week in Eindhoven
dat idee heb ik ook
pi_57878098
Die hoop heb ik ook .
  zondag 6 april 2008 @ 22:04:37 #217
148588 rulerofdeath
pi_57878205
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef Rumille het volgende:
Die hoop heb ik ook .
maar ajax komt zo nog niet langs groningen
pi_57878343
Oh jawel. Klaas-Jan is in vorm dus die scoort er 2, Suarez laat zich zien tegenover Grunn, dus das +1. Lindgren scoort penalty +1 en onze verdediging gaat 2x hard in de fout.
Eindstand 4-2 voor Ajax .
  zondag 6 april 2008 @ 22:13:00 #219
148588 rulerofdeath
pi_57878399
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:10 schreef Rumille het volgende:
Oh jawel. Klaas-Jan is in vorm dus die scoort er 2, Suarez laat zich zien tegenover Grunn, dus das +1. Lindgren scoort penalty +1 en onze verdediging gaat 2x hard in de fout.
Eindstand 4-2 voor Ajax .
penalty van suarez?

en ik denk niet dat suarez wat doet. K-J misschien wel
en dat jullie verdediging hard in de fout gaat wil ik graag zien
pi_57878407
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:25 schreef Rumille het volgende:
Dude, anders ga je even afgeven op Heracles.

Ajax heeft het zelf gewoon vaak genoeg laten liggen, dan moet je niet Heracles uitkotsen omdat ze niet van PSV winnen, het is tenslotte slechts een kleine club.
  zondag 6 april 2008 @ 22:16:08 #221
148588 rulerofdeath
pi_57878466
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ajax heeft het zelf gewoon vaak genoeg laten liggen, dan moet je niet Heracles uitkotsen omdat ze niet van PSV winnen, het is tenslotte slechts een kleine club.
inderdaad. ajax heeft het zelf laten liggen. zou wel mooi (voor heracles dan he) geweest zijn als ze hadden gewonnen van PSV.
pi_57882995
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Was meer de eerste reactie van hem na afloop ! Maar idd, je hebt gelijk. KUTJODEN
A.F.C.A.
pi_57883060
In het Tukkers op Fok! topic dikke discussies over voetbal
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57883550
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In het Tukkers op Fok! topic dikke discussies over voetbal
Ook nog over Ajax en psv
A.F.C.A.
pi_57883569
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:23 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ook nog over Ajax en psv
Tsja, als het nou alleen maar om PSV ging
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 7 april 2008 @ 09:27:58 #226
148588 rulerofdeath
pi_57883609
quote:

[..]

Ook nog over Ajax en psv
inderdaad

goedemorgen iedereen
pi_57886752
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:27 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

inderdaad

goedemorgen iedereen
Goeiesmiddags ondertussen al! Ben weer heerlijk aan t werk hoor, gaat wel redelijk snel die maandag (tot nu toe dan )!
A.F.C.A.
pi_57886832
Goedemiddag inderdaad. 2 tussenuren dus even Natuurkunde 2 overschrijven (3 hoofdstukken ) zodat ik dat kan laten zien.
  maandag 7 april 2008 @ 13:55:08 #229
148588 rulerofdeath
pi_57888498
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:24 schreef Rumille het volgende:
Goedemiddag inderdaad. 2 tussenuren dus even Natuurkunde 2 overschrijven (3 hoofdstukken ) zodat ik dat kan laten zien.
foei

middag iedereen
vanavond even sudoku-en tegen een aantal FOK!kers
pi_57888579
Tussenuren bijna voorbij en heb net 1 hoofdstuk af. Dat wordt vanmiddag hoofdstuk 2 doen en morgen in tussenuur nog hoofdstuk 3.
  maandag 7 april 2008 @ 14:00:26 #231
148588 rulerofdeath
pi_57888602
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:59 schreef Rumille het volgende:
Tussenuren bijna voorbij en heb net 1 hoofdstuk af. Dat wordt vanmiddag hoofdstuk 2 doen en morgen in tussenuur nog hoofdstuk 3.
wanneer moet dat af zijn dan?
pi_57888638
Morgen 6e uur en heb het 3e en 4e nog tussenuren dinsdag.
  maandag 7 april 2008 @ 14:04:21 #233
148588 rulerofdeath
pi_57888681
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Rumille het volgende:
Morgen 6e uur en heb het 3e en 4e nog tussenuren dinsdag.
ooow nog tijd zat dus
pi_57888702
Nou... kom er net achter dat ik 4 hoofdstukken moet maken in plaats van 3. Vanmiddag misschien groot deel van hoofdstuk 2, en dan morgen 2 afmaken, 3 (is heel klein) en 4...

Ach, anders zeg ik dat ik 4 BIJNA af heb.
pi_57889497
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef Rumille het volgende:
Nou... kom er net achter dat ik 4 hoofdstukken moet maken in plaats van 3. Vanmiddag misschien groot deel van hoofdstuk 2, en dan morgen 2 afmaken, 3 (is heel klein) en 4...

Ach, anders zeg ik dat ik 4 BIJNA af heb.
Boefje !
A.F.C.A.
  maandag 7 april 2008 @ 15:11:40 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57889856
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

massage?
Och het gaat al beter. Alleen met opstaan is het een crime... ik moet letterlijk uit bed rollen

Morgen begravenis
  maandag 7 april 2008 @ 15:47:44 #237
148588 rulerofdeath
pi_57890515
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Och het gaat al beter. Alleen met opstaan is het een crime... ik moet letterlijk uit bed rollen

Morgen begravenis
dan hoop ik voor je dat je geen hoogslaper/stapelbed hebt
dat rolt nogal hard
voordeel is wel dat je dan meteen wakker bent (of je valt in coma )
  maandag 7 april 2008 @ 15:50:44 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57890573
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:47 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dan hoop ik voor je dat je geen hoogslaper/stapelbed hebt
dat rolt nogal hard
voordeel is wel dat je dan meteen wakker bent (of je valt in coma )
Ik heb een bedstee Is juist wel handig, ik rol meteen op m'n benen, daarna kan ik me zo optrekken aan de luiken. Ziet er heel knullig uit. Mijn zusje moest heel hard lachen
pi_57892130
Middag. Straks trainen, nu nog even natuurkunde doen
  maandag 7 april 2008 @ 17:49:59 #240
148588 rulerofdeath
pi_57892907
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb een bedstee Is juist wel handig, ik rol meteen op m'n benen, daarna kan ik me zo optrekken aan de luiken. Ziet er heel knullig uit. Mijn zusje moest heel hard lachen
zou het wel eens willen zien

maar dan woon je nu in een niet zo heel jong huis
pi_57893629
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

pics??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57893797
quote:

[..]

Ook nog over Ajax en psv
Inderdaad, schaam jullie.
  maandag 7 april 2008 @ 18:41:49 #243
148588 rulerofdeath
pi_57893885
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

pics??
met geile kleding he
pi_57893917
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

met geile kleding he
niemandalletje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 april 2008 @ 19:09:37 #245
148588 rulerofdeath
pi_57894481
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

niemandalletje
mag ook maar sexy kleding aan mag ook
pi_57894581
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

mag ook maar sexy kleding aan mag ook
wij zijn gauw tevreden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 7 april 2008 @ 19:17:06 #247
148588 rulerofdeath
pi_57894640
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wij zijn gauw tevreden
liever met kleding dan helemaal niet
  maandag 7 april 2008 @ 19:39:39 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57895195
Geen jong huis (2001 of zo), bedstee is zelf gemaakt door mijn vader en oom. En nee, ik ga geen foto's maken Voor foto's kijk maar in m'n profiel en als dat niet goed genoeg is, pech
  maandag 7 april 2008 @ 21:59:25 #249
148588 rulerofdeath
pi_57898290
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:39 schreef Samzz het volgende:
Geen jong huis (2001 of zo), bedstee is zelf gemaakt door mijn vader en oom. En nee, ik ga geen foto's maken Voor foto's kijk maar in m'n profiel en als dat niet goed genoeg is, pech

dus een (vrij) nieuw huis oude stijl?
  maandag 7 april 2008 @ 22:00:53 #250
148588 rulerofdeath
pi_57898341
zijn er hier nog luisteraars van FOK!radio?
pi_57898448
Nee.

Ik ben slapen. Weltrusten en tot morgen.
  maandag 7 april 2008 @ 22:28:52 #252
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57899076
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dus een (vrij) nieuw huis oude stijl?
Tja, oude stijl.. ik wilde graag een bedstee, dus die bedstee is er. Ons huis is een beetje een mengsel van platteland meets stad of zo.
  maandag 7 april 2008 @ 22:29:50 #253
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57899099
Ik ga ook slapen. Maar eerst m'n haar even doen, anders loop ik morgen met een ontplofte poedel kapsel

Trusten!
  maandag 7 april 2008 @ 22:50:26 #254
148588 rulerofdeath
pi_57899675
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook slapen. Maar eerst m'n haar even doen, anders loop ik morgen met een ontplofte poedel kapsel

Trusten!
trusten
pi_57903751
Moggel !
A.F.C.A.
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:44:01 #256
148588 rulerofdeath
pi_57903879
Goedemorgen
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:28:29 #257
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57904503
Goeiemorgen!

Ik ben moe.
pi_57904645
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:28 schreef Samzz het volgende:
Goeiemorgen!

Ik ben moe.
Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijn
A.F.C.A.
pi_57910155
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er hier nog luisteraars van FOK!radio?
nee man 3FM FTW
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57910734
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nee man 3FM FTW
Geen radio
A.F.C.A.
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:37:49 #261
148588 rulerofdeath
pi_57911791
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nee man 3FM FTW
3FM

maar FOK!radio is alleen op maandagavond van 20.00 tot 22.00

goedenmiddag

mijn afstudeerverslag is goedgekeurd
pi_57912248
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:

mijn afstudeerverslag is goedgekeurd
hulde
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:36:25 #263
148588 rulerofdeath
pi_57913199
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hulde
dank
pi_57916468
ik vergat het bijna: vanavond gruwelijke voetbalwedstrijd op tv
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57916536
Welke dan Remco?
pi_57916584
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:31 schreef Rumille het volgende:
Welke dan Remco?
foei!

Liverpool - Arsenal
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57916639
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]
Liverpool - Arsenal

Zeker even kijken ja.

Hoezo zit je nooit in VBL? Twente topique ofzo.
pi_57916679
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zeker even kijken ja.

Hoezo zit je nooit in VBL? Twente topique ofzo.
dan heb ik nog meer om bij te houden (zit in topics van AH, Tukkers, Stage, Hardstyle en dan van een aantal feesten)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57916738
aah eem kiekn

Kalm an en rap beetje
pi_57917195
Goedemorgen: Moj
Goedemiddag: Moj
Goedenavond: Moj

dinsdag 8 april 2008 @ 20:47:45 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57918284
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Niet zeuren, studenten kunnen niet moe zijn
Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horen
pi_57918806
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:39 schreef kerluttwente het volgende:
aah eem kiekn

[ afbeelding ]
Brutal. Fucking. Metal.
pi_57918834
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga jij maar eens een hele nacht liggen draaien, huilen, rondlopen en piekeren. Dan wil ik je wel eens weer horen
K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...

DIABYYYYYYYYYYYYYYYY Arsenal, geweldig voetbal he
A.F.C.A.
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:38:12 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57919648
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:06 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

K zal wel niet naar de reden(en) vragen maar ziet dr vrij beroerd uit idd...

DIABYYYYYYYYYYYYYYYY Arsenal, geweldig voetbal he
Mag je best, hoeft niet.

Was geen fijne nacht nee, en dat een aantal nachten lang, word je niet beter van.
pi_57920235
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mag je best, hoeft niet.

Was geen fijne nacht nee, en dat een aantal nachten lang, word je niet beter van.
None of my business ! Sterkte dr mee...
A.F.C.A.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:02:46 #276
148588 rulerofdeath
pi_57920317
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mag je best, hoeft niet.

dat is inderdaad niet best

voor jou sterkte/beterschap
pi_57929085
Goedemorgen iedereen
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:55:00 #278
148588 rulerofdeath
pi_57929671
goedenmorgen
pi_57930280
Morgen.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:27:40 #280
148588 rulerofdeath
pi_57930474
ojah, ik ben gisteravond aan biertafel v2 begonnen
  woensdag 9 april 2008 @ 11:53:36 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57931036
Goedemorgen!

Ik heb net kwasten gehaald voor m'n ma. Ze heeft het dappere idee gevat de kozijnen te gaan schilderen!
pi_57931139
Middag .
pi_57931585
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, ik ben gisteravond aan biertafel v2 begonnen
Whehe die biertafel
A.F.C.A.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:53:07 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57933774
Wtf... de ene keer heeft dit topic zes pagina's de andere keer 12. Ik ben in de war.
pi_57935163
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef Samzz het volgende:
Wtf... de ene keer heeft dit topic zes pagina's de andere keer 12. Ik ben in de war.
Heb ik soms ook, zal vast een of andere bug van fok zijn ! Of weet jij dr meer van Bas ?!
A.F.C.A.
pi_57938116
Is het niet zo dat je de ene keer 50 ppp hebt en de andere keer 25ppp?
  woensdag 9 april 2008 @ 17:25:35 #287
148588 rulerofdeath
pi_57938145
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:24 schreef Rumille het volgende:
Is het niet zo dat je de ene keer 50 ppp hebt en de andere keer 25ppp?

als je niet ingelogd bent dan staat standaardinstelling op 25 posts per pagina
  woensdag 9 april 2008 @ 17:26:23 #288
148588 rulerofdeath
pi_57938155
peter is nog niet zo'n kleine sufferd
pi_57939703
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:39 schreef kerluttwente het volgende:
aah eem kiekn

[ afbeelding ]
de laatste 3 onder Klachten en Vragen en natuurlijk Tot ziens in het Twents
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_57940140
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:58 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Heb ik soms ook, zal vast een of andere bug van fok zijn ! Of weet jij dr meer van Bas ?!
Ik heb soms ook opeens 50 posts per pagina ipv 25, zo erg is het toch ook weer niet?

Avond.
  woensdag 9 april 2008 @ 19:11:35 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57940275
Nou het boeit ook niet, maar ik dacht even dat ik gek werd, zeg maar

Ik heb vandaag de Candyboy gereden en dat was geen pretje. Ik mis mijn eigen paardje
pi_57940312
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef Samzz het volgende:
Nou het boeit ook niet, maar ik dacht even dat ik gek werd, zeg maar

Ik heb vandaag de Candyboy gereden en dat was geen pretje. Ik mis mijn eigen paardje
Candyboy klinkt wel erg fout eigenlijk.

Wat is er met je eigen paardje?
pi_57940602
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef rulerofdeath het volgende:
peter is nog niet zo'n kleine sufferd
  woensdag 9 april 2008 @ 19:34:07 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57940809
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Candyboy klinkt wel erg fout eigenlijk.

Wat is er met je eigen paardje?
Jaaa Candyboy xx is de afstamming... hij heet eigenlijk Igaboy, wat imo nog erger is. Mijn paard heeft de schoft nog immer kaput. Al komt er wel weer haar op!
pi_57944560
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:05 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik heb soms ook opeens 50 posts per pagina ipv 25, zo erg is het toch ook weer niet?

Avond.
Neej heb er geen last van.. Maar dacht mssn weet jij dr meer van hoe en wat.. Misschien een bug van fok ofzo

Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaa! Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
A.F.C.A.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:08:50 #296
148588 rulerofdeath
pi_57944602
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jaaa Candyboy xx is de afstamming... hij heet eigenlijk Igaboy, wat imo nog erger is. Mijn paard heeft de schoft nog immer kaput. Al komt er wel weer haar op!
schoft is toch de schouder van het paard onie?
  woensdag 9 april 2008 @ 22:13:57 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57944735
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

schoft is toch de schouder van het paard onie?
Nope. De schoft is de overgang van de halswervels naar de rugwervels, waar de hals heel flexibel is en de rug nog enigzins, is de schoft dit helemaal niet. Je hebt gelijk dat de schoft boven de schouders zit.

Ik heb mijn tijgertekening weer gevonden
  woensdag 9 april 2008 @ 22:18:56 #298
148588 rulerofdeath
pi_57944897
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nope. De schoft is de overgang van de halswervels naar de rugwervels, waar de hals heel flexibel is en de rug nog enigzins, is de schoft dit helemaal niet. Je hebt gelijk dat de schoft boven de schouders zit.

Ik heb mijn tijgertekening weer gevonden
ok. toch bijna goed

ik heb m gezien heel mooi
zelf zou ik zoiets nooit zo mooi kunnen tekenen. ik deed vroeger altijd trekkers tekenen
en heb een keer 3 A4-tjes aan mekaar geplakt (over de lengte) en heb met liniaal erbij een truck getekend, tenminste een poging gedaan tot.
volgens mij had ik m een tijdje terug nog gezien
  woensdag 9 april 2008 @ 22:24:24 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57945007
Ik heb een keer een trekker getekend, staat erbij, de John Deere, die is nu naar een goede vriend gegaan. En nu word ik gesmeekt een Deutz te tekenen, maar die trekkers vind ik niet tof.

Wat is dan die biertafel waar je mee bezig bent?
  donderdag 10 april 2008 @ 00:12:29 #300
148588 rulerofdeath
pi_57947895
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een keer een trekker getekend, staat erbij, de John Deere, die is nu naar een goede vriend gegaan. En nu word ik gesmeekt een Deutz te tekenen, maar die trekkers vind ik niet tof.

Wat is dan die biertafel waar je mee bezig bent?
heb je het filmpje gezien dat in mijn sig staat?

dat is een sta tafel met een knop erop. als je op die knop slaat dan komt er een biertje uit de tafel. onder de tafel staat een koelkast met een systeem erin dat zorgt dat er een biertje naar boven komt
  donderdag 10 april 2008 @ 10:22:01 #301
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_57951902
Oh nee, heb ik nog niet gezien. Klinkt wel tof overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')