quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:42 schreef M0NTANA het volgende:
Johnny weg ofzo?
Zal wel met een blessure uitvallen.quote:
Na 51 minuten is hij geblesseerd aan zijn kniequote:
Dat zullen we merken aan het stoppende postgedrag van de_annanas!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:43 schreef toma het volgende:
Het is wachten op de dag dat van Geel dood neer valt
Rot gewoon op andersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het belangrijkste nieuws is natuurlijk de contractverlenging van Colin!![]()
Wat een meesterzet van van Geel![]()
[ afbeelding ]
Ook alleen een feyenoorder kan zo´n prutser waarderen he, typisch hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Was het maar alleen van Geel. Helaas ziet de trainer waar we komende jaren mee opgescheept zitten het ook wel in m zitten dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wist het echt niet, net pas voor het eerst online vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Johnny is een held!
Waar kwam dat vertrouwen in godsnaam vandaan dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:50 schreef S-Two het volgende:
Zoals Daggla ook al in het vorige topic zei: Ik had wel vertrouwen in Van Basten. Maar na dat gezeik met Cruijff en nu dit weer zie ik het eigenlijk hartstikke somber in.
Kreeg pas vertrouwen toen Johan Cruijff kwam, maar dat was van korte duur. Nu wordt het gewoon weer kut!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:50 schreef S-Two het volgende:
Zoals Daggla ook al in het vorige topic zei: Ik had wel vertrouwen in Van Basten. Maar na dat gezeik met Cruijff en nu dit weer zie ik het eigenlijk hartstikke somber in.
Ach, liever George Ogararu dan Jurgen Colin.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:11 schreef Radegast het volgende:
Als Colin mag blijven van Marco, dan zal Ogararu wel op zeker weg moeten. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Of beide....maar ik denk dat van Geel niet tegen v Basten ingaat, misschien is dat wel het probleem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat niet Jaakke maar Van Geel op moet bokken
quote:Ajax zet de lijn door om jeugdige talenten steeds eerder te contracteren. De B-junioren Lorenzo Ebecilio (16), Geoffrey Castillion (16), Lorenzo Burnet (17) en Florian Josefzoon (17) tekenden tot de zomer van 2011.
'We zijn blij dat deze jongens ervoor kiezen om zich op deze wijze aan Ajax te binden', legt technisch directeur Martin van Geel uit. 'Het is logisch dat we de talentvolle jeugdspelers op relatief jonge leeftijd een contract aanbieden.'
'Enerzijds omdat we veel vertrouwen hebben in de spelers die vandaag hun contract getekend hebben en anderzijds om ons te beschermen tegen de interesse van grote clubs uit grote competities.'
Prima van Martin van Geel!quote:
Ja dom van ons, v Geel is een rots in de branding wat aankopen betreft. Stupid me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima van Martin van Geel!
Sowieso, denken mensen nou echt dat Van Geel besloten heeft om Jurgen Colin te behouden?
Marco van Basten zou het wel gevraagd hebben, komt ook wel overeen met zijn selectiebeleid.
Hou mijn hart vast wat betreft zijn aankopen.
Het was niet Martin van Geel die Jurgen Colin zo graag naar Ajax wilde halen. Of ben je dat al vergeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dom van ons, v Geel is een rots in de branding wat aankopen betreft. Stupid me.
Als je het bericht over Colin had gelezen, dan had je niet naar Van Geel gewezen, maar dan had je gezien dat Van Basten Colin erbij wilde houden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dom van ons, v Geel is een rots in de branding wat aankopen betreft. Stupid me.
Nee, maar Martin heeft genoeg gefaald om ook deze kutbeslissing te kunnen hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was niet Martin van Geel die Jurgen Colin zo graag naar Ajax wilde halen. Of ben je dat al vergeten?
Ik heb het bericht gelezen en dan nog vind ik dat een TD zijn verantwoordelijkheid moet nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je het bericht over Colin had gelezen, dan had je niet naar Van Geel gewezen, maar dan had je gezien dat Van Basten Colin erbij wilde houden.
Verder ben ik ook absoluut geen fan van Van Geel, maar om hem overal maar de schuld van te geven gaat natuurlijk nergens over.
Heb meer vertrouwen in Martin van Geel dan in Marco van Basten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, maar Martin heeft genoeg gefaald om ook deze kutbeslissing te kunnen hebben gemaakt.
Ik eigenlijk niet in beide, v Geel wellcht iets meer omdat hij kan verkopenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb meer vertrouwen in Martin van Geel dan in Marco van Basten.
Klopt, en Marco van Basten ziet het blijkbaar ook in hem zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef Han-Pekel het volgende:
Het was trouwens toch Ten Cate die Collin er zo graag bij wilde hebben?! Zwart vriendje van m van vroegah
Jep. Van Geel wilde Colin helemaal niet. Hij wilde Boakye behouden. Daarom is het ook te gek voor woorden dat sommigen hier denken dat Van Geel Colin wil behouden. Dit is een beslissing van Van Basten geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef Han-Pekel het volgende:
Het was trouwens toch Ten Cate die Collin er zo graag bij wilde hebben?! Zwart vriendje van m van vroegah
Denk dat dat wel meevalt. Als bondscoach heb je de mogelijkheid om dingen uit te proberen. Dat heeft ie gedaan. Stel dat het goed had uitgepakt...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Basten, de man die het ook zag zitten in Romano Denneboom, Dave v/d Bergh etc.
Colin tekent niets wat ie nog niet getekent heeft vorig jaar. Hij had een contract met daarin een optie voor nog twee jaar er bij. Ajax heeft de optie gelicht, Colin zelf heeft daar verder geen inspraak bij gehad. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij het via zijn zaakwaarnemer te horen moest krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Han-Pekel het volgende:
Collin krijgt een nieuw contract zodat Ajax nog wat aan hem verdient lijkt me...elke cent is er één. Denk ook niet dat MvB iets in hem ziet, ik denk niet eens dat hij hem dúrft op te stellen, puur en alleen al om de fans tevreden te houden.
Toch wel vreemd ook vanaf de andere kant gezien dat Collin zoiets heeft van..mwah waarom niet? ik teken graag een nieuw contract bij een club waar ik wordt uitgekotst!!
Is het niet de verantwoordelijkheid van zowel de TD als de Trainer om een selectie op het gewenste niveau te houden/brengen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jep. Van Geel wilde Colin helemaal niet. Hij wilde Boakye behouden. Daarom is het ook te gek voor woorden dat sommigen hier denken dat Van Geel Colin wil behouden. Dit is een beslissing van Van Basten geweest.
Nogmaals, Van Geel heeft al genoeg gefaald, maar om hem overal de schuld van te geven is wel heel erg kortzichtig.
Oke, dan zal er wel concrete interesse zijn voor Ogararu..anders zou Ajax dat nooit doen. En btw, Collin als 3e rechtsback in de selectie lijkt me geen groot probleem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Colin tekent niets wat ie nog niet getekent heeft vorig jaar. Hij had een contract met daarin een optie voor nog twee jaar er bij. Ajax heeft de optie gelicht, Colin zelf heeft daar verder geen inspraak bij gehad. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij het via zijn zaakwaarnemer te horen moest krijgen.
Daar wordt je blij van...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Mazzelpik die Colin. Krijgt gewoon weer een gratis seizoenskaart.
Een gast van 27 als 3e man?? Daar moet Ajax godverdomme jeugdspelers voor hebben! Ajax is geen club waar spelers die al over de helft van hun carriere als 2e of 3e man dienen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:53 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Oke, dan zal er wel concrete interesse zijn voor Ogararu..anders zou Ajax dat nooit doen. En btw, Collin als 3e rechtsback in de selectie lijkt me geen groot probleem.
Voor 500k per jaar + gratis seizoenskaart zou ik dat nog wel een paar seizoenen volhouden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
Daar wordt je blij van...
weer een jaar vol ergernissen, zonder CL en zonder prijzen.
Ik weet zeker dat Van Geel het Van Basten heeft afgeraden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Van Geel van gedachten veranderd is, omdat Colin dit seizoen zo geweldig gespeeld heeft. Maar blijkbaar wilde Van Basten niet luisteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is het niet de verantwoordelijkheid van zowel de TD als de Trainer om een selectie op het gewenste niveau te houden/brengen?
Indien ja, dan lijkt het mij zeker wel dat iemand als V Geel die Colin gedurende dit seizoen heeft meegemaakt een dusdanig gevormde mening heeft over Colin om v Basten ten sterkste af te raden een contractverlenging aan te bieden.
laat die jeugdspelers maar lekker ergens aan uitgehuurd worden en elke week spelen. Denk dat ze dan iets sneller en beter ontwikkelenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
Een gast van 27 als 3e man?? Daar moet Ajax godverdomme jeugdspelers voor hebben! Ajax is geen club waar spelers die al over de helft van hun carriere als 2e of 3e man dienen.
Klopt, uitlenen en dan alsnog tekort komen voor het beoogde Ajax-niveau, schiet je veel mee op!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
laat die jeugdspelers maar lekker ergens aan uitgehuurd worden en elke week spelen. Denk dat ze dan iets sneller en beter ontwikkelen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Te belachelijk voor woorden toch eigenlijk dat Colin ongeveer 4 keer zoveel verdiend als Balkenende.
noem m maar op, die briljante rechts-back die nu in de jeugd speelt van het kaliber kluivert, seedorf, davids, vdv, wesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, uitlenen en dan alsnog tekort komen voor het beoogde Ajax-niveau, schiet je veel mee op!
Michael Reiziger is na zijn verhuur goed teruggekomen, maar jongens als Patrick Kluivert, Edgar Davids en Clarence Seedorf zijn zo goed geworden omdat ze meteen de kans kregen in het eerste van Ajax.
Was het maar een grapquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:28 schreef DANILXL het volgende:
ajax is vroeg met de 1 april grap dit jaar
Emmanuel Boakye liep in eigen jeugd, maar mocht weg. Niet van hetzelfde niveau als de toppers die jij noemt, maar wel beter dan Jurgen Colin en al van Ajax.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:30 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
noem m maar op, die briljante rechts-back die nu in de jeugd speelt van het kaliber kluivert, seedorf, davids, vdv, wes
Ook belangrijk: de Herdgang en het bijbehorende thuisgevoel. Voor veel jongens zoals Gomes zeer belangrijk. Lijkt het bij Ajax totaal aan te ontbreken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat menig voetballer toch wel de voorkeur heeft voor PSV, geen geouwehoer, veel prijzen, europees voetbal en perspectieven tot doorstroming.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iedereen had vertrouwen in Van Basten, nu mag Colin blijven en nu is het weer een drama
Waan van de dag hé
Hoewel ik het met deze beslissing niet eens ben, heb ik nog steeds het volste vertrouwen in Van Basten hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:
Iedereen had vertrouwen in Van Basten, nu mag Colin blijven en nu is het weer een drama
Waan van de dag hé
Grote onzin, Urby Emanuelson is gewoon géén verdediger.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:
vind het overdreven dat iedereen van blablabla colin dit dat, die gozer heeft gewoon een aantal matige wedstrijden erop zitten, maar toen zocht iedereen een pispaal.
Hij doet het gewoon redelijk en is gewoon handig voor erbij, tuurlijk heeft hij geen basisplek hij moet vechten voor een plek op de bank maar so be it,
de enigste die echt weg moet is urby want 6 van de 10 doelpunten (en dat is rëeel) komen van een fout door hem!
Ik ben benieuwd hoe, en wanneerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
Afscheid van Sjon word wel indrukwekkend denk ik zo.
Wat nou eigen mensen? Van Geel is geen van ons en zal dat nooit worden.quote:
Ik hoop het echtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel 20e tegen Heracles worden![]()
Over 5 jaar issie terug daar ben ik van overtuigd
Waarom?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou eigen mensen? Van Geel is geen van ons en zal dat nooit worden.
Grote bedrieger is het.
Dat laatste lijkt me inderdaad wel, deed Raffie volgens mij ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Afscheid is sowieso niet tijdens de Play-Offs, omdat die door een groot deel van de fanatieke supporters worden geboycot. Lijkt me dus logisch dat het tegen Heracles-thuis wordt. En daarna zal John ook nog wel het home in gaan voor zijn afscheid.
Ja, maar dat was in die tentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me inderdaad wel, deed Raffie volgens mij ook.
Hehe, denk dat John dat ook wel doetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in die tent
Bij Ries en Aron was het wel in het home. Die stelden nog een vaatje bier beschikbaar.
De beste daad van Van Geel tot nu toe bij Ajax is dat hij mij een keer een biertje heeft gegeven in het home.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, denk dat John dat ook wel doet![]()
Dat zijn wel de mooiere momenten, als de spelers ff het home inkomen.
Hier krijg je toch tranen vanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef tha_dark het volgende:
Ondanks deze kuttijden nog even een kippenvel filmpje van toen het nog wel goed ging met Ons Aller Ajax:
Die laat ik mooi schieten, voorrangskaart haal ik toch niet meer dus keertje overslaan is niks mis mee.quote:Zondag 13 april, 14.30 uur
Euroborg Stadion
Verplichte buscombi. Instappen vanaf de Amsterdam ArenA. Aanvullende informatie over precieze opstaptijden volgen z.s.m.
Ajax is momenteel bezig om voor deze wedstrijd een alternatieve opstapplaats in de regio van het stadion te organiseren. Meer info volgt z.s.m
Prijs OWB ¤ 29,66
Maximaal één kaart per uitkaart
zal wel tegen Heracles zijn. Als ik niet naar Center Parcs zou gaan dat weekend was ik naar die wedstrijd gegaanquote:
Zal misschien Skopje worden bij Beilen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Jasza het volgende:
[quote]Ajax is momenteel bezig om voor deze wedstrijd een alternatieve opstapplaats in de regio van het stadion te organiseren. Meer info volgt z.s.m
Dortmund?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die laat ik mooi schieten, voorrangskaart haal ik toch niet meer dus keertje overslaan is niks mis mee.
Volgend jaar haal ik voorrang wel ben ik wel zeker van hehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dortmund?
Ik moet ook nog kijken of ik heen ga, ik haal ook m'n voorrangs scc niet meer, europees ook alles kwijtwas weer op topseizoen met kaartjes, volgend jaar word het nog beter, weet ik nu al!
Ach ja...quote:De Jong: ‘Kritische houding Ajax-publiek soms frustrerend’
Nigel de Jong (23) is bij HSV bezig aan zijn beste seizoen. En het beste moet nog komen. In een interview van Mark van den Heuvel met De Jong, dat deze week verschijnt in Sportweek, gaat de oud-Ajacied in op zijn jeugd in Slotervaart, oude auto’s, Duitsers, Oranje en de situatie bij zijn oude club Ajax. Ook Bastian Ramler zocht De Jong thuis in Hamburg op en maakte een video-interview.
Hoe volg jij alle ontwikkelingen bij Ajax, je oude club?
“Ik ben zelf Amsterdammer, ik kén Amsterdam. En het publiek in Amsterdam is verwend, door de eigen geschiedenis. Als het even niet gaat, dan zijn het in de ogen van de supporters toch meestal de spelers die het hebben gedaan. Ze komen wel kijken hoor, maar die kritische houding is soms frustrerend. Nee, ik denk niet dat dat de komende jaren zal veranderen. Dat kritische, dat arrogante ook, zit er diep ingebakken.”
Hij heeft 100% gelijk maar hij zegt het een beetje bot/beetje boel botquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ja...
Video Interview
Leuk interview
* raakt aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De beste daad van Van Geel tot nu toe bij Ajax is dat hij mij een keer een biertje heeft gegeven in het home.
quote:'Elia had akkoord met Ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
25 maart 2008
Eljero Elia had afgelopen zomer een akkoord met Ajax. Dat meldde De Telegraaf maandag. Volgens de ochtendkrant kwam de huidige aanvaller van FC Twente tot persoonlijke overeenstemming met technisch directeur Martin van Geel. Na een gesprek met toenmalig Ajax-trainer Henk ten Cate koos Elia alsnog voor een overgang naar Enschede.
De 21-jarige vleugelspits was op dat moment bankzitter bij ADO Den Haag. Momenteel maakt de jeugdinternational een prima indruk bij FC Twente. Afgelopen zondag bezorgde Elia in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen Ajax zijn ploeg de winst (2-1).
Nou, dreiging heeft die gast in elk geval wel, wat je bij onze buitenspelers nog wel eens mist.quote:
Dat was alleen Zondag, verder heeft die gast ook nog weinig goeds kunnen doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 04:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, dreiging heeft die gast in elk geval wel, wat je bij onze buitenspelers nog wel eens mist.
Ja, dat hoef je er bij ons echt niet zo stoer in te proberen te wrijven hoor, dat het een teringzooi is weten wij allang, of volg je de topics alleen op TT's ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:46 schreef TC03 het volgende:
Wat een droeftoeters daar in de hoofdstad.
idd. Hij is nog niet beter dan bijv. Leonardo ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was alleen Zondag, verder heeft die gast ook nog weinig goeds kunnen doen
zal die nooit worden denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:52 schreef toma het volgende:
[..]
idd. Hij is nog niet beter dan bijv. Leonardo ofzo.
T die hem nog op zijn rug neemtquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:33 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet waar je de herhaling van valerio duikt onder ken kijken?
Hij liep als travestiet voor de monico langs en zag aardig wat bekenden die naar hem gingen schreeuwen =)
Colin wist van niks. Ajax heeft gewoon de optie uit het contracht gelicht, en dat vervolgens aan zn zaakwaarnemer medegedeeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:38 schreef Han-Pekel het volgende:
Collin krijgt een nieuw contract zodat Ajax nog wat aan hem verdient lijkt me...elke cent is er één. Denk ook niet dat MvB iets in hem ziet, ik denk niet eens dat hij hem dúrft op te stellen, puur en alleen al om de fans tevreden te houden.
Toch wel vreemd ook vanaf de andere kant gezien dat Collin zoiets heeft van..mwah waarom niet? ik teken graag een nieuw contract bij een club waar ik wordt uitgekotst!!
http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
T die hem nog op zijn rug neemt.
Ik zal ff voor je zoeken, want heb die link laatst wel gekregen.
Edit: http://www.tmf.nl/tv-radio/uitzendingen/
Dan moet je links bij zoeken "Valerio duikt onder 1 - Deel 2" intypen. Vanaf 4.00 minuut ongeveer.
Ja, die zag ik ook maar deel 2 aanklikken gaat niet want daar is het ook deel 1, is 1 linkquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef albertfriet het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/
Hier een link naar alle afleverigen van Valerio duikt onder. Het leukste is nog die gozer die bang is voor Valerio![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:'Stekelenburg niet klaar voor buitenland'
Geschreven op woensdag, 26 maart om 08:16
In tegenstelling tot Wesley Sneijder en John Heitinga is Maarten Stekelenburg van mening dat hij nog niet klaar is voor een transfer naar het buitenland. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Dat impliceert dat de sluitpost nog minimaal één seizoen het doel van Ajax zal verdedigen.
Volgens de ochtendkrant heeft de potentiële EK-ganger nu al de knoop voor zichzelf doorgehakt. Met name Tottenham Hotspur werd met de sluitpost in verband gebracht, maar de laatste maanden worden andere namen aan de Londenaren gelinkt.
Stekelenburg verbond zich vorige maand nog voor twee extra jaren aan de Amsterdamse club en ligt vast tot medio 2012. De Haarlemmer maakte tijdens het seizoen 2002/03 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax en keepte inmiddels 116 competitiewedstrijden voor de club waarbij hij zijn jeugdopleiding genoot.
Die hadden ze toch al?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goed om in ieder geval een speler alvast op papier te kunnen zetten voor volgend seizoen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]woon je ook in hoorn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Wat baal ik weer van de play-offs, ik had het allemaal wel weer best gevonden dit seizoen, 2de en over 3 potjes klaar met dit zooitje brandhout incl trainer. Maar nee, de lijdensweg duurt weer voort.
Ik wil (ja, weer , voor de tigste keer) op naar volgend seizoen, om (ja, weer, voor de tigste keer) te hopen op verbetering. Ben dit seizoen echt spuugzat...
Ik ben ook niet erg positief nog over volgend seizoen hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:21 schreef kriele het volgende:
[..]
Tsjah Heatwave, met de berichten dat Van B. Colin en Bakichoglu wil houden krijg ik niet de indruk dat het volgend seizoen een stuk beter gaat worden. De veranderingen binnen de club zijn nog niet van dien aard dat ik denk dat er een stukje positieve verandering aan zit te komen.
Ik maak me weer op voor een jaartje van hetzelfde. Dat heeft als voordeel dat het niet teveel kan gaan tegenvallen.
Staat nog wel iemand uit Hoorn bij hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:07 schreef DANILXL het volgende:
gvd is die mike weer op tv, hij was ook al bij dat boer programma van de publieke omroep
Ik weet toch al wie het is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
Spammerdespamspam. Vergeten we niet te stemmen?.
Favoriete Ajacied Allertijden - Ronde 1D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Ja, Ajax leert van z'n fouten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:05 schreef fathank het volgende:
Leuk trouwens dat die jeugdspelers allemaal een contract krijgen, zitten we over een paar jaar weer met 50+ contractspelers.
En als Ajax dat niet doet en ze vertrekken naar Chelsea dan is het ook niet goedquote:
Zijn gewoon jeugdcontracten volgens mij, je kan pas vanaf je 18de ofzo een ''echt'' contract tekenen voor zover ik weet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:05 schreef fathank het volgende:
Leuk trouwens dat die jeugdspelers allemaal een contract krijgen, zitten we over een paar jaar weer met 50+ contractspelers.
Zo'n Jordy Brouwer die naar Liverpool gaat is dat een probleem? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En als Ajax dat niet doet en ze vertrekken naar Chelsea dan is het ook niet goedKom op zeg, Ajax beschermt gewoon een investering.
Jordy Brouwer niet nee maar de volgende Dennis Bergkamp kan daar in theorie ook tussenlopen. Het is toch ook niet zo dat Ajax een heel elftal een contract geeft? En daarnaast, dit zijn geen contracten van 250.000 euro per jaar hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo'n Jordy Brouwer die naar Liverpool gaat is dat een probleem? Volgens mij niet.
zeer zeker niet en daarom voor veel clubs nog altijd geen probleem om die jeugdspelers over te nemen voor een bepaald bedrag natuurlijk. Maar goed, het biedt van Geel wel de mogelijkheid om een keer "nee" te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jordy Brouwer niet nee maar de volgende Dennis Bergkamp kan daar in theorie ook tussenlopen. Het is toch ook niet zo dat Ajax een heel elftal een contract geeft? En daarnaast, dit zijn geen contracten van 250.000 euro per jaar hoor
Precies. Je kunt als Ajax zijnde je leeg laten kopen maar dan heeft een jeugdopleiding ook geen zin meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Komt door al die schrale engelse clubs die al gaan scouten bij de E-tjes. Nederlandse clubs worden gedwongen om jeugdspelers contracten aan te bieden. En ik heb liever een aantal Nederlandse jeugdspelers dan van die B-spelers die te veel verdienen voor op de bank zitten.
We're doomed, echt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Bluepanther het volgende:
Van Basten ziet het zitten in Kennedy, ( ajaxshowtime.com )
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook maar deel 2 aanklikken gaat niet want daar is het ook deel 1, is 1 link
Editaments::: http://www.tmf.nl/video/15341/valerio_duikt_onder_1_deel_2.html
gewoon wat cijfertjes veranderd en ik had de link![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:06 schreef BOYS1985 het volgende:
Alle joden zijn homo's
http://player.omroep.nl/?aflID=6747146&md5=8115ea93d99d777eab6afa6da24c7634
'
Fok word er erg enthiousiast van![]()
AjaxShowtime, ronduit gelul dus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef Bluepanther het volgende:
Van Basten ziet het zitten in Kennedy, ( ajaxshowtime.com )
Ik geloof er echt geen reet van. Colin was al een grap (trouwens nog niet zeker of hij daar zelf op in gaat), maar nog een bankzitter? VI is sowieso een kankerblad. Geef mij één reden voor een langer verblijf van Bakircioglu.quote:
Omdat hij goed speelde bij Twentequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen reet van. Colin was al een grap (trouwens nog niet zeker of hij daar zelf op in gaat), maar nog een bankzitter? VI is sowieso een kankerblad. Geef mij één reden voor een langer verblijf van Bakircioglu.
Hij kan niet met de echte druk omgaan. Met alle respect voor Twente, maar daar is het verwachtingspatroon veel lager.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap dat niet. Vorig seizoen bij Twente was hij geweldig. Hoe kan het dan dat hij nu geen bal meer raakt?
Nee, hij kan niet met het geld en de status omgaan. Hij is binnen volgens hemzelf, hij heeft het gemaakt. De PC hooft is van hem.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij kan niet met de echte druk omgaan. Met alle respect voor Twente, maar daar is het verwachtingspatroon veel lager.
Z'n contract.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen reet van. Colin was al een grap (trouwens nog niet zeker of hij daar zelf op in gaat), maar nog een bankzitter? VI is sowieso een kankerblad. Geef mij één reden voor een langer verblijf van Bakircioglu.
Oh over 8 jaar al!quote:Gracht in ArenA blijft nog altijd gracht
De Ajax Supporters Raad (ASR) is voor 12 maart voor derde keer bij elkaar gekomen. Er kwamen antwoorden op een paar prangende supportersvragen.
Belangrijkste punten: de Arena gaat de stoeltjes pas over (minimaal) acht jaar vervangen en de gracht wordt niet dichtgebouwd.
Wat een onzin, weet zeker dat hij voor minder geld wel zou willen slagen bij Ajaxquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet met het geld en de status omgaan. Hij is binnen volgens hemzelf, hij heeft het gemaakt. De PC hooft is van hem.
Typische zakkenvuller voetballer.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Waarom hebben ze invredesnaam een gedeelte gedaan?
En anders had hij wel naar een middenmotor in Engeland gegaan als hij dat echt zo belangrijk vindt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een onzin, weet zeker dat hij voor minder geld wel zou willen slagen bij Ajax
Ik ben niet iemand die gaat zeuren over stoeltjes, gracht etc. Maar als je iets belooft moet je het ook waarmaken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En anders had hij wel naar een middenmotor in Engeland gegaan als hij dat echt zo belangrijk vindt.
Verder dat bericht van die stoeltjes, tja... Er werd gezegt dat het binnen drie jaar geregeld zou worden. We hebben zelfs met vuilniszakken uitgeprobeert hoe AFC AJAX zou staan op Oost eerste ring... Ach ja, ik kijk nergens meer van op.
Denk niet dat dat een rol speelt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet met het geld en de status omgaan. Hij is binnen volgens hemzelf, hij heeft het gemaakt. De PC hooft is van hem.
Typische zakkenvuller voetballer.
En Urzaiz dan weer niet. Ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef devv05 het volgende:
Kennedy en ColinDat geeft echt weer hoop voor volgend seizoen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Ervan uitgaan dat Huntelaar en Davids nog een seizoen doorgaan, anders zou ik graag de Zeeuw zien op de plek van Davids en Suarez op Huntelaar zijn plaats.quote:Stekelenburg
Silva aankoop Vermaelen Vertonghen
Davids Lindgren
Kennedy Perez De Jong
Huntelaar
Ze moeten het ook echt hebben van afdankertjes daarquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:14 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord neemt wederom amateur op proef
Een oud-speler van Ajax. Toch grappig waar die allemaal gaat spelen.
wat een kutjes die Ajax Supporters Raad (ASR). hebben ze ook nog invloed ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Nutteloos dus die ASR. Ongelooflijk dat we ons weer eens hebben af laten schepen met mooie beloftes over die stoeltjes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
wat is DAT ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gentenaar op het drukke trainingsveld
Zullen vast een betere linksback zijn dan furbyquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef toma het volgende:
[..]
wat is DAT ?![]()
onze nieuwe achterhoede ?
Of de opblaaspoppen van zijn vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:31 schreef Wooldoor het volgende:
Waarschijnlijk de nieuwe aankopen van van Geel.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Tijdens een training van Ajax loopt er een mysterieuze man met een hoed en snor rond. Duidelijk vermomd. Adrie Koster heeft meteen in de gaten dat het om Bert van Marwijk gaat, gezien zijn kromme stand van z'n benen. Adrie roept Bert bij zich, en vraagt of hij hem ergens mee van dienst kan zijn. "Nou," zegt Bert, "ik kwam eigenlijk kijken hoe jullie trainen, aangezien jullie bijna altijd winnen en veel scoren."
"Dat komt zo," zegt Adrie, "ik laat ze regelmatig tegen etalage poppen trainen, dat is goed voor het zelfvertrouwen aangezien ze dan vaak scoren en veel plezier hebben." Van Marwijk antwoordt: "Dank je voor de tip Adrie, dat ga ik ook maar eens toepassen."
De volgende dag gaat de telefoon en Bert van Marwijk hangt in paniek aan de lijn en roept: "Adrie, wat moet ik nu doen? De etalage poppen staan met 2-0 voor."
De vervangers voor Johny worden getest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef toma het volgende:
[..]
wat is DAT ?![]()
onze nieuwe achterhoede ?
die pop die de voorzet gaf meteen contracteren!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
die krijgen ongetwijfeld een contract op advies van Marco dan he.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vervangers voor Johny worden getest.
Was vast niet de kennedy popquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
die pop die de voorzet gaf meteen contracteren!
Zouden ze daar wel voorbij komen met een bal aan de voet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijk jij op een Ajax site ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom staat er zoveel onzin op ajaxshowtime ?
om jou te pesten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom staat er zoveel onzin op ajaxshowtime ?
Volgens mij is het van Colin echt een 1 april grapquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef Branieschopper het volgende:
Wat een tegenstrijdigheid.. Bakkie en Colin's contract verlengen en "het kapitaal moet weer op het veld staan"...
*Zucht
Aerts kreeg de voorkeur bij Willem II, net als Waterman in Jong Oranje. Zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Vermeer keept vandaag bij Jong Oranje, ik heb hem eigenlijk nog nooit zien keepen op Ajax Willem II na. Is het een talentje?
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Aerts kreeg de voorkeur bij Willem II, net als Waterman in Jong Oranje. Zegt genoeg denk ik.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef _Mike_ het volgende:
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepen
quote:
dat zou wel heel sneu zijn voor Jurgenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het van Colin echt een 1 april grap
sorry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:34 schreef Breach het volgende:
En roepen dat we dat nu al zijn is niet grappig![]()
Ik denk dat hij er zelf nog het hardst om lacht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat zou wel heel sneu zijn voor Jurgen
Je eigen keeper minder vaak hebben zien spelen dan Feyenoorder Aertsquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ] floppie komt weer langs hoor
Vermeer was dramatisch slecht tegen Ajax hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehe, slechter dan Aerts onmogelijk, in de wedstrijd Ajax - Willem II keepte hij in 60 minuten beter dan ik Aerts heb zien keepen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] floppie komt weer langs hoor
Ja hij heeft ook zo veel minuten voor ons gespeeld he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je eigen keeper minder vaak hebben zien spelen dan Feyenoorder Aerts
Toen speelde ie wel in een team dat praktisch elke week met dezelfde 11 op het veld stond. En ik denk dat Ajax dit seizoen nog geen wedstrijd met dezelfde 11 is begonnen, dat kan een oorzaak zijn voor zijn zwakke spel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
Ik zie het ook wel zitten, vorig jaar een topspeler, het kan niet zo zijn dat hij nu niet meer kan voetballen
quote:
bizar dat zo iemand op de bank zit jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb net even Jong Oranje gekeken en het is eeuwig zonde dat Aissati zijn contract bij psv heeft verlengt. Ik had hem graag bij ons op 10 zien spelen. Ik denk dat hij er zelf ook wel behoorlijk van baalt dat hij nog steeds daar zit.
Jaja.quote:26/3/2008 - Van Geel: geen kernspelers meer weg in voorbereiding nieuwe seizoen
(Gepost door RvN)
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Martin van Geel weten dat Ajax in de voorbereiding van het komende seizoen geen belangrijke spelers meer zal verkopen. 'We hebben intern de afspraak gemaakt dat we ons niet meer laten verrassen. Vanaf de eerste dag van de voorbereiding op het nieuwe seizoen willen we absoluut geen kernspelers meer laten vertrekken.'
De afschrijvingen van de stoeltjes gaan over 20 jaar vertelde men. Ajax heeft het wel geprobeerd, wel is er de toezegging dat er over 8 jaar Ajax stoeltjes komen. Natuurlijk is 8 jaar te lang en de ASR zal zich er echt niet zomaar bij neerleggen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oh over 8 jaar al!
Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef PaRaR het volgende:
Nederland achter met 2 - 0 tegen Oostenrijk na 19 minuten! Volgens mij wordt Stekelenburg gemist.
Marco moet gaan keepen van jou?quote:
Nee precies, heerlijk al die MvB bashers zoal Danilquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Met Timmer op doel is het ook niet raar natuurlijk.
Ajax heeft meer tegendoelpunten van Feyenoord hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Met Timmer op doel is het ook niet raar natuurlijk.
Goh, nu even nadenken sherlock wie keept er normaal bij Nederland?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Ajax heeft meer tegendoelpunten van Feyenoord hoor
Die ken ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef albertfriet het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/tv-radio/tvgids/valerioduiktonder/
Hier een link naar alle afleverigen van Valerio duikt onder. Het leukste is nog die gozer die bang is voor Valerio![]()
![]()
Ach, als hij het geluk maar meeneemt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Lucky Oranje
en al die feyenoorders stoer doen over hofleverancierquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
1-3: Sneijder --> Huntelaar.
2-3: Van der Vaart --> Heitinga.
3-4: Huntelaar.
Wel leuk om te zien.
De 3-3 was ook een assist van Klaas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef RayMania het volgende:
3-1: Sneijder --> Huntelaar.
3-2: Van der Vaart --> Heitinga.
3-4: Huntelaar.
Wel leuk om te zien.
niks gebrokenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
FT Armenia [1 - 0] Kazakhstan
68' [1 - 0] E. Manucharyan
En Seedorfquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
Hadden we VDV en Sneijder nog maar.
No way dat is de enige speler die Marco beter gaat maken volgend jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
De marktwaarde van KJH zal best omhoog gaan, toch ben ik na vanavond nóg banger dat hij vertrekt.
Niet generaliseren, dat waren er maar een paarquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en al die feyenoorders stoer doen over hofleverancier
Waren we de hofleverancier van de basis 11, of niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, D-K met zijn hofleverancier![]()
Wat een droeftoeter.
hoeveel zou dat zijn dan na een oefenwedstrijd waar iemand 2x scoortquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
De marktwaarde van KJH zal best omhoog gaan, toch ben ik na vanavond nóg banger dat hij vertrekt.
Doet het pijn dat je idool niet bij de selectie zat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben je debiel ofzo? Of heb je last van het syndroom van down? Kun je niet lezen?
Waren we de hofleverancier van de basis 11, of niet?
2 keer scoren en ene assist .... en het feit dat hij in de competitie nog makkelijker scoort. Die twee goals staan niet los maar bevestigen gewoon zijn kwaliteiten... en clubs zullen Ajax daarom wel snel benaderen jammer genoegquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoeveel zou dat zijn dan na een oefenwedstrijd waar iemand 2x scoort
Ja. En deed het pijn dat je held in 30 minuten drie kapitale fouten maakte? Gelukkig waren daar die kutjoden nog die er voor zorgden dat het toch nog goed kwamquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Graag een reactie op mijn vraag. Waren we hofleverancier van de basis 11, of niet?
Als je gaat kijken naar het verleden van spelers waren wij het toch echt hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je al verkocht worden na 3 goede trainingspartijtjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel zou dat zijn dan na een oefenwedstrijd waar iemand 2x scoort
maar denken jullie echt 30/35 miljoen te kunnen vangen voor hem /quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je al verkocht worden na 3 goede trainingspartijtjes(zie o.a. Drenthe)
Welke held? Voortaan iets beter lezen wie mijn helden zijn. Op Timmer heb ik al 2 jaar kritiek en ik heb liever een andere keeper in de goal bij Feyenoord.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja. En deed het pijn dat je held in 30 minuten drie kapitale fouten maakte? Gelukkig waren daar die kutjoden nog die er voor zorgden dat het toch nog goed kwam.
Hebben jullie eindelijk iets om trots op te zijn, laten ze je toch weer in de steek.
Nee 10 en een broodje bapaoquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar denken jullie echt 30/35 miljoen te kunnen vangen voor hem /
van Geel verkoopt Mols nog voor 15 miljoenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar denken jullie echt 30/35 miljoen te kunnen vangen voor hem /
Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectiequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je Jong Oranje gekeken? Daar had ik het namelijk ook over toen ik over hofleverancier sprak.
Hehehahahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
van Geel verkoopt Mols nog voor 15 miljoen![]()
Jammergenoeg kan ie alleen niet inkopen
Voor de 3de keer leer eens lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectie![]()
Je lult echt onzin pik.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij jong Oranje zijn we net zoals bij het grote Oranje hofleverancier van de basis 11.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord is trouwens net zoals bij het grote Oranje hofleverancier van de basis 11
Wat dacht je van 0,0 hij blijft gewoon nog langerquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe eens serieus
denk best wel 25 miljoen zelf
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondanks zijn vele goals zie ik liever een beter voetballende spits voor naast KJH.
Zou geweldig zijn, maar ik geloof er niet inquote:
Wie had je in gedachte als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
ondanks zijn vele goals zie ik liever een beter voetballende spits. 30 miljoen lijkt me prima.
ben benieuwd, of zn vriendje sneijder bij oranje loop te zeggen van kom kom naar spanjequote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef toma het volgende:
Er zal veel afhangen aan het feit ofdat Huntelaar gaat vertrekken deze zomer of niet.
net alsof het nog iets uitmaakt. Als ie maar vlamt in de play-offs.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zaterdag flammen in Hoerenveen!
Waarom? Met Huntelaar zijn jullie ook nooit kampioen geworden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:39 schreef toma het volgende:
Er zal veel afhangen aan het feit ofdat Huntelaar gaat vertrekken deze zomer of niet.
gtfoquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Met Huntelaar zijn jullie ook nooit kampioen geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |