Regen is kut...!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen. ... Nu regent het
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk iedereen zoekt vrouw/man maar hier begon het mee natuurlijk
quote:
Damzkieee!quote:
waren er nog best veel geloof ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:17 schreef RedemptioN het volgende:
tvp ^^
is iedereen hier zo eenzaam alleen dan?
Whehe ga eens werken ofzo gek!!quote:
en dat zeg jij met je ondertitel van bijna een jaar oud!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
Damz, pas je sig eens aan ontzettende natnek!
Die blijft oneindig geldenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dat zeg jij met je ondertitel van bijna een jaar oud!
Knuffelnegertje...!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
Damz, pas je sig eens aan ontzettende natnek!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die blijft oneindig gelden!
Next match: Willem II - Heracles Almelo @ 23/3 14.30-->deze is al geweest bij die gozert
Hoe heet dat ook nog maar weer? Wet van.. god ik heb nog bij het standbeeld van die gast in Dublin gestaan... je weet wel dat het altijd fout gaat als het fout kan gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
verdomme weer een half uur te laat.. Het is altijd precies de boot die ik neem, die kapot moet gaan natuurlijk..
Half uur in de kou staan wachten daar
Murphy's law?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook nog maar weer? Wet van.. god ik heb nog bij het standbeeld van die gast in Dublin gestaan... je weet wel dat het altijd fout gaat als het fout kan gaan
edit: wet van murphey?![]()
quote:
Whehe tuurlijk gek, je kunt er patat in bakkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Jaartje ouder, vette bek is ook gegroeid zie ik al wel.
Ik zal hem aanpassen.
en nu weer aan het werk man. Lapzak.
T gaat daar niet om! Zie t bord naast die draak, van die kapselsquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een kut fotograaf, zit daar een meisje op een stoel aan de linkerkant, komt er maar zo'n klein stukje op, en die lelijke vent op de achtergrond, waarom staat die er op?
die jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Murphy's law?
edit: Die ja :p
Maar dat ging er toch om, dat als er iets fout gaat dat alles fout blijft gaan? Of heb ik het nou mis? Bij mij is het toch net iets anders? Er varen 4 van die boten om het half uur en degene die ik moest hebben om hier om 9 uur te zijn was kapot
aaah ok, nou snap ik de foto, ik begreep al niet wat die lelijke jongen er op moest, ik bedoel, hoe kan je in HEMELSNAAM een rode zwembroek dragen...!!! Pfff dat is zooooo 1999...!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T gaat daar niet om! Zie t bord naast die draak, van die kapsels! Daar gaat t om, dat bord staat er keurig op
Daar heb je meteen jullie oplossing!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:06 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk iedereen zoekt vrouw/man maar hier begon het mee natuurlijk
Doorwerken dan!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff mijn burau raakt steeds voller met dossiers!
minder slowchatten en doorwerken zou een idee kunnen zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff mijn burau raakt steeds voller met dossiers!
Klopt, ik zal mij de ogen uit de kop schamen als ik daarmee moet lopen. WALGELIJK!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah ok, nou snap ik de foto, ik begreep al niet wat die lelijke jongen er op moest, ik bedoel, hoe kan je in HEMELSNAAM een rode zwembroek dragen...!!! Pfff dat is zooooo 1999...!
quote:
Jullie zijn veel te streng voor mij!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
minder slowchatten en doorwerken zou een idee kunnen zijn![]()
Wel minder gezellig natuurlijk
Dat van mij was alleen een suggestie en niet dwingend bedoeld hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn veel te streng voor mij!
Whehe 2 jaar geleden ook geweest.. Niet echt mijn dingquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja mijn vakantie is geboekt
6 juni - Turkije - Alanya !
Lekker biertjuuuuuuuuuuhs zuipuuuhquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh over 4 weekjes ga ik alweer
La Palma de gekste
Weet ik tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat van mij was alleen een suggestie en niet dwingend bedoeld hoor
Ik ben er ook al geweestquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe 2 jaar geleden ook geweest.. Niet echt mijn ding![]()
Die van mij is al afgeslotenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef octopussy het volgende:
Hoi, wie krijgt zijn afstudeeropdracht ook niet op gang?
Ik moet zeggen dat ik ondertussen wel een flink eind ben met mijn scriptie. Alleen de daadwerklijke opdracht ben ik nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef octopussy het volgende:
Hoi, wie krijgt zijn afstudeeropdracht ook niet op gang?
welke problemen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
Jeej. Eindelijk de problemen (voor nu) weer opgelostIk ben er weer (en ik hoop gewoon tot de lunch
)
Hebben een nieuw programma om allerlei zaken bij te houden (werk in de reclame dus jobs en contacten en offertes maken e.d.) en het programma werkt niet mee. Problemen tot nu toe:quote:
Hier posten natuurlijk!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:43 schreef jna het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zal ik vandaag weer eens gaan doen?
T is maar goed dat er een spellingscontrole knobbeltje in mijn hoofd zat anders kwam t niet goed met onze scriptie!quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Tot volgende week dames!Ik heb er genoeg van, neem een weekje vakantie kom volgende week wel weer!
Tuurlijk, ga maar weer achter de vrouwen aan.. Mooie player dat je er rond loopt! Have fun!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Tot volgende week dames!Ik heb er genoeg van, neem een weekje vakantie kom volgende week wel weer!
Nogmaals heel veel plezierquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hij gaat alleen opzoek naar zn dekseltjequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga maar weer achter de vrouwen aan.. Mooie player dat je er rond loopt! Have fun!!
hehe.. klinkt goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebben een nieuw programma om allerlei zaken bij te houden (werk in de reclame dus jobs en contacten en offertes maken e.d.) en het programma werkt niet mee. Problemen tot nu toe:
- Kan geen documenten koppelen (hoort wel te werken)
- Mailen op de PC vanuit het programma lukt niet (vastloper)
- Verschillende offertes in 1 offerte plaatsen lukt niet.
- Sjablonen moeten worden aangepast
- En dan natuurlijk hebben sommige mensen geen cursus gehad dus genoeg uitleg te geven
Als hij een potje is kan dat perfectquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij gaat alleen opzoek naar zn dekseltje
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is maar goed dat er een spellingscontrole knobbeltje in mijn hoofd zat anders kwam t niet goed met onze scriptie!![]()
WHEHEHEHEHEHHEHEHEE~~!!1`!1111één23~!~!!!einzweidreilollereins!!@!221
Hier ouwe Doucheburger,quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier ouwe Doucheburger,
wanneer verkopen jullie Colin aan Man Utd?
Ohja, dat wordt vast 8-0 ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]Vuile Duitser.
Tegen Heracles zegt Johnny aju![]()
dan ben ik er uiteraard bij
JA!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohja, dat wordt vast 8-0 ofzo
Ik lach me wel dood als wij op de dag dat PSV kampioen kan worden het feestje in Eindhoven komen verstoren met 0-0 of 0-1
quote:
Dat staat daar tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
GVD, vraag gewoon welke datum dat is, hondenkop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sappig !!
Heyquote:
Beter dan OUD of TRUquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het gevoel in het voetbal forum te zitten
Dat heb ik hier ook wel eens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Dean het zo aanpaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
ik bemoei me er gewoon niet meequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Yesse het volgende:
Jaaaa! Dean zoekt vrouw. Dean vind vrouw. Vrouw dist Dean. Dean makes comeback bij vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Dean het zo aanpakt!
Ajax-Heracles.. Paar matties zijn voor Heracles en wat voor Ajax, ff mooi dagje van makenquote:
Ja, niet dat ik het erg vind hoor, maar ik ben de enige Feyenoorder hier volgens mijquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaa! Dean zoekt vrouw. Dean vind vrouw. Vrouw dist Dean. Dean makes comeback bij vrouw. Vrouw dist hem opnieuw.
Daarna het Home in, misschien komt Johnny ook nog effequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ajax-Heracles.. Paar matties zijn voor Heracles en wat voor Ajax, ff mooi dagje van maken!
BEDANKT DAMZ![]()
Welke wedstrijd danquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:53 schreef jna het volgende:
Is het al zeker dat Johnny afscheid neemt tegen Heracles?
Zou me idd niet verbazenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax kennende in de plee-offs met 20.000 man op de tribunes
Ja.. vrouwenhumorquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Net een dijenkletser van zo'n vrouw hier. Moet royementen archiveren.. Zegt ze: daarom hebben we jouw aangenomen ROY voor de ROYementen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat beter dan gisteren. Om half 5 moet ik bij de dokter zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe gaat het met je keel Houniet?
Ik blijf hier in de pauze, dan kan ik lekker om 15.45 naar huis
Tot nu toe niet. Ik wil naar huis!quote:
Ik ook, maar ik zit hier nog wel een minuutje of 275. oftewel 16500 secondenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Ik wil naar huis!
Hallo Deanquote:
Ik weet niet hoe lang ik hier nog zit. Te lang, denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit hier nog wel een minuutje of 275. oftewel 16500 seconden
Ah gossie! Niet treuren, het komt wel goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Voel me vereerd, wat zijn jullie toch ook schatten
Maar we [lees: jullie] mogen inderdaad verder zoeken, Madame Transploft heeft al een vriend
Al is dat wel weer herkenbaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Maar we [lees: jullie] mogen inderdaad verder zoeken, Madame Transploft heeft al een vriend
VLB, R&P, alles komt samen in de Stage SC.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
Ik krijg nu wel een beetje het gevoel dat ik R&P terecht ben gekomen![]()
Weet ik ook waarom ze me zo afdankte gisterenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ah gossie! Niet treuren, het komt wel goed
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
VLB, R&P, alles komt samen in de Stage SC.
Meer, wat zal Goover eten voor lunchquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal best ja: "Eens kijken wat we er op hebben"![]()
Dat is ook nog vaak voorbij gekomen..quote:
Nee, dit fout is wel eerder gemaaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang KPD en B&H maar niet voorbij komen, mensen kijken af en toe op m'n scherm
Ik wil geen koeien, ik wil linkjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
even oude koeien uit de sloot halen..
Praat mij eens bij?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, dit fout is wel eerder gemaakt
Maar ja.. het SEX gebeuren.... leidde toch tot een van hoogtepunten en voor een persoon toch een dieptepunt in de geschiedenis van Stage SC.
even oude koeien uit de sloot halen..
User had op Fok wat dingen gezegd over zijn vriendin.. vriendin komt in stage sc.. een aantal stage sc'ers hadden de linkjes geplaatst..quote:
NEE UVT NATUURLIJKquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
User had op Fok wat dingen gezegd over zijn vriendin.. vriendin komt in stage sc.. een aantal stage sc'ers hadden de linkjes geplaatst..
Ik weet dat een van de twee binnenkort weer gaat beginnen met stagequote:Op woensdag 26 maart 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zitten die mensen nog hier? Anders is het mss wel een beetje lullig
WIEquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
User had op Fok wat dingen gezegd over zijn vriendin.. vriendin komt in stage sc.. een aantal stage sc'ers hadden de linkjes geplaatst..
Die ga ik thuis op mijn gemak lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet dat een van de twee binnenkort weer gaat beginnen met stage
en de shit hits the fan bij deel 171 en deel 172
Die zie ik nog wel eensquote:
quote:
zoiets kan je toch zelf ook wel een beetje bedenken gok ik zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:22 schreef Piles het volgende:
Tis een mooie waarschuwing voor mij als nieuweling hier iig
Whehe jah, te hilarischquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
Hij PM'de me nog en die had ik ook nog in het topic gezet
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou natuurlijk![]()
Vertel, hoe ging/gaat het?
Idd, ik ben wat dat betreft vrij voorzichtig. Met een paar klikjes weet je wie ik ben, waar ik woon e.d., dus gevoelige verhalen laten we lekker offlinequote:Op woensdag 26 maart 2008 13:26 schreef nicomart het volgende:
zoiets kan je toch zelf ook wel een beetje bedenken gok ik zo
MOOI HEquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Schitterend! Telkens als ik hem zie posten moet ik grijnzen
Goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoor
Met u?
Haha dat zijn verhalen voor de meetquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, ik ben wat dat betreft vrij voorzichtig. Met een paar klikjes weet je wie ik ben, waar ik woon e.d., dus gevoelige verhalen laten we lekker offline
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mooi, het werk is af. Alleen natuurlijk wel net te laat om de trein te halen, dus nog maar even een kwartiertje hier blijven zitten, dat is beter dan op het station wachten.
quote:
Whehe net ff terug gelezen. Geweldigquote:
Met hier bedoel ik eigenlijk op school (FOK! kan thuis ookquote:
Wel zonde dat potten vaak andere potten zoekenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]Staat in de planning. We gaan dekseltjes zoeken voor bij de potten --> "Dean zoekt vrouw"
Nu is het net alsof Dean een pot is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]Staat in de planning. We gaan dekseltjes zoeken voor bij de potten --> "Dean zoekt vrouw"
Bij mij is de licentie op school verlopenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met hier bedoel ik eigenlijk op school (FOK! kan thuis ook), dat is niet zo gezellig hoor. Het wordt hier ook steeds rustiger. En het Workpace kutprogramma dwingt mij zo nu en dan om pauzes te houden.
Hier ook, of zo goed als. En niet alleen daarvan, er zijn meerdere programma's die in trial draaien omdat de licentie verlopen is. Goed geregeld door InHolland hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij is de licentie op school verlopen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier ook, of zo goed als. En niet alleen daarvan, er zijn meerdere programma's die in trial draaien omdat de licentie verlopen is. Goed geregeld door InHolland hè?
Ja zag ik ook al, maar het is wel correct nederlandsquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu is het net alsof Dean een pot is.
loopsequote:Op woensdag 26 maart 2008 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga naar het station lopen. Doei.
Hehe idd, ff die gouwe herinneringen ophalenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:10 schreef PieterBas het volgende:
Opeens wel een boel oudgediende hierzo
Nicomart
Roycoooooo
Damzkiee
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:10 schreef PieterBas het volgende:
Opeens wel een boel oudgediende hierzo
Nicomart
Roycoooooo
Damzkiee
Jij was toch ook hier eerder te vinden.. of heeft de cafeine mijn hersens aangetast..quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef Loontjah het volgende:
Kom je een keer op school deze week...
is niemand op school
Zelfs niet opperhoofd TrigaltiJajaja.. je zegt et precies GOED!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je een keer op school deze week...
Met je opperhoofd..------------------
Whehe idd, met haar geisha? ballenquote:
en Miss Scofieldquote:
Oh god jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd, met haar geisha? ballen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
mja.. dat was inmiddels wel een jaar geleden. Dat je dat nog weetquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij was toch ook hier eerder te vinden.. of heeft de cafeine mijn hersens aangetast..
Of te wel 8 uur lang FOK!kenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
Wel lachen dat hier nog mensen zitten die zwaar onderbetaald krijgen terwijl ik hetzelfde doe als op stage (met iets meer verantwoordelijkheden) voor een enorm salaris
![]()
Oooh ja, die was dr toen ook nogquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh god ja
Ik zag haar laatst @ een MUZ topic, profiel effe gecheckt jeweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Wat moeten jullie zonder mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die heb je ook nodig. Anders wordt het zo'n oud suf zooitje
Whehe Truequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
Wel lachen dat hier nog mensen zitten die zwaar onderbetaald krijgen terwijl ik hetzelfde doe als op stage (met iets meer verantwoordelijkheden) voor een enorm salaris
![]()
Gelukkig heb ik geen echt stage-loonquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:26 schreef Damzkieee het volgende:
![]()
Ik welquote:
Onze presentatrice van Dean zoekt vrouw..quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat moeten jullie zonder mij![]()
Oké iets té ego nu
uhm.. ik wou al zeggen. Je kan ook té ver gaan sprookjesprinsesquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oké iets té ego nu
Je krijgt echt helemaal niks?quote:
Geen idee!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oké iets té ego nu
Ik ben de presentatrice van Dean zoekt vrouw maar Cali doet de algehele showquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Onze presentatrice van Dean zoekt vrouw..Of was dat weer iemand anders
Nais!quote:
Exactquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais!![]()
Beter als de meeste schamele stagevergoeding van 250 oid?
Zijn ideale vrouwquote:
Verkapt "kijk eens hoeveel ik krijg"-postquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
ik krijg 2 keer zoveel dan![]()
Was echt blij toen mijn 500 euro in de maand werd aangeboden hier. Ander bedrijf bood me maar liefst 9 euro per dag
Ik bedenk me net dat ik dat eigenlijk al de hele dag doequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo ik staak, heb geen zin meer!
Oja. Heb ik nog niet gevonden, hier zijn niet zo veel vrouwen.. Maar mijn ideale man is ook nog niet voorbijgewandeldquote:
Ooh okej, dacht dat je ook een fulltime student was! Dan is t idd wat andersquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
ExactMaar ik doe dan ook duaal, dat is "anders"
(nouja, sowieso omdat ik er 1,5 jaar zit
)
Jezelf quotenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Verkapt "kijk eens hoeveel ik krijg"-post
Waar zoeken we nu ook alweer om??quote:
Idd, te triest voor woordenquote:
Ik sluit me er bij aan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo ik staak, heb geen zin meer!
wen er maar aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik dat eigenlijk al de hele dag doe
Ik ben er al aan gewend volgens mij, anders was ik er niet 3 uur 's middags achter gekomenquote:
Moet ik nou nog gaan wandelen ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja. Heb ik nog niet gevonden, hier zijn niet zo veel vrouwen.. Maar mijn ideale man is ook nog niet voorbijgewandeld
Deksels!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar zoeken we nu ook alweer om??
Kom ik vandaag voor het eerst hier binnen wandelen, zie je het nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja. Heb ik nog niet gevonden, hier zijn niet zo veel vrouwen.. Maar mijn ideale man is ook nog niet voorbijgewandeld
Nee hoor.. Dat soort dingen doe ik nooit zelfquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jezelf allang vna de lijst had geschrapt
T was een hint, koekwausquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee hoor.. Dat soort dingen doe ik nooit zelf
Ik heb vandaag niemand zien wandelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom ik vandaag voor het eerst hier binnen wandelen, zie je het niet
Mannen en hints werken toch niet.. wanneer leren vrouwen dat nou eensquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Shit.. dan had ik niets moeten zeggen. Dan had ik nog een kans
Dan ga je het eerste stuk toch met de trein!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ben al onderweg...maar vanuit Apeldoorn is het nogal lang wandelen
Je hebt gelijk.. Ik heb mijn eigen ramen ingegooid..quote:
vooruit het eerste stuk dan maar even met de treinquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan ga je het eerste stuk toch met de trein!
En hoi![]()
Zeker tijd voor terrasjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
vooruit het eerste stuk dan maar even met de trein
en hoi nog ja![]()
![]()
![]()
het is tijd voor terrasjes weer...
Ben ik deels met je eens, heb zin in de zomer. Maar dan worden het wel lange dagen binnen zittenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef RedemptioN het volgende:
het is tijd voor terrasjes weer...
First 3 agreequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker tijd voor terrasjesEn rokjes
En topjes
En mooie schoenen
En zongebruinde mannen
meer kans voor mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. Ik heb mijn eigen ramen ingegooid..![]()
De liefde tussen jou en mij zal voortaal onmogelijk zijn
Mooie stad he? Barcelona?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker tijd voor terrasjesEn rokjes
En topjes
En mooie schoenen
En zongebruinde mannen
quote:
Dat is waarquote:
Barcelonaquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooie stad he? Barcelona?
Of is dat niet in je fobo?
Truequote:
ik wandel alleen voor mooie vrouwenquote:
Nee dat is mijn nieuwe kenmerkquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik wandel alleen voor mooie vrouwen![]()
ben je trouwens disney *kus* avatar verslaafd?
Pak de eerste de beste hopeloze gozert. Succes verzekerdquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee dat is mijn nieuwe kenmerkIk ben een hopeloze romanticus
In dat perkje heb je ook vna die beelden staanquote:
Is dat een open sollicatie van jouw kant?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pak de eerste de beste hopeloze gozert. Succes verzekerd
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is dat een open sollicatie van jouw kant?
Ik ging per busquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In dat perkje heb je ook vna die beelden staan
Vlakbij de 'landingsplaats' van de gondel.
is het al romantisch genoeg als ik voor je wandel vanaf apeldoorn?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
En waarom niet eerste de beste gozer: Omdat dat niet romantisch is
![]()
[..]
Ik ging per busHeb wel een watervalletje gezien maar geen beelden.
Neejquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is dat een open sollicatie van jouw kant?
MacDonalds eten op het strandquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
is het al romantisch genoeg als ik voor je wandel vanaf apeldoorn?
of wil je een diner aan het strand, bij zonsondergang...en een wandeling bij volle maan ?
alles valt te regelen ^^
Mij ben je ook kwijtquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
MacDonalds
Moet je naar Scheveningenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
MacDonalds eten op het strand(ja zo romantisch ben ik ook weer niet
)
Volle maan is pas 20 april weer![]()
Dan komen we je bevrijdenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef PieterBas het volgende:
Nooit geweten, dat je via google Amerikaanse "staatsgeheimen" kon vinden.. Dus als ik morgen niet online ben, heb ik een enkele reis Cuba gekregen.
Zocht op resistance implementation ERP.. en Google vond meteen een paar wetenschappelijke documenten..![]()
Okéquote:
Yesse komt me bevrijdenquote:
ik ben nu bezig/zit in het implementatie traject van een ERP pakketquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef PieterBas het volgende:
Nooit geweten, dat je via google Amerikaanse "staatsgeheimen" kon vinden.. Dus als ik morgen niet online ben, heb ik een enkele reis Cuba gekregen.
Zocht op resistance implementation ERP.. en Google vond meteen een paar wetenschappelijke documenten..![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik ben nu bezig/zit in het implementatie traject van een ERP pakket
Het valt wel op hèquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Er is 1 vrouw in een stage SC topic en meteen trekken er 6 vrijgezelle rechterhandgebruikers hun oorlogskostuum aan
Je moet toch wat.. Ik zit hier met allemaal mannen op kantoor...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
Er is 1 vrouw in een stage SC topic en meteen trekken er 6 vrijgezelle rechterhandgebruikers hun oorlogskostuum aan
Jaar geleden waren het Lienelien en Miss Scofield (die al bezet was)
Zie je nou welquote:
Tot vanavondquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik ben nu bezig/zit in het implementatie traject van een ERP pakket
MAC bij zonsondergang is goed, nu nog de datum:P
oh ik moet nu naar huis, tot vanaaf/strx/morgen allemaal
Hier zitten wel aardig wat vrouwen, maar allemaal 25+, en in mn directe omgeving 40+quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet toch wat.. Ik zit hier met allemaal mannen op kantoor...Daar wordt je nou ook niet blij van
Ik moet nog mn best doen ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
De afdeling waar ik werk, werken alleen maar vrouwen.. Maar om daar nu vrolijk van te worden tijdens de pauzegesprekken; over zwangerschappen enzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet toch wat.. Ik zit hier met allemaal mannen op kantoor...Daar wordt je nou ook niet blij van
Niet teveel je best doen hè.. Dat niet goed voor jequote:Op woensdag 26 maart 2008 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet nog mn best doen ookIk verlies ze veel te snel...
Wat is er mis met 25+quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier zitten wel aardig wat vrouwen, maar allemaal 25+, en in mn directe omgeving 40+
btje fun hebben mag tegenwoordig ook al niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
linkhandigendiscriminatie!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef Damzkieee het volgende:
In de pauze thuis vretenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De afdeling waar ik werk, werken alleen maar vrouwen.. Maar om daar nu vrolijk van te worden tijdens de pauzegesprekken; over zwangerschappen enzo! Oh nee, werkt ook nog een gozert maar die gaat in de pauze thuis vreten
Had honger.. Heb meteen maar een appel gepakt trouwens. Smaakt toch lekkerderquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Damzkieee het volgende:
Het valt nog veel meer op dat er meteen 5 happen op mijn opmerking trouwens
Zelfs ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Damzkieee het volgende:
tuurlijk pieles!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat moet je anders, Fokken doe ik wel onder werk tijd
ik was zo open aan het praten dus jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Damzkieee het volgende:
eenschquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat moet je anders, Fokken doe ik wel onder werk tijd
Ja die pik ik ook nog effe mee met bord op schootquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef jna het volgende:
Dalijk om 6 uur jong oranje op rtl.
Aangezien het hier toch vaak over voetbal gaat
gran turismo 5 prologue zo :p, zet voetbal wel onder eten en leren aan ^^quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef jna het volgende:
Dalijk om 6 uur jong oranje op rtl.
Aangezien het hier toch vaak over voetbal gaat
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja die pik ik ook nog effe mee met bord op schooteerst effe naar de kapper zo
geen grappen Roycooooo
nee echt
Het altijd lastige jong Estland wat laatste in de poule staat met 0 punten uit 6 wedstrijdenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
Ik haal het niet, om 6 uur zit in in de trein ... tegen wie moeten ze?
Zo'n matjequote:Op woensdag 26 maart 2008 16:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe ff stukje voorgeschiedenis: Damz heeft altijd van die rare stett'n (lange manen) in de nek hangen![]()
No practical jokes
Ik las "lange mannen"quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe ff stukje voorgeschiedenis: Damz heeft altijd van die rare stett'n (lange manen) in de nek hangen![]()
No practical jokes
Doet Makaay nog mee?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:56 schreef jna het volgende:
[..]
Het altijd lastige jong Estland wat laatste in de poule staat met 0 punten uit 6 wedstrijden
Ja, het niveau is weer goed op peil.quote:
JAaa toffe gasten die Roy en Damquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |