Hard Bass, Silverdome in Zoetermeerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waar ben je wezen rampetampen dan?
Juridisch Medewerker Openbaar Bestuurquote:Op maandag 31 maart 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Betur! Wat doe je dan havo, vwo ofzo?
Ik ben trots op jequote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
hoe is het hier?
ik heb zaterdagavond ONZ-meet gehad.
en gistermiddag naar rockcafe geweest. daar waren welgeteld 4 gasten
nu bij vriendin dus heb ineens een leven ipv FOK!
quote:
quote:Mijn paard haar schoft word al beterJeeeej!
Nou dat vind ik fijnquote:
Nee, want jij weet het alquote:
Op dinsdag? Wat een leven zeg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiesavonds! Vanaaf weer terug knallen naar t Twentsche landschap!
Voetbal is de meest bekeken sport van Nederland, terwijl paarden maar een klein publiek trekt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Europees voetbal.. ja daar gooien ze alles wel mee vol, maar Anky's winnende wereldbeker kür krijgt een kwartiertje zendtijd! Niet dat die zo geweldig was, maar het gaat om het principe
Ik heb mijn Kyra K. vest terug
Dat zeg jij... paardensport is na voetbal de grootste sport in Nederlandquote:Op woensdag 2 april 2008 10:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Voetbal is de meest bekeken sport van Nederland, terwijl paarden maar een klein publiek trekt.
Ik zou ook voetbal uitzenden als ik de NOS was.
Eeuhm, paardensport de 2e sport in Nederland? Mag ik vragen waarop dat gebaseerd is?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg jij... paardensport is na voetbal de grootste sport in NederlandEr zijn enorm veel mensen die meer paardensport op de tv willen. Het is toch van de gekken dat een Nederlander de fackin wereldbeker wint, maar er maar 15 minuten uitgezonden word
Is onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eeuhm, paardensport de 2e sport in Nederland? Mag ik vragen waarop dat gebaseerd is?
Denk dat er genoeg sporten groter zijn dan (met alle respect) het paardrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |